Adolf Hitlerin opetukset nykymaailmalle.

Hänen elämäntyönsä ei jäänyt toki turhaksi.
Kaikki muut suurmiehet painuvat unholaan mutta Hitler ei koskaan.

Hänet pakotettiin nassikkana Steiner- kouluun mikä ei voinut olla jättämättä jälkiä poikaraukkaan.
Valtaan tultuaan hän lopettikin kaikki Saksan Steiner- koulut ja heitätti niiden opettajat tyrmiin. Jotain hänellä oli jäänyt niistä hampaankoloon jotka vaikuttivat myöhempiin päätöksiinsä?

Niin ja hänen opetuksensa? Tiedän kaksi; ensimmäinen on että älkää uhatko maailman pankkijärjestelmää ja toinen että älkää hyökätkö Venäjälle.
Tiedän että herroilla on tähän runsaasti lisättävää ja siksi olen järjestänyt tuohon alle melkein loputtomati tilaa arvoisille kirjoituksillenne sekä mielipiteillenne.

26

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tuon nazi-Martan tunnen. Sotilaana on tappanut varmasti lapsia, vanhuksia ja vammaisia. Ehkä jopa juutalaisiakin?
      On huorannut läpi elämänsä ja runkannut ihan homona. On aivokääpiö ja flättäri ja vielä koronakriittinenkin.
      Hitler oli pyhäkoulupoika tähän nasuun verraten.

      • Anonyymi

        Tuskin tuollaista mihinkään armeijaan otettaisiin. Ja jos on otettu, niin en yhtään ihmettele miksi ei enää ole palveluksessa.


      • Anonyymi

        Se tuli mahaplätsistä kympistä ja neljästä kilsasta tonttiin. Siksi se on sekaisin päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuli mahaplätsistä kympistä ja neljästä kilsasta tonttiin. Siksi se on sekaisin päästään.

        nasu vihaa n kereitä ja on kauhea rassisti. Joka kadunlulmassa se tekee natsi-tervehdyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nasu vihaa n kereitä ja on kauhea rassisti. Joka kadunlulmassa se tekee natsi-tervehdyksen.

        Olispa mullakin tollanen perskärpänen joka reagois joka sanomisiini. TOLLASESTA VOIS HEKEMPI HIPIÄINEN OTTAA NOKKIINSA, MUTTA EIPÄ SE NASUMARTTAA TUNNU HÄIRITSEVÄN. Perskärpänen ei kuitenkaan hauku nasaa mielisairaaksi, mikä osoittaa että hän piilevästi kunnioittaa tuota.


    • Anonyymi

      Tuo Natsinasunarsisti ja uutena kunnianimenä "perskärpäshöhlä" valehtelee tapansa mukaan taas kerran: Adoif Hitler ei ikinä käynyt Steiner-koulua!

      • Anonyymi

        pelasiko se sellaista homopalloa? se on nyt kamalan suosittua.


      • Anonyymi

        Mekkojäbä joo se nasu on ku onki.


    • Anonyymi

      Onhan se kumma että überjuutalainen banksteri kelpasi kumman hyvin velmuilemaan rahaa Hitlerille ja heti kun uskalsi sanoa että ei kannata haaskata sitä
      turhuuksiin niin kilometritehdas kutsui narkkiplösön tieltä.

    • Anonyymi

      Saksan juutalainen Steiner . Stein. Turkista tullutta .

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eipäs unohdeta faktoja! Putin ja Trump kuuluvat valkohattuihin ja laittavat lännen mädän eliitin linnaan!

      Kansalliset petturit eli maansa Venäjälle myyneet likvidoidaan - eihän niihin voi kukaan luottaa.

      • Anonyymi

        Onko vielä sanottu että nasumarttanazi on sika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä sanottu että nasumarttanazi on sika?

        Nasu epäili että se olisi antanut suihin likkapojalle Pattayalla. En mä tiedä onko sillä väliä jos suuhun panee nääs.


      • Anonyymi

        Naz nasu on taatusti Berliinissä itkemässä Hitlerin haudalla jota ei ole.


      • Anonyymi

        Nazunazu ei oo käyttäny kumia noissa anaalipanoissa. Tuskin nää kotihomotkaan niitä käyttävät?


      • Anonyymi

        Tyynynpurijat on kivoja. Niiden takanaolijat pitävät pyykkipoikia nokissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyynynpurijat on kivoja. Niiden takanaolijat pitävät pyykkipoikia nokissaan.

        Pyykkipoikia ei enää myydä tokmanneilla.
        Ne ovat huippukivan halutuimpia tuotteita ja usein loppuunmyytyjä. Nasulla on niistä maan laajin kokoelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyykkipoikia ei enää myydä tokmanneilla.
        Ne ovat huippukivan halutuimpia tuotteita ja usein loppuunmyytyjä. Nasulla on niistä maan laajin kokoelma.

        Olen ymmärtänyt että nasu on lihansyöjä eikä siis porkkananpurija.
        Toinen vaihtoehto on siis tyynynpurija.


      • Löysin arkistojen syvyyksistä tämän helmen.

        Pojat ansiokkaasti arvelivat fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksiani. Osat niistä olivat hyvinkin oikeaan osuneita.

        Olen paneskellut erinäisiä irtohuoria ympäri maailmaa paljon enemmän kuin konsanaan ex- vaimojani. Taatusti maailmalla on useita pellavapäisiä pikku- nazeja joista minulla ei ole tietoa. Onnea heille elämään.

        Mutta tämä ei vielä ole riittänyt koska olen runkannut kai tuhansia kertoja ja paneskellut naisia suihinkin josta tosin useat pitävät ja samalla palleja puristelevat.
        Peräsuolen aukoista en ole koskaan ollut kiinnostunut; johtuneeko tuo vanhoillisesta osin jopa puritaanisesta kasvatuksestani.
        Naperonahan minut aina kesäksi ajettiin siiliksi ja pistettiin lasten keskitysleireille koska en halunnut partioon. Siellä oli tyhmää eikä likkoja.

        Esim. Partaharjun leirillä oli tyttöjä ja niitä likistelin aina kun muiden silmä väitti. Kovin tykkäsivät ja aina olivat kytiksellä valmiina juoksemaan karkuun. Juoksivat aina sellaiseen piiloon minne eivät muut näe. Siellä antoivat ottaa sitten itsensä kiinni.

        Oi niitä melkein viattomia aikoja ........


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Löysin arkistojen syvyyksistä tämän helmen.

        Pojat ansiokkaasti arvelivat fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksiani. Osat niistä olivat hyvinkin oikeaan osuneita.

        Olen paneskellut erinäisiä irtohuoria ympäri maailmaa paljon enemmän kuin konsanaan ex- vaimojani. Taatusti maailmalla on useita pellavapäisiä pikku- nazeja joista minulla ei ole tietoa. Onnea heille elämään.

        Mutta tämä ei vielä ole riittänyt koska olen runkannut kai tuhansia kertoja ja paneskellut naisia suihinkin josta tosin useat pitävät ja samalla palleja puristelevat.
        Peräsuolen aukoista en ole koskaan ollut kiinnostunut; johtuneeko tuo vanhoillisesta osin jopa puritaanisesta kasvatuksestani.
        Naperonahan minut aina kesäksi ajettiin siiliksi ja pistettiin lasten keskitysleireille koska en halunnut partioon. Siellä oli tyhmää eikä likkoja.

        Esim. Partaharjun leirillä oli tyttöjä ja niitä likistelin aina kun muiden silmä väitti. Kovin tykkäsivät ja aina olivat kytiksellä valmiina juoksemaan karkuun. Juoksivat aina sellaiseen piiloon minne eivät muut näe. Siellä antoivat ottaa sitten itsensä kiinni.

        Oi niitä melkein viattomia aikoja ........

        Odotinkin naziMartan vastausta tuolle puheripuliketjulle ja hauska se olikin.


    • Anonyymi

      Aatun paras opetus, jossa hän epäonnistui, oli:

      Venäläiset on tapettava viimeiseen mieheen ja naiseen.

      Valitettavasti hän ei onnistunut.

      • Anonyymi

        Juu..., sen sijaan venäläiset ja liittoutuneet yrittivät tappaa saksalaiset viimeiseen mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu..., sen sijaan venäläiset ja liittoutuneet yrittivät tappaa saksalaiset viimeiseen mieheen.

        Ei edes melkein, niitähän jäi paljon.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe