Aikaisemmin sain orgasmin lähes poikkeuksetta harrastaessani seksiä avomieheni kanssa. Viimeisenä viitenä kertana (kyllä, olen laskenut) en kuitenkaan sitä ole saanut. Mistä voi johtua? Seksitavat eivät ole muuttuneet, stressiä toki on aina mutta ei sen enempää tai vähempää kuin aikaiseminkaan, joten siitä en usko johtuvan. Kyllästynyt en ole. Pillereitä en käytä. Mielikin tekee normaalisti, mitä nyt vähän alkaa jo häiritä kun orgasmi on yhtäkkiä kadonnut jonnekin. Kokemuksia, selityksiä?
Ennen sain, miksen nyt?
3
1044
Vastaukset
sulla on tullut fyysisestä kanssakäymisestä itsestäänselvyys ja sen vuoksi kadotit orkusi.
pari suhde ei koskaan saa olla itsestäänselvyys sillä jossainvaiheessa se lopuu kokonaan.- yh.mama
Se voi johtua myös miehestäsi...
Se voi johtua myös muutoksesta...
jne.
Tarkastele suhdettasi... ja miestäsi ja itseäsi niin eiköhän ne orkut sieltä takaisin tule ja jos ei tule vanhoin konstein niin kokeilkaa uusia =)- sfs
Sama ongelma! Jotenkin kai se on "tottumiskysymys"...kun on aina sama paikka niin siinä ei ole mitään uutta...jos olisimme jossain vähänkään erikoisemmassa tai uudessa paikassa, uskon että alkaisin jälleen saamaan. Kannattaa koittaa siis auttaako paikanvaihdos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249