Itse veikkaan että se on noin 89v - 96v ?? seniilit vaarit puhuvat itselleen ?
Kärsämäki palstalaisten keski-ikä ??
12
51
Vastaukset
- Anonyymi
Useat tällä palstalla olevat tuntuvat tosiaan elävän vieläkin 1700 lukua. Pudonneet ajan kelkasta jo vuosikymmeniä sitten. Seniilien sekavaa horinaa. . . .
- Anonyymi
Voisin kuvitella, että yli 60-v miehiä...🤭 Ajatukset junnaa koko ajan samojen asioiden ympärillä, periksi ei anneta eikä mielipiteitä muuteta! 🤣🤣
- Anonyymi
Kirjoita itse parempaa,jos osaat.
- Anonyymi
Sanoisin että nämä kirjoittajat ovat noin 84 vuotiaita miehiä. Sitä nuorempia tuskin on.
- Anonyymi
Eipä näy tämänkään jutun aloittaja tietää edes miten keski-ikä lasketaan.
- Anonyymi
Eiks se ole sama,minkä ikäiset tänne kirjoittaa.Varmaan avoin kaikille.
- Anonyymi
Joo. Mutta KAIKKI kirjoittajat ovat oikeasti noin 68v - 87v. ja miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta KAIKKI kirjoittajat ovat oikeasti noin 68v - 87v. ja miehiä.
Äläs höpötä,ei sit varmaan ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs höpötä,ei sit varmaan ole
Teini siellä vain koittaa päteä.
- Anonyymi
mistäs ny löytys "päivähoitopaikka" papparaisille ku tepoil pistää ovet kiinni ?
- Anonyymi
Ota sää,kun noin kiinnostaa.
- Anonyymi
veikkaisin 10-16 vuotiaita,eivät kuiteskaan osaa mitään järkevää sanoa/ilmaista..lapsellista niin kuin koko palsta yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886