Jumalan lapsia pilkataan enemmän, kuin koskaan ennen!

Anonyymi

Meidät on ajettu erittäin ahtaalle ja tulevaisuus näyttää vieläkin synkemmälle. Uskonvapauslakiakin ollaan muuttamassa kovaa vauhtia siihen suuntaan, ettei uskovaiset saisi enää mitään lainsuomaa turvaa. Uskonvapaus halutaan käsittää vain vapautena uskosta ja yhä useampia pyritään uskosta vierottumaankin.
Samaan aikaan yhteiskunta erkaantuu yhä kauemmaksi Raamatun opetuksista. Jumalan lapsia syrjitään jo nyt monessa asiassa ja kohta meiltä viedään oikeus opettaa Raamatun mukaista opetustakin.

Oikeastaan jo nyt seurapuhujien on oltava tosi tarkkana, etteivät joutuisi syytteeseen vihapuheesta. Vihapuhetta alkaa olemaan jo se, että siteeraa Raamattua. Meitä saa myös pilkata ja sitä todella tapahtuu yhä laajemmassa mitassa. Koulumaailmassa opettajat eivät esimerkiksi puutu lestotteluihin, koska heidän mielestä lapsien kuuluukin vieraantua uskosta. Monilla opettajilla onkin hyvin kielteinen suhtautuminen nykyään meihin Jumalan lapsiin joka näkyy asenteissa ja suhtautumisissa esimerkiksi kiusaamistapauksiin. Tästä syystä yhä useampi uskovaisen kodin lapsi luopuu uskosta.

Tämä kehitys on todella surullista. Jotta saisit hyväksyntää, on elettävä maailmallisesti. Mutta rakkaat sisaret ja veljet. Hetken vain tämä ajallinen taivallus kestää. Tänäkin päivänä kannattee uskoa, vaikka maailma kuinka hyökkäisi päällemme. Jumala on luvannut hakea omansa kotiin, kun aika on!

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumalan lapsia te ette ole. Sairaan lahkon väsyneen äidin ja ahneen iskän jälkikasvua te kaikki olette.

      • Anonyymi

        Aivopestyjä ”Jumalan lapsiksi”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivopestyjä ”Jumalan lapsiksi”.

        ETKÖ itse yhtään huomaa miten arvostelet tuntemattomia ihmisiä. Tuskin tiedät heidän taustoja ja elämänkulkua, sitten tuosta vain, nimittelet aivopestyiksi jne.
        Onko omat aivosi pestyt !? Olisiko aihetta "putsata" harmaista aivosolujasi !!??
        Kaikki katkeruus pesiytyy ihmismieleen, sen sitten huomaa kun ja jos saat elää vanhaksi, saatko auttajaa, vaikka sairaana ollessa !? Omalla käytöksellä kaikki ihmiset viestimme oman sieluntilamme, mitä se on !! Metsä vastaa miten sinne huutaa !!


      • Anonyymi

        Tämä ei todellakaan ole mikään lahko, tämä on Jumalan valtakunta! Uskottomat eivät vain tämän valtakunnan ihanuutta näe, koska synti on pimentänyt silmät!


    • Eikö Raamatun mukaan Jumalalla ole vain yksi lapsi.
      Jeesus Messias, Hänen ainutkertainen poikansa, jolla nyt on kaikki valta.
      Vanha Testamentti ei tunne käsitettä Jumalan Lapsi, mutta Uusi Testamentti tuntee, mutta miten.
      Matteus 5 kertoo, että vain Jeesuksen seuraajat ja Häntä kaikkivaltiaana Kuninkaana pitävät, jakeessa 9 Autuaita rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen.

      Mutta ei vielä, se nimi on Tempaukseen jälkeen.

      Alkuteksti sanoo samoin; Hänen siunauksiaan rauhantekijöille, että heitä kutsutaan Jumalan lapsiksi.

      Lestadiolaisuus, uskonnollinen järjestö, ilman Jeesusta, on joka tapauksessa ulkona koko Jumalan Lapsi käsitteestä.

      Pakanallista vääristelyä.

      • Anonyymi

        Pirulaisen sepustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirulaisen sepustus.

        Oletko katkera Heille, jotka seuraavat Jeesusta?
        Mikä Jeesuksessa risoo?


      • Anonyymi

        Älä sinä kerettiläinen siinä yhtään manaa. Luet Raamattua kuin piru. Kun tätä Pyhää kirjaa lukee, täytyy rukoilla Pyhää Henkeä avaamaan tekstit. Jos näin ei tee, Raamatun teksti saattaa vaikuttaa hyvinkin mielipuoliselta ja jopa keskenään ristiriitaiselta. Pyhä Henki kuitenkin avaa tätä tekstiä sen, minkä kulloinkin tarpeelliseksi näkee. Kannattee pyytää Jumalan lasten esirukousta, että sinäkin saisit päästä osalliseksi tästä ihanasta armoevankeliumista, joka keskellämme virtaa! Kaikkea hyvää sinulle, muistamme teitäkin rukouksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä kerettiläinen siinä yhtään manaa. Luet Raamattua kuin piru. Kun tätä Pyhää kirjaa lukee, täytyy rukoilla Pyhää Henkeä avaamaan tekstit. Jos näin ei tee, Raamatun teksti saattaa vaikuttaa hyvinkin mielipuoliselta ja jopa keskenään ristiriitaiselta. Pyhä Henki kuitenkin avaa tätä tekstiä sen, minkä kulloinkin tarpeelliseksi näkee. Kannattee pyytää Jumalan lasten esirukousta, että sinäkin saisit päästä osalliseksi tästä ihanasta armoevankeliumista, joka keskellämme virtaa! Kaikkea hyvää sinulle, muistamme teitäkin rukouksissa.

        Kerro onko Sinussa Pyhä Henki, joka kirkastaa työkseen Jeesusta? Joh 16;13 Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
        14 Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.

        Jo tämäkin jaekokonaisuus avaa sen, miksi teillä ei ole Henkeä, ei yhtään armolahjaa, jonka Henki antaa tahtonsa mukaan? Puhutko kielillä, parannatko sairaita, et ainoastaan haukut Jeesuksen seuraajia jeesustelioiksi.

        Toisaalta, Velluilla ei ole myöskään Jumalaa, koska ensin pitää löytää Jeesus. Joh. 10:1
        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

        Tuo portti on Jeesus, se oli Velluillekin vielä -60 luvun alussa, mutta ei enään, ja siitä todiste; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

        Jeesus on sen tien portti, kanattaa etsiä ensin Hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera Heille, jotka seuraavat Jeesusta?
        Mikä Jeesuksessa risoo?

        Ei Jeesuksessa mikään riso vaan jeesustelevassa Jussissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro onko Sinussa Pyhä Henki, joka kirkastaa työkseen Jeesusta? Joh 16;13 Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
        14 Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.

        Jo tämäkin jaekokonaisuus avaa sen, miksi teillä ei ole Henkeä, ei yhtään armolahjaa, jonka Henki antaa tahtonsa mukaan? Puhutko kielillä, parannatko sairaita, et ainoastaan haukut Jeesuksen seuraajia jeesustelioiksi.

        Toisaalta, Velluilla ei ole myöskään Jumalaa, koska ensin pitää löytää Jeesus. Joh. 10:1
        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.

        Tuo portti on Jeesus, se oli Velluillekin vielä -60 luvun alussa, mutta ei enään, ja siitä todiste; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani

        Jeesus on sen tien portti, kanattaa etsiä ensin Hänet.

        Joh. 6:44
        Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
        Vaparit on itse ilman Jumalaa löytäneet antikristuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä kerettiläinen siinä yhtään manaa. Luet Raamattua kuin piru. Kun tätä Pyhää kirjaa lukee, täytyy rukoilla Pyhää Henkeä avaamaan tekstit. Jos näin ei tee, Raamatun teksti saattaa vaikuttaa hyvinkin mielipuoliselta ja jopa keskenään ristiriitaiselta. Pyhä Henki kuitenkin avaa tätä tekstiä sen, minkä kulloinkin tarpeelliseksi näkee. Kannattee pyytää Jumalan lasten esirukousta, että sinäkin saisit päästä osalliseksi tästä ihanasta armoevankeliumista, joka keskellämme virtaa! Kaikkea hyvää sinulle, muistamme teitäkin rukouksissa.

        Sinä lestadiolaisena tiedät pirun, teillähän oli sopimus hoitojen aikana ja vieläkin sitomisessa kuuleman mukaan se toimii.
        Katso, miten piru lukee Raamattua, ja tuo se tänne palstalle, niin pääsemme tuntemaan senkin ihmeen.
        Älä minua opeta lukemaan Raamattua, se on jo ollut minulle selvä, yli 60 vuotta, kuten rukouskin ja Hengen lahjat.
        Teillähän oli Raamatun lukukielto, joten tee se varkain. Muuten mikä käännös Sinulla on?
        Minä käytän alkutekstejä, sekä usein -92 käännöstä.
        Totta kai se vaikuttaa mielipuoliselta, kun ei ole Henkeä. Pitää vain rukoilla ja lukea päivästä päivään.
        Minä en näe ristiriitoja Kirjassa, mutta SRK;Nn saarnoissa ei juuri Sanaa tunnista.
        Miksi Jumalalta, valtahan on Jeesuksen? Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
        Muuten näytäppä paikka, missä Jumala puhuu pakanoille? Mikä hyvänsä käännös sopii.
        Toteuta itsekin tuota Jeesuksen ohjetta, ja kasta niitä ihmisiä, jotka tunnustavat Jeesuksen kaikkivaltiaana kuninkaana, vettä Suomesta löytyy, kuten Ananias sanookin; Apt Ap. t. 8:36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"
        Kun Hän tunnusti Nasaretilaisen luvuksi Messiaaksi.
        Sitten Goreliuksen kodissa Pietarin saarnan jälkeen, koko perhekunta, Ap. t. 10:47
        "Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?
        Kuka teitä estää, SRK vai saarnaajat, jotka eivät tunne Raamattua. Minulle ne on olleet Pyhiä palvelustehtäviä.
        Sama täällä, rukoilen heräämisisesi päivää.
        Oli mielenkiintoinen dialogi.
        Saunasta.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Sinä lestadiolaisena tiedät pirun, teillähän oli sopimus hoitojen aikana ja vieläkin sitomisessa kuuleman mukaan se toimii.
        Katso, miten piru lukee Raamattua, ja tuo se tänne palstalle, niin pääsemme tuntemaan senkin ihmeen.
        Älä minua opeta lukemaan Raamattua, se on jo ollut minulle selvä, yli 60 vuotta, kuten rukouskin ja Hengen lahjat.
        Teillähän oli Raamatun lukukielto, joten tee se varkain. Muuten mikä käännös Sinulla on?
        Minä käytän alkutekstejä, sekä usein -92 käännöstä.
        Totta kai se vaikuttaa mielipuoliselta, kun ei ole Henkeä. Pitää vain rukoilla ja lukea päivästä päivään.
        Minä en näe ristiriitoja Kirjassa, mutta SRK;Nn saarnoissa ei juuri Sanaa tunnista.
        Miksi Jumalalta, valtahan on Jeesuksen? Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
        Muuten näytäppä paikka, missä Jumala puhuu pakanoille? Mikä hyvänsä käännös sopii.
        Toteuta itsekin tuota Jeesuksen ohjetta, ja kasta niitä ihmisiä, jotka tunnustavat Jeesuksen kaikkivaltiaana kuninkaana, vettä Suomesta löytyy, kuten Ananias sanookin; Apt Ap. t. 8:36 Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?"
        Kun Hän tunnusti Nasaretilaisen luvuksi Messiaaksi.
        Sitten Goreliuksen kodissa Pietarin saarnan jälkeen, koko perhekunta, Ap. t. 10:47
        "Kuka voi estää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?
        Kuka teitä estää, SRK vai saarnaajat, jotka eivät tunne Raamattua. Minulle ne on olleet Pyhiä palvelustehtäviä.
        Sama täällä, rukoilen heräämisisesi päivää.
        Oli mielenkiintoinen dialogi.
        Saunasta.

        Piti olla Siunusta,
        Sorry.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katkera Heille, jotka seuraavat Jeesusta?
        Mikä Jeesuksessa risoo?

        Helluntailaiset seuraavat Jeesusta oman väitteensä mukaan, ette te.


      • Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Helluntailaiset seuraavat Jeesusta oman väitteensä mukaan, ette te.

        Kuka on Te?
        Helluntailaiset eivät ole eklusiivisia, kuten vellut, he iloitsevat joka seurakunnan puolesta, jonka kulmakivi on, kaikkivaltias Jeesus.
        Heille ja meille on yksikään ihminen suuri voitto ja ilosanoma, kun Hän lupautuu seuraamaan Jeesusta, Hänet kastetaan sitten Kristukseen, upottamalla.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Piti olla Siunusta,
        Sorry.

        Selittelet vain, kun et saunassakaan malttanut olla addiktionäpyttelemästä viestejäsi palstalle. Kirjoituspaikka pääsi lipsahtamaan.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Piti olla Siunusta,
        Sorry.

        Jeesustelija siunustelee.


    • Anonyymi

      ” Vihapuhetta alkaa olemaan jo se, että siteeraa Raamattua. ”

      Ei ole eikä tule olemaan. Pelkkä siteeraminen ei ole tätä. Vihapuhetta on kun sanotaan, että ”koska raamattu sanoo näin nämä ihmiset pitää tappaa”, ”koska raamattu sanoo näin näitä ihmisiä pitää vihata” tai näitä asioita vihjataan.

    • Anonyymi

      Aika on huonoa, olen itsekkin sortunut herjaamaan jumalaa suutuksissani.

      • Anonyymi

        Et varmaan ole ainoa.
        Minäki siihen olen sortunut suutuksissani ja varmaan moni muukin on.


    • Anonyymi

      Poke porukkaa kun Jumalan jälkikasvuksi ovat alkaneet. Kesähelteet toki saattavat tehdä olon sekavaksi mutta oikein jumalan lapsukaiseksi alkaa olla aika paksua.

    • Anonyymi

      Milloin kaikki jeesustelijat tulevat järkiinsä?

      • Kuten Jeesus itse sanoo; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
        Silloin ihminen on uskova, täysjärkinen.


      • Anonyymi

        Mikä on se järki, jolla jeesustelu loppu.
        Anna ohje.


    • Anonyymi

      Ristillä synti sovitettiin Jumala lepytettiin ja ihminen lunastettiin. Kaikki on Jumalan tekoa ja lahjaa.
      Jumalaton on sellainen ettei ole halua tehdä hyvää. Syntinen on sellainen joka juoksee Jumalasta poispäin. Jumalan vihollinen on sellainen joka taistelee aktiivisesti Jumalaa vastaan. Tämä on tosiasia ja totuus ja turmio.

      • Unohtuiko se kuka on kaikkivaltias SOVITTAJA?
        Etkö arvosta Häntä.


      • Anonyymi

        Miten niin Jumala on lepytetty?
        Kaataa tänne lopunajoilla 7vihanmaljaa ni se siitä Jumalan leppymisestä.


      • Siellä ei synnistä puhuta mitään, vaan Laki sovitettiin Jeesuksen seuraajien osalta.
        Jumalaton on sellainen, joka ei tunnusta Jeesusta Herraksi, Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
        Ilman Jeesusta he ovat Jeesuksen mukaan; Matt. 7:13 "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Laita edes mallin vuoksi joitain otteita Raamatusta, älä siteeraa niitä vanhuuden höperöitä puhujia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin Jumala on lepytetty?
        Kaataa tänne lopunajoilla 7vihanmaljaa ni se siitä Jumalan leppymisestä.

        Mitä tyhmyyttä. Enkelit ne maljat tyhjentävät, lue Raamatusta vaikka Ilm 16.
        Älä väärennä Jumalan nimeä ja tekoja.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Mitä tyhmyyttä. Enkelit ne maljat tyhjentävät, lue Raamatusta vaikka Ilm 16.
        Älä väärennä Jumalan nimeä ja tekoja.

        Niin,Mutta Jumalalta saatuja tehtäviä toimittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin,Mutta Jumalalta saatuja tehtäviä toimittaa.

        Se on aivan eri asia. Olisiko viisasta laittaa aina Raamatun jae kokoelma auttamaan kontekstiin.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Se on aivan eri asia. Olisiko viisasta laittaa aina Raamatun jae kokoelma auttamaan kontekstiin.

        Olisiko viisasta sinunki lopettaa noi höpinät täältä palstalta?


    • Anonyymi

      Oikeita Jumalan lapsia ovat maailmalla olevat vainotut kristityt Etiopiassa Venäjällä, Kiinassa, Pohjois-Koreassa. Monet menettävät uskonsa tunnustamisen takia henkensä.

      Täällä jotkut mammonan lumoissa elävät itse itsensä korottaneet skr-lapset vikisevät joutavista - suomut vielä silmillään.

      En ole koskaan kuullut suviseuroissa rukoiltavan eri puolilla maailmaa eävien vainottujen kristuksen seuraajien puolesta eikä Jumalan omaisuuskansan Israelin puolesta.

      Tämäkin Jumalan sana on voimassa:

      1. Moos. 12:3

      Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

      Ne jotka ivät siunaa ovat kirouksen puolella.

      • Anonyymi

        Alat kopioida jo Pinnasänkyä otoksissa, mikset kopioi samaa asiaa pitemmin?
        Mutta mitä yhteyttä VL;illä on Etiopiassa Venäjällä, Kiinassa, Pohjois-Koreassa.
        Heidät tapetaan Jeesusken vuoksi, ei Jumalan.


      • Anonyymi

        Miksi olet vihainen, laitat mielivaltaisesti ihmisten nimiä näkyviin?
        Voitko pahoin siellä pensaassa, tai jossain takapihan torpassa.
        Ilmianto lähteen tällä minuutilla.


      • Anonyymi

        Millä kompetenssilla määrittelet, ettei kyseinen nimimerkki tajua Raamatun tekstejä.
        Laita esimerkki?


    • "Jumalan lapsia syrjitään jo nyt monessa asiassa ja kohta meiltä viedään oikeus opettaa Raamatun mukaista opetustakin."

      Laitatko muutaman esimerkkitapauksen, joissa teita uskovaisia syrjitään?

    • Lestadiolaisethan ovat hallinneet monia pohjoisia kuntia niin että muut ovat olleet ahtaalla ja joutuneet tanssimaan teidän pillinne mukaan. Nyt tilanne normalisoituu ja menetätte valta-asemanne. Se varmasti sattuu, mutta teidän on nyt vain sopeuduttava muuttuneeseen tilanteeseen aivan kuten muiden oli aiemmin sopeuduttava teihin.

      Kiusaamista ei tietenkään tule hyväksyä, mtta neuvoisin myös että lapsenne eivät toisi koulussa esille sitä oppianne että muut joutuvat Helvettiin paitsi he.

    • Anonyymi

      Jumalan lapset eivät usko Jumalaan. Kaikki paha minkä ovat ihmisille aiheuttaneet kielii tästä.

    • Anonyymi

      Liikkeen on tehtävä parannus. Julkinen anteeksipyyntö hyväksikäytetyiltä rikoksista liike-elämässä. Emme voi vain vaieta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe