Nyt juuri oon muuttanut Virroille Pohjanmaalta,onko täälä jenkkiauto harrastajia.
Kun en ite kuulu niihin vasebookki ryhmiin.
Ottakaa yhteyttä .
Jenkkiharrastajat
13
1649
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan täälä jokusia kotalassa ja kylällä,ajaahan pari kaveria kilpaakin, niillä suurin ymmärrys niistä..
sitten on se jousien katkoja ja kattojen rälläköijä mutta niillä ei voi ajaa varmaan milläkään.
Mutta nämä löytyy. - Anonyymi
Autoista en tiä mitään, Mutta Youtubesta Kannattaa kuunnella Jösse Järvenpäätä..
- Anonyymi
Kiitos pariin jo tutustunutkin.
- Anonyymi
Älä mee jousien katkojalle,katkasee jalatkin polvista.
- Anonyymi
ja puheet ovat totta.....
- Anonyymi
Miksi joku haluaa pilata vanhan auton?
- Anonyymi
Siksi kun niistä romuläjistä ei pysty enää autoja tekee.
Nii ne on muka hienoja. - Anonyymi
Maassa makaavat romut ei ole autoja.
- Anonyymi
Muutama risu.
- Anonyymi
Onko virratissa jollain bell air..?
- Anonyymi
On muistaakseni Virran Olalla. Asustelee puttoses.
- Anonyymi
Joo nii o
- Anonyymi
käykö vanha volovo, entä kia riio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501