"Näin löydät unelmiesi vuokra-asunnon – 3 kullan arvoista vinkkiä"
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/00ab47ed-4887-4215-a826-60bcc0b2b8d4
Itse olen muuttamassa 2003 valmistuneesta velattomasta asunnostani vuonna 2022 valmistuvaan samankokoiseen asuntoon minulle ikäntyneelle paremmalta paikalta. Molemmat vesistöjen rannalla.
Välirahaa ei jää kuin ehkä 20% 2022 valmistuvan hinnasta. 22 vuoden yhtiölainalyhennyksellä yhtiövastike tulee olemaan pienempi kuin RoistoKartelliyhtiö Realian perimät yhtiövastikkeet nykyisessä asunnossani ja ne ovat lähinnä itsensä isännöintikuluista.
Realia isännöinti on kartelliroistofirma! Vältelkää kuin ruttoa!
Mutta hywää wappusatasta vuokralaisille!
Mitä helevetin unelmaa on vuokra-asunnossa??
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä 20% oikein.
- Anonyymi
Itse joudun asumaan asumisoikeusasunnossa kun ei saanut tarpeeksi lainaa rivitalo asuntoon turun seudulla. Rivitalo asuntojen hinnat 120 000 halvimmillaan.
Kokopäiväisessä työssä olen mutta palkka huono. Täytyy puoliso etsiä niin sitten saisi oman asunnon. Demarit tai siis yleisesti vasemmisto ei saa omistaa asuntoa, jotta saavat valtiolta tukiaiset. Muuten heillä olisi riski joutua töihin.
- Anonyymi
Vasemmistolaisen kannattaa vuokrata vasemmistolaisen ay-liikkeen pääomistaman Kojamon, ent. VVO, vuokra-asuntoja, koska siten voi parhaiten varmistaa, että vasemmistolaisen ay-liikkeen ilmaiset liikevoitot köyhien tulonsiirroista siirtyvät maksimaslisella teholla SDP:n ja Vasemmistoliiton saamaan ay-puoluetukeen.
Vasemmistopuolueilta säästyy puolestaan rahaa, koska esim. SDP:n puheenjohtajan ruokailun maksaa Tytti Yliviikarin valvoma VNK:a, jota puolestaan johtaa pääministeri.
Linkkiä voi pyytää Kojamolta, joka ehkä antaa linkkiä pientä korvausta vastaan. - Anonyymi
Hyvähän tässä on, vuokraisäntä on temppuileva narsisti, yllättäviä käänteitä koko ajan.
Eipä tule aika pitkäksi kun odottelee mitä se kaheli seuraavaksi keksii.
Vuokralla-asuminen saattaa muuttua parhaimmillaan siis jopa jännittäväksi harrastukseksi, toki lopussa saattaa odottaa elinkautinen ja toinen on sitten laudoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811674
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71548- 871476
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911231Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3996- 64866
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol146835- 75832
- 52807
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122775