Tykkääkö muut naiset siitä, kun mies nai tissien väliin. Itse nautin siitä paljon. Mies työntelee kaluaan tissien väliin ja samalla luo vaikka polvella painetta jalkoväliin. Näkyy tuosta mieskin nauttivan, ainakin jos välillä lipaisen kielellä kullin kärkeä tissien välissä. Itsellä isot G-kupin rinnat, joten niitä on mukava hieroa kullin varteen.
Tissien väliin
17
2334
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen mies. Läski-homohuora.
Monet kundit tykkää naida mun läskitissien väliin.
Varsinkin ne joilla on poikkeuksellisen iso.
Samoin mustat pojat. Yksi kertoi että näkymä ylhäältä on tosi irstas, kun musta varsi liikkuu tissien välissä.
Samasta syystä mustat pojat tykkää asennoista missä näkevät kuinka musta kalu uppoaa valkoiseen pyllyyn.
Ja tietysti myös pims'looraan.- Anonyymi
Hei Läski-homohuora
Voiko sulle kirjoitella?
- Anonyymi
Todella eroottista ja ihanaa pitää kovaa kyrpää rintojen välissä hieroen.
- Anonyymi
Olis kyllä isojen rintojen väliin laittaa täälläkin iso kulli seisoo niin et ottaa välillä leukaan kiinni😜
- Anonyymi
Ei oo peräreiän voittanutta !
- Anonyymi
Makunsa kullakin🤮
Olis kiva jos tampereella olis.nyt tälle iltaa nainen ketä saisi nussia rintojen väliin ja sit välillä kalua suuhun , ja sit voisi alottaa kunnon kiimasen panon, 40-70 naiset, oon 34v mies tampereelta, numeroni saat jos nainen haluat nähdä ja toteuttaa asiat
- Anonyymi
Mul ei oo kun B 85 rinnat, kai ne on siihe just ja just sopivat jos puristan yhteen..
- Anonyymi
Kun numerosi tänne laitoit ni haluaisitko vaihdella isotissi naisten kuvia? Mä siis mies.
- Anonyymi
Haittaako jos mun ikä on 15 vee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaako jos mun ikä on 15 vee?
Pikku spede se taas jaksaa buaahaa
- Anonyymi
Kyllä jotkut naiset siitä oikeen nauttii. Esim yks Pipsa halus panon päätteeksi kyrvän f koon tissiensä väliin ja spermat myös niille. Nam.
- Anonyymi
Sellasen naisen pitääkin olla. Saiko se Pipsa spermaa kasvoilleen myös?
- Anonyymi
Kerro lisää siitä ni mahdanko tietää sen myös?
- Anonyymi
Rintojen täytyy olla riittävän isot että kun yhteen rinnat menee yhteen ja kalu sopii sisälle. Ainakin minulla sytyttää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465911Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583426- 1862749
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122634mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132299- 312218
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181997- 181755
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2791296