Tissien väliin

Anonyymi

Tykkääkö muut naiset siitä, kun mies nai tissien väliin. Itse nautin siitä paljon. Mies työntelee kaluaan tissien väliin ja samalla luo vaikka polvella painetta jalkoväliin. Näkyy tuosta mieskin nauttivan, ainakin jos välillä lipaisen kielellä kullin kärkeä tissien välissä. Itsellä isot G-kupin rinnat, joten niitä on mukava hieroa kullin varteen.

19

3145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olen mies. Läski-homohuora.
      Monet kundit tykkää naida mun läskitissien väliin.
      Varsinkin ne joilla on poikkeuksellisen iso.
      Samoin mustat pojat. Yksi kertoi että näkymä ylhäältä on tosi irstas, kun musta varsi liikkuu tissien välissä.
      Samasta syystä mustat pojat tykkää asennoista missä näkevät kuinka musta kalu uppoaa valkoiseen pyllyyn.
      Ja tietysti myös pims'looraan.

• Anonyymi

Hei Läski-homohuora
        Voiko sulle kirjoitella?

• Anonyymi

Todella eroottista ja ihanaa pitää kovaa kyrpää rintojen välissä hieroen.

• Anonyymi

Olis kyllä isojen rintojen väliin laittaa täälläkin iso kulli seisoo niin et ottaa välillä leukaan kiinni😜

• Anonyymi

Ei oo peräreiän voittanutta !

• Anonyymi

Makunsa kullakin🤮

• Olis kiva jos tampereella olis.nyt tälle iltaa nainen ketä saisi nussia rintojen väliin ja sit välillä kalua suuhun , ja sit voisi alottaa kunnon kiimasen panon, 40-70 naiset, oon 34v mies tampereelta, numeroni saat jos nainen haluat nähdä ja toteuttaa asiat

• Anonyymi

Mul ei oo kun B 85 rinnat, kai ne on siihe just ja just sopivat jos puristan yhteen..

• Anonyymi

Kun numerosi tänne laitoit ni haluaisitko vaihdella isotissi naisten kuvia? Mä siis mies.

• Anonyymi

Haittaako jos mun ikä on 15 vee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaako jos mun ikä on 15 vee?

Pikku spede se taas jaksaa buaahaa

• Anonyymi

Ne on just ihan sopivat rinnat

• Anonyymi

Kyllä jotkut naiset siitä oikeen nauttii. Esim yks Pipsa halus panon päätteeksi kyrvän f koon tissiensä väliin ja spermat myös niille. Nam.

• Anonyymi

Sellasen naisen pitääkin olla. Saiko se Pipsa spermaa kasvoilleen myös?

• Anonyymi

Kerro lisää siitä ni mahdanko tietää sen myös?

• Anonyymi

Rintojen täytyy olla riittävän isot että kun yhteen rinnat menee yhteen ja kalu sopii sisälle. Ainakin minulla sytyttää.

• Anonyymi

Kyllä se kiihottaa naistakin, ainakin minua. Kun tosi isot tissit.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      125
      4923
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      173
      3742
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      46
      3178
    4. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      21
      3153
    5. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      39
      1687
    6. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      40
      1279
    7. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      38
      1165
    8. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      1080
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      23
      1054
    10. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1026
    Aihe