Mulla ainakin on yön aikana jotenkin "kerääntynyt" verta ja kaikki ne humpsahtavat siteeseen sillä sekunnilla kun nousen ylös. Side ei pysty imemään sitä määrää ja veri alkaa valua pitkin jalkoja. Pakko paina aina ennen nousemista pikkareita/sidettä ja kävellä samalla lailla veskiin. Kaikki veret ja hyytymät loiskahtavat iloisesti pönttöön. :/ Näin yleensä kolmena ensimmäisenä vuotopäivänä siis.
Pystyttekö nousemaan sängystä ihan normaalisti menkkojen aikaan?
4
286
Vastaukset
- Anonyymi
Kärsit runsaasta kuukautisvuodosta. Voisit käydä lääkärissä asian vuoksi. Hoitokeinoja on olemassa.
Itselläni nuorena oli ehkä yksi runsaampi vuotopäivä. Nykyään lähellä vaihdevuosia saattaa vuotaa enemmän kahtena päivänä. Siltikin ei valu vuodot reisiä pitkin. Pönttöön saattaa aamulla hulahtaa vähän enemmän. Itse ainakin otan hormonikierukan siinä vaiheessa, kun alkaa olla hankalaa vuotojen kanssa pärjääminen. Anemiakin runsaasta vuodosta seuraa. - Anonyymi
Aika jännä jos desi tolkulla on verta emättimessä ja se valuu reisiä pitkin.Etkö sä yöllä tunne että emätin on desi tolkulla verta täynnä.Kannattaisko sun käydä yöllä tyhjentämässä emätin ettei aamulla tulis reisille.
- Anonyymi
En tiedä miten tuo on mahdollista, mutta noin se vaan on :/. Joskus herään öisin vessahätään ja silloin myös veret tulevat ulos. Mutta yleensä silti aamulla kuitenkin sama juttu, että kertynyt taas verta nukkuessa ja humahtavat noustessa.
- Anonyymi
Mulla aivan sama kuin sulla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922114Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 971744
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1081163- 209948
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9866Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭70794