Mulla ainakin on yön aikana jotenkin "kerääntynyt" verta ja kaikki ne humpsahtavat siteeseen sillä sekunnilla kun nousen ylös. Side ei pysty imemään sitä määrää ja veri alkaa valua pitkin jalkoja. Pakko paina aina ennen nousemista pikkareita/sidettä ja kävellä samalla lailla veskiin. Kaikki veret ja hyytymät loiskahtavat iloisesti pönttöön. :/ Näin yleensä kolmena ensimmäisenä vuotopäivänä siis.
Pystyttekö nousemaan sängystä ihan normaalisti menkkojen aikaan?
4
412
Vastaukset
- Anonyymi
Kärsit runsaasta kuukautisvuodosta. Voisit käydä lääkärissä asian vuoksi. Hoitokeinoja on olemassa.
Itselläni nuorena oli ehkä yksi runsaampi vuotopäivä. Nykyään lähellä vaihdevuosia saattaa vuotaa enemmän kahtena päivänä. Siltikin ei valu vuodot reisiä pitkin. Pönttöön saattaa aamulla hulahtaa vähän enemmän. Itse ainakin otan hormonikierukan siinä vaiheessa, kun alkaa olla hankalaa vuotojen kanssa pärjääminen. Anemiakin runsaasta vuodosta seuraa. - Anonyymi
Aika jännä jos desi tolkulla on verta emättimessä ja se valuu reisiä pitkin.Etkö sä yöllä tunne että emätin on desi tolkulla verta täynnä.Kannattaisko sun käydä yöllä tyhjentämässä emätin ettei aamulla tulis reisille.
- Anonyymi
En tiedä miten tuo on mahdollista, mutta noin se vaan on :/. Joskus herään öisin vessahätään ja silloin myös veret tulevat ulos. Mutta yleensä silti aamulla kuitenkin sama juttu, että kertynyt taas verta nukkuessa ja humahtavat noustessa.
- Anonyymi
Mulla aivan sama kuin sulla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka48696