Pystyttekö nousemaan sängystä ihan normaalisti menkkojen aikaan?

Anonyymi

Mulla ainakin on yön aikana jotenkin "kerääntynyt" verta ja kaikki ne humpsahtavat siteeseen sillä sekunnilla kun nousen ylös. Side ei pysty imemään sitä määrää ja veri alkaa valua pitkin jalkoja. Pakko paina aina ennen nousemista pikkareita/sidettä ja kävellä samalla lailla veskiin. Kaikki veret ja hyytymät loiskahtavat iloisesti pönttöön. :/ Näin yleensä kolmena ensimmäisenä vuotopäivänä siis.

4

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärsit runsaasta kuukautisvuodosta. Voisit käydä lääkärissä asian vuoksi. Hoitokeinoja on olemassa.

      Itselläni nuorena oli ehkä yksi runsaampi vuotopäivä. Nykyään lähellä vaihdevuosia saattaa vuotaa enemmän kahtena päivänä. Siltikin ei valu vuodot reisiä pitkin. Pönttöön saattaa aamulla hulahtaa vähän enemmän. Itse ainakin otan hormonikierukan siinä vaiheessa, kun alkaa olla hankalaa vuotojen kanssa pärjääminen. Anemiakin runsaasta vuodosta seuraa.

    • Anonyymi

      Aika jännä jos desi tolkulla on verta emättimessä ja se valuu reisiä pitkin.Etkö sä yöllä tunne että emätin on desi tolkulla verta täynnä.Kannattaisko sun käydä yöllä tyhjentämässä emätin ettei aamulla tulis reisille.

      • Anonyymi

        En tiedä miten tuo on mahdollista, mutta noin se vaan on :/. Joskus herään öisin vessahätään ja silloin myös veret tulevat ulos. Mutta yleensä silti aamulla kuitenkin sama juttu, että kertynyt taas verta nukkuessa ja humahtavat noustessa.


    • Anonyymi

      Mulla aivan sama kuin sulla,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe