Kävin tällä viikolla kesälomamatkalla Ristiinassa ja etsiskelin Brahelinnan raunioita. Ei meinannut löytyä. Kunnon opasteet puuttuvat. Lopulta löytyivät. Kävin myös uimassa ja uimaranta oli loistava! Kahvit Martassa, jossa oli kaunis ja iloinen työntekijä:)
Brahelinnan rauniot
8
182
Vastaukset
- Anonyymi
niin?
- Anonyymi
Ompa kummalinen kirjoitus. Et taida ymmärtää, että suoli palstalla pitää valittaa ja nillittää, tai toinen vaihtoehto on provoilla. Siis ei mitään myönteistä...
- Anonyymi
Minä nauroin tänään Toivo-laivan kannella.
- Anonyymi
Ettekö tajua,että aloittaja on oikeassa? Ainakin ennen aikaan Ristiinan hautuumaalle saattoi 2 reittiä,joko suoraan ylös tai alakautta vasemmalta.Oon itekkin joskus käyny tenavana sukulaisten kaa Brehenlinnan raunioilla ja todellakaan ei oo paljoo nähtävää.Kaikista hulluinta on näiden opasteiden kanssa,että ennen Ristiinaa on vieläkin opaste,jossa lukee BRAHE,tarkoitetaanko sillä nyt jotain joskus ennen K-kauppaa ollutta ravintolaa? Eihän tuota ravintolaa ole ollut varmaan 40v:n,että pientä tarkennusta noihin opasteisiin.
- Anonyymi
Mitteepä tuota suotta hättäelemmää, kerkkiihän ne opastteet uusija sittä joskus ku tulloo sen aeka:D:D Onhan tuota tultu toemmeen ilimannii opastteita ja kyllä kaet ne muuvvalta tulovattii joskus lööttää perille:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitteepä tuota suotta hättäelemmää, kerkkiihän ne opastteet uusija sittä joskus ku tulloo sen aeka:D:D Onhan tuota tultu toemmeen ilimannii opastteita ja kyllä kaet ne muuvvalta tulovattii joskus lööttää perille:D:D
Taidat olla sitä ikäluokkaa joka on käynyt tossa ravintola Brahessa,kerro toki lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sitä ikäluokkaa joka on käynyt tossa ravintola Brahessa,kerro toki lisää.
Kommentis perusteella ja savonkiälen viäntämissen perusteella taisi olla oikein kantapaikka. Ei Etelä-Savossa puhuta saati kirjoiteta mitän leveettä savoa,kuten Pohjois-Savossa.
- Anonyymi
Opasteet turhia jos ei kerran ole mitään nähtävää. En oo käyny mutta astuvansalmella olen kerran astunut 90-luvulla. siinä meni poikuutein, kaunis olit muistaaksein..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791