eroakirkosta.fi:n kautta.
780 000 eroa tuli täyteen
8
738
Vastaukset
Näköjään 800k ainakin tulee täyteen. Ei ole DVV:ltä kuulunut mitään uutta tilastoinnista. Silti DVV-osuuden kasvu tarkoittaa, että 800k menee ensi vuoden puolelle.
Eipä osannut tällaista kuvitella kun 18 vuotta sitten suunniteltiin palvelua.- Anonyymi
Eipä tainnut osata kuvitella kirkkokaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tainnut osata kuvitella kirkkokaan :)
Totta todellakin! Jos vuonna 2000 olisi sanottu että kirkosta voi erota hiirtä kliksauttamalla, olisivat piispat kai nipistäneet itseään herätäkseen painajaisesta.
- Anonyymi
Pirun kauan kesti että viranomaiset alkoivat hoitaa itselleen kuuluvaa hommaa.
- Anonyymi
Pitkästä aikaa eroakirkosta.fi:ssä sadan (100) eron päivä.
Tänäänkin näyttää olevan tulossa ihan reipas päivä. Jossain on varmaan joku tehnyt jotain...
- Anonyymi
Syksy tulee, kirkosta eroaminen piristyy taas. Sadan eron päiviä eroakirkosta.fi:ssä.
- Anonyymi
Olisiko syy siinä kun veronpalautukset taikka mätkyt tulee nyt pitkin syksyä maksuun niin ihmiset huomaavat kirkollisveron maksamisen järjettömyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492