780 000 eroa tuli täyteen

Anonyymi

eroakirkosta.fi:n kautta.

8

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näköjään 800k ainakin tulee täyteen. Ei ole DVV:ltä kuulunut mitään uutta tilastoinnista. Silti DVV-osuuden kasvu tarkoittaa, että 800k menee ensi vuoden puolelle.

Eipä osannut tällaista kuvitella kun 18 vuotta sitten suunniteltiin palvelua.

• Anonyymi

Eipä tainnut osata kuvitella kirkkokaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tainnut osata kuvitella kirkkokaan :)

Totta todellakin! Jos vuonna 2000 olisi sanottu että kirkosta voi erota hiirtä kliksauttamalla, olisivat piispat kai nipistäneet itseään herätäkseen painajaisesta.

• Anonyymi

Pirun kauan kesti että viranomaiset alkoivat hoitaa itselleen kuuluvaa hommaa.

• Anonyymi

Pitkästä aikaa eroakirkosta.fi:ssä sadan (100) eron päivä.

• Tänäänkin näyttää olevan tulossa ihan reipas päivä. Jossain on varmaan joku tehnyt jotain...

• Anonyymi

Syksy tulee, kirkosta eroaminen piristyy taas. Sadan eron päiviä eroakirkosta.fi:ssä.

• Anonyymi

Olisiko syy siinä kun veronpalautukset taikka mätkyt tulee nyt pitkin syksyä maksuun niin ihmiset huomaavat kirkollisveron maksamisen järjettömyyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe