Uskoisiko?

Anonyymi

Hiljattain oli Iltasanomissa juttu laajasta, peniksen pituutta koskevasta tutkimuksesta. Penikisen keskimitaksi ilmoitettiin 13, 12 cm. Leikkasin rimasta tuon mittaisen pätkän, painoin sen rasvakerroksen sisään häpyluuta vasten ja kaluni jäi pari milliä tuosta mittapuusta. Olen aina ollut sitä mieltä, että mulla on keskivertoa pienempi kalu, mutta tuon tutkimuksen mukaan mullahan olisikin ihan keskikokoinen. Onkohan tuollaisiin tutkimuksiin uskomista. Mitä mieltä olette hyvät lajitoverit?

5

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No vähän kyllä ihmettelen. Omakin nakki velttona sen 13cm ja seisokissa 17cm ja silti aina olo että saunassa se minimunasin.

    • Anonyymi

      Mullakin heräs uteliaisuus ja sain tulokseksi velttona 10 senttiä tasan ja tämmissä 14,8. Olen aina ajatellut kullin olevan pituudeltaan max keskimittainen , mutta keskimääräistä hieman paksumpi. Olen kyllä koko vartalo peilistä huomannut, että sen antamasta kuvakulmasta katsottuna oma kulli näyttää isommalta kuin normaalisti ylhäältäpäin katsoessa. Selittänee miksi muiden miesten kullit esim yleisessä saunassa näyttävät niin komeilta ja oma tuntuu vaatimattomalla.

    • Anonyymi

      Huvittava juttu tuo rasvakerroksen kaivelu. Tässähän pääsee jo aika huomattaviin mittoihin tällä tekniikalla. Olen luullut ettei suhteellisen tavallinen 20 senttinen vielä riittäisi esim. aikuisviihdealalle, mutta eipä ole enää mitään hätää.

    • Anonyymi

      Älä usko. Mitta on heitetty todella alas ehkäisemään mielenterveysongelmia pienikaluisilta miehiltä. Palstalla aihetta käsiteltiin ennen eikä löytynyt luotettavaa mittaus otantaa esim kaikkien varusmuesten kalut mitattu jonain vuonna tms.. naisetkin sanovat 20cm miehen mitaksi. Jos keskimitta olisi 13cm täytyisi olla hirveästi alle 10cm peniksiä kun näitä 20cm löytyy paljon. Faktaa myös eniten kondomeja myyty kokoa 18cm ja yli 12cm ympärystä olevaan kulliin. Siitä voi päätellä keskimittaa 16-18cm väliin. 13cm on oikeasti niitä pieniä ja valehdeltu keskimitta saa miehet luulemaan ettei olekaan pienikaluisia vaikka naisetkin niin kertoneet.
      Piste.😷

      • Anonyymi

        " Piste.😷 "

        Tuon tarinan kertojalla on ilmiselvästi piste korvanlehtien välissä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe