Suomessa ei ole mitään puoluetta josta sais tarkan analyysin, jota nyt tekoviisaat paskahousu toimittajat tietävinään Persuista !?
MTV:n kateus Perussuomalaisiin todistaa epädemokraattisen Median sairauden !?
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
jenkki pyllisteliöitä joka sorkka ja sensuroijia !?
- Anonyymi
Kiinnitti kyllä huomiota PS oli ainoa puolue joka voitti satoja paikkoja, silti media ulvoi PS HÄVIS??? Samaan aikaan Vas-liitto menetti lähes neljänneksen paikoistaan ja toimittelijat vain paapoi suurisilmä.-Li:tä...????
- Anonyymi
Mitähän tällä vihjailulla yritit ylioppilaana sanoa,ei purrut kansakoululaiseen !?
- Anonyymi
Persujen puolue on siinä kuin muutkinpuolueet ettei täydellistä selvyyttä saa koskaan !?
Hyvinvointivaltion alullepaniat Kommunistit oli selvemmin aatteensa levittäjiä ja sisksikö se Yhdysvaltain tuella piti markkinoida ulos,muka vallankaappajina ja SDP:nkin tuella !? - Anonyymi
Pyörittäähä oikeisto sosialistista armeijaakin, eikä MTV ole sitä huomaavinaan ja vielä ymärtämättömillä varusmiehillä !?
Ennen Lapuanliikkeeseen kuuluneet suojeluskunnat oli yksityisiä,eikö osakeyhtiömäisyys vois maksaa Hävittäjätkin ilman rahvasta !? - Anonyymi
Mainosrahoitteiset kanavathan näyttää ohjelmia, joita suuri massa haluaa katsoa. Tietenkin, koska muutenhan ei tulisi tarpeeksi mainostuloja. Yksinkertaista perusliiketoimintaa.
Ilmeisesti persut ovat todettu liian marginaaliksi.
Miksköhän persut ei ole vielä pistäneet omaa tv-kanavaa pystyyn.- Anonyymi
PErsuthan on Alfa-tv:llä Kike Elomaa ja dosentti Luukkanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945409Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3411278Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110902Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369731Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858548Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03230Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302269- 391767
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261540