Ketkä eivät vielä sattuneet huomaamaan TV2 näyttää lauantaina Apocalypse Now! - Ilmsetys Kirja Nyt! Pidennetyn ohjaajan version
Kaikkien ihmisten tulisi nähdä tämä elokuva. Jotka eivät ole nähneet alkuperäistäkään, tämä on Francis Ford Coppolan Vietnamiin sijoittuva Roadmovie, tai näin kategorioisin sen itse :D
Kuluu mielestäni Elokuvien Kaikkien Aikojen Top 10:iin
Apocalypse Now! Redux LAUANTAINA
3
216
Vastaukset
Varmasti paras näkemäni Vietnam sota aiheinen elokuva, ja Coppolan paras elokuva. Itse hankin sen reilu vuosi sitten, ja katsonut jo kolmannen kerran ja valmis taas uudestaan. Täynnä mahtavaa dialogia. Tuskin koskaan odottanut yhtä kiihkeästi muun hahmon kuin eversti Kurtzin ilmestymistä kuviin.
"We train young men to drop fire on people. But their commanders won't allow them to write "fuck" on their airplanes... because it's obscene."- Charlie Don´t Surf
Jos Apocalypse Now on paras VietNam leffa, niin olisiko Michael Herr- nimisen sotakirjeenvaihtajan kirjoittama "Dispatches" paras kirja aiheesta? Mielestäni on- Herr on muuten yksi A.N:n käsikirjoittajista.
- now
On jotenkin sellainen leffa joka ei iske meikäläiseen sitten yhtään. Yritin katsella dvd:nä, mutta pikakelaukseksi meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335