Ketkä eivät vielä sattuneet huomaamaan TV2 näyttää lauantaina Apocalypse Now! - Ilmsetys Kirja Nyt! Pidennetyn ohjaajan version
Kaikkien ihmisten tulisi nähdä tämä elokuva. Jotka eivät ole nähneet alkuperäistäkään, tämä on Francis Ford Coppolan Vietnamiin sijoittuva Roadmovie, tai näin kategorioisin sen itse :D
Kuluu mielestäni Elokuvien Kaikkien Aikojen Top 10:iin
Apocalypse Now! Redux LAUANTAINA
3
219
Vastaukset
Varmasti paras näkemäni Vietnam sota aiheinen elokuva, ja Coppolan paras elokuva. Itse hankin sen reilu vuosi sitten, ja katsonut jo kolmannen kerran ja valmis taas uudestaan. Täynnä mahtavaa dialogia. Tuskin koskaan odottanut yhtä kiihkeästi muun hahmon kuin eversti Kurtzin ilmestymistä kuviin.
"We train young men to drop fire on people. But their commanders won't allow them to write "fuck" on their airplanes... because it's obscene."- Charlie Don´t Surf
Jos Apocalypse Now on paras VietNam leffa, niin olisiko Michael Herr- nimisen sotakirjeenvaihtajan kirjoittama "Dispatches" paras kirja aiheesta? Mielestäni on- Herr on muuten yksi A.N:n käsikirjoittajista.
- now
On jotenkin sellainen leffa joka ei iske meikäläiseen sitten yhtään. Yritin katsella dvd:nä, mutta pikakelaukseksi meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863