nahkakäsineet

haluaja

Minulla on aina ollut haaveena että nainen käyttäisi nahkakäsineitä runkatessaan minua.
Minua vastaan ei ole sellaista naista tullut,suhtautuneet nuivasti asiaan.Nytpä kysyn löytyykö naisia jotka niin ovat tehneet.Onko leikissä mukana myös alistamista.Kiitos vastauksista.

9

3320

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa

Eikö aihe kiinnosta naisia,myös itse asiasta kiinnostunut.

• kinkytyttö

Aihe ei varmaan tosiaan kiinnosta naisia. Aika harvaa naista mitenkään kiihottaa pitää nahkahanskoja, tiellähän ne lähinnä ovat sekstaillessa. Toisaalta mielestäni kyseessä ei ole mikään niin omituinen mieltymys etteikö sitä nainen voisi pyytäessä toteuttaa. Vähän ihmetyttää jos ei kukaan ole suostunut.

Itse muistan runkanneeni miestä ainakin erilaisilla juhlahansikkailla, esim. pitkillä mustilla satiinisilla. Nahkahanskatkin on tainneet olla joskus käytössä. (niitäkin on muuten olemassa pitkinä juhlahansikkaina, ihan ohutta nahkaa) Ei se hanskojen käyttö varsinaisesti minua kiihota, mutta tietenkin on mukava kokeilla erilaisia materiaaleja ja näyttäähän se ...kivalta :) Lateksihanskoilla on myös touhuttu kaikenlaista, mutta lateksiin minulla nyt on muutenkin mukava fiksaatio...

• jami2
        kinkytyttö kirjoitti:

Aihe ei varmaan tosiaan kiinnosta naisia. Aika harvaa naista mitenkään kiihottaa pitää nahkahanskoja, tiellähän ne lähinnä ovat sekstaillessa. Toisaalta mielestäni kyseessä ei ole mikään niin omituinen mieltymys etteikö sitä nainen voisi pyytäessä toteuttaa. Vähän ihmetyttää jos ei kukaan ole suostunut.

Itse muistan runkanneeni miestä ainakin erilaisilla juhlahansikkailla, esim. pitkillä mustilla satiinisilla. Nahkahanskatkin on tainneet olla joskus käytössä. (niitäkin on muuten olemassa pitkinä juhlahansikkaina, ihan ohutta nahkaa) Ei se hanskojen käyttö varsinaisesti minua kiihota, mutta tietenkin on mukava kokeilla erilaisia materiaaleja ja näyttäähän se ...kivalta :) Lateksihanskoilla on myös touhuttu kaikenlaista, mutta lateksiin minulla nyt on muutenkin mukava fiksaatio...

mikä on fiksaatio jos saan kysyä

• jami2
        kinkytyttö kirjoitti:

Ehkä olen pyörinyt väärissä piireissä.Täytyy toivoa parasta.

• Taika

Minun ja mieheni seksiin on kuuluneet aina nahkahanskat. Jo heti suhteemme alkumetreillä hän kertoi pitävänsä nahasta ja sen kosketuksesta ja miksen minä sitä hänelle soisi. Itseäni ei nahan kosketus nyt senkummemmin kiihota sinällään mutta tietoisuus siitä miten se vaikuttavat puolisooni saa jo värinöitä aikaan.
      Muuten hanskoilla runkkaaminen niin että niihin osuu spermaa johtaa uusien hanskojen ostoon, niitä kun ei tahdo saada puhtaaksi enään kunnolla.

• jami2

Eikö sitä voi ohjailla

• Sopuli

Ostin vartavasten punaiset nahkahanskat "leikkeihin" ja mieheni nautti todella nahkahanskan kera runkkauksesta.Voin lämpimästi suositella muillekin ;-).Alistamista ei ollut.Sopivasti tuhmia juttuja sekaan,niin homma on selvä.Pitää vaan rohkeasti kokeilla ja olla avoimin mielin.

• Poikasinkku

...ihanaa mahtaa olla heillä kaikilla pareilla, joissa nainen hinkkailee nahkahansikkaillaan miehensä siitintä. On oikeesti tosi ihanalta tuntuvaa kun hankaa nahkahansikkailla esinahkaa edestakaisin. Siinä syntyy terskaan sellaista lämmön tunnetta kun esinahka on kontaktissa liikuttaviin ja kitkaa synnyttäviin nahkahansikkaisiin. Naisen nahkahansikashankauksessa siitintä tunne on varmaankin huomattavast ihanampi ja voimakkaampi kuin itsetehtynä.
        Oon kiitollinen kaikille naisille, jotka haluuvat tehdä miehillensä erektioita ja spermansyöksyjä nahkahansikkaiden avulla:)

• Anonyymi00009

Naisten mustat nahkakäsineet kiihottaa ne on niin seksikkään näköiset että kalu tulee kovaksi itse 60 v kehitysvammainen mies omistaa 2 naisten mustat nahkakäsineet ne on niin kivan pehmeät kyllä hetoro mieskin voi naisten mustia nahkakäsineitä käyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1041
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      36
      629
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      568
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      532
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      318
      495
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      441
    Aihe