Huijataanko sua?

On ne aikamoisia nykyään, nämä erilaiset yritykset huijata ihmisiltä pankkitietoja.
K-supermarketin nimissä leviää nyt yksi tällainen :/

Toivottavasti kukaan ei lankea näihin. Jäävät onnettomat k***päät ilman ihmisten rahoja! Mä kyllä antaisin oikein äidin kädestä, ku vastaan tulisivat!


Toinen kurjuus on nämä häirikkösoitot. Onneksi niihinkin voi laittaa estoja.


Sitten vähän kevyempää...
Millä te ihmiset viilennätte itseänne, jos ei uimista lasketa? Monet syö kylmää jätskiä, ja hetkittäin se kyllä auttaakin :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! ❤

115

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toki voi laittaa eston mutta ryökäleet pommittavat hetimmiten uudesta numerosta.

      • Niinhän nuo kyllä tekevät...

        On se kuitenkin mannaa lyödä se esto, ku pirauttavat.

        Tietääköhän kukaan, että ku kännyssä on se lista estetyistä numeroista, niin voiko sen listan tyhjentää?
        Siis ettei se esto poistu samalla...
        Voi olla tyhmä kysymys, mut kysyn kuitenkin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niinhän nuo kyllä tekevät...

        On se kuitenkin mannaa lyödä se esto, ku pirauttavat.

        Tietääköhän kukaan, että ku kännyssä on se lista estetyistä numeroista, niin voiko sen listan tyhjentää?
        Siis ettei se esto poistu samalla...
        Voi olla tyhmä kysymys, mut kysyn kuitenkin.

        Esto poistuu niinku pi eru Saharaan jos tyhjennät listan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esto poistuu niinku pi eru Saharaan jos tyhjennät listan.

        Ai jaa, no kai sen on sitten annettava olla. Mulla on aina tyyli putsata kännystä kaikkee, nii oisin tuonki tyhjentäny.. Se lista on nimittäin aivan älyttömän pitkä.:{

        Kiitos tiedosta :)


    • Anonyymi

      Laitan jäitä kalsareihin ja sidon lahkeet kiinni, siinäpä oivallinen viilennysohje;)

      • Eikös tuollasessa jäätyis sukukalleudet kelvottomiks ;)


    • Tuleeko teille muille noita ulkomaan puheluita?

      • Anonyymi

        Tulee, solkenaan! Tanska, Puola, Ruotsi, siinäpä kärkikolmikko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee, solkenaan! Tanska, Puola, Ruotsi, siinäpä kärkikolmikko.

        Mulla on ollu myös Kroatia.


      • Anonyymi

        Tulee itelleniki, Enkkulasta myös. Vastasin kerran niin toisesta päästä kuulu vaan että 'helou, helou':D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee itelleniki, Enkkulasta myös. Vastasin kerran niin toisesta päästä kuulu vaan että 'helou, helou':D

        Sunflower

        No minäkin silloin aikanaan erehdyin vastaamaan, kun ei vielä tiennyt, että niitä voi tulla kotimaisistakin numeroista. Olin kaupassa ja akka hoki helouta :/


      • Kyl tulee mut en mä vastaa. Oon ottanut sellaisen linjan et en vastaa tuntemattomiin. Jos tahtoo tavoittaa laittakoot sit tekstarii tai whatsapp-viestii.


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl tulee mut en mä vastaa. Oon ottanut sellaisen linjan et en vastaa tuntemattomiin. Jos tahtoo tavoittaa laittakoot sit tekstarii tai whatsapp-viestii.

        Mites, jos sulle soitetaan vaikapa jostain virallisesta asiasta?

        Itekki haluaisin olla vastaamatta, mut välillä ku odottaa tärkeetä puhelua, niin pakko vastata :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mites, jos sulle soitetaan vaikapa jostain virallisesta asiasta?

        Itekki haluaisin olla vastaamatta, mut välillä ku odottaa tärkeetä puhelua, niin pakko vastata :{

        No en mä dissaa virastojen numeroita. 010, 020-alkusii :)


    • tinttu-liina

      Joku kohta narisee, mut mun on pakko kysyä tätä teiltä... :))

      Siis, ku loma-ajat on monilla, niin osaatteko oikeasti ottaa se loma lomana?

      Vai keksittekö valmiiksi itsellenne kaikenmoista tekemistä ja reissujakin?

      Useinhan monet valmiiksi suunnittelee koko loman ajaksi erilaista aktiviteetteja... :)
      (Meniköhän toi sana oikein)

      • Anonyymi

        Loma menee omalla painollaan. Kiva ois lähteä jonnekki mutta kun on toi korona eikä yksin ees viitti:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loma menee omalla painollaan. Kiva ois lähteä jonnekki mutta kun on toi korona eikä yksin ees viitti:(

        Sunflower

        Kyllä noi muut ihmiset ainaski matkustaa...

        Ei se yksin matkustelu olis hääviä, eikä välttämättä olis ihan turvallistakaan, varsinkaan naisen.


      • Osan lomaa oon Stadissa mutsin ja faijan luona. Sit skidi tulee landelle ku täällä pääsee rälläämään koneilla ja sehän on hemmetin mageeta :)


      • artagnan kirjoitti:

        Osan lomaa oon Stadissa mutsin ja faijan luona. Sit skidi tulee landelle ku täällä pääsee rälläämään koneilla ja sehän on hemmetin mageeta :)

        Kuulostaa mukavalta :)


    • Anonyymi

      Itteeni tympii toi uimataidon puute. Pentuna ois ollu tilaisuus mennä uimakouluun mutta vanhemmat kielsi ku ois vaatinu liikaa kuskaamista. Tää on just se aika vuodesta ku ois sillekki taidolle käyttöä.

      Sunflower

      • Onko sulla minkäänlaista uimataitoa?

        Eikö niitä uimakouluja ole ollut joskus aikuisillekkin..?

        En minäkää mikään Sievinen ole, mutta jotenki pinnalla pysyn :)


      • Anonyymi

        Et oo tosissas? Siellä taas ajateltiin vain itseään eikä lasta. Ei luoja...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko sulla minkäänlaista uimataitoa?

        Eikö niitä uimakouluja ole ollut joskus aikuisillekkin..?

        En minäkää mikään Sievinen ole, mutta jotenki pinnalla pysyn :)

        Ei minkäänlaista, tää on helppo tunnustaa näin 'anonyyminä'. Oon harkinnu tuommoista aikuisten uimakoulua mutta kynnys on vaan noussu vanhetessa.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tosissas? Siellä taas ajateltiin vain itseään eikä lasta. Ei luoja...

        No oon tosissani:( Tää on just niitä juttuja että kehtaako ees myöntää.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon tosissani:( Tää on just niitä juttuja että kehtaako ees myöntää.

        Sunflower

        Meinaan että jätän kertomatta etten osaa ku tulee puhetta uimisesta. Kierrän aiheen jonkin sortin verukkeella että miksen ui.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon tosissani:( Tää on just niitä juttuja että kehtaako ees myöntää.

        Sunflower

        Kyllähän noista voi puhua, ja niinkuin puhuit tuosta aikuisten uimakoulusta niin ehdottomasti kannattaa. Voit vielä nauttia monista illoista uidessa, tekee hyvää. Ja jos oikein haluaa hyvää kropalle niin menee syksyllä myös uiskentelemaan kun on vesi viileämpää. Kroppa kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän noista voi puhua, ja niinkuin puhuit tuosta aikuisten uimakoulusta niin ehdottomasti kannattaa. Voit vielä nauttia monista illoista uidessa, tekee hyvää. Ja jos oikein haluaa hyvää kropalle niin menee syksyllä myös uiskentelemaan kun on vesi viileämpää. Kroppa kiittää.

        Kiitti tsempistä:) Pitäis vaan heittää se asenne romukoppaan että uppoan kuiteski niinku kivi ja tehdä asialle jotain:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkäänlaista, tää on helppo tunnustaa näin 'anonyyminä'. Oon harkinnu tuommoista aikuisten uimakoulua mutta kynnys on vaan noussu vanhetessa.

        Sunflower

        No kyllä aikuisia on paljon, joilla ei ole uimataitoa.

        Kertoo jo tuokin, että niitä kursseja järjestetään aikuisille.
        Ei se mikään häpeä ole tunnustaa, ettei osaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä aikuisia on paljon, joilla ei ole uimataitoa.

        Kertoo jo tuokin, että niitä kursseja järjestetään aikuisille.
        Ei se mikään häpeä ole tunnustaa, ettei osaa.

        Kandee hankkii oma uimamaikka ku nii mäki opin uimaan. Menin pää edellä vesitynnyriin skidinä ja siitä tuli sit hemmetinmoinen pelko. Uimamaikka tuumaili ku aloitti et helpompi duuni taidottoman kaa ku sellaisen jolla on valmiiksi väärä tekniikka. Nykyisin mä sit oon niinku fisu vedessä :) Et kiitos ja kumarrus Arielille :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Kandee hankkii oma uimamaikka ku nii mäki opin uimaan. Menin pää edellä vesitynnyriin skidinä ja siitä tuli sit hemmetinmoinen pelko. Uimamaikka tuumaili ku aloitti et helpompi duuni taidottoman kaa ku sellaisen jolla on valmiiksi väärä tekniikka. Nykyisin mä sit oon niinku fisu vedessä :) Et kiitos ja kumarrus Arielille :)

        Ootko käyny palmassa uimassa? Helteillä aika hyvä paikka, tietäjät tietää miksi. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee hankkii oma uimamaikka ku nii mäki opin uimaan. Menin pää edellä vesitynnyriin skidinä ja siitä tuli sit hemmetinmoinen pelko. Uimamaikka tuumaili ku aloitti et helpompi duuni taidottoman kaa ku sellaisen jolla on valmiiksi väärä tekniikka. Nykyisin mä sit oon niinku fisu vedessä :) Et kiitos ja kumarrus Arielille :)

        Oho... luin, että oon niinku fiksu vedessä :))))

        Joo, kyllä sitä varmaankin on helpompi alottaa alusta, ku opittua on vaikea muuttaa...ihan sama mistä on kysymys.


        Onko muutes kukaan kokeillu Sup-lautaa?
        Jotenki tekis mieli testata semmosta :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        Kandee hankkii oma uimamaikka ku nii mäki opin uimaan. Menin pää edellä vesitynnyriin skidinä ja siitä tuli sit hemmetinmoinen pelko. Uimamaikka tuumaili ku aloitti et helpompi duuni taidottoman kaa ku sellaisen jolla on valmiiksi väärä tekniikka. Nykyisin mä sit oon niinku fisu vedessä :) Et kiitos ja kumarrus Arielille :)

        No ite oon harkinnu noita aikuisten alkeiskursseja mutta just toi tökkii että siellä voi olla monentasoista sakkia. Ite ku oon puhtaasti nollatasolla:(

        Sunflower


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee hankkii oma uimamaikka ku nii mäki opin uimaan. Menin pää edellä vesitynnyriin skidinä ja siitä tuli sit hemmetinmoinen pelko. Uimamaikka tuumaili ku aloitti et helpompi duuni taidottoman kaa ku sellaisen jolla on valmiiksi väärä tekniikka. Nykyisin mä sit oon niinku fisu vedessä :) Et kiitos ja kumarrus Arielille :)

        Ariel osaa tosiaankin nuo uintihommatkin paremmin kuin yksikään tuntemani ihminen...

        Silleen hassu tyttö rakkaani on että hän näkee mörköjä siellä missä niitä ei oikeasti ole. Ei sängyn alla, ei missään muuallakaan:)

        Häntä ei voi olla rakastamatta...♡♡♡


      • Toljanter kirjoitti:

        Ariel osaa tosiaankin nuo uintihommatkin paremmin kuin yksikään tuntemani ihminen...

        Silleen hassu tyttö rakkaani on että hän näkee mörköjä siellä missä niitä ei oikeasti ole. Ei sängyn alla, ei missään muuallakaan:)

        Häntä ei voi olla rakastamatta...♡♡♡

        Niin, ja sulla rakkaani on erityinen taito karkoittaa kaikkein pelottavimmatkin möröt meidän sängyn alta ja nostaa mun sydän sun luokse rakkauden ihanaan hattarapilveen... ♡✧°。⋆♡

        https://youtu.be/XJ3W6kl0moU


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä aikuisia on paljon, joilla ei ole uimataitoa.

        Kertoo jo tuokin, että niitä kursseja järjestetään aikuisille.
        Ei se mikään häpeä ole tunnustaa, ettei osaa.

        Opin muuten uimaan kolmivuotiaana Okassa, eli kuka tahansa pystyy aikuisena samaan. Ellette satu tietämään, sitä reunustavat paikoitellen ihan henkeäsalpaavan upeat hiekkarannat... (◕‿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Niin, ja sulla rakkaani on erityinen taito karkoittaa kaikkein pelottavimmatkin möröt meidän sängyn alta ja nostaa mun sydän sun luokse rakkauden ihanaan hattarapilveen... ♡✧°。⋆♡

        https://youtu.be/XJ3W6kl0moU

        Hah...
        Mulle tuli huvittava melikuva....
        Ariel säikähtäneenä seisoo sängyn vierellä kasvot valkeana, ja tonttu syöksyy urheana ritarina paita auki, ja rintakarvat rehottaen häätämään sängynalusmöröt tiehensä ;)))))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Opin muuten uimaan kolmivuotiaana Okassa, eli kuka tahansa pystyy aikuisena samaan. Ellette satu tietämään, sitä reunustavat paikoitellen ihan henkeäsalpaavan upeat hiekkarannat... (◕‿◕✿)

        Okassa? Ihan outo paikka :)

        Oletpas sä muutes pienenä jo oppinu uimaan... :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko sulla minkäänlaista uimataitoa?

        Eikö niitä uimakouluja ole ollut joskus aikuisillekkin..?

        En minäkää mikään Sievinen ole, mutta jotenki pinnalla pysyn :)

        En minäkään osaa juuri uida, minulla on aika uimapelko.. Koulussa olin yksin matalemmassa altaassa, ope ei koskaan käynyt tsemppaamassa... Vähän vaan osaan räpiköidä koiraa ja selkää...


      • On kyllä todella kaunis paikka!
        Parhainta tuollasessa kuvassa on, kun ei näy ihmisiä missään, pelkkä luonto :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En minäkään osaa juuri uida, minulla on aika uimapelko.. Koulussa olin yksin matalemmassa altaassa, ope ei koskaan käynyt tsemppaamassa... Vähän vaan osaan räpiköidä koiraa ja selkää...

        Käytkö kuitenkin uimarannalla, siis vedessä?

        Mä en ole mikään huippu-uimari just siks, ku mä tykkään vaa lillua vedessä. Rantapatjalla on todella mukava myös kölliä :)


      • Piti kyllä katsoa kaks kertaa, että näkikö mun silmät oikein...
        Aivan älyttömän pitkä joki!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Käytkö kuitenkin uimarannalla, siis vedessä?

        Mä en ole mikään huippu-uimari just siks, ku mä tykkään vaa lillua vedessä. Rantapatjalla on todella mukava myös kölliä :)

        En ole rannalla käynyt moneen vuoteen. No, parin viikon päästä mennään Perhoon mökkeilemään, siellä pääsee veden äärelle.. 🙂


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Niin, ja sulla rakkaani on erityinen taito karkoittaa kaikkein pelottavimmatkin möröt meidän sängyn alta ja nostaa mun sydän sun luokse rakkauden ihanaan hattarapilveen... ♡✧°。⋆♡

        https://youtu.be/XJ3W6kl0moU

        Kandee tsiigailla päivänvalolla pedin alustaa, ottaa imuri handuun ja sitä rataa. Tää on näitä Artsi-sedän ilmasii neuvoi avuttomille daameille :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Piti kyllä katsoa kaks kertaa, että näkikö mun silmät oikein...
        Aivan älyttömän pitkä joki!

        Snadisti eri kaliiperii ku Perho Å :D


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En ole rannalla käynyt moneen vuoteen. No, parin viikon päästä mennään Perhoon mökkeilemään, siellä pääsee veden äärelle.. 🙂

        Sitten yhdessä sun miehes kanssa karkotatte sulta ne lapsuuden kammot pois. Tietysti ihan sun ehdoilla... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee tsiigailla päivänvalolla pedin alustaa, ottaa imuri handuun ja sitä rataa. Tää on näitä Artsi-sedän ilmasii neuvoi avuttomille daameille :)

        Aijaijaijai...
        Kohta voi Artsin posket punottaa :}

        Pistä juoksushortsit valmiiks jalkaan ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Snadisti eri kaliiperii ku Perho Å :D

        No todellakin!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah...
        Mulle tuli huvittava melikuva....
        Ariel säikähtäneenä seisoo sängyn vierellä kasvot valkeana, ja tonttu syöksyy urheana ritarina paita auki, ja rintakarvat rehottaen häätämään sängynalusmöröt tiehensä ;)))))

        Siis niillä on tapana hyökätä mun kimppuun välittömästi, mikäli mun rakas Toljanter huijaa minut nukkumaan ja hiiviskelee itse katsomaan esimerkiksi jalkapalloa luullessaan mun olevan unessa... (⚆﹏⚆❀)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okassa? Ihan outo paikka :)

        Oletpas sä muutes pienenä jo oppinu uimaan... :}

        Siis joo... Mun vauvakirjassa lukee niin. Tosin saatoin olla hetken aikaa ihan virran vietävänä, mutta mun ylpeät läheiset kuvittelivat mun uivan... (ಥ‿ಥ✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis niillä on tapana hyökätä mun kimppuun välittömästi, mikäli mun rakas Toljanter huijaa minut nukkumaan ja hiiviskelee itse katsomaan esimerkiksi jalkapalloa luullessaan mun olevan unessa... (⚆﹏⚆❀)

        Jassoo, että semmonen pallomörkö siellä kiusaa :))

        Onneks ainaki jalkapallot on ny potkittu, joten tonttuki pysyy nukkumassa ;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis joo... Mun vauvakirjassa lukee niin. Tosin saatoin olla hetken aikaa ihan virran vietävänä, mutta mun ylpeät läheiset kuvittelivat mun uivan... (ಥ‿ಥ✿)

        Ai, sulla on semmone vauvakirja...
        Olispa kiva, ku ois itelläki, mut ku ei ole... :{

        Voihan se olla, että olit sellanen ihmelapsi, joka oppi helposti :)


      • Mä ihan repesin tuolle ilmeelle :)))))

        Artsi näkee painajaisia tuosta, mut onhan sillä se pimu kaapin päällä suojelemassa ;))


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        En ole rannalla käynyt moneen vuoteen. No, parin viikon päästä mennään Perhoon mökkeilemään, siellä pääsee veden äärelle.. 🙂

        Ressun synnyinseuduille, heh:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ressun synnyinseuduille, heh:D

        Juu, mutta ei me sen takia sinne mennä. 😆


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sitten yhdessä sun miehes kanssa karkotatte sulta ne lapsuuden kammot pois. Tietysti ihan sun ehdoilla... :)

        No, katsotaan... 🙂


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, mutta ei me sen takia sinne mennä. 😆

        Perho on maailman napa, hah hah haa!!!...


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis niillä on tapana hyökätä mun kimppuun välittömästi, mikäli mun rakas Toljanter huijaa minut nukkumaan ja hiiviskelee itse katsomaan esimerkiksi jalkapalloa luullessaan mun olevan unessa... (⚆﹏⚆❀)

        Valitsit väärän miehen:(

        ~Tukkirekka~


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, mutta ei me sen takia sinne mennä. 😆

        Mua on aina jotenkin häirinnyt se, että yksi paikkakunta on mustattu yhden ihmisen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitsit väärän miehen:(

        ~Tukkirekka~

        Väärän miehen?
        Sinäkö olisit ollut se oikea?

        Myönnä sinäkin tappiosi. Ei Ariel varmaankaan ole koskaan ollu kiinnostunu susta.
        Ja ymmärrän sen erittäin hyvin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aijaijaijai...
        Kohta voi Artsin posket punottaa :}

        Pistä juoksushortsit valmiiks jalkaan ;)

        Mä kuules tykkään elää vaarallisesti ja muuteskin ois mageeta ottaa daamilta pataan :)


      • Ai et ku on nii söde ilme :) Mut tota... Liftaatko sä tolla peukulla vai näytätkö Artsi-sedälle keskaa? :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä ihan repesin tuolle ilmeelle :)))))

        Artsi näkee painajaisia tuosta, mut onhan sillä se pimu kaapin päällä suojelemassa ;))

        Pitäisikin tässä roudata Klartsu partsille tuulettumaan :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis joo... Mun vauvakirjassa lukee niin. Tosin saatoin olla hetken aikaa ihan virran vietävänä, mutta mun ylpeät läheiset kuvittelivat mun uivan... (ಥ‿ಥ✿)

        Sä olit sit niinku Mooses kaislavenees :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä ihan repesin tuolle ilmeelle :)))))

        Artsi näkee painajaisia tuosta, mut onhan sillä se pimu kaapin päällä suojelemassa ;))

        No mä repesin sit sille et Kittie on suuntaamas Perhoon. Toi on tietty totta et yksi mätä omena ei saa pilata koko korii :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No mä repesin sit sille et Kittie on suuntaamas Perhoon. Toi on tietty totta et yksi mätä omena ei saa pilata koko korii :)

        Itekki olin että voi hitto, Perhoon! Toivotaan kuiteski että Kittie ei törmää tohon hohottelijaan:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsit väärän miehen:(

        ~Tukkirekka~

        Kantsisko jatkaa elämää? Te jätkät ootte joskus niin hiton urpoja:D

        Sunflower


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis joo... Mun vauvakirjassa lukee niin. Tosin saatoin olla hetken aikaa ihan virran vietävänä, mutta mun ylpeät läheiset kuvittelivat mun uivan... (ಥ‿ಥ✿)

        Ei hitto, toi oli paha:DDD

        Sunflower


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kuules tykkään elää vaarallisesti ja muuteskin ois mageeta ottaa daamilta pataan :)

        Ai jaa...
        Toivottavasti Ariel sit tempasee kunnolla, ku on tarpeen, niin saat maistaa semmosta pataa ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä repesin sit sille et Kittie on suuntaamas Perhoon. Toi on tietty totta et yksi mätä omena ei saa pilata koko korii :)

        Perho on nätti pieni paikkakunta. Ihan kunnon ihmisiä siellä asuu.... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitsit väärän miehen:(

        ~Tukkirekka~

        Sinällään "suloista" että sinä mopokuski et ymmärrä edes piilottaa nimimerkkiäsi. Täysijärkinen ihminen kun olisi jo aikoja sitten ymmärtänyt että tietyt ihmiset eivät vain kaipaa seuraasi. Kiltti Arielini tuon ilmaisi jo kerran hyvinkin suoraan mutta näköjään tyhjään päähän viesti ei vain mene perille.

        Pikku vinkki sulle, oletko harkinnut käyntiä mielenterveyspuolen palveluissa? Käytöksesi kun ei ole ihan normaalia...


      • Toljanter kirjoitti:

        Sinällään "suloista" että sinä mopokuski et ymmärrä edes piilottaa nimimerkkiäsi. Täysijärkinen ihminen kun olisi jo aikoja sitten ymmärtänyt että tietyt ihmiset eivät vain kaipaa seuraasi. Kiltti Arielini tuon ilmaisi jo kerran hyvinkin suoraan mutta näköjään tyhjään päähän viesti ei vain mene perille.

        Pikku vinkki sulle, oletko harkinnut käyntiä mielenterveyspuolen palveluissa? Käytöksesi kun ei ole ihan normaalia...

        MOPOKUSKI?????
        Ei helvatta, ku repesin... :))))))


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis joo... Mun vauvakirjassa lukee niin. Tosin saatoin olla hetken aikaa ihan virran vietävänä, mutta mun ylpeät läheiset kuvittelivat mun uivan... (ಥ‿ಥ✿)

        Itekki tahtoisin olla tuollainen rento sankaritar mutta riehun vaan mopin varressa:( Ois kiva ku täällä vois laittaa yksityisviestejä ku sitte kyllä rekkautuisin:)

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mua on aina jotenkin häirinnyt se, että yksi paikkakunta on mustattu yhden ihmisen takia.

        No, meillä on siellä lomaa mieheni kanssa vuokramökillä ja porukoitani tavataan myös.


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Sinällään "suloista" että sinä mopokuski et ymmärrä edes piilottaa nimimerkkiäsi. Täysijärkinen ihminen kun olisi jo aikoja sitten ymmärtänyt että tietyt ihmiset eivät vain kaipaa seuraasi. Kiltti Arielini tuon ilmaisi jo kerran hyvinkin suoraan mutta näköjään tyhjään päähän viesti ei vain mene perille.

        Pikku vinkki sulle, oletko harkinnut käyntiä mielenterveyspuolen palveluissa? Käytöksesi kun ei ole ihan normaalia...

        Noh, tokko normaalia on kenenkään huomattavasti nuoremmasta kiinnostuvan käytös. Sivusta seuranneena, vanhempana ukkona tuumailen vaan.


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Sinällään "suloista" että sinä mopokuski et ymmärrä edes piilottaa nimimerkkiäsi. Täysijärkinen ihminen kun olisi jo aikoja sitten ymmärtänyt että tietyt ihmiset eivät vain kaipaa seuraasi. Kiltti Arielini tuon ilmaisi jo kerran hyvinkin suoraan mutta näköjään tyhjään päähän viesti ei vain mene perille.

        Pikku vinkki sulle, oletko harkinnut käyntiä mielenterveyspuolen palveluissa? Käytöksesi kun ei ole ihan normaalia...

        https://sinkkutapahtumat.fi/blogi/12-syyta-miksi-nainen-on-sinkku/

        12 syytä miksi nainen on sinkku

        5. Olet liian kiltti
        Olet aina avulias, kohtelias ja kiltti. Jokaisen unelma. Ehkä ei kuitenkaan. Useimmat pitävät liikaa kiltteyttä jopa luonteen heikkoutena, eikä tällainen saa sydäntä sykkimään. Näytä myös kovempi puolesi silloin tällöin, näin annat ymmärtää, ettet ole mikään ovimatto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, tokko normaalia on kenenkään huomattavasti nuoremmasta kiinnostuvan käytös. Sivusta seuranneena, vanhempana ukkona tuumailen vaan.

        Jokaisen suhteen lähtökohta on sellainen että molemmat osapuolet ovat osoittaneet tai osoittavat kiinnostuksensa toiseen osapuoleen. Mikäli toinen osapuoli ei osoita mitään kiinnostusta toista osapuolta kohtaan niin mitään suhdetta ei vain synny. Niin yksinkertaista se vain on...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, meillä on siellä lomaa mieheni kanssa vuokramökillä ja porukoitani tavataan myös.

        Mukava, rauhallinen paikka. Tuollasessa sitä oikeasti rentoutuu, pois hälinästä.

        Todella kiva, kun näet perhettäsi ❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, tokko normaalia on kenenkään huomattavasti nuoremmasta kiinnostuvan käytös. Sivusta seuranneena, vanhempana ukkona tuumailen vaan.

        Kuulostat tuolta "mopomieheltä"...


    • Huhuu Tinttis! Sä voit tulla esiin sängyn alta puudelein seasta ku toi snadi jyrähtely meni jo. Mut illalla ukkostaa uudestaan et haluutkos sit tulla partsille Artsi-sedän sykkyyn? ;)

      • :))
        Kyllä mä sanon, että voi katti sentään...
        Pilvet taivaalla oli nii uhkaavan näkösiä ja aattelin, että tulee tosi karmea ukonilma.
        Ei muuta ku ovet kiinni ynnä muut valmistelut ja sitten odottelemaan pauketta.

        Siihen se tussahti. Vähän vettä ja jyrinää, taivas selkeni, ku taikaiskusta :{

        Ei sieltä taida Artsi tulla enää ukonilmaa, joten en sitten loiki sinne sun luokses turvaan ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Kyllä mä sanon, että voi katti sentään...
        Pilvet taivaalla oli nii uhkaavan näkösiä ja aattelin, että tulee tosi karmea ukonilma.
        Ei muuta ku ovet kiinni ynnä muut valmistelut ja sitten odottelemaan pauketta.

        Siihen se tussahti. Vähän vettä ja jyrinää, taivas selkeni, ku taikaiskusta :{

        Ei sieltä taida Artsi tulla enää ukonilmaa, joten en sitten loiki sinne sun luokses turvaan ;)

        Ite menisin ku toi vaan tajuais pyytää:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite menisin ku toi vaan tajuais pyytää:D

        Sunflower

        Ilman ukkostaki :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Kyllä mä sanon, että voi katti sentään...
        Pilvet taivaalla oli nii uhkaavan näkösiä ja aattelin, että tulee tosi karmea ukonilma.
        Ei muuta ku ovet kiinni ynnä muut valmistelut ja sitten odottelemaan pauketta.

        Siihen se tussahti. Vähän vettä ja jyrinää, taivas selkeni, ku taikaiskusta :{

        Ei sieltä taida Artsi tulla enää ukonilmaa, joten en sitten loiki sinne sun luokses turvaan ;)

        Ai et ku mä sain pakit... Tää ottaa kyl sillai snadisti itsetunnon päälle ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku mä sain pakit... Tää ottaa kyl sillai snadisti itsetunnon päälle ;)

        Artsi on ihan rikki ja terapian tarpeessa ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Artsi on ihan rikki ja terapian tarpeessa ;)

        No mä koisasin yön peukku suussa ja mutsille oli tietty linja auki :(


      • artagnan kirjoitti:

        No mä koisasin yön peukku suussa ja mutsille oli tietty linja auki :(

        :)))

        Onneks mutsit aina auttaa ;)


    • Heissan kaikki! Minä en vastaa tuntemattomiin numeroihin, saavan laittaa viestiä jos on oikeasti jotain tärkeätä. Rahaa en jakele tuntemattomille. Facebookissa meillä on porukka joka nappaa ja ilmoittaa scammereita..

      • Mä oon vaa sitä miettiny, että jos soittavat esimerkiks vaikkapa verotoimistosta, niin laittaako nuo tuollaset sit mitään viestiä... :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon vaa sitä miettiny, että jos soittavat esimerkiks vaikkapa verotoimistosta, niin laittaako nuo tuollaset sit mitään viestiä... :}

        No verotoimistosta eivät soita random-numeroista et ne kyl hoksaa.


      • artagnan kirjoitti:

        No verotoimistosta eivät soita random-numeroista et ne kyl hoksaa.

        Miten mä en ite tajunnu aatella, että ne numerot todellakin on erityyppisiä :}

        No, ei sitä aina leikkaa, ei ees joka päivä ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten mä en ite tajunnu aatella, että ne numerot todellakin on erityyppisiä :}

        No, ei sitä aina leikkaa, ei ees joka päivä ;)))

        No sä voit tukeutuu aina lauhkeeseen pässiin tällaisissa vaikeemman tason keisseissä :)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No sä voit tukeutuu aina lauhkeeseen pässiin tällaisissa vaikeemman tason keisseissä :)

        Hitto oot leuhka ja ittees täynnä:D

        Sunflower


      • artagnan kirjoitti:

        No sä voit tukeutuu aina lauhkeeseen pässiin tällaisissa vaikeemman tason keisseissä :)

        Okei...tänks... ;)

        Varaudu sitten siihen, että saatan heittää jonkun tosi vaikean jutun. Vaikkei sulle se ei sit ole tietenkää mikään ongelma, ku meidän Artsi on nii viisas ;)


    • On tää lomailu vaan mageeta :)

      • Anonyymi

        Kannattaisiko tehdä töitä eikä lusmuilla? hah hah haa!!!...

        Sunflower


      • Uskon sen :)

        Hyvät kelitki tuli vielä, niin mikäs ollessa.
        Kyllä se huilaustauko tekee jokaiselle hyvää. Saa tehdä mitä haluaa, eikä tarvi elää kellon kanssa.

        Nauti lomastas turvallisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko tehdä töitä eikä lusmuilla? hah hah haa!!!...

        Sunflower

        En muutes oo kirjoittanu tota:( Joku on alkanu apinoimaan joten koittakaas suhtautua varauksella jos sisältö on outoa.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        En muutes oo kirjoittanu tota:( Joku on alkanu apinoimaan joten koittakaas suhtautua varauksella jos sisältö on outoa.

        Sunflower

        No, täytyy rehellisesti sanoa, että pikkasen ihmettelin, ku jokainen työssäkäyvä kyllä ansaitsee välillä lomaa :)

        Inhottavaa tuollaset, että kirjotetaan toisen nimellä :(

        Kyllä mä muistan silloin aikanaan, ku ei oltu viel rekattu, niin jotku älyvapaat harrasti tuota.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No, täytyy rehellisesti sanoa, että pikkasen ihmettelin, ku jokainen työssäkäyvä kyllä ansaitsee välillä lomaa :)

        Inhottavaa tuollaset, että kirjotetaan toisen nimellä :(

        Kyllä mä muistan silloin aikanaan, ku ei oltu viel rekattu, niin jotku älyvapaat harrasti tuota.

        Oon leikilläni sanonu Artsia leuhkaks ja itserakkaaks mutta toi on jonku muun käsialaa. Itekki oon painanu menemään semmoisessa hommassa että loma ois tarpeen.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon leikilläni sanonu Artsia leuhkaks ja itserakkaaks mutta toi on jonku muun käsialaa. Itekki oon painanu menemään semmoisessa hommassa että loma ois tarpeen.

        Sunflower

        Eikö sulla ole lomaa ees tulossa?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Eikö sulla ole lomaa ees tulossa?

        Ei oo muijalla lomaa, pitää painaa vaan menemään. Toi epäsäännöllisyyski ärsyttää ku vaikea suunnitella mitään. Ois kiva kuiteski lähteä reissuun ees pariks päiväks mutta kamu puuttuu.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo muijalla lomaa, pitää painaa vaan menemään. Toi epäsäännöllisyyski ärsyttää ku vaikea suunnitella mitään. Ois kiva kuiteski lähteä reissuun ees pariks päiväks mutta kamu puuttuu.

        Sunflower

        Eikö sullekki kerry lo.aa kuiteski...
        Otat muutaman päivän ainakin, ja heität kintut kattoon :))


    • Vaikuttaako muilla tää helle ja kuumuus pirteyteen?

      Jotenkin alkaa olla veto niin pois :{
      Tuntuu jo, ettei jaksais kävellä askeltakaan....

      Välillä oon jo aatellu, että onko loppu tulossa, kun on jatkuvasti ku märkä rätti :(
      Talvea en kuitenkaan odota.

      • Anonyymi

        Mikä helle ja kuumuus? No jos sellaista on niin kannattaa juoda ja syödä todella hyvin. Palmassa on myös vesi normaalia kylmempää niin ah!


      • Anonyymi

        Ottaa pumpun päälle, myönnetään. Ikää on ja verenpainetta. Nuorten on hyvä opastaa, mutta kyllä ikä tekee tehtävänsä, valitettavasti.


      • Anonyymi

        Kyllä toi vaikuttaa jos joutuu oleen liikenteessä keskipäivällä. Hitto sitä kuumuutta:/

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toi vaikuttaa jos joutuu oleen liikenteessä keskipäivällä. Hitto sitä kuumuutta:/

        Sunflower

        Huomenna lupasivat taas kuumaa säätä...
        Mä kuivun rusinaks :[


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa pumpun päälle, myönnetään. Ikää on ja verenpainetta. Nuorten on hyvä opastaa, mutta kyllä ikä tekee tehtävänsä, valitettavasti.

        Joo, kyllä ikä ja sairaudet vaikuttaa paljon.

        Pitää muista juoda ja pitää suoloista huolen.

        Miten kuulosti nii kummalta tuo suoloista-sana :))
        Menikö ny väärin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helle ja kuumuus? No jos sellaista on niin kannattaa juoda ja syödä todella hyvin. Palmassa on myös vesi normaalia kylmempää niin ah!

        Eikö sun mielestä ole vielä tarpeeksi kuumaa?


    • Anonyymi

      Ai et ku mä oon sadas. Antakaas gimulit muiskuu Artsi-pässille ;)

      - Artsi

      • Anonyymi

        Antaisin jos kelpais, mutta en anna ku ei kelpaa:D

        Sunflower


      • Ohoh...kauheet vaatimukset ;)))


    • Anonyymi

      Artsi oli eilen paikalla ennen kymmentä mutta nyt ku oon ite paikalla se ei uskalla nokkaansa näyttää:D

      Sunflower

      • Anonyymi

        Stadin jannu käy kuumana merenneitonikkiin. Tämmöistä on joskus elämä, jokseenkin atsiamuttiv (lue takaperin).


      • Anonyymi

        Jokaiselle kuuleppa löytyy ottajansa, älä huolehdi turhia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe