Missä on nokian parhain grilli ?
Nokian parhain grilli ?
25
1271
Vastaukset
- Anonyymi
Karalia koskenmäessä on paras hinta ja laatu isot annokset.
- Anonyymi
Jep, Minä en osta "hussein paikoista".
- Anonyymi
Ei ole montaa suositeltavaa paikkaa kun Ateena ja Karalia.
- Anonyymi
Onko nokialla suomalaista grillipitäjää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ON. Nakkikikkari Citymarketin pihassa.. Se on Suomalaisten pitämä grilli. Nuo muut joista täällä puhutaan eivät todellakaan ole Suomalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ON. Nakkikikkari Citymarketin pihassa.. Se on Suomalaisten pitämä grilli. Nuo muut joista täällä puhutaan eivät todellakaan ole Suomalaisia.
Siellä ei ole yhtään Suomalaista töissä, eikä omistajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen kun Teutori ja Kouhio lopetti niin ei oo grilliä Nokialla ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ei ole yhtään Suomalaista töissä, eikä omistajana.
On. kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. kyllä on.
Ei ole. Yhdenkään nimi ei ole Suomalainen.
- Anonyymi
Nakkikikkari Citarin pihassa on paras Grilli. Ja taatusti Suomalaisten Grilli.
- Anonyymi
Saako hampurilaisen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako hampurilaisen ?
Saa, torilla parempi hampurilainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa, torilla parempi hampurilainen
Torilla ei oo soomalaista grilliä.
- Anonyymi
Se Citarin paikka on hyvä.
- Anonyymi
AI TARVIIKO OLLA KOTIMAINEN
- Anonyymi
Kyllä tarvii. # "eno".
- Anonyymi
Terhin kioskilta saa grillituotteita. Taitaa olla enempi juottola, jos ei oo menettäny lupiaan.
- Anonyymi
Terhin kioski on hyvä paikka.
- Anonyymi
Minun terassillani se on.
- Anonyymi
Mulla on kanssa samanlainen kuin ripan grilli, ja ranskalaisia en osta muualta kuin grilliltä
- Anonyymi
Ei oo enää hyvää kun autogrillikin taso laski rempan jälkeen.Aaroninkorven kioskilta saa hyvää ruokaa moni kehuu.
- Anonyymi
Mikä grilli on auki 2 jälkeen yöllä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä grilli on auki 2 jälkeen yöllä ?
Pizpala.
- Anonyymi
mun mielest nousi
- Anonyymi
Ehdottomasti Kallen Grilli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866