Kaamea tularemia

Tiesittekö, että maassamme esiintyy jatkuvasti tätä tautia, josta ovat militääritahotkin olleet valppaan kiinnostuneita?

Eniten maailmassa sitä on kolmessa maassa - USA:ssa, Suomessa ja Ruotsissa.

Vain yksi bakteeri riittää tartuttamaan ihmisen - seurauksena saattaa olla kuolema.

Oireet muistuttavat paiseruttoa kauheudessaan.

11

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt kyllä Kekki on myös väärässä. Tämähän alkaa kuulostamaan varsin tutulta.

      Tautia esiintyy myös muualla, sitä on tavattu myös eteläisellä puolella palloa ainakin Australiassa.

      Ja sitä on mm. Venäjän ja entisen Neukkulan eri osissa.

      • Olenko väittänyt, ettei tautia saatettaisi tavata mainitsemissasi maissa, olenko?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Olenko väittänyt, ettei tautia saatettaisi tavata mainitsemissasi maissa, olenko?

        Unohdit että sitä tavataan paljon entisissä Neukkumaissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit että sitä tavataan paljon entisissä Neukkumaissa.

        Kuinka niin unohdin?


    • Piti oikein tuota Googlata. Sehän on jänisrutto joka ei tartu ihmisestä toiseen.

      Toki lääkejätit voivat kehittää tuohonkin rokotteen jotka raivaavat ruttoa sairastavat pois elävien kirjoista.

      • Anonyymi

        Ammattilaisena haluan tietää mistä ammennat tiedon siitä, että rokotteet tappavat aina
        ihmiset? Itse olen huomattavan hengissä (65 v) ja jaksan lenkkeillä sekä olla töissä 8h
        viitenä päivänä viikossa. Sain rokotteita lapsena, armeijassa, matkoille lähtiessä ja töissä
        tarpeen mukaan.

        Vastaan kysymykseeni, sillä todennäköisesti et vastaa - kuuluu salaliittolaisten
        ”toimenkuvaan”, väite ei perustelua tai perustelu mielenterveysongelmista kärsivältä
        lääkäriltä, psykiatrilta, julkimolta, trollaajalta jne., jotka tekevät sopivan kannatusvideon
        omille harhoilleen ja uskomuksilleen. Ikäviä tilanteita, sillä he eivät näe sairauden tilaansa,
        trollaaja ehkä tiedostaa, mutta kiusaaminen näillä asioilla ei ole kovin tervettä, koska
        trollaus uppoaa useaan henkilöön.

        Arvaus on Robert J. Kennedy Jr:n rokotevastainen sivusto, joka on pullollaan huuhaata.
        Varmasti tekee hyvää tiliä mainoksilla ja myymällä muita mediatuotteita.

        Jossain ketjussa oli väite, että mm. polio ja isorokko olivat kadonneet ennen rokotteita!
        Tämäkin väite oli täysin väärä. WHO aloitti maailmanlaajuisen poliorokotekampanjan 1980
        -luvun lopussa ja onnistui erittäin hyvin. Pakistanin tietyt alueet ovat poikkeuksia, sillä
        imaamit väittivät rokotteen aiheuttavan impotenssia, jota se ei tietenkään tehnyt. Sielläpä
        on sitten polio levinnyt!

        Isorokkorokotteen kehitti Edward Jenner 1796/1798, Suomessa ao. rokote otettiin käyttöön1802. Suomessa luovuttiin pakollisista isorokkorokotteista 1951. Nämä asiat voi tarkistaavaikkapa WHO:n sivuilta ja useilta muilta jos kiinnostaa.

        Mietinpä vain! Omien sanojesi mukaan olet ollut armeijan palveluksessa, joten sinut on
        aivan varmasti rokotettu. Omana aikanani ei voinut asiasta kieltäytyä.

        Vakaa mielipiteeni on, että perustelemattoman tiedon jakaminen terveysasioista on
        rikollisluonteista. Huuhaakeinoihin uskovat yleensä he, jotka todella tarvitsevat apua ja/tai
        ovat herkkäuskoisia sekä johdateltavia. Sitten ovat he, jotka hyväksikäyttävät heikkoja -
        rikoksista suurin katsottaessa ihmisen terveyttä.

        Markku Lahtinen
        Psykiatrisen hoidon asiantuntija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattilaisena haluan tietää mistä ammennat tiedon siitä, että rokotteet tappavat aina
        ihmiset? Itse olen huomattavan hengissä (65 v) ja jaksan lenkkeillä sekä olla töissä 8h
        viitenä päivänä viikossa. Sain rokotteita lapsena, armeijassa, matkoille lähtiessä ja töissä
        tarpeen mukaan.

        Vastaan kysymykseeni, sillä todennäköisesti et vastaa - kuuluu salaliittolaisten
        ”toimenkuvaan”, väite ei perustelua tai perustelu mielenterveysongelmista kärsivältä
        lääkäriltä, psykiatrilta, julkimolta, trollaajalta jne., jotka tekevät sopivan kannatusvideon
        omille harhoilleen ja uskomuksilleen. Ikäviä tilanteita, sillä he eivät näe sairauden tilaansa,
        trollaaja ehkä tiedostaa, mutta kiusaaminen näillä asioilla ei ole kovin tervettä, koska
        trollaus uppoaa useaan henkilöön.

        Arvaus on Robert J. Kennedy Jr:n rokotevastainen sivusto, joka on pullollaan huuhaata.
        Varmasti tekee hyvää tiliä mainoksilla ja myymällä muita mediatuotteita.

        Jossain ketjussa oli väite, että mm. polio ja isorokko olivat kadonneet ennen rokotteita!
        Tämäkin väite oli täysin väärä. WHO aloitti maailmanlaajuisen poliorokotekampanjan 1980
        -luvun lopussa ja onnistui erittäin hyvin. Pakistanin tietyt alueet ovat poikkeuksia, sillä
        imaamit väittivät rokotteen aiheuttavan impotenssia, jota se ei tietenkään tehnyt. Sielläpä
        on sitten polio levinnyt!

        Isorokkorokotteen kehitti Edward Jenner 1796/1798, Suomessa ao. rokote otettiin käyttöön1802. Suomessa luovuttiin pakollisista isorokkorokotteista 1951. Nämä asiat voi tarkistaavaikkapa WHO:n sivuilta ja useilta muilta jos kiinnostaa.

        Mietinpä vain! Omien sanojesi mukaan olet ollut armeijan palveluksessa, joten sinut on
        aivan varmasti rokotettu. Omana aikanani ei voinut asiasta kieltäytyä.

        Vakaa mielipiteeni on, että perustelemattoman tiedon jakaminen terveysasioista on
        rikollisluonteista. Huuhaakeinoihin uskovat yleensä he, jotka todella tarvitsevat apua ja/tai
        ovat herkkäuskoisia sekä johdateltavia. Sitten ovat he, jotka hyväksikäyttävät heikkoja -
        rikoksista suurin katsottaessa ihmisen terveyttä.

        Markku Lahtinen
        Psykiatrisen hoidon asiantuntija

        Vanhan ajan rokotteet olivat toimivia ja niitä oli testattu kuukausien jollei vuosien ajan.

        On järkyttävää että joku taulapää vertaa niitä näihin nykyisiin myrkkyruiskeisiin.
        Näitä on testattu eläimillä joista kuoli 90 %.
        Siksi ne katsottiin sopiviksi ihmisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan ajan rokotteet olivat toimivia ja niitä oli testattu kuukausien jollei vuosien ajan.

        On järkyttävää että joku taulapää vertaa niitä näihin nykyisiin myrkkyruiskeisiin.
        Näitä on testattu eläimillä joista kuoli 90 %.
        Siksi ne katsottiin sopiviksi ihmisille.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan ajan rokotteet olivat toimivia ja niitä oli testattu kuukausien jollei vuosien ajan.

        On järkyttävää että joku taulapää vertaa niitä näihin nykyisiin myrkkyruiskeisiin.
        Näitä on testattu eläimillä joista kuoli 90 %.
        Siksi ne katsottiin sopiviksi ihmisille.

        Valitettavasti laboratorion koe-eläimillä kuolleisuus tutkimuksessa on 100%, ne ovat "kertakäyttötuotteita"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti laboratorion koe-eläimillä kuolleisuus tutkimuksessa on 100%, ne ovat "kertakäyttötuotteita"!

        Ihmisillä myös kuolleisuus on 100%.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe