Säälittäviä kusipää vanhempia HopLopissa

Anonyymi

Oltiin tänään perheen kanssa HopLop-puistossa pitämässä hauskaa pikkuisen lapsemme kanssa.

Huomasin tuossa ajeltuani näillä karting autoilla ja hämmennyin miten eräät vanhemmat antoivat parin tytön loikkia tiellä ja hyppiä pois kyydistä ja hypätä liikkuvan auton kyytiin.

Piti oikein karjaista näille tytöille että "mitä v*ttua te oikein luulette tekevänne" jos likka hyppää huonosti kyytiin tai liikkuu auton takaosassa (missä nämä tytön vuoron perään roikkuivat) on varmaan joku 10% chanssi että kyseisen tytön jalka menee renkaan ja rungon väliin. Ja jos auto on liikkeessä niin voi joutua pyörätuoliin loppu elämäksi kun jalka taittuu, tai jos ei pysty pitämään käänteessä kiinni niin lentää autosta ulos ja sieltä noin puolentoista metrin korkeudesta voi pudota pää edellä lattiaan ja voi mennä niskat nurin.

Kerran minä tästä viitsisin huomauttaa näitä lapsia ja isä vain hymyili sivusta katsoen likkojen touhua.

Missä v*tussa toi henkilökuntakin on? Koko hallissa joku 2 likkaa kassalla ja ei muuta. Kukaan ei tullut huomauttamaan että miten siellä tulisi ajaa, mutta heti kun joku vähän käveli ilman sukkia niin SILLOIN kyllä heti tultiin huomauttamaan että "hei meillä muuten pitää laittaa sukat jalkaan".

Ihmeelliseksi on mennyt tämä touhu kun annetaan lasten leikitellä pysyvällä rampautumisella. Tietysti veronmaksajan piikkiinhän se menee jos tuolla olisi jotain sattunut.

En nähnyt mutta eräs toinen rypäs näitä mukuloita talutti yhtä lasta joka parkui tuolta autoradalta tullessa. Vanhemmat eivät olleet edes katseluetäisyydellä vaan vissiin syömässä tai kahvittelemassa vastapäätä.

Kyllä hyvin nopeasti näkee missä lapsen kasvatuksessa menee pieleen kun tommoista käytöstä suvaitaan näin pienenä.


Anteeksi että oon vähän tyhmä mutta miksi helvetissä meillä ei ole mitään kommunikaatiota neuvoloiden kanssa tai yhtään mitään ja tommoisten vanhempien annetaan elää vailla minkään näköistä huomauttelua? Ehkä koulussa tulee ensi kertaa ilmi että lapsi on vastuuton kusipää, mutta kun tietää tähänastisen taustan niin tuskin ne yhtäkkiä 180 asteen käännöstä tekee ja osaa oikeasti laittaa lasta kuriin.

Huostaan noi lapset pitäisi ottaa joka kymmeneltä vanhemmalta melkein.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä minäkin olen.

    • Anonyymi

      Piia Penttala ! Lapset riehuvat kotona ei mitään kuria ja ovat koukussa väkivalta peleihin!!!. Ei voi mennä kauppaan näiden lasten kaa riehuu! Missä on vanhempien auktoriteetti?????. Mihin ollaan tultu minä olen ihmetelly kaupassa huutavia lapsia ja jopa vedellään tavaroita hyllystä lattialle!!!!!. En ymmärrä missä mennään !!! Ja koulukiusaaminen et opettajat ei puutu ei haluta nähdä tai ei uskalleta!!!. Tarvittas jotain kyllä kiusaamista ollu aina tarvittas kouluihin apua sinne välitunneille sekä opettajille!!!. Sekä lapsille!!! Mistä johtuu kusaaminen!!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe