22 vuotta on ikää, monen monilla treffeillä tullut oltua mutta kukaan ei ole koskaan halunnut seksiä kanssani. en enää tahdo ymmärtää. työkykykin on mennyt, herään vaan itkemään joka aamu miksi vieressäni ei ole ketään....
miten naiset voi saada haluamaan seksiä vai eivätkö he vaan halua ?
ei riitä että hyväilet, suutelet, kuiskaat ihanuuksia korvaan, tulee vaa "emmä haluu"...
tällä hetkellä rasittava tilanne kun miltein "seurustelen" erään kanssa mutta hän ei vaan tahdo. hän on ihanin ihminen jonka olen tavannut mutta mun on pakko jättää hänet tai mennä huoriin ellen saa häntä haluamaan itseäni...
tuntuu vaan niinkuin mussa ois jotain vikaa. kaikki saa, kämppiskin joka yö, mutta itse en sit millään.
miten saada nainen haluamaan seksiä ?
7
3097
Vastaukset
- jaakoppi
Siis, jos haluat vain seksiä, niin kannattaa ehkä valita joku josta et välitä niin paljon, mutta joka antaa...? En oikeasti ymmärrä ongelmaasi. Tiesitkö, ettei kaikki käy niinkuin elokuvissa? Ei naiselta heti saa ja onhan sinulla väliajalle oikea käsi, joka ei huonosta seksistä paljoa eroa, ainakaan huonompaan suuntaan.
Minä olen nyt tapaillut aivan ultraihanaa naista pari kuukautta, mutta en ole silti saanut. Nyt on kylläkin käynyt niin, että nainen haluaa, minä viivyttelen, koska olen aika epävarma itsestäni. Millä tavalla sain naisen haluamaan seksiä? Olemalla oma itseni ja uskaltamalla ihastua, mutta jonkin aikaa siihen menikin.
"monen monilla treffeillä tullut oltua mutta kukaan ei ole koskaan halunnut seksiä kanssani." tuosta lauseesta tulee kuva, ettet ole kertaakaan saanut ekoilla treffeille. Ei se mitään, en minäkään.- minulle, kiitos
Mulla vähän samanlainen tilanne suhteessa. Haluaisin jo seksiä, mutta mies ei tunnu ajatukselle lämpiävän. Muuten se kyllä tuntuu pitävän minusta paljon. Mitä tarkoitat tolla epävarmuudella? Ootko epävarma suhteesta sinänsä vai omista seksitaidoistasi vai mistä? Kiinnostaisi tietää, koska oon alkanut miettiin, että jospas minun puoliskoni onkin epävarma meidän suhteesta, eikä siksi halua seksiä. Aiemmin oon aatellut sen olevan vain epävarma omista taidoistaan. Nyt en tiedä, mitä tekisin tai ajattelisin.
- neil
minulle, kiitos kirjoitti:
Mulla vähän samanlainen tilanne suhteessa. Haluaisin jo seksiä, mutta mies ei tunnu ajatukselle lämpiävän. Muuten se kyllä tuntuu pitävän minusta paljon. Mitä tarkoitat tolla epävarmuudella? Ootko epävarma suhteesta sinänsä vai omista seksitaidoistasi vai mistä? Kiinnostaisi tietää, koska oon alkanut miettiin, että jospas minun puoliskoni onkin epävarma meidän suhteesta, eikä siksi halua seksiä. Aiemmin oon aatellut sen olevan vain epävarma omista taidoistaan. Nyt en tiedä, mitä tekisin tai ajattelisin.
Mitä, Mies joka ei halua seksiä? Onko sellaisiakin? Tai ehkä hän harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa.
- jaakoppi
minulle, kiitos kirjoitti:
Omista taidoista olen epävarma. En yleensä koe tällaista tunnetta, mutta tajusin vähän aikaa sitten, että jännitys johtuu osaksi siitä, etten ennen ole välittänyt kumppanista näin paljon kuin nyt. Pelkään tekeväni jonkin virheen tai rikkovan väliltämme jotain. Lisäksi nainen tuntuu osaavan ainakin suihinoton hyvin (se ei kai kovin helppoa ole, häno on nimittäin siinä todella hyvä)eikä tunnu jännittävän ollenkaan (tai sitten olen itse niin paskajäykkänä, etten jännitystä huomaa). Aion kyllä puhua näistä asioista tytölleni heti kun nään hänet seuraavan kerran.
Sehän tässä ironista onkin, jos olisin epävarma meidän jutusta, niin suostuisin seksiin varmasti ja heti kun hän vaan antaisi :) - jaakoppi
neil kirjoitti:
Mitä, Mies joka ei halua seksiä? Onko sellaisiakin? Tai ehkä hän harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa.
Kysymys ei välttämättä ole halusta, vaan sen kieltämisestä. Eiköhän valtaosa miehistä halua seksiä.
- haluan kuulla
jaakoppi kirjoitti:
Omista taidoista olen epävarma. En yleensä koe tällaista tunnetta, mutta tajusin vähän aikaa sitten, että jännitys johtuu osaksi siitä, etten ennen ole välittänyt kumppanista näin paljon kuin nyt. Pelkään tekeväni jonkin virheen tai rikkovan väliltämme jotain. Lisäksi nainen tuntuu osaavan ainakin suihinoton hyvin (se ei kai kovin helppoa ole, häno on nimittäin siinä todella hyvä)eikä tunnu jännittävän ollenkaan (tai sitten olen itse niin paskajäykkänä, etten jännitystä huomaa). Aion kyllä puhua näistä asioista tytölleni heti kun nään hänet seuraavan kerran.
Sehän tässä ironista onkin, jos olisin epävarma meidän jutusta, niin suostuisin seksiin varmasti ja heti kun hän vaan antaisi :)Jos oot mun mies, et varmasti tee mitään virhettä ja virheistäänhän oppii. Kaikki ihmiset nauttii eri asioista sängyssä eikä siis ole vain yhtä oikeaa tapaa tehdä jotain. Kyllä sä pian huomaat kumppanisi reaktioista, mistä se pitää ja mistä ei. Eikä olisi haitaksi jos puhuisit siitä, että pelkäät tekeväsi jotain väärin. Minä ainakin haluaisin puhua seksistä miehini kanssa, mutta en uskalla aloittaa puhumista kysymällä, miksi emme ole vieläkään rakastelleet. En minäkään, mikään kokenut ole.
- jaakoppi
haluan kuulla kirjoitti:
Jos oot mun mies, et varmasti tee mitään virhettä ja virheistäänhän oppii. Kaikki ihmiset nauttii eri asioista sängyssä eikä siis ole vain yhtä oikeaa tapaa tehdä jotain. Kyllä sä pian huomaat kumppanisi reaktioista, mistä se pitää ja mistä ei. Eikä olisi haitaksi jos puhuisit siitä, että pelkäät tekeväsi jotain väärin. Minä ainakin haluaisin puhua seksistä miehini kanssa, mutta en uskalla aloittaa puhumista kysymällä, miksi emme ole vieläkään rakastelleet. En minäkään, mikään kokenut ole.
Musta tuntuu, että mun tilanteessa ei olla vielä rakasteltu, koska nainen ei ole sitä aikasemmin edes halunnut, vaan on vasta nyt pikkuhiljaa lämmennyt. Se voi tapahtua ensi yönä tai sitten siihen menee vielä pari kuukautta tai sitten sitä ei tapahdu koskaan...? Itse suostuisin, jos nainen pyytäisi ja kertoisin jos nainen kysyisi suoraan. Vaikka ekaksi saattaisin kierrellä ja kaarrella, niin jos hän kuuntelisi niin varmasti kertoisin.
Me kyllä puhutaan seksistä jonkun verran, muttei kuitenkaan olla suuremmin avauduttu. KYSY HÄNELTÄ, niin minä lupaan kertoa omalleni ilman kysymistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211