Jos olen rahapulassa oleva nelikymppinen heteromies, jolla tuskin on uraa naisten rattopoikana, onko markkinoita miesten parissa esim. suuseksin suhteen? Paljonko voi rahaa saada laakin lutkuttamisesta? Voiko siitä saada lisähynää, jos on asiassa ns. neitsyt?
Seksityökokeilu
8
888
Vastaukset
- Anonyymi
20€
- Anonyymi
Maksan 50e jos panet mua. M40 pääkaupunki.
- Anonyymi
Poskiotto kumilla 20€
Ilman 40€
Jos nielasee 50€.
Käsityöt autossa 20€
Luonnossa 20€
Autotallissa, mökillä yms. 30€.
Persepano asiakas panee kumilla 100€
Ilman 150€.
Persepano poikahuora panee 50€
Ilman kumia 100€
Vakituinen asiakas saa paljousalennuksen.
Mustat pojat laskuttaa mitä lystää ja asiakkaat maksaa mitä lystää. - Anonyymi
mistä näitä seksityökokeilijoita löytäisi? Sähköposteja?
- Anonyymi
Ei mistään sulle urpo
- Anonyymi
Ei ole markkinoita miehelle mutta kerran sain 800 euroa naiselta jonka mies pihtasi joten panin naista pari kertaa rahalla ja pari kertaa ilmaiseksi. Hyvä nätti 30 v nainen oli.
- Anonyymi
Ja kukakohan sekin mielikuvitusolentosi mahtoi olla
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799