Jos olen rahapulassa oleva nelikymppinen heteromies, jolla tuskin on uraa naisten rattopoikana, onko markkinoita miesten parissa esim. suuseksin suhteen? Paljonko voi rahaa saada laakin lutkuttamisesta? Voiko siitä saada lisähynää, jos on asiassa ns. neitsyt?
Seksityökokeilu
10
1101
Vastaukset
- Anonyymi
20€
- Anonyymi
Maksan 50e jos panet mua. M40 pääkaupunki.
- Anonyymi
Poskiotto kumilla 20€
Ilman 40€
Jos nielasee 50€.
Käsityöt autossa 20€
Luonnossa 20€
Autotallissa, mökillä yms. 30€.
Persepano asiakas panee kumilla 100€
Ilman 150€.
Persepano poikahuora panee 50€
Ilman kumia 100€
Vakituinen asiakas saa paljousalennuksen.
Mustat pojat laskuttaa mitä lystää ja asiakkaat maksaa mitä lystää. - Anonyymi
mistä näitä seksityökokeilijoita löytäisi? Sähköposteja?
- Anonyymi
Ei mistään sulle urpo
- Anonyymi
Ei ole markkinoita miehelle mutta kerran sain 800 euroa naiselta jonka mies pihtasi joten panin naista pari kertaa rahalla ja pari kertaa ilmaiseksi. Hyvä nätti 30 v nainen oli.
- Anonyymi
Ja kukakohan sekin mielikuvitusolentosi mahtoi olla
- Anonyymi
Täällä 32v mies 175/90. Kik jp933333 kerro mitä haluat 🤷
Oon imeny viittä eri jantteria vaa nr kieltäyty maksimisan edestä 10e🙄
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169