Ollaan vaimon kanssa lähetty hakee nuorta miestä jota kiihottaisi saada hyvä vartaloista milfiä jolla on miehen lupa valita nuorimies oppiin jolle opettaa mistä naiset tykkää...minä haluan katsoa
Nuori mies
16
2212
Vastaukset
- Anonyymi
missä päin
- Anonyymi
Helsinki
- Anonyymi
Millasta käsittelyä nuori mies saa siellä
- Anonyymi
Juuri sellaisesta pidän.
- Anonyymi
Vaimoni on avioliittomme aikana rakastellut kymmenien miesten kanssa, aina tosin siten että olen katselemassa. Vanhoja ja nuoria. Nuorin oli juuri 17v täyttänyt, ja ihan jo pystyvä naisen tyydyttäjä. Isohko posliinikalu oli oikein sopiva pienehkön vaimoni märkään pimppiin. Se näytti todella hyvältä upotessaan syvälle vaimooni.
Kaikki alkoi meillä siitänkun minä olen turhan nopea laukeamaan, joten kerran kun seksi loppui aivan liian aikaisin, sanoin että hän tarvitsee kunnon kestävän miehen naimaan häntä ihan kunnolla. Jonkun aikaa hän epäröi mutta kun olin parin kertaan toistanut tarjouksen, hän päätti kokeilla. Ja sillä, seksin täyttämällä tiellä ollaan. Hän nauttii kovista, uusista elimistä sisällään ja minä saan kiksit kun saan katsella kuinka hän nauttii.
-Pasi-- Anonyymi
Oletteko mistäpäin? Tv 21v miehen alku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko mistäpäin? Tv 21v miehen alku
Joo Helsingistä laita yhteys tiedot ni otamme yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Helsingistä laita yhteys tiedot ni otamme yhteyttä
Välimatka muodostuu kyllä pikkusen ongelmaksi kun olen itse Keski-Suomesta, muuten kyllä milffit kiihottaa aina itseä. Tv 21 miehen alku
- Anonyymi
Terve
Täällä olis 25v poika. kokemusta kylläkin löytyy jonkun verran mutta koulutukseen lähtisin mielelläni =)
Voiko olla ulkomaalainen?
- Anonyymi
Krzysio464 kirjoitti:
Mies 43
Haetaan nuorta miestä = lääh puuh käykö 45v
Anonyymi kirjoitti:
Haetaan nuorta miestä = lääh puuh käykö 45v
voitko ottaa minuun yhteyttä?
- Anonyymi
Vaimoni on myös jäänyt kiinni nuoriin miehiin.
Kimpassa kerran ollut ja meilläkin etsinnässä nuoria hyvin varustein olevia komeita miehiä. - Anonyymi
Etsittekö vielä nuorta miestä?
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807