Hei! Mietin onko normaalia itsetyydytyää tai tekeekö monet sitä, vai ajatteleeko jotkut että hyi .Jos ei niin voisitteko kertoa kokemuksianne/vinkkejä.
ITSETYYDYTYS
3
1294
Vastaukset
Mekein kaikki tytöt harrastavat itsetyydytystä, eikä se poistu silloinkaan, kun löytää poikaystävän, jonka kanssa voi herttailla ja yhtyä. Molempia tarvitaan. Jos joku sanoo hyi, hän on pahoin vääntynyt. Jos tuntee tarvetta itsetyydytykseen usein tai jopa pitkin päivää, kannattaa käyttää liukuvoidetta. Saa useimmista kaupoistakin, mutta ainakin kaikista apteekeista. Ikärajaa ei ole.
Tytöt ovat kovin erilaisia. Vain tyttö itse tietää, mikä kiihottaa eniten. Tavallisimpia kiihottumiskohtia ovat klitoris ja pienet häppärit. Ne tykkäävät sormettamisesta. Useat tytöt myös kiihottuvat kireydestä vitun suulla. Mieluisan kireydenasteen saa, kun työntää vittuun suu edellä vahvan (!) pullon sopivan syvälle. Paljon käytetään kondomiin laitettua makkaraa tai kurkkua. Sopivia ovat myös tukkaharjan kahva ja muut pitkät esineet. Erittäin sopiva on erityisesti siihen tarkoitukseen tehty värisytin, dildo. Saa apteekeista. Ei ikärajoja.
Paljon iloa miellyttävän puuhailun parissa. Kun käytät liukkaria, voit tyydyttää itseäsi vaikka koko päivän. Tervetuloa aikuisten maailmaan!- Anonyymi
Rohkenisin kyllä luulla että aika moni tekee.
- Anonyymi
Normaalia. Mä ainakin teen sitä! nautin itsetyydytyksestä ja runkkaan päivittäin. Istun alasti tyynyn päälle ja nussin sitä. Liikutan lantiota nopeesti eestaas niin et pillu hankaa sitä tyynyä vasten. Orgasmi tulee nopeesti ja voimakkaana.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973