Suomessa on ulkomaiset rikollisjengit aktivoitumassa.
Se mitä tapahtuu jengien välisissä yhteydenotoissa jo Rovaniemellä on alkua sille mikä on ollut arkipäivää jo pitkään Helsingin lähiöissä…
Kaikki poliisin aika etelässä menee jo nyt jengien välienselvittelyyn joka on lisääntymässä ja joka on meille täällä Rovaniemellä vielä uutta mutta viesti oli selvä. Olemme Ruotsin tiellä.
Olemme Ruotsin tiellä ja siitä eräät vastuuttomat päättäjämme ummistavat silmänsä ja eivät halua puhua… Sillä korona on hyvä työkalu tähän..
Kysymys kuuluu:
Asia tiedostetaan ja hyväksymmekö me tämän ja annamme sen vain tapahtua aivan meidän silmiemme edessä..?
Siksi olen Perussuomalainen, jotta en tule tätä kehityssuuntaa hyväksymään ja toimintaa millä turvattomuus tuotaisiin meidän Suomalaisten arkeen Ruotsin mallin mukaisesti.
Asia on vielä tovin meidän omissa käsissämme, mutta vain tovin…
Turvallisuus, se arvoistamme tärkein joka ei ole itsestäänselvyys ja jota pitää vaalia.
Myös tuore Jetron ulostulo asiassa on paljonkertova:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0878d345-83d8-48d6-a1f4-6a3ed05e8424
Matti Henttunen
Rovaniemi
Jengirikollisuus Suomessa aktivoitumassa.
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on ulkomaiset rikollisjengit aktivoitumassa.
Se mitä tapahtuu jengien välisissä yhteydenotoissa jo Rovaniemellä on alkua sille mikä on ollut arkipäivää jo pitkään Helsingin lähiöissä…
Kaikki poliisin aika etelässä menee jo nyt jengien välienselvittelyyn joka on lisääntymässä ja joka on meille täällä Rovaniemellä vielä uutta mutta viesti oli selvä. Olemme Ruotsin tiellä.
Olemme Ruotsin tiellä ja siitä eräät vastuuttomat päättäjämme ummistavat silmänsä ja eivät halua puhua… Sillä korona on hyvä työkalu tähän..
Kysymys kuuluu:
Asia tiedostetaan ja hyväksymmekö me tämän ja annamme sen vain tapahtua aivan meidän silmiemme edessä..?
Siksi olen Perussuomalainen, jotta en tule tätä kehityssuuntaa hyväksymään ja toimintaa millä turvattomuus tuotaisiin meidän Suomalaisten arkeen Ruotsin mallin mukaisesti.
Asia on vielä tovin meidän omissa käsissämme, mutta vain tovin…
Turvallisuus, se arvoistamme tärkein joka ei ole itsestäänselvyys ja jota pitää vaalia.
Myös tuore Jetron ulostulo asiassa on paljonkertova:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0878d345-83d8-48d6-a1f4-6a3ed05e8424
Matti Henttunen
Rovaniemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 341749
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329