Kaveri vaikuttaa elämään liikaa

Anonyymi

Jotenkin sillä on niin voimakas viha pinnan alla koko ajan että yleensä on parempi esittää vain olevansa samaa mieltä, koska muuten hän räjähtää heti, ja päivä menisi pilalle ja alkaisi sonnan ampuminen selän takana ilman mitään rajaa. Tilanne on niin monimutkainen että ei mitään rajaa.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omassakin elämässä on/on ollut useita tällaisia ihmisiä. Ovat luonteeltaan äärimmäisen hankalia, kipakoita ja läpeensä itsekkäitä tietenkin niin, että vika on aina muissa. Jos diagnooseja haluaa jakaa, osa heistä varmaan on narsisteja tai psykopaatteja, mutta myös sekamuotoisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiviä sekä masentuneita ylikierroksilla käyviä.

      • Anonyymi

        Ja tietysti kannattaa ottaa mahdollisimman paljon etäisyyttä tuollaiseen kaveriin. Yleensä tilanne vain pahenee ajan kanssa.


    • Anonyymi

      Miksi tämä henkilö on kaverisi?
      Miksi annat kuluttavan ja rasittavan ja vahinkoa aiheuttavan ihmissuhteen jatkua?
      Velvollisuutesi itseäsi kohtaan on panna tuohon stoppi kerta kaikkiaan.
      Parempi olla vaikka yksin kuin antaa tuollaisen myrkyn syödä sisintään.
      Missään tapauksessa tuollainen ihminen ei mitään hyvää elämääsi tuo, se on varma.
      Lopeta olemasta kiltti nyökkynukke ja kynnysmatto.

      • Anonyymi

        Joskus helpommin sanottu kuin tehty. Sitä arvioi, mitä kussakin tilanteessa kannattaa tehdä ja sanoa, jotta ylipäänsä selviää tilanteesta.

        Minulla itselläni on kokemusta ap:n kuvaamasta tilanteesta henkilön kanssa, jolla on heikko kyky sietää eriäviä mielipiteitä. Jouduin välttelemään monia ihan neutraalejakin keskustelunaiheita, koska toinen osapuoli ei niitä kestänyt, vaan hyökkäsi takaisin luullen niitä henkilökohtaisiksi vihjailuiksi. On aika raskasta, kun ei voi olla oikein mistään mitään mieltä, kun toinen ottaa kaiken itseensä, vaikka koko keskustelun aiheella ei ole mitään tekemistä ao. henkilön kanssa.

        Olen ottanut etäisyyttä ja se kannattaa, koska tällainen syö liikaa energiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe