Mitä mieltä olette, jos runkkaa Koppiksessa kun jossain vaiheessa alkaa mielikuvitus kuitenkin laukata. Jos siirtyy hieman sivummalle, mutta kuitenkin puoliksi julkisesti.
Kopparnäs masturbointi
13
1586
Vastaukset
- Anonyymi
Itse menossa tänään runkkailee, penisrengas vaan päälle
- Anonyymi
En nähnyt😒. Tosin lähin jo 16 pois. Runkkasin yläkalliolla. Ihan julkisesti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt😒. Tosin lähin jo 16 pois. Runkkasin yläkalliolla. Ihan julkisesti..
Juuri te julkisesti toisianne tirkistelevät homot pilaatte koko paikan.
- Anonyymi
Tänään ketään menossa kalliolle runkuille? Itse paikalla 13 lähtien. Auringon ottoa, kävelyä kallioilla, kullin hierontaa. Nam! Mukavaa kun on lämmin kesä!
- Anonyymi
Ei mua ja vaimoa haittaa jos runkkaa vaikka 2 metrin päässä.
- Anonyymi
Hienoa!! Pitäisi vaan tunnistaa teidät. Ei viitsi joka parin vieressä runkata. Voi tulla korville😉
- Anonyymi
Soitan poliisit paikalle jos näen tollasen runkkari urpon
- Anonyymi
Joo ilmoittelen kun ollaan menossa
- Anonyymi
Tykkääkö poliisitkin katsella, vai osallistuvatko kimpparunkuille? Vai mihin niitä tarvitaan?
- Anonyymi
poliisit vain pamputtavat sinua..
- Anonyymi
Sakkoa tulee suut korvat täyteen jos julkisella paikalla paukuttaa näppiin uuno!!!!
- Anonyymi
Ensi viikolla ajattelin tulla (kauempaa), ti-ke akselilla päästämään luonnossa mielikuvituksen valloilleen tuolla ;) toki en ketään ala ahdistelemaan mutta jos joku uteliaana jää katselemaan niin saa katsella... kyllä siellä lääniä riittää kaikille ;) luonto on aisteja varten
- Anonyymi
torstai-perjantai puolesta päivästä eteenpäin toivottavasti naturistina ympäri juoksentelevia paikalla! :) telttailumatka tiedossa seudulle ja päivät koppiksessa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918