Vihreiden metsästrategia

Vihreät haluaa ajaa Suomessa metsäteollisuuden alas.

12

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös kokoomuksen meppi Sirpa Pietikäinen on ajamassa metsäteollisuuden edellytyksiä toimia Suomessa huonompaan suuntaan.

• Anonyymi

Sekö on se kokoomuslainen rattijuoppo. Huolehtisi vain omista viinoistaan.

• Anonyymi

niin kun eivät itse omista ja saa valtion liksaa niin tähän on tultu ja ihan kotisuomessa. land of stupidity

• Anonyymi

Esim. UPM ei ole enää suomalainen yhtiö, sen osakkeista yli 70% omistaa ulkomaalaiset, etupäässä amerikkalaiset eläkerahastot, jotka nettoaa suomen hävitetyillä metsillä. Suomi on Kongo. Seteleitä ei voi syödä.
      W. Buffet

• Anonyymi

Vihreät talebaanit ajaa Suomesta alas turvetuotannon ja sen mukana sadat kaukolämpövoimalat, maatalouden, metsät hiilinieluiksi EU:lle jne...

• Anonyymi

Tappaisi se Mariinin corona vihreät pois, niintä on maanvaiva.

• Anonyymi

Puu parempaan käyttöön, kuin kiinalaisten vessapaperiksi.

• Anonyymi

Jos vessapaperista tulee pula, niin kyllä hinta nousee. Kiinalaiset ovat oppineet jo vähitellen käyttämään vessapeperia.

• Anonyymi

Vihreissä on sellaiset asiantuntijat, jotka eivät älyä alasta mitään. Sen takia ustaltavat syytää suustaan sellaisia sammakoita, että kaikki näkevät tietämättömien typerysten olevan asialla.⁶

• Anonyymi

Suomesta viedään EU:n suuntaan suomalaisten meppien toimesta virheellistä ja vahingollista tietoa.

• Anonyymi

Jo 1980-luvun lopussa kävin tutustumassa Brysselin touhuihin. Siellä oli Suomen suurteollisuuden lobbari, jonka työhuoneen seinällä oli iso Euroopan kartta. Suomi oli siihen värjätty kokonaisuudessaan vihreäksi ja siinä luki suurella teksti "EUROOPAN VIHERALUE".
      Vihervasurithan vain toteuttavat tätä jo kauan sitten valittua linjaa, että Suomesta tehdään suurpetojen ja koppakuoriaisten reservaatti ja ihmisten on yritettävä tulla toimeen kynsien pureskelulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      47
      6442
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4101
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1778
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1099
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1064
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      949
    Aihe