Hei, olen miettinyt onko eläköityneillä, joilla ei ole omia lapsenlapsia kaipuuta pienistä vipeltäjistä?
Itselläni on 2 poikaa, joilla ei ole isovanhempia. Tai on heillä isoäiti, joka ei vain halua viettää aikaa poikien kanssa, tyttären tyttäriä kyllä ottaa kylään ja heidän kanssa touhuilee viikoittain. Itse vietin paljon lapsena aikaa isovanhempien luona ja sain ihania muistoja sekä elämän viisauksia. Mummo otti mukaan leipomaan, pappa vei ongelle yms. Kun vartuin, autoin heitä automaattisesti kaikessa missä apua tarvitsi, kävin usein yöpymässä myös palvelutalossa jonne mummoni lopulta päätyi asumaan, kun jäi leskeksi.
Olen pohtinut jos jotakin kautta etsisin omille pojille (1v ja 3v) varamummon/papan tai vaikka pariskunnan, mutta en tiedä onko kukaan halukas aikaa viettämään lasten kanssa vapaa ehtoisesti??
En lastenhoitajaa etsisi, niitä saa rahalla, mutta jos vaikka kirjaa lukisi lasten kanssa tai kertoilisi tarinoita ym. edes silloin tällöin.
Kiitos!
Varamummo/pappa
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931468Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1941440Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761185- 901135
- 811005
- 841000
- 40975
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66925Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81922Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8874