Kurunkin terveyspalveluita. Eläkeläisillä ja pienituloisilla tulee olemaan muitakin vaikeampaa. Ja pitäisi muka lähteä pakotettuna asumaan kaupunkiin? Meille työikäisille työssäkäyville tuskin on suuri ongelma tuo. Mehän valitsemme vapaaehtoisesti asuinpaikkamme. Työpaikka parhaassa tapauksessa maksaa myös yksityiset terkkapalvelut.
Tälläkin hetkellä pääterveysasema on aivan tukossa.
Sinne ei olisi meillä nuoremmilla paljon saumaa. Syystäkin ihmisiä ärsyttää, kun kesällä vähäisetkin palvelut menevät surkeaksi ja loppuvat lähes kokonaan!
Tämä ihmisten raivo ei ole HENKILÖKOHTAISTA kellekään, että turha loukkaantua siitäkään kenenkään ammattiyksilön.
Tämä ongelma on suurempi.
Eikös nyt olisi korkea aika parantaa
Anonyymi
3
730
Vastaukset
- Anonyymi
Kuru hiljenee kovaa vauhtia ja kyllä se terveyskeskus pian suljetaan lopullisesti, jaksakaa nyt vaan pari vuotta vielä odottaa.
- Anonyymi
Kurulaiset möhlivät, kun innolla osallistuivat pistämään Viljakkalasta terveydenhuollon alas. Liekö ollut yksioikoista väkeä, kun eivät tajunneet kaivavansa samalla itselleen samanlaista kuoppaa. Enää eivät voi vedota siihen, että toisessakin paikassa on palveluita. Ei ole.
- Anonyymi
Otetaan tänne talibaaneja ja Isisläisiä niin saadaan talous kukoistamaan ! Kulttuuri rikastuu..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238