Mistä homo Jehovan todistaja voisi löytää kaltaisiaan?

Anonyymi

Nyt tarvitaan apuja ja vertaistukea järjestöstä lähtemiseen!!

t. homo ap

19

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päätoimistosta. Hallintoelimestä eli elimestä.
      Saattais löytyä myös haaratoimistosta. Soita ja kysy esim. pystytukka tiedottajalta.

      • Anonyymi

        Pohjanmaan raamattuvyöhykkeellä menossa voimallinen jehovamiesten erkaantuminen todistajuudesta.
        Monet todenneet tilanteensa toivottomuuden saleilla ja alkaneet kontaktoimaan toisiaan ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaan raamattuvyöhykkeellä menossa voimallinen jehovamiesten erkaantuminen todistajuudesta.
        Monet todenneet tilanteensa toivottomuuden saleilla ja alkaneet kontaktoimaan toisiaan ulkopuolella.

        Olen huomannut saman.
        Se vyöhyke alkaa Kokkolasta, etelään päin.Vaasan ja Kurikan seutuville.
        Seurakunnissa ei ole kohta vanhimpia, eikä avustavia palvelijoita.
        Vain ani harva haluaa enää moiseen hömppään.
        Meillä vanhimpia on enää 2. Joskus niitä oli 6.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaan raamattuvyöhykkeellä menossa voimallinen jehovamiesten erkaantuminen todistajuudesta.
        Monet todenneet tilanteensa toivottomuuden saleilla ja alkaneet kontaktoimaan toisiaan ulkopuolella.

        Onko se joku uskonnollisen eheyttämisen ja rankaisemisen muoto homolle jehovamiehelle kun hänet kehoitetaan kylille pokailemaan maallisia- ja pakanamiehiä naisellisiin maneerein ?

        Vastine ei ole heteromiehiltä kovin vastaanottava ja näin palvelija joutuu hankaliin ja noloihin tilanteisiin.

        Leuka rinnassa sitten nöyränä poikana takaisin salille oikeuskomitean tuomittavaksi.


    • Anonyymi

      Lue Roomalaisten 1:18-32.
      Siinä on perusteluja, mitä seuraa Jumalan periatteiden vastaisesta elämäntavasta.
      Jehovan todistajat eivät ole kirjoittaneet neuvoja roomalaisille,
      vaan yrittävät noudattaa niitä omassa elämässään.
      Sinä valitset oman menettelysi ja vedät kaltaisiasi seuraasi.
      Syy ja seuraus kaikkien menettelytavasta.

      • Anonyymi

        Ja sinä vedät. . .? Kerronko?


      • Anonyymi

        Ei ole mitään seurannut. Korkeintaan hyviä juttuja kun voi olla oma itsensä.


      • Anonyymi

        "Jehovan todistajat ... yrittävät noudattaa niitä omassa elämässään. "

        Päinvastoin, mitä on kertonut todistajain, netisten todistajain ja poliisien haastatteluohjelma lahkon pedofiliasta kanavalla 13, "uskontojen uhrit"

        Miksi muuten lahko kieltää verensiirron, elinsiirron, suuren, ihmishenkiä pelastavan rakkaudenteon, kun Raamattu kehottaa syömään verta ?

        1 korintt. 10:25 Kaikkea, mitä teurashuoneessa myydään, syökäät

        Ja koloss. 2:16 Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä

        -Siis myöskään vartiotorni ei saa tuomita veren syömisestä,
        eikä lahkon mainosvaltuutettukaan.


    • Anonyymi

      Jehmolasta tietenkin

    • Anonyymi

      Vankilassa teitä on paljon. Saatte vertaistukea ja terapiaa.

    • Anonyymi

      Arkkiinhan nuo näyttää kilvan pyrkivän.

    • Anonyymi

      Vartiotornin kuva ihmisestä seksuaalisuuksinen on kutistetu ja vääristetty todellisuudesta.
      Kannattaa ottaa selvää. Millaiseksi Jumala on ihmisen seksuaalisuuksineen luonut.

      Ensi esimerkiksi:
      Tanssija Laura Allonen on intersukupuolinen. Hänellä on naisen keho, mutta miehen kromosomit. Omia biologisia lapsia hän ei voi saada. Teini-iässä tieto hämmensi, mutta nyt Laura on sinut asian kanssa
      ttps://www.terve.fi/artikkelit/tanssija-laura-allonen-en-enaa-hapea-etta-minulla-on-miehen-kromosomit

    • Anonyymi

      Betelin sinkkuveljien keskuudesta?

      • Anonyymi

        Kolmikymppinen JT mies on tasan tarkkaan ainakin kaappiohomo.
        Ja onhan näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmikymppinen JT mies on tasan tarkkaan ainakin kaappiohomo.
        Ja onhan näitä.

        JT-miehillä on hyvät pariutumismarkkinat, koska naimaikäisiä vapaita naisia on miehiä enemmän. Jos pipari ylipäätään kiinnostaa, sitä luultavasti irtoaa kohtuu helposti. Tosin ovat kai jotkut aseksuaaleja. Mutta joo, jos 30 v JT-mies on sinkku eikä mitään ilmiselvää vikaa kaverissa ole, tulee kyllä mieleen, olisiko taustalla torjuttu homoseksuaalisuus... Itselläkin tulee joitakin "epäilyttäviä" tapauksia mieleen.


      • Anonyymi

        Betelissä saa vetää viinaa melko vapaasti ja estojen poistuessa veljet ovat leikitelleet homoseksuaalisuudella, esim. istumalla toistensa sylissä. On selvää, että tuollaiset ihmiset ovat kaappihomoja. Myös tyynyt ovat joutuneet kovaan käyttöön.


    • Tietysti toisista homppeli-jt.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe