Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vielä pikkusen jatkuu

Anonyymi

Muttamun sisäinen maailma on niin laajaa ettei sen kuvaamiseen riitä 1000 sivua eikä 2000.

Mutta voin mä siitä joskus jotain kertoo julkisesti. Kahdenkeskisesti en kerro uteliaille.

ppoiuuuiu

252

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut please, älkää nyt kukaan missään enää provotko mua jatkamaan tätä monologia,

      Tää sais riittää.


      ppiuyyui

    • Anonyymi

      Haluun mennä kehittämään juttua sinne missä minusta tykätään.


      ppoiuuu

    • Anonyymi

      Olen iloinen että maailmassa on sellainen ihminen kuin sinä ja olen onnellinen että olen saanut tavata sinut näin palstalla. Kaikkea hyvää sinulle ppii.. Toivottavasti kärsimykseen alkavat olemaan takanapäin.

      • Anonyymi

        Valitettavasti ei ole kärsimykset ohi kun nyt minä taistelen fyysistä sairautta vastaan ja oon toipumassa oudosta lääkäristä jonka mielestä mulla ei ollut oikeutta mennä lääkäriin valittamaan fyysisistä sairauksistani.


        ppiuytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole kärsimykset ohi kun nyt minä taistelen fyysistä sairautta vastaan ja oon toipumassa oudosta lääkäristä jonka mielestä mulla ei ollut oikeutta mennä lääkäriin valittamaan fyysisistä sairauksistani.


        ppiuytty

        Mutta asia on kyllä korjattu mutta outo lääkäri oli eräänlainen shokki.


        ppiouuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta asia on kyllä korjattu mutta outo lääkäri oli eräänlainen shokki.


        ppiouuuu

        Lääkärillä oli näkemys sairaudestani etukäteen, ennenkuin oli minua koskaan tavannutkaan,.
        Niin tuntu vähän arvelluttavalle.

        ppiuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärillä oli näkemys sairaudestani etukäteen, ennenkuin oli minua koskaan tavannutkaan,.
        Niin tuntu vähän arvelluttavalle.

        ppiuyyu

        Mulle tapahtu sitten muutakin, aikani toiselle lääkärille katosi...jne


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tapahtu sitten muutakin, aikani toiselle lääkärille katosi...jne


        ppoiuyyy

        Sen lisäks mulle valehdeltiin , ja kysyttiin millä pystyn todistaan?
        Ei kauheen luottamusta herättävää


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen lisäks mulle valehdeltiin , ja kysyttiin millä pystyn todistaan?
        Ei kauheen luottamusta herättävää


        ppiuuyyy

        Suoraan sanottuna oudointa mitä oon koskaan kohdannut


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan sanottuna oudointa mitä oon koskaan kohdannut


        ppiuuyyy

        Niin kattelen asioita tässä rauhallisen hidasta tahtia, koska oon kertakaikkiaan kyllästynyt kaikkiin ihmesoppiin..


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kattelen asioita tässä rauhallisen hidasta tahtia, koska oon kertakaikkiaan kyllästynyt kaikkiin ihmesoppiin..


        ppiuyyy

        Miks mulle aina semmosia vaika mäoon ihminen jolta voi saada viimesen päälle jämptit perustelut,. Koska siis mulla on hyvät perustelut niihinkiin asioihin jotka voi näyttää eriltä jos ei tiedä perustelua,. Siis ne ei osaa kuvitellakaan miten hyvätr perustelut mulla on


        poutttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mulle aina semmosia vaika mäoon ihminen jolta voi saada viimesen päälle jämptit perustelut,. Koska siis mulla on hyvät perustelut niihinkiin asioihin jotka voi näyttää eriltä jos ei tiedä perustelua,. Siis ne ei osaa kuvitellakaan miten hyvätr perustelut mulla on


        poutttt

        siitähän mä sen rohkeuden saan pikkusen inttää asioita.


        ppouyttty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitähän mä sen rohkeuden saan pikkusen inttää asioita.


        ppouyttty

        Ja mun perustelut ei ees oo mitään ihan tavallisia perusteluja vaika niissä sekinpuoli on, vaan osaltaan sitten menevät filosofisiin sfääreihin asti.


        ppiyytyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan sanottuna oudointa mitä oon koskaan kohdannut


        ppiuuyyy

        No onpa kyl oudon kuuloista. Olisikohan terveydehuollossa näin kesähelteillä ruuhkaa? Kyllä sinun pitää saada hoitoa vaivoihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa kyl oudon kuuloista. Olisikohan terveydehuollossa näin kesähelteillä ruuhkaa? Kyllä sinun pitää saada hoitoa vaivoihini.

        No tässä on muitakin ihmisiä puuskahdellut että "ompas outoa" .
        Mä nyt en viiti tähän kertoa ihan kaikkea, koska on niin outoa.
        Mut en viiti hirveesti rämistellä minkään hässäkän keskellä ettei tuu lisää outoja virheitä.


        ppoiuuyyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä on muitakin ihmisiä puuskahdellut että "ompas outoa" .
        Mä nyt en viiti tähän kertoa ihan kaikkea, koska on niin outoa.
        Mut en viiti hirveesti rämistellä minkään hässäkän keskellä ettei tuu lisää outoja virheitä.


        ppoiuuyyyyyu

        Kaikkee epämäärästä. Asioistakin ilmoitetaan epämääräisesti lapulla eikä kunnon kirjeellä allekirjoituksineen.

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee epämäärästä. Asioistakin ilmoitetaan epämääräisesti lapulla eikä kunnon kirjeellä allekirjoituksineen.

        ppoiiuuu

        siis koskee vain yhtä paikkaa


        ppiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis koskee vain yhtä paikkaa


        ppiuyy

        muualla on kyl oltu ihan normaaleja


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muualla on kyl oltu ihan normaaleja


        ppiuuuuu

        Mut siel yhdessä paikassa,,,,viimeks mut oli kutsuttu paikalle ja sit ku menin kukaan ei kuitenkaan tienny miks mut oli kutsuttu paikalle,


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siel yhdessä paikassa,,,,viimeks mut oli kutsuttu paikalle ja sit ku menin kukaan ei kuitenkaan tienny miks mut oli kutsuttu paikalle,


        ppoiuuyyy

        virheitä vaan virheen perään niin ei kauheesti heräträ luottamusta,



        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        virheitä vaan virheen perään niin ei kauheesti heräträ luottamusta,



        ppiuyyyy

        Terveydenhuollossa ku kuitenkin virhe voi merkitä terveyden menettämistä.



        ppiyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveydenhuollossa ku kuitenkin virhe voi merkitä terveyden menettämistä.



        ppiyyyyy

        Niin oon nyt sit miettinyt ettö mieluummin hitaasti hyvää tehden...


        ppiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oon nyt sit miettinyt ettö mieluummin hitaasti hyvää tehden...


        ppiuyuyyy

        saan iteki seurattua miten mun sairaus kehittyy niin saan sitten kuvattua mahdolisimman jämtisti


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saan iteki seurattua miten mun sairaus kehittyy niin saan sitten kuvattua mahdolisimman jämtisti


        ppiuyyyy

        Mä oon nyt kuitenkin päättänyt sairastaa mahdollisimman elegantisti itsekunnioituksella


        ppiuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nyt kuitenkin päättänyt sairastaa mahdollisimman elegantisti itsekunnioituksella


        ppiuuyuyuu

        Ja mitään henkistä tukea en halua oli sairaus miten vakava hyvänsä.
        Nykyyän on muotia "hemkinen tulki" josta tulee halpa olo kuin kaikkein halvimmalla makkaralla.
        Ja mun periaate on että henkisest'ä tuesta kuuluu tulla arvokkaampi, jalompi kauniimpi olo sisimpään.



        ppoiiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitään henkistä tukea en halua oli sairaus miten vakava hyvänsä.
        Nykyyän on muotia "hemkinen tulki" josta tulee halpa olo kuin kaikkein halvimmalla makkaralla.
        Ja mun periaate on että henkisest'ä tuesta kuuluu tulla arvokkaampi, jalompi kauniimpi olo sisimpään.



        ppoiiuuyuyy

        Henkinen tuki kuuluu kohottaa ei laskea. Jo sana henkinen on jalo ja elegantti ja sen henkisen tukeminen on kaunista ja eleganttia asiaa,


        ppiuyyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen tuki kuuluu kohottaa ei laskea. Jo sana henkinen on jalo ja elegantti ja sen henkisen tukeminen on kaunista ja eleganttia asiaa,


        ppiuyyyuyu

        Jos henkinen toki on jotain mistä tulee rumaa stigmaa,
        niin en niele kuten en halvinta makkaraakaan.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos henkinen toki on jotain mistä tulee rumaa stigmaa,
        niin en niele kuten en halvinta makkaraakaan.


        ppiuyyy

        Siis tosiaan sairauden vakavuudesta riippumatta haluan sairastaa elegantisti itsekunnioituksella. Ja mitä sairaampi on niin kauniimpaa vaan henkisesti ansaitsee,. ..ei rumempaa,


        ppiuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tosiaan sairauden vakavuudesta riippumatta haluan sairastaa elegantisti itsekunnioituksella. Ja mitä sairaampi on niin kauniimpaa vaan henkisesti ansaitsee,. ..ei rumempaa,


        ppiuyyuy

        Mun mielestä tällä mun ajattelulla iolisi eettisempää kuten myös esteettisempää



        ppouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tällä mun ajattelulla iolisi eettisempää kuten myös esteettisempää



        ppouyyy

        Uskonnoissa on periaatteessa kauniita ajatuksia sairauksista kuten se kuinka sairaus puhdistaa synneistä.

        ppiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonnoissa on periaatteessa kauniita ajatuksia sairauksista kuten se kuinka sairaus puhdistaa synneistä.

        ppiuuyy

        Mua tympii "auttajat" koska yleensä eivät ajattele puoleen väliinkään niin syvällisesti ku minä-. Niin mun oma ajattelu on mun ylivoimaisesti paras lohtu.


        ppiuytyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua tympii "auttajat" koska yleensä eivät ajattele puoleen väliinkään niin syvällisesti ku minä-. Niin mun oma ajattelu on mun ylivoimaisesti paras lohtu.


        ppiuytyu

        Kun mä puhun muille ihmisille, mä vaan menetän omasta takaa olevan hyvän lohdun ja saan jotainilkeitä puheita tilalle,.


        ppuiytttyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä puhun muille ihmisille, mä vaan menetän omasta takaa olevan hyvän lohdun ja saan jotainilkeitä puheita tilalle,.


        ppuiytttyu

        Mulle ei oo semmonen kauppa kannattavaa



        ppiuytytyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei oo semmonen kauppa kannattavaa



        ppiuytytyuu

        He lähinnä vaanm osaa sen miten saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa mahdollisimman halvaksi.



        ppuiyttty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He lähinnä vaanm osaa sen miten saa toisen ihmisen tuntemaan olonsa mahdollisimman halvaksi.



        ppuiyttty

        Jos tällästä puhuis johkun auttavaan puhelimeen sitten he alkaa oikeen teennäsesti antaan jotain alentavia kehuja ha kysyy etttä onks nyt hyvä.


        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällästä puhuis johkun auttavaan puhelimeen sitten he alkaa oikeen teennäsesti antaan jotain alentavia kehuja ha kysyy etttä onks nyt hyvä.


        ppiuyyty

        Mä tarkotan oikeeta henkistä kohottamista avun pitäisi olla...nin että henkinen olotilla luonnollisasti kauniisti ja nöyrästikin kohoaa


        ppiouuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarkotan oikeeta henkistä kohottamista avun pitäisi olla...nin että henkinen olotilla luonnollisasti kauniisti ja nöyrästikin kohoaa


        ppiouuyyyy

        mua ainakin "autettiin " niin että henkisesti painettiin niin alas, etten semmosta manalaa oo ennen nähnyt

        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua ainakin "autettiin " niin että henkisesti painettiin niin alas, etten semmosta manalaa oo ennen nähnyt

        ppiuyyyy

        Siis miten ihmiset ei ymmärrä että henkisesti hyvä olotila on tietenkin sellainen henkisesti kohonnut olotila,.,



        ppoiuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten ihmiset ei ymmärrä että henkisesti hyvä olotila on tietenkin sellainen henkisesti kohonnut olotila,.,



        ppoiuyyyyyy

        Munmielestä se on helpoin saavuttaa yksin koska muut on aina painamassa alas,. Siten toinen ihminen on harvoin tueksi.


        ppuytyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munmielestä se on helpoin saavuttaa yksin koska muut on aina painamassa alas,. Siten toinen ihminen on harvoin tueksi.


        ppuytyyyh

        Se on yleensä tuen nimissä alas painamista,.


        ppoiiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten ihmiset ei ymmärrä että henkisesti hyvä olotila on tietenkin sellainen henkisesti kohonnut olotila,.,



        ppoiuyyyyyy

        Sellainen sen pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen sen pitäisi olla.

        niinpä. kiva kunoot sanmaa mieltä
        ppiuyyy


    • Anonyymi

      Kantin mukaan totuus on esteettistä ( ja kai eettistä) aina. Joten ei sulla PITÄISI olla huolta tämän asian suhteen ainakaan filosofiaa tuntevien taholta. En sitten tiedä muiden taholta että miten arvostelevat.. ilmeisesti tunne- ja ideologisperustaisesti tms.

      • Anonyymi

        joo kyllä mä luotan parhaiten filosofiaa tunteviin , vaikka yksi filosofi laitto minut aivan maan rakoon, mutta en sit niin h'tääntynyt siitä kun ajattelin just että jos filosofian maailmassa oon vaikka sitten maan raossakin, niin siellä saatan selvitäkin...

        ppoioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo kyllä mä luotan parhaiten filosofiaa tunteviin , vaikka yksi filosofi laitto minut aivan maan rakoon, mutta en sit niin h'tääntynyt siitä kun ajattelin just että jos filosofian maailmassa oon vaikka sitten maan raossakin, niin siellä saatan selvitäkin...

        ppoioiuuu

        Kun siis kyllähän mulla menee paremmin jos mun pitäis puhua filosofituomaristolle kuin jos mun pitää puhua kriisipuhelinvastaajille¨

        ppiiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis kyllähän mulla menee paremmin jos mun pitäis puhua filosofituomaristolle kuin jos mun pitää puhua kriisipuhelinvastaajille¨

        ppiiuuyuy

        Niin mä sit päättelin että ois mulle parempi olla sitten vaikka ees filosofin haukuttavana, heh


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä sit päättelin että ois mulle parempi olla sitten vaikka ees filosofin haukuttavana, heh


        ppoiuuuuu

        mutta niinku pääasia päästä pois kriisipuhelinvastaajien maailmasta vaikka filosofin haukuttavaksi jos ei muuta


        ppoiuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta niinku pääasia päästä pois kriisipuhelinvastaajien maailmasta vaikka filosofin haukuttavaksi jos ei muuta


        ppoiuiuyyy

        siis kyllä mä oon mieluummin filosofin haukuttavana kuin "psykologisessa tuessa"



        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kyllä mä oon mieluummin filosofin haukuttavana kuin "psykologisessa tuessa"



        ppiuyyyyy

        filosofin vaikka haukuttavanakinon kuitenkin jos askel suuntaan mihin haluan.


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        filosofin vaikka haukuttavanakinon kuitenkin jos askel suuntaan mihin haluan.


        ppoiuuu

        tossa niinku mullekin käy jopa negatiivinen lähde....kunhan vaan on filosofinen heheh...puolihuumorilla sanottu


        pp0iuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tossa niinku mullekin käy jopa negatiivinen lähde....kunhan vaan on filosofinen heheh...puolihuumorilla sanottu


        pp0iuyyyy

        Mä oon nyt väsyksissä ja nyt tulee mun puoliunista huumoriani, mutta siis kyllähän väittely filosofin kanssa edistää mun filosofiuttani


        ppoiuiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nyt väsyksissä ja nyt tulee mun puoliunista huumoriani, mutta siis kyllähän väittely filosofin kanssa edistää mun filosofiuttani


        ppoiuiuyyyy

        Joten filosofi voi olla ok seuraa negsatiivisenakin


        ppiuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten filosofi voi olla ok seuraa negsatiivisenakin


        ppiuyytyy

        Koska sehän olisi hyvä semmonenkin filosofikeskustelija joka vaittäis kaikessa vastaan, toivon semmostakin. Koska hänhän se sais mut kehittään terävimmät vastaukset,


        ppoioiiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sehän olisi hyvä semmonenkin filosofikeskustelija joka vaittäis kaikessa vastaan, toivon semmostakin. Koska hänhän se sais mut kehittään terävimmät vastaukset,


        ppoioiiuui

        Tosin mun filosofia on sellasta että haluun myös kyseenalaistaa hyvin perustavanlaatuisia kysymksiä mitä ei oo totuttu "maallikoiden" taholta kyseenalaistettavam-


        ppoiuuuyuu


    • Anonyymi

      Ehkä näin... en vaan tajua eikö Kantin opetukset ole jo valuneet koulutwttuihin asiantuntijoihin. On hänestä jo kauan aikaa.

      • Anonyymi

        joo....

        mutta vielä kriisipuhelinvastaajista vuosia sitten. He itse halusivat tietää kuka minä olen...no mä oon tämmönen filosofinen väittäjä.....sitä vaan oli vaike ilmaista ihan aivovauriotuneena...




        ppiuuuhhjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo....

        mutta vielä kriisipuhelinvastaajista vuosia sitten. He itse halusivat tietää kuka minä olen...no mä oon tämmönen filosofinen väittäjä.....sitä vaan oli vaike ilmaista ihan aivovauriotuneena...




        ppiuuuhhjh

        jpp useimmat ei ota huomioon mitään filosofisia pointteja...niiden esittäminen oli kielletty auttavassa puhelimessa käytännöllisesti katsoen

        ppiyyyyy


    • Anonyymi

      No eihän noin ahtaassa ympäristössä voi tulla mitään järkevää tulosta. Jos filosofia ja argumentaatiovirheet on poistettu..? Olis kyllä aika poistaa tuollaiset toimintaympäristöt olemasta oleviksi. Eikö joku kattojärjestä voisi puuttua asiaan?

      Tosin itse olen tavannut aivan hullunkurisia yhteiskunnallisia toimijoita ihan ilmielävänä ja rahoitettuna ym. resurssoituna, etten yhtään ihmettele jos joku muukin on asioissaan kilpistynyt joihinkin tällaisiin toimijoihin.

      • Anonyymi

        Joo siis mun mielestä kriisipuhelimessa on ylemmällä tasolla ja kattojärjestössä paremmat periaatteet kuin mitä ruohonjuuritasolla tehdään. Kattojärjestöllä ihan lukee periaate niin että' tulisi keskusella niin, ettei soittaja menetä yhteyttä itseensä. Mä näin jälkeenpäin sanoisin, että koin soittajien puheet pääosin kiusaamiseksi.


        ppoiuiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis mun mielestä kriisipuhelimessa on ylemmällä tasolla ja kattojärjestössä paremmat periaatteet kuin mitä ruohonjuuritasolla tehdään. Kattojärjestöllä ihan lukee periaate niin että' tulisi keskusella niin, ettei soittaja menetä yhteyttä itseensä. Mä näin jälkeenpäin sanoisin, että koin soittajien puheet pääosin kiusaamiseksi.


        ppoiuiuuyyy

        Korjaus: Tarkoitan vastaajien puheet koin kiusaamiseksi.


        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus: Tarkoitan vastaajien puheet koin kiusaamiseksi.


        ppiuyttt

        Ja vastaajat jatkoivat tekemään semmoista mikä oli jo havaittu aiheuttavan soittajan mielelle ongelmia. Jos soittamista olisi jatkanut vielä pitkään suurena riskinä olisi ollut tulla vähitellen hulluksi ja joutua mielenterveyspotilaaksi,.


        ppoiuiuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastaajat jatkoivat tekemään semmoista mikä oli jo havaittu aiheuttavan soittajan mielelle ongelmia. Jos soittamista olisi jatkanut vielä pitkään suurena riskinä olisi ollut tulla vähitellen hulluksi ja joutua mielenterveyspotilaaksi,.


        ppoiuiuyyu

        Mut siis pelasti muunmuassa aktiivinen monologi joka esti mieltäni kokonaan uppoamasta puheidensa sisältöön. Hyvää teki myös yliopistokurssit joiden myötä sai vähän perspektiiviä asioihin,

        ppoiuuyuyu


    • Anonyymi

      Itsellä mureni tässä hsmmas. Ihan oikea diagnoosi oli ja asia hoidettiin sen mukaisesti vaikka oltiinkin eri mieltä mitä sille tulisi tehdä. Luotin sitten asiantuntijoihin.

      • Anonyymi

        Oon mäkin ennen saanut hammaslääkärissä hyvää hoitoa. Olin aina tyytyväinen hammaslääkäreihin paitsi kerran jolloin lääkäri diagnosoi terveen hampaan reikäiseksi, olisi vetänyt syystä juurihoidettavan hampaan ja ei huomannut reikäisiä hampaita.,Toinen hammaslääkäri sitten juurihoiti, totesi terveen hampaan terveeksi ja paikkasi reikäiset,


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mäkin ennen saanut hammaslääkärissä hyvää hoitoa. Olin aina tyytyväinen hammaslääkäreihin paitsi kerran jolloin lääkäri diagnosoi terveen hampaan reikäiseksi, olisi vetänyt syystä juurihoidettavan hampaan ja ei huomannut reikäisiä hampaita.,Toinen hammaslääkäri sitten juurihoiti, totesi terveen hampaan terveeksi ja paikkasi reikäiset,


        ppoiuuuu

        Siis nää toisen hammaslääkärin virheet selvis siellä toisessa hammaslääkärissä kun toinen sanoi ei tarvii vetää hammasta pois ja ei ole reikää toisessa hampaassa vain pientä karheutta pinnassa ja sit löyty paljon reikiä joita toinen ei ollut huomannut.,

        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nää toisen hammaslääkärin virheet selvis siellä toisessa hammaslääkärissä kun toinen sanoi ei tarvii vetää hammasta pois ja ei ole reikää toisessa hampaassa vain pientä karheutta pinnassa ja sit löyty paljon reikiä joita toinen ei ollut huomannut.,

        ppiuyyty

        Tää jälkimmäinen oli enemmän ekspertti oli hienommat välineetkin siellä käytössä.


        ppiouyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää jälkimmäinen oli enemmän ekspertti oli hienommat välineetkin siellä käytössä.


        ppiouyuyy

        Mun mielestä on vähän hankala käyttää yleistä kattosanaa "asiantuntijat", kun sen nimen alla kulkee niin monenlaista.


        ppiuuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on vähän hankala käyttää yleistä kattosanaa "asiantuntijat", kun sen nimen alla kulkee niin monenlaista.


        ppiuuyyyyu

        En voi sanoo yleisesti että luotan tai en luota "asiantuntijoihin". Se on ihan yksilökohtaista. Riippuu asiantuntijuuden tasostakin.


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoo yleisesti että luotan tai en luota "asiantuntijoihin". Se on ihan yksilökohtaista. Riippuu asiantuntijuuden tasostakin.


        ppiuyyyyy

        Mutta silloin kun jopa itse huomaan että tehdään toistuvasti piittaamattomasti virheitä, niin en mä silloin luota,


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silloin kun jopa itse huomaan että tehdään toistuvasti piittaamattomasti virheitä, niin en mä silloin luota,


        ppoiiii

        Enkä silloin jos asiaan vaikuttaa sotkeutuneen jotain asiaan´kuulumatonta,


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä silloin jos asiaan vaikuttaa sotkeutuneen jotain asiaan´kuulumatonta,


        ppoiuuuu

        Tilanne olisi hyvinkin vaikea jos joutuis tommoseen niin ettei pystyis todistaan, mutta mä pystyn.

        ppoiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä silloin jos asiaan vaikuttaa sotkeutuneen jotain asiaan´kuulumatonta,


        ppoiuuuu

        Joo. Mun mielestä asiantuntijat jotka saa palkkansa verorahoista kuuluisi olla luotettavia ja asiastaan perillä. Onhan sitä sitten monenkirjavia kolmannen sektorin toimijoita joita voi ehkä pitää enemmän tai vähemmän harrastelijoina. Omalla kohdalla uskon että kyseessä on se episteeminen epäoikeudenmukaisuus joka vaikuttaa ihan koulutuksessakin. Huoli on siitä koulutetaanko asiantuntijoita tunnistamaan oikein asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Mun mielestä asiantuntijat jotka saa palkkansa verorahoista kuuluisi olla luotettavia ja asiastaan perillä. Onhan sitä sitten monenkirjavia kolmannen sektorin toimijoita joita voi ehkä pitää enemmän tai vähemmän harrastelijoina. Omalla kohdalla uskon että kyseessä on se episteeminen epäoikeudenmukaisuus joka vaikuttaa ihan koulutuksessakin. Huoli on siitä koulutetaanko asiantuntijoita tunnistamaan oikein asiaa..

        Joo kyllä.

        Tässä mulla on se että asiaan vaikutta sotkeutuneen jonkinlaista sosiaalista peliä eli kiusaamista,


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä.

        Tässä mulla on se että asiaan vaikutta sotkeutuneen jonkinlaista sosiaalista peliä eli kiusaamista,


        ppoiuuuuu

        Yksi sen piirre on että mua pyydetään nöyryyttävästi juoksemaan ympäriinsä erilaisten lappujen perässä. En oo suostunut enää.


        ppiuytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sen piirre on että mua pyydetään nöyryyttävästi juoksemaan ympäriinsä erilaisten lappujen perässä. En oo suostunut enää.


        ppiuytyt

        Sanoisinko että onneks mua on kiusattu jo niin pitkään että oon jo niin tottunu kiusattuna oloon, että osaan ottaa näinkin rennosti.


        ppouuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisinko että onneks mua on kiusattu jo niin pitkään että oon jo niin tottunu kiusattuna oloon, että osaan ottaa näinkin rennosti.


        ppouuuuu

        Koulussa mua kiusattiin vaan lievästi.
        Siihen ei kukaan puuttunut, muistaakseni vanhemmat anto vaan neuvon hymyillä kun minua pilkataan, sitten he irvailivat mun hymyllä...heh


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa mua kiusattiin vaan lievästi.
        Siihen ei kukaan puuttunut, muistaakseni vanhemmat anto vaan neuvon hymyillä kun minua pilkataan, sitten he irvailivat mun hymyllä...heh


        ppiuyyyy

        Siis toiset oppilaat matki sitten sitä mun hymyä jolla vastasin jos pilkattiin.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toiset oppilaat matki sitten sitä mun hymyä jolla vastasin jos pilkattiin.


        ppoiiuuuu

        Niin jos mä nytkin sitte vaan hymyilen. :)


        poiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos mä nytkin sitte vaan hymyilen. :)


        poiuyyy

        Joskus mä oot kiusatuks tullessani myös alkanut pukeutuun arvokkaammin,. pitäsköhän sekin taas ottaa käyttöön...heh....


        ppiouuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mä oot kiusatuks tullessani myös alkanut pukeutuun arvokkaammin,. pitäsköhän sekin taas ottaa käyttöön...heh....


        ppiouuuuuu

        Siin on se idea korostaa rumien puheiden paradoksaalisuutta jos ilmenee hienon naisen hahmossa.


        ppoiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siin on se idea korostaa rumien puheiden paradoksaalisuutta jos ilmenee hienon naisen hahmossa.


        ppoiuuuy

        Mulla on tosta kokemusta nuoruudesta ku oli semmonen tilanne että minusta puhutiin kauheen rumia valejuttuja ja sit mun piti saapua aina paikalle niillä pohjustettujen ihmisten eteen jotka ei oo nähnyt mua ennen. Ihmisillä oli ensin semmoset kovin ennakkoluuloiset ilmeet kasvoilla ku saavuin, mutta olin niinku en huomaiskaan ja pyrin vaan esiintymään hienona naisena, niin sitten ilmeet alkoi valostua. Toimiskohan sama nytkin ?


        ppiouyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tosta kokemusta nuoruudesta ku oli semmonen tilanne että minusta puhutiin kauheen rumia valejuttuja ja sit mun piti saapua aina paikalle niillä pohjustettujen ihmisten eteen jotka ei oo nähnyt mua ennen. Ihmisillä oli ensin semmoset kovin ennakkoluuloiset ilmeet kasvoilla ku saavuin, mutta olin niinku en huomaiskaan ja pyrin vaan esiintymään hienona naisena, niin sitten ilmeet alkoi valostua. Toimiskohan sama nytkin ?


        ppiouyyyyyy

        Kyllähän nettikiusaajatkin täällä muutama vuosi sitten vähän karkotti ihan virtuaalisetkin korkokengät ja laahushameet.


        ppiouyyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nettikiusaajatkin täällä muutama vuosi sitten vähän karkotti ihan virtuaalisetkin korkokengät ja laahushameet.


        ppiouyyyyyu

        Ja mä oon itseasiassa aina halunnut olla hieno nainen. Ehkä viimein tilauisuuteni on tullut kun ois hyvä pakottava syykin olla vähemmän vaatimaton ?


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä oon itseasiassa aina halunnut olla hieno nainen. Ehkä viimein tilauisuuteni on tullut kun ois hyvä pakottava syykin olla vähemmän vaatimaton ?


        ppoiuuyyyy

        Mun sairaudet kyllä valitettavasti pilaa ulkonäköäni, mutta
        jouduinhan mä lapsenakin tanssimaan kuumeessa ja nilkka venähdyksestä turvonneena ja oksennuttavassa olossa niin ettei yleisö huomaa että oon sairas.


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sairaudet kyllä valitettavasti pilaa ulkonäköäni, mutta
        jouduinhan mä lapsenakin tanssimaan kuumeessa ja nilkka venähdyksestä turvonneena ja oksennuttavassa olossa niin ettei yleisö huomaa että oon sairas.


        ppoiuuyyyy

        Balettikoulu on mun mielestä aika hyvä monitaitokoulutus vaikkei mitään tutkintoa omaisikaan. Siellä oppii senkin miten esiinnytään niin ettei sairaus näy muille.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Balettikoulu on mun mielestä aika hyvä monitaitokoulutus vaikkei mitään tutkintoa omaisikaan. Siellä oppii senkin miten esiinnytään niin ettei sairaus näy muille.


        ppiuyyyy

        Siis just se että pysyy valoisana tilanteesta riippumatta, Yleisölle kaiken on näytettävä helpolle.
        ppiyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis just se että pysyy valoisana tilanteesta riippumatta, Yleisölle kaiken on näytettävä helpolle.
        ppiyyyuu

        Oppii tän yhden kiusaamiselta puolustautumisenkin...hymyilevänä hienona naisena esiintymisen muiden puheista riippumatta. Eihän balleriina saa näyttää synkeälle vaikka hänet olisi juuri haukuttu lyttyyn.


        ppoiuyyyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppii tän yhden kiusaamiselta puolustautumisenkin...hymyilevänä hienona naisena esiintymisen muiden puheista riippumatta. Eihän balleriina saa näyttää synkeälle vaikka hänet olisi juuri haukuttu lyttyyn.


        ppoiuyyyyuyu

        mulla oli yksi semmonenkin balettiopettaja joka saatto yhtäkkiä käskeä keskelle salia ja kääntymään ympäri kaikkien edessä ja sitten opettaja sanoi irvaillen että kattokaa kaikki minkä näköinen ja sitten jatkettiin normaalisti tuntia. Mutta siis nyt kun mietin, ei tommonen oo välttis huonokaan koulutus_ pokka pitää pilkkaavien ihmisten edessä.


        ppiytttyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla oli yksi semmonenkin balettiopettaja joka saatto yhtäkkiä käskeä keskelle salia ja kääntymään ympäri kaikkien edessä ja sitten opettaja sanoi irvaillen että kattokaa kaikki minkä näköinen ja sitten jatkettiin normaalisti tuntia. Mutta siis nyt kun mietin, ei tommonen oo välttis huonokaan koulutus_ pokka pitää pilkkaavien ihmisten edessä.


        ppiytttyyuy

        Noiden lapsuudenkokemusten takia ehkä mulle se mua pilkkaava professorikin tuntui jotenkin "kotosalle". Mä oon tottunu pilkkaavaan tulistuvaan opettajaan. Mutta mun balettiopettaja oli silti mukava keskivertoo taiteellisempi opettaja.


        ppiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden lapsuudenkokemusten takia ehkä mulle se mua pilkkaava professorikin tuntui jotenkin "kotosalle". Mä oon tottunu pilkkaavaan tulistuvaan opettajaan. Mutta mun balettiopettaja oli silti mukava keskivertoo taiteellisempi opettaja.


        ppiiuuuuuu

        Mulla oli vielä tommosia opettajia vanhanajan venäläisen balettkoulun tyyliin.
        En tosin enää pysty tanssimaan balettia, Mutta oon sisimmältäni aina tanssija.


        ppiuyyttyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli vielä tommosia opettajia vanhanajan venäläisen balettkoulun tyyliin.
        En tosin enää pysty tanssimaan balettia, Mutta oon sisimmältäni aina tanssija.


        ppiuyyttyy

        Niin arvatkaa tuntuuks omituiselta vanhanajan venäläisellä kurilla kasvatettua tyttöä tarvii jonkun nuoren miehen kriisipuhelimessa "rajata" hänen käytöstään 50-vuotiaana ???
        Tuntu tosi oudolle,


        ppiytgytuuj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin arvatkaa tuntuuks omituiselta vanhanajan venäläisellä kurilla kasvatettua tyttöä tarvii jonkun nuoren miehen kriisipuhelimessa "rajata" hänen käytöstään 50-vuotiaana ???
        Tuntu tosi oudolle,


        ppiytgytuuj

        Tai oisko näin että mä en oo ihan sittenkään pysynyt kulttuurin muutoksessa mukana,
        Ja sit toinen että vaikka mä olinkin laosena sitä mieltä, että koira voi olla ihmistäkin parenpi ja rakastin koiria, ei mun mielestä silti kriisipuhelinsoittajaa ole sopivaa verrata koiraan varsinkaan monikulttuurisessa maailmassa,


        ppoiuuuyuu


    • Anonyymi

      Kotisairaanhoito, sos. toimi , lääkärit seuraavat tilannetta. Turha kuormittaa lääkäriä, vaatien omille diagnooseille tutkimuksia. Täällähän ne ovat luettavissa, plus muu hulluus selvästi esillä.

      • Anonyymi

        Jotkut harrastaa tommosta uhkailua juurikin. Siinä niitä tuli taas.


        ppiyttyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut harrastaa tommosta uhkailua juurikin. Siinä niitä tuli taas.


        ppiyttyyuy

        ja tekevätkö lääkärit nykyään diagnoosit nettikirjoitusten perusteella ?


        ppoiuuyuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tekevätkö lääkärit nykyään diagnoosit nettikirjoitusten perusteella ?


        ppoiuuyuui

        Joidekin mielestä taiteiljuus on hulluutta ja on muistakin ideologisista syistä taiteen vastustajia,


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi

        Tommosta pelottelua minuun on kohdsistunut ihan kuin en saisi taiteilijana ilmaista itseäni esimerkiksi netissä niinkuin tykkään. En olis ikinä uskonut nykysuomessa voivan olla semmosta, ..ehkä jossain vanhoillisessa kulttuurissa .


        ppiuuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosta pelottelua minuun on kohdsistunut ihan kuin en saisi taiteilijana ilmaista itseäni esimerkiksi netissä niinkuin tykkään. En olis ikinä uskonut nykysuomessa voivan olla semmosta, ..ehkä jossain vanhoillisessa kulttuurissa .


        ppiuuuyuyuu

        Kohta mulla on 6000 nettiseuraajaa ja mä ilmasen mm. heille ihan mitä vaan tykkään ja mun seuraajat hyväksyy.


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta mulla on 6000 nettiseuraajaa ja mä ilmasen mm. heille ihan mitä vaan tykkään ja mun seuraajat hyväksyy.


        ppoiuuyyyy

        Mun kaikki jutut on mm. täysin väkivallattomia, syrjimättömiä jne., joten niissä ei ole mitään laitonta


        pp0iuytytyy


      • Anonyymi

        Kuka ? näitä juttuja keksii.
        Tämmöstä mulle uhkailtiin keväällä että mä en saisi esitellä omia sairauksiani vapaasti,'

        Ihan käsittämätöntä juttua


        ppiuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ? näitä juttuja keksii.
        Tämmöstä mulle uhkailtiin keväällä että mä en saisi esitellä omia sairauksiani vapaasti,'

        Ihan käsittämätöntä juttua


        ppiuyyuy

        Jos mä löydän kehostani sairauksia mä saan niitä esitellä-.


        ppoiuyuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä löydän kehostani sairauksia mä saan niitä esitellä-.


        ppoiuyuuyu

        Muutoihan mä altistuisin rikoksillekin.


        ppuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoihan mä altistuisin rikoksillekin.


        ppuyuyyy

        Itse kehosta löytämien sairauksien ja vaurioiden esittelyn kieltäminen altistaisi rikollisille.,

        Tämä on oleellista,


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kehosta löytämien sairauksien ja vaurioiden esittelyn kieltäminen altistaisi rikollisille.,

        Tämä on oleellista,


        ppoiuyuyy

        Tuolloinhan muunmuassa rikolliset eivät välttämättä jäisi kiinni jos he tahallaan aiheuttaisivat kehollisia vaurioita.


        ppouiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolloinhan muunmuassa rikolliset eivät välttämättä jäisi kiinni jos he tahallaan aiheuttaisivat kehollisia vaurioita.


        ppouiuuyuu

        Oman kehon sairauksien ja vaurioiden esittelyä ei nähdäkseni ole laillista rajoittaa.

        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kehon sairauksien ja vaurioiden esittelyä ei nähdäkseni ole laillista rajoittaa.

        ppiuyyy

        Varsinkaan kun henkilöä on lukuisia kertoja elämänsä aikana uhkailu eri tavoin hänen terveytensä tahallisella tuhoamisella,


        poiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan kun henkilöä on lukuisia kertoja elämänsä aikana uhkailu eri tavoin hänen terveytensä tahallisella tuhoamisella,


        poiuyyyy

        Uhkailu usein liittynyt mielipideeroihin muunmuassa henkiisissä asioissa.


        ppiuyytyyuy


      • Anonyymi

        Ja täälläkin näitä on ketjussa joilla on joku herne nenässä



        ppiyttyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täälläkin näitä on ketjussa joilla on joku herne nenässä



        ppiyttyuy

        Minua siis on uhkailtu elämässäni taiteilijuuteni vuoksi. ja muunmuassa terveyteni tahallisella tuhoamisella,.


        ppiuuyyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua siis on uhkailtu elämässäni taiteilijuuteni vuoksi. ja muunmuassa terveyteni tahallisella tuhoamisella,.


        ppiuuyyuyuy

        En mielellään puhu näistä. Mutta ajattelin varmuuden vuoksi nyt kertoa.


        ppuiuyyyttty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mielellään puhu näistä. Mutta ajattelin varmuuden vuoksi nyt kertoa.


        ppuiuyyyttty

        Siel on joukossa oikeita rikollisia,


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siel on joukossa oikeita rikollisia,


        ppoiuuu

        Hyvä tää tietää niin ei sitten lääkärikään vahingossa sekaannu,.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tää tietää niin ei sitten lääkärikään vahingossa sekaannu,.


        ppoiuuuu

        Mutta mä haluun elää omia mukavia valoisia juttujani. ..kuten mun taidetta joka on kaunista ja valoisaa, Tää nettimaailmakaan ei ihan oo semmonen, joten meen tauolle,



        ppiuyuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mä haluun elää omia mukavia valoisia juttujani. ..kuten mun taidetta joka on kaunista ja valoisaa, Tää nettimaailmakaan ei ihan oo semmonen, joten meen tauolle,



        ppiuyuyyyy

        Kerron teille vielä että rikollishuijarit osaa just vedota tämmösiin tavallisiin inhimillisiin seikkoihin kuten vaikka vedota just tommoseen, että omilla diagnoseilla ei saa rasittaa lääkäriä-. Tommonen merkitys olis ei rikollisessa turvallisessa maailmassa elävälle lääkärille semmonen tavallinen ajatus että: "Ai onko siellä joku pösilö joka tekeee omaa diagnoosia ja kuormittaa lääkäriä",
        Mutta siis oikee maailma kokonaisuudessaan on vähän hurjempi.


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron teille vielä että rikollishuijarit osaa just vedota tämmösiin tavallisiin inhimillisiin seikkoihin kuten vaikka vedota just tommoseen, että omilla diagnoseilla ei saa rasittaa lääkäriä-. Tommonen merkitys olis ei rikollisessa turvallisessa maailmassa elävälle lääkärille semmonen tavallinen ajatus että: "Ai onko siellä joku pösilö joka tekeee omaa diagnoosia ja kuormittaa lääkäriä",
        Mutta siis oikee maailma kokonaisuudessaan on vähän hurjempi.


        ppoiuuyy

        Huijarit hallitsee erinomaisesti esimerkiksi lääkärin egon hivelevän mielistelyn mukavamman tuntuisesti kuin on koskaan ennen kokenut.,


        ppiuytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijarit hallitsee erinomaisesti esimerkiksi lääkärin egon hivelevän mielistelyn mukavamman tuntuisesti kuin on koskaan ennen kokenut.,


        ppiuytyy

        varsinkin kun mä oon enemmänkin yhteiskuntakriitikko kuin mielistelijä.



        ppouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varsinkin kun mä oon enemmänkin yhteiskuntakriitikko kuin mielistelijä.



        ppouyyyy

        huijarit osaa mennä lääkäriin , katsoa lääkäriä syvälle silmiin.,.."MINÄ luotan sinuun, MINÄ tiedän kuinka hyvä taitava ja viisas olet, MADAM"


        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huijarit osaa mennä lääkäriin , katsoa lääkäriä syvälle silmiin.,.."MINÄ luotan sinuun, MINÄ tiedän kuinka hyvä taitava ja viisas olet, MADAM"


        ppoiuuyuyu

        Mutta se siitä, se ei vaan aina tuu mieleen jos on saanut elää vain hyvässä ja kauniissa maailmassa....


        ppoiuiuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se siitä, se ei vaan aina tuu mieleen jos on saanut elää vain hyvässä ja kauniissa maailmassa....


        ppoiuiuyu

        mutta aletaan nyt elää normaalisti. Ei olla KUKAAN hulluja olis mun ehdotus,.



        ppiuyyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se siitä, se ei vaan aina tuu mieleen jos on saanut elää vain hyvässä ja kauniissa maailmassa....


        ppoiuiuyu

        Mutta ton MADAM jutun jatkoksi. Ne osa sanoa jatkoksi siihen kuinka MINÄ luotaan sinuun viisas lääkäri, ja sitten silleen että "Mutta HÄN ? Hän ei edes luota lääkäriin....HÄN? Hän ei ole käynyt koulua, kuten MINÄ!!!! jne. Toi uppoo helposti varsinkin jos on puutetta egohivelystä. Mutta hyvä lääkäri selvinnee ilman sitäkin.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ton MADAM jutun jatkoksi. Ne osa sanoa jatkoksi siihen kuinka MINÄ luotaan sinuun viisas lääkäri, ja sitten silleen että "Mutta HÄN ? Hän ei edes luota lääkäriin....HÄN? Hän ei ole käynyt koulua, kuten MINÄ!!!! jne. Toi uppoo helposti varsinkin jos on puutetta egohivelystä. Mutta hyvä lääkäri selvinnee ilman sitäkin.


        ppoiuuuuu

        Mutta ei nyt yhtään enempää tästä, Mutta viisaamaa uskoo mua.,

        Kiitoksia., Hyvää kesää.


        ppoiuyyui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei nyt yhtään enempää tästä, Mutta viisaamaa uskoo mua.,

        Kiitoksia., Hyvää kesää.


        ppoiuyyui

        Ja muistakaa että todellisuus on taruakin ihmeellisempää....

        ...sen kun huomaa ei koskaan masennu...


        ppouyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muistakaa että todellisuus on taruakin ihmeellisempää....

        ...sen kun huomaa ei koskaan masennu...


        ppouyyyuy

        Mun on nyt ikävä mun taiteilijaseuraajia, jotka EI KOSKAAN uhkaile mua.



        ppoiuuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on nyt ikävä mun taiteilijaseuraajia, jotka EI KOSKAAN uhkaile mua.



        ppoiuuuyuyu

        meen nyt mun taidemaailmaan loppukesöksi, eikä mua saa häiritä.


        ppiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meen nyt mun taidemaailmaan loppukesöksi, eikä mua saa häiritä.


        ppiuuyuyu

        Taiteeni häiriköt ilmotan poliisille.



        ppiuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiteeni häiriköt ilmotan poliisille.



        ppiuyyyu

        Mutta selkäni takana on puuhastettu jotakin, koska jossakin kysyttiin mielipidettä "tästä kaikesta?"

        vaikka ei pitänyt olla kyse kuin tavallisesta pienestä asiasta,



        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta selkäni takana on puuhastettu jotakin, koska jossakin kysyttiin mielipidettä "tästä kaikesta?"

        vaikka ei pitänyt olla kyse kuin tavallisesta pienestä asiasta,



        ppoiiuuuu

        Mutta se "tämä kaikki" ei oo ainakaan mikään mun juttu,.
        Mulla ei oo menossa mitään kummempaa.
        Vuosia tekemäni työ on valmistunut ja suunnittelen sille jatkoa,



        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se "tämä kaikki" ei oo ainakaan mikään mun juttu,.
        Mulla ei oo menossa mitään kummempaa.
        Vuosia tekemäni työ on valmistunut ja suunnittelen sille jatkoa,



        ppiuyyyyy

        Siis taideteos on valmistunut,


        ppiuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis taideteos on valmistunut,


        ppiuyu

        semmonen kokonaisuus jota tein muutaman vuoden. ja jossain määrin koko ikäni.


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        semmonen kokonaisuus jota tein muutaman vuoden. ja jossain määrin koko ikäni.


        ppiuuyyy

        Mä saattaisin menestyä jutulla paremminkin kunhan saadaan kehoni kuntoon. Se on faktaa.,



        ppiuuuuu


    • Anonyymi

      On se kiva, että olet laaja.

      • Anonyymi

        Kukakohan tän kommentoi, Kiitos,


        Niin ja mä en oo ees Suomessa esitellyt mun halvausvuosien maalauksia vielä olenkaan, joten täällä varmaan jossakin saisin oidettyä näyttelyn jos ei korona rajota kävijöitä.


        ppouuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukakohan tän kommentoi, Kiitos,


        Niin ja mä en oo ees Suomessa esitellyt mun halvausvuosien maalauksia vielä olenkaan, joten täällä varmaan jossakin saisin oidettyä näyttelyn jos ei korona rajota kävijöitä.


        ppouuyy

        Tai kyllä mä helposti pääsisin jos ihan mihin vaan, mutta haluisin nyt vähän parempaan paikkaan.
        Ja en oo miettinyt missä se vois olla.

        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kyllä mä helposti pääsisin jos ihan mihin vaan, mutta haluisin nyt vähän parempaan paikkaan.
        Ja en oo miettinyt missä se vois olla.

        ppoiuuu

        On se jännä tää maailma, että jos tekee mitään ihan omanlaistaan, pientäkään, niin sit saa aika suuriakin vastustajia..


        ppoiuuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se jännä tää maailma, että jos tekee mitään ihan omanlaistaan, pientäkään, niin sit saa aika suuriakin vastustajia..


        ppoiuuuuyu

        Tota mun on ollut vaikee käsittää ettö ku mä oon niin pikkuruinen että miksi mun vastustajat on kymmeniä kertoja suurempia.,


        ppouyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota mun on ollut vaikee käsittää ettö ku mä oon niin pikkuruinen että miksi mun vastustajat on kymmeniä kertoja suurempia.,


        ppouyytyy

        Ja niin sit mä joskus mietin, että ehkä mä sit en oo niin pieni ku luulen olevani.

        ppiuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin sit mä joskus mietin, että ehkä mä sit en oo niin pieni ku luulen olevani.

        ppiuyyu

        Mut MÄ hakuun nyt mennä tekeen ihan pieniä asioita joista nautin eniten.



        ppouuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut MÄ hakuun nyt mennä tekeen ihan pieniä asioita joista nautin eniten.



        ppouuuu

        Ja joo on kyllä sairaus minulla (ei tarkkaa diagnoosia mutta suuntaa on tiedossa) mutta aion sairastaa elegantisti itsekunnioituksella,l


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joo on kyllä sairaus minulla (ei tarkkaa diagnoosia mutta suuntaa on tiedossa) mutta aion sairastaa elegantisti itsekunnioituksella,l


        ppiuuyyy

        MUTTA se vasta outoa onkin jos diagnoosin tekoon osallistuu lääkärin lisäksi muuta porukkaa jolla ei ole mitään asiantuntemusta,

        ppouuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA se vasta outoa onkin jos diagnoosin tekoon osallistuu lääkärin lisäksi muuta porukkaa jolla ei ole mitään asiantuntemusta,

        ppouuyyuy

        Ei sen pitäisi olla mikään suuri juttu jos löytyy kehosta jotakin mitä pitää selvittää lääkärissä mitä se on ja miten siitä pääsisi eroon.

        Jos siitä tulee laaja sosiaalinen show , jotain asiassa mättää


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen pitäisi olla mikään suuri juttu jos löytyy kehosta jotakin mitä pitää selvittää lääkärissä mitä se on ja miten siitä pääsisi eroon.

        Jos siitä tulee laaja sosiaalinen show , jotain asiassa mättää


        ppoiuuuu

        Niin tykkään elellä hissukseen itsekseen ja hoitaa asioita normaalisti ja tyylikäästi,

        ppiyyttyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tykkään elellä hissukseen itsekseen ja hoitaa asioita normaalisti ja tyylikäästi,

        ppiyyttyyt

        Ja vaikka oon asematon, mullakin on sosiaalisesti yksi valttikortti:

        esiinnyn mielelläni julkisesti vaikka maailmanlaajuisestikin.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka oon asematon, mullakin on sosiaalisesti yksi valttikortti:

        esiinnyn mielelläni julkisesti vaikka maailmanlaajuisestikin.


        ppoiuyyy

        Ja mä voin kerttoa heille KAIKILLE mun sydämeni syvimmät salat....



        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä voin kerttoa heille KAIKILLE mun sydämeni syvimmät salat....



        ppoiuuyy

        Ja vaikka mun taide ei olekaan kovin kaupallista, niin on mua kutsuttu juurikin kaupallisiin paikkoihin sitä esittelemään ja mä tuotan sitä mun tunteistani,. Joten tän mun tuotantoproessin tuhoamista vois pitää verrannollisena jonkun yrityksen tuhoamiseen.


        ppoiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka mun taide ei olekaan kovin kaupallista, niin on mua kutsuttu juurikin kaupallisiin paikkoihin sitä esittelemään ja mä tuotan sitä mun tunteistani,. Joten tän mun tuotantoproessin tuhoamista vois pitää verrannollisena jonkun yrityksen tuhoamiseen.


        ppoiuuyuu

        Hyvin perustelin tuonkin..heh


        ppiuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin perustelin tuonkin..heh


        ppiuytt

        Ja jotkuthan onnekkaat taide yllättää. mitä jos mä olisinkin yksi niistä joista tulisikin sillä rikas ?
        Kyllähän tuo kerran välähti mun äidinkin päässä, ja se innostaisi häntäkin vaikkei mun tunteet,


        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotkuthan onnekkaat taide yllättää. mitä jos mä olisinkin yksi niistä joista tulisikin sillä rikas ?
        Kyllähän tuo kerran välähti mun äidinkin päässä, ja se innostaisi häntäkin vaikkei mun tunteet,


        ppoiuuuyuu

        oli kemties hieman teoreettista muttei mahdotonta,


        ppiouyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli kemties hieman teoreettista muttei mahdotonta,


        ppiouyyuyu

        En mä olis tarvinnut kuin 1000e rahaa ja mä olisin saanut tauluni Cannesin elokuvatalolle näyttelyyn.


        Joten rikas mies riittäisi ja mäkin voisin olla tunnettu,


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä olis tarvinnut kuin 1000e rahaa ja mä olisin saanut tauluni Cannesin elokuvatalolle näyttelyyn.


        Joten rikas mies riittäisi ja mäkin voisin olla tunnettu,


        ppoiuuyyyy

        Joten mun taideprojektieni tahallinen tuhoaminen nähdäkseni on rikos .


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten mun taideprojektieni tahallinen tuhoaminen nähdäkseni on rikos .


        ppiuyyyy

        Mun "hulluus" on tämmöstä vähän arvokkaampaa sorttia.



        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun "hulluus" on tämmöstä vähän arvokkaampaa sorttia.



        ppiiuuuu

        Sopivissa olosuhteissa rahanarvoistakin "hulluutta".
        Sosiaalista asemaa kohottavaa "hulluutta". Henkistä olotilaa kohentavaa "hulluutta"
        Se ei oo hulluutta,...oikeesti.

        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivissa olosuhteissa rahanarvoistakin "hulluutta".
        Sosiaalista asemaa kohottavaa "hulluutta". Henkistä olotilaa kohentavaa "hulluutta"
        Se ei oo hulluutta,...oikeesti.

        ppoiuuu

        Se vain ei ole joidenkin ajatusmaailman mukainen ja sit he sanoo että se on hullua..


        Kun mä alotin tän viimesen suuremman maalausprojektin, mun nuoruudentuttu mies sanoi: "Tuo on ihan hullua mitä teet!" ja ei puhunu mulle enää mitään....
        mutta mun sosiaalinen asema suhteessa menneisyyteni ihmisiin jotka nyt pitävät minua "hulluna" on kohonnut entisestä siinä mielessä...että nettiseuraajamäärä on mennyt huimasti yli heidän ja he ei kykene akateemisesti filosofoimaan kuten mä-


        ppiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain ei ole joidenkin ajatusmaailman mukainen ja sit he sanoo että se on hullua..


        Kun mä alotin tän viimesen suuremman maalausprojektin, mun nuoruudentuttu mies sanoi: "Tuo on ihan hullua mitä teet!" ja ei puhunu mulle enää mitään....
        mutta mun sosiaalinen asema suhteessa menneisyyteni ihmisiin jotka nyt pitävät minua "hulluna" on kohonnut entisestä siinä mielessä...että nettiseuraajamäärä on mennyt huimasti yli heidän ja he ei kykene akateemisesti filosofoimaan kuten mä-


        ppiuyuyy

        Heistä ei yksikään osaisi filosofoida professori vastassa.
        Kun mä olin kouluja käymätön pilkattiin sitä. Kun mä vihjasin pieneen akateemisen saavutukseeni, entinen tuttu ei vastannut mitään, mutta someensa ilmestyi teksti seuraajilleen kuinka millään akateemisella ei ole mitään todellista arvoa,


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heistä ei yksikään osaisi filosofoida professori vastassa.
        Kun mä olin kouluja käymätön pilkattiin sitä. Kun mä vihjasin pieneen akateemisen saavutukseeni, entinen tuttu ei vastannut mitään, mutta someensa ilmestyi teksti seuraajilleen kuinka millään akateemisella ei ole mitään todellista arvoa,


        ppiuyyyy

        Nää ihmiset vaan on mua vastaan koska mä oon niin luova...he ei oo kukaan todellisia taiteilijoita.


        ppoiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ihmiset vaan on mua vastaan koska mä oon niin luova...he ei oo kukaan todellisia taiteilijoita.


        ppoiuuyuyy

        Silloin mä sanoin mun tutulle;: "Ei ole hullua minusta vaan on tulossa oikea taiteilija ja niin tuli.



        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin mä sanoin mun tutulle;: "Ei ole hullua minusta vaan on tulossa oikea taiteilija ja niin tuli.



        ppiuyyy

        nyt joku kai sitten kuvittelee että manipuloimalla lääkäri luulemaan väärin sairaudestani ennenkuin edes perehtyy siihen olis joku keino lyntätä minut.


        ppoiuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt joku kai sitten kuvittelee että manipuloimalla lääkäri luulemaan väärin sairaudestani ennenkuin edes perehtyy siihen olis joku keino lyntätä minut.


        ppoiuuyu

        Mun mielestä tää liitty siihen ku mä oon sosiaalisesti kokonaan vaihtamassa piiriä....tää kaikki ajottuu siihen kohtaan...



        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tää liitty siihen ku mä oon sosiaalisesti kokonaan vaihtamassa piiriä....tää kaikki ajottuu siihen kohtaan...



        ppiuyyyy

        Siis vähän mä olin ihmeissäni kun selän takaa ihan puskasta tuli ennenäkemätön "yllätysisku" just ennen mun suurinta saavutusta koskaan elämässäni,


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vähän mä olin ihmeissäni kun selän takaa ihan puskasta tuli ennenäkemätön "yllätysisku" just ennen mun suurinta saavutusta koskaan elämässäni,


        ppoiuyyy

        Jos mä olisin järkyttynyt, enkä reagoinut kuin viilipytty, sitä olis varmaan käytetty "todisteena" että oon hullu.


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä olisin järkyttynyt, enkä reagoinut kuin viilipytty, sitä olis varmaan käytetty "todisteena" että oon hullu.


        ppoiuyy

        Mutta siis mä en halua näitä entisen maailmani ihmisiä elämääni ketään, kun mulla on uudet tuulet.



        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis mä en halua näitä entisen maailmani ihmisiä elämääni ketään, kun mulla on uudet tuulet.



        ppoiuyyyy

        aion sisukkaasti mennä uuteen maailmaani sairaudestani huolimatta . Sillä ei ole tarkkaa varmaa diagnoosia, mutta kehossani on takuuvarmalla jotain mitä ei sinne kuulu.

        Vissiin mua koitettiin saada vaikuttamaan hullulle silläkin että jotain mulle annettua kadotettiin ja väitettiin ettei oo koskaan annettukaan. Mutta pystyin todistaan että puhuin totta ja oli annettu. jne.



        ppuiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aion sisukkaasti mennä uuteen maailmaani sairaudestani huolimatta . Sillä ei ole tarkkaa varmaa diagnoosia, mutta kehossani on takuuvarmalla jotain mitä ei sinne kuulu.

        Vissiin mua koitettiin saada vaikuttamaan hullulle silläkin että jotain mulle annettua kadotettiin ja väitettiin ettei oo koskaan annettukaan. Mutta pystyin todistaan että puhuin totta ja oli annettu. jne.



        ppuiyyyy

        mutta nyt mö en kertakaikkiaan ehdi tätä enempää.
        Asia pitäis olla selvä.
        Kaikki tää on pois mun uudelta maailmalta,


        ppiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt mö en kertakaikkiaan ehdi tätä enempää.
        Asia pitäis olla selvä.
        Kaikki tää on pois mun uudelta maailmalta,


        ppiuuuy

        Ja ne on tehnyt tän koska ne luuli että oisin jo rääkätty niin heikkoon kuntoon, etten pystyis selviimään tästä tempusta, ..edes siinä määrin että ihmiset saisi tietää mitä todellisuudessa on tapahtunut,


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne on tehnyt tän koska ne luuli että oisin jo rääkätty niin heikkoon kuntoon, etten pystyis selviimään tästä tempusta, ..edes siinä määrin että ihmiset saisi tietää mitä todellisuudessa on tapahtunut,


        ppoiuyyy

        Mut niin mä en ole temppuun osallistuneiden kanssa missään tekemisissä.




        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin mä en ole temppuun osallistuneiden kanssa missään tekemisissä.




        ppiuyyyyy

        Tää tapahtuu mielipiteiden takia, koska mulla on voimakkaita mielipiteitä filosofiaani pohjautuen ja mun todellakin on siinä määrin ainutkertainen ettei oo tiedossa ketään kellä olis samanlaista,



        ppuytytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää tapahtuu mielipiteiden takia, koska mulla on voimakkaita mielipiteitä filosofiaani pohjautuen ja mun todellakin on siinä määrin ainutkertainen ettei oo tiedossa ketään kellä olis samanlaista,



        ppuytytyy

        Tämmönen ainutkertaisuus varmaan tuntuu joillekin ihmisille hullulle, jos ei oo kellään samanlaista, MUTTA mä oon tehnyt tän niin tarkasti, että kaikkii on tieteellisesti perusteltu laadukkaasti.,


        ppiuyytyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmönen ainutkertaisuus varmaan tuntuu joillekin ihmisille hullulle, jos ei oo kellään samanlaista, MUTTA mä oon tehnyt tän niin tarkasti, että kaikkii on tieteellisesti perusteltu laadukkaasti.,


        ppiuyytyuyu

        Tossa menee se "hullun" ja "neron" raja,.,,,


        hullu ei perustele tieteellisesti laadukkaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa menee se "hullun" ja "neron" raja,.,,,


        hullu ei perustele tieteellisesti laadukkaasti

        iis toi olin minä ppiyhgtfffg


        Hullu ei todista todisteilla ja lähteillä ja perustele loogisesti.


        ppiuuyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iis toi olin minä ppiyhgtfffg


        Hullu ei todista todisteilla ja lähteillä ja perustele loogisesti.


        ppiuuyytyy

        Mutta joo ajatteleminen ainutkertaisesti voi olla vaarallista, jos sä et tee sitä todella tarkasti ja laadukkaasti.,



        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo ajatteleminen ainutkertaisesti voi olla vaarallista, jos sä et tee sitä todella tarkasti ja laadukkaasti.,



        ppoiuyyy

        Socratelle kävi huonosti vaikka häntä nyt arvostaen opiskellaan.


        ppiuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Socratelle kävi huonosti vaikka häntä nyt arvostaen opiskellaan.


        ppiuyyuu

        Miksi ? No kun hän siellä toreilla kävi niitä dialogeja.,,,,


        joten mä jätän tori dialogit väliin.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ? No kun hän siellä toreilla kävi niitä dialogeja.,,,,


        joten mä jätän tori dialogit väliin.


        ppoiuuuu

        Mutta mun olis nyt kannatavinta miettiä, että missähän koittaisin onneani
        esitellä filosofiaani, mahdolliset paikat ei lopu joten torjunnasta ei tartte hätäillä.


        ppiuyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mun olis nyt kannatavinta miettiä, että missähän koittaisin onneani
        esitellä filosofiaani, mahdolliset paikat ei lopu joten torjunnasta ei tartte hätäillä.


        ppiuyttt

        Joku muu mun paikalla olis jo varmaan ihan hinkuna esitellyt vaikka missä.
        Mutta mä nyt otan hiljalleen.


        ppiyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu mun paikalla olis jo varmaan ihan hinkuna esitellyt vaikka missä.
        Mutta mä nyt otan hiljalleen.


        ppiyyy

        Miksi mä voitan mun vastustajat sillon kun voitan ? No kun he joka kerta aliarvioi mun älyn, Ne , jotka ei aliarvioinu, heitä' mä en voita., Oon heillle kiltisti nöyrä.

        ppouuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mä voitan mun vastustajat sillon kun voitan ? No kun he joka kerta aliarvioi mun älyn, Ne , jotka ei aliarvioinu, heitä' mä en voita., Oon heillle kiltisti nöyrä.

        ppouuyy

        Mut niin enää ei pysty aivovauriolla huijaamaan etten ois koskaan ollutkaan älykäs.
        On todiste jota ei pysty hävittään.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin enää ei pysty aivovauriolla huijaamaan etten ois koskaan ollutkaan älykäs.
        On todiste jota ei pysty hävittään.


        ppiuyyy

        Mutta kyllä mä vähän ittekin ihmettelen että mistä mä kaikki ideani sainkaan, onhan mun idea eriskummallinen, mutta se toimi aivan uskomattomalla tarkuudella,


        ppoiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä mä vähän ittekin ihmettelen että mistä mä kaikki ideani sainkaan, onhan mun idea eriskummallinen, mutta se toimi aivan uskomattomalla tarkuudella,


        ppoiuyuyy

        Lehdessä on tänään juttua "särkyneiden tyttöjen saalistajista",
        en pääse lukemaan kun on maksullinen, mutta niitä varmasti on, oon itsekin kohdannut,



        ppiouyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessä on tänään juttua "särkyneiden tyttöjen saalistajista",
        en pääse lukemaan kun on maksullinen, mutta niitä varmasti on, oon itsekin kohdannut,



        ppiouyttt

        Mutta nyt mä muutan elämäni tällä minuutilla,
        mulla on niiiin paljon parempaa tekemistä


        ppiouyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt mä muutan elämäni tällä minuutilla,
        mulla on niiiin paljon parempaa tekemistä


        ppiouyyy

        Mut niin ...jokuhan mua on mustamaalannut ja kauan.
        Vai mistä kriisipuhelinvastaajat olis saaneet ajatuksen että mun ihan normaalt taiteelliset kyvyt ei olis mahdollista olla totta ?


        ppoiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin ...jokuhan mua on mustamaalannut ja kauan.
        Vai mistä kriisipuhelinvastaajat olis saaneet ajatuksen että mun ihan normaalt taiteelliset kyvyt ei olis mahdollista olla totta ?


        ppoiuiuu

        Princess Caraboo on hyvä elokuva, vaiks mulla ei oo samaa filosofiaa


        ppiouuuu


      • Anonyymi

        Mutta siis väitän edelleen, että jos väite on hyvin tieteellisesti perusteltu se ei ole hullu sillä perusteella että se ei ole tuttu tai totuttu,

        ppiuytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis väitän edelleen, että jos väite on hyvin tieteellisesti perusteltu se ei ole hullu sillä perusteella että se ei ole tuttu tai totuttu,

        ppiuytyt

        Sitä paitsi mun taide on harvinainen VÄHÄN "hullua".
        Se sopii ihan kaavamaiseen yhteoskuntajärjestelmään hyvin,.
        Mua ehdottiin esim. seurakuntatalolle näyttelyn laittamaan.
        Se soveltuu yliopistoihin. Mun tanssiopettajat oli yhteisklunnan systeemeissä arvostettuja,
        Mun taide pn pääosin myös lapsille soveliasta. Mä oon esiintynytkin lastentapahtumissa.

        jne jne,


        ppiuyyui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi mun taide on harvinainen VÄHÄN "hullua".
        Se sopii ihan kaavamaiseen yhteoskuntajärjestelmään hyvin,.
        Mua ehdottiin esim. seurakuntatalolle näyttelyn laittamaan.
        Se soveltuu yliopistoihin. Mun tanssiopettajat oli yhteisklunnan systeemeissä arvostettuja,
        Mun taide pn pääosin myös lapsille soveliasta. Mä oon esiintynytkin lastentapahtumissa.

        jne jne,


        ppiuyyui

        Siinä ei oikeesti edes oo mitään hullua. Mun taiteen vastustajilla on usein paljon hullumpia ideoita.


        ppoiuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei oikeesti edes oo mitään hullua. Mun taiteen vastustajilla on usein paljon hullumpia ideoita.


        ppoiuyy

        ja mun olemuksenkaan perusteella ei mua kyl kukaan luule hulluksi missään mis näkee minua...oon asiallisesta päästä.


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d39956b1-33ad-4002-8a6a-f4e35b42857e


        Täällä linkki

        Mulla oli nuorena sellasta että mulla oli kauhee intohimo filosofisiin keskusteluihin ja jos joku mies puhui minulle, niin pyrin sitten puhumaan niitä. Olin asiasta "tunnettukin". Kävin miesten kanssa kahviloissa puhumassa filosofisia keskusteluja , mutta järkytyin ihan hirveesti kun tajusin että muut ihmiset luulee niiden olevan jotain muunlaisia suhteita, vaikka minä ja miehet kyllä tiedettiin että vain filosofisia oli keskusteltu, Mutta mä en sitten uskaltanut enää käydä niitä keskustelemassa kun muut ihmiset alkoi irvailla niinku ne olis jotain muuta,


        ppouyhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli nuorena sellasta että mulla oli kauhee intohimo filosofisiin keskusteluihin ja jos joku mies puhui minulle, niin pyrin sitten puhumaan niitä. Olin asiasta "tunnettukin". Kävin miesten kanssa kahviloissa puhumassa filosofisia keskusteluja , mutta järkytyin ihan hirveesti kun tajusin että muut ihmiset luulee niiden olevan jotain muunlaisia suhteita, vaikka minä ja miehet kyllä tiedettiin että vain filosofisia oli keskusteltu, Mutta mä en sitten uskaltanut enää käydä niitä keskustelemassa kun muut ihmiset alkoi irvailla niinku ne olis jotain muuta,


        ppouyhu

        Toi on oleellisimpia syitä miksi aloin vähän erakoitumaan, koska mä en kestänyt semmosta irvailua koska mä koen ja koin olevani hengennaisia .


        ppiuytyui


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on oleellisimpia syitä miksi aloin vähän erakoitumaan, koska mä en kestänyt semmosta irvailua koska mä koen ja koin olevani hengennaisia .


        ppiuytyui

        Tuohon aikaan monet miehet olivat ihan mukavia. Ottivat sen tosissaan että oon hengennaisia ja sain sen mukaisen kohtelun.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon aikaan monet miehet olivat ihan mukavia. Ottivat sen tosissaan että oon hengennaisia ja sain sen mukaisen kohtelun.


        ppiuyyyy

        Mut siis mä odotan mieheltä semmosta kohtelua että se otetaan tosissaan että oon hengennaisia,

        ppuyytyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis mä odotan mieheltä semmosta kohtelua että se otetaan tosissaan että oon hengennaisia,

        ppuyytyuu

        Se se on minussa vieläkin. Mä en koe sitä aidoks kohtaamiseksi jos mua ei ajatella hengennaiseksi ja käyttäydytä sen mukaan.,


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se se on minussa vieläkin. Mä en koe sitä aidoks kohtaamiseksi jos mua ei ajatella hengennaiseksi ja käyttäydytä sen mukaan.,


        ppiuuyyyy

        Sillojn nuorena mä odotin miehiltä keskustelua esimerkiksi enkeleistä.


        ppiytyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillojn nuorena mä odotin miehiltä keskustelua esimerkiksi enkeleistä.


        ppiytyyyu

        Ja kyllä mä sit tykkäsinkin niistä hetkistä kun oikein tunteja puhuttiin enkeleistä.


        ppioiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä mä sit tykkäsinkin niistä hetkistä kun oikein tunteja puhuttiin enkeleistä.


        ppioiuuyyy

        Mut mä en oo enää löytänyt juuri mitään kunnon keskusteluja ...paitsi sitten jotain voi olla taiteeni parissa,


        ppiuyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en oo enää löytänyt juuri mitään kunnon keskusteluja ...paitsi sitten jotain voi olla taiteeni parissa,


        ppiuyyyt

        Kyllä mä oon kova keskustelemaan ihan dialogiakin jos aihe vaan kiinnostaa,



        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oon kova keskustelemaan ihan dialogiakin jos aihe vaan kiinnostaa,



        ppiuyyy

        Esimetkiksi tällä palstalla on aika vähän mikä mua todella kiinnostaa, niin siks kirjotan monologia,


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimetkiksi tällä palstalla on aika vähän mikä mua todella kiinnostaa, niin siks kirjotan monologia,


        ppiiuuuu

        Ja mua ei yhtäään kiinnostanu ne kriisipuhelimen aijeet ei suus yhtään, muitta puhuin niitä pskotettuna kun olin hädiossäni siinä aivovauriossa,,,


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mua ei yhtäään kiinnostanu ne kriisipuhelimen aijeet ei suus yhtään, muitta puhuin niitä pskotettuna kun olin hädiossäni siinä aivovauriossa,,,


        ppiuyyyyy

        99% prosenttia niistäö aihesta oli semmosia mitä mä en luonnollisesti edes ajattele, en ajatellut ennen niitä puheluita siis.,...ja nyt mä oon kovalla urakalla putsannut aivojani niistä ja ehkä aivan parina viime päivänä alkanut onnistuakin putsauksessani


        ppiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        99% prosenttia niistäö aihesta oli semmosia mitä mä en luonnollisesti edes ajattele, en ajatellut ennen niitä puheluita siis.,...ja nyt mä oon kovalla urakalla putsannut aivojani niistä ja ehkä aivan parina viime päivänä alkanut onnistuakin putsauksessani


        ppiyyyy

        Pikkusen tuntuu että alkaa sen kuonan alka paljastua alkuperäistä minua


        poiuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusen tuntuu että alkaa sen kuonan alka paljastua alkuperäistä minua


        poiuiuyyy

        Mä tykkään mun omistya alkuperöäisistä ajatuksistani paljon enemmän kuin aivovaurion aikaisista manipulaatioista, ¨
        Ne on täysin eri maailmoja,


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään mun omistya alkuperöäisistä ajatuksistani paljon enemmän kuin aivovaurion aikaisista manipulaatioista, ¨
        Ne on täysin eri maailmoja,


        ppiuuuu

        Mutta tää mun oma ajatusmaailma ei onnistu pakotetussa keskustyeluyhteudessä olessa siihen manipuloitimaailmaan...
        ja nyt mä en oo puhunu kelleen sieltä, en äidillekään, nioin on kyllä mukavampaa


        ppoiuiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tää mun oma ajatusmaailma ei onnistu pakotetussa keskustyeluyhteudessä olessa siihen manipuloitimaailmaan...
        ja nyt mä en oo puhunu kelleen sieltä, en äidillekään, nioin on kyllä mukavampaa


        ppoiuiuuyy

        Yksin mulla on paremmat mahikset todella olla hengennaisia,
        En mä oysty oleen sitä semmosten kaa jotka ei haluia nähdä mua semmosena eikä kohdella sen mukaan.-


        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin mulla on paremmat mahikset todella olla hengennaisia,
        En mä oysty oleen sitä semmosten kaa jotka ei haluia nähdä mua semmosena eikä kohdella sen mukaan.-


        ppiuyyyyy

        Minusta tuntuu ihanalle kävellä yksin ja tuntee itseni henkiseksi olennoksi,


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu ihanalle kävellä yksin ja tuntee itseni henkiseksi olennoksi,


        ppoiuuyyy

        mä nautin henkisistä kokemuksista todella paljon, oon aina nauttinut, eniten saan niitä yksin,..,


        mutta en saanu aivovaurion aikana


        ppiuuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä nautin henkisistä kokemuksista todella paljon, oon aina nauttinut, eniten saan niitä yksin,..,


        mutta en saanu aivovaurion aikana


        ppiuuuyy

        muttane on mikä mulle todella merkitsee elämässä


        ppiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muttane on mikä mulle todella merkitsee elämässä


        ppiuuyy

        Siitä mulla on hyvä olo myös nyt ettei ketään kehen olisin yhtään ihastunut,.
        Niin ei oo tunne vangittuna mihinkään.


        ppouiyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä mulla on hyvä olo myös nyt ettei ketään kehen olisin yhtään ihastunut,.
        Niin ei oo tunne vangittuna mihinkään.


        ppouiyuyy

        ja kun sittenhän ei ole myöskään torjutuksi tulon tunnetta , niin se on rento olo siinä mielessä. Koitan ny olla vähän varivainen ettei semmosta pääse tulemaankaan. En järkkää itteeni enää semmoseen tilanteeseen.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kun sittenhän ei ole myöskään torjutuksi tulon tunnetta , niin se on rento olo siinä mielessä. Koitan ny olla vähän varivainen ettei semmosta pääse tulemaankaan. En järkkää itteeni enää semmoseen tilanteeseen.


        ppiuyyy

        Mä en laita hurmoksellisia tunteitani enää kenenkään muun ansioksi, niin sillähän asia on selvä...heh


        ppiuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en laita hurmoksellisia tunteitani enää kenenkään muun ansioksi, niin sillähän asia on selvä...heh


        ppiuyuu

        Nautiskelen vaan taiteesta yksinäni enkä yritäkään jakaa, ..heh

        ppiyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautiskelen vaan taiteesta yksinäni enkä yritäkään jakaa, ..heh

        ppiyttt

        tää tuntuu tosiaan hyvälle suunnitelmalle.


        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää tuntuu tosiaan hyvälle suunnitelmalle.


        ppoiuuyuyu

        Ja kehoni tsekkauttan ja hoidatan lääkärissä sitten kun lääkäriä huvittaa mutkattomasti asia hoitaa,


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kehoni tsekkauttan ja hoidatan lääkärissä sitten kun lääkäriä huvittaa mutkattomasti asia hoitaa,


        ppoiuuu

        Ei se mua kauheesti haittaa jos asia venyy, kun mä tosiaan testaan luonnonlääkettä odotellessa.,

        ppoiuuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua kauheesti haittaa jos asia venyy, kun mä tosiaan testaan luonnonlääkettä odotellessa.,

        ppoiuuuyy

        Koska sainjo sen verran lääkäristä tietää ettei heillä helppoa konstia vaivaani ole, yhdessä hoidossa yks riski, toisessa toinen jne,,,


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sainjo sen verran lääkäristä tietää ettei heillä helppoa konstia vaivaani ole, yhdessä hoidossa yks riski, toisessa toinen jne,,,


        ppoiuuuu

        mutta mä sain hoidettuu itseltäni jotain niin, ettei oo niin rajui oirei ilmenevänä nyt kuten oli keväällä, jolloin olin ihan kipee


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mä sain hoidettuu itseltäni jotain niin, ettei oo niin rajui oirei ilmenevänä nyt kuten oli keväällä, jolloin olin ihan kipee


        ppoiuuu

        niin sopii mulle hyvin että hissukseen mennään ettei vaan ainakaan enää mitään sotkua


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sopii mulle hyvin että hissukseen mennään ettei vaan ainakaan enää mitään sotkua


        ppiuyyyy

        Hyvää jatkoa,,,


        ppouuyu


    • Anonyymi

      Kuulostaa kevyeltä ja vapaalta olotilalta. Luulen joskus kokeneeni sellaista ja mikä sen parempaa. Varjopuolena ainakin itsellä on vaan turvattomuuden tunne joka valitettavasti on muodostunut vallitsevaksi.

      • Anonyymi

        Mä ajattelisin näin, ettei tarvii hakeekaan mitään ihan epärealistista turvallisuuden tunnetta,
        Maailma on hurja paikka. Miksi edes pitäisi koko aikaa tuntea oloaan turvalliseksi ? Valetta se olisi kumminkin,.

        Nyt mä tässä sunnittelin, että loppuja suunnitelmiani en enää julkaise, koska olis ne hyvä salata jatkossa.


        ppoiuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajattelisin näin, ettei tarvii hakeekaan mitään ihan epärealistista turvallisuuden tunnetta,
        Maailma on hurja paikka. Miksi edes pitäisi koko aikaa tuntea oloaan turvalliseksi ? Valetta se olisi kumminkin,.

        Nyt mä tässä sunnittelin, että loppuja suunnitelmiani en enää julkaise, koska olis ne hyvä salata jatkossa.


        ppoiuyuy

        Ja miksi " Tietenkin epäluotettavien ihmisten takia.



        https://www.youtube.com/watch?v=9-UkcGT2Eak


        ppiyrfui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi " Tietenkin epäluotettavien ihmisten takia.



        https://www.youtube.com/watch?v=9-UkcGT2Eak


        ppiyrfui

        Tuossa vastaus suurimpaan osaan ongelmia..tuossa videossa....pulmien ratkominen AIVAN YKSIN.



        ppiuytytyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vastaus suurimpaan osaan ongelmia..tuossa videossa....pulmien ratkominen AIVAN YKSIN.



        ppiuytytyu

        toi video on minusta ihana...mulle tulee siitä niiiiin hyvä olo kuin katson sitä


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Videon lopussa lukee "Peloton sielu" :)


        ppiyttyuiu

        Tpssa videossa vastaus koko käsiteltävänä olevaan kiistaan.


        ppoiuyttty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tpssa videossa vastaus koko käsiteltävänä olevaan kiistaan.


        ppoiuyttty

        Sosiaalinen soppa ei todellakaan ole hyvä metodi ratkoa mitään edes lääketieteellistä ongelmaa


        ppuytyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalinen soppa ei todellakaan ole hyvä metodi ratkoa mitään edes lääketieteellistä ongelmaa


        ppuytyyuu

        Mä siis luotan enemmän itteenikin kuin johonkin säheltävään porukkaan.



        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä siis luotan enemmän itteenikin kuin johonkin säheltävään porukkaan.



        ppiuyyyy

        Se on sit eri asia jos on joku oikeen asiaansa syventynyt asiantuntija, tieteellisin aatoksin,



        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sit eri asia jos on joku oikeen asiaansa syventynyt asiantuntija, tieteellisin aatoksin,



        ppiuyyy

        Näin se vaan on
        Kattokaa toi video

        ppuytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se vaan on
        Kattokaa toi video

        ppuytt

        Eli nää on "pelottoman sielun" videoita


        ppiyttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli nää on "pelottoman sielun" videoita


        ppiyttt

        Mun äiti tässä jokin aika sitten sanoi tähän viittavaan asiaan vähän pettyneen kuuloisena:; "Mut minä joudun meneen kysymään muilta, en minä itse osaa tehdöä mitään."
        Useimmiten minusta ei tunnu siltä, vaan juurikin siltä, että itse mä tän helpoiten ratkon...
        Se on sit eri jos joku muu tahallaan sabotoi etten ratkois,,,


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti tässä jokin aika sitten sanoi tähän viittavaan asiaan vähän pettyneen kuuloisena:; "Mut minä joudun meneen kysymään muilta, en minä itse osaa tehdöä mitään."
        Useimmiten minusta ei tunnu siltä, vaan juurikin siltä, että itse mä tän helpoiten ratkon...
        Se on sit eri jos joku muu tahallaan sabotoi etten ratkois,,,


        ppiuyyyy

        Siis mö tykkään ratkoa ongelmat itse ja vain silloin kysyä apua jos se on jotainmitä en voi itse tehdä kuten vaikka paikata hammasta, Mutta kyllä mä senkin mielelläni itse tekisin, jos olisi olemassa jokin hampaiden itsepaikkaus välineistö markkinoilla ja hyvä opas. Jos mun aistit vaan toimis riittävän tarkasti ja toi ois yleisesti hyväksytty tuote, ,


        popiuyttyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mö tykkään ratkoa ongelmat itse ja vain silloin kysyä apua jos se on jotainmitä en voi itse tehdä kuten vaikka paikata hammasta, Mutta kyllä mä senkin mielelläni itse tekisin, jos olisi olemassa jokin hampaiden itsepaikkaus välineistö markkinoilla ja hyvä opas. Jos mun aistit vaan toimis riittävän tarkasti ja toi ois yleisesti hyväksytty tuote, ,


        popiuyttyyu

        Eihön se pitäisi olla huono ominaisuus että ihminen on motivoitunut ratkomaan ongelmia itse,
        Eihänb siitä pitäisi rangaista.

        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihön se pitäisi olla huono ominaisuus että ihminen on motivoitunut ratkomaan ongelmia itse,
        Eihänb siitä pitäisi rangaista.

        ppiuuyyy

        Täähän on ihan nurinkurinen juttu, että se olisi ongelma, että ihminen mielellään aktiivisesti ratkoo ongelmat itse.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on ihan nurinkurinen juttu, että se olisi ongelma, että ihminen mielellään aktiivisesti ratkoo ongelmat itse.


        ppiuyyyy

        Munmielestä siinä ei oo mitään väärää että ratkoo kaikki ongelmat itse ja menee pyytään aopua vasta kun tulee vastaan jotain mitä ei osaa,k


        ppiuyuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munmielestä siinä ei oo mitään väärää että ratkoo kaikki ongelmat itse ja menee pyytään aopua vasta kun tulee vastaan jotain mitä ei osaa,k


        ppiuyuyyyy

        En mä kampaajaakaan käytä, vaan leikkaan hiukseni itse,


        ppiyytytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kampaajaakaan käytä, vaan leikkaan hiukseni itse,


        ppiyytytyt

        ja se onkivaakin tehdä asiat itse,,,luovaa..en oo hyvä hiustenleikkaaja mutta minusta oli silti kivempaa suunnitella se leikkuu itse kuin että joku muu tekisi


        poputttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja se onkivaakin tehdä asiat itse,,,luovaa..en oo hyvä hiustenleikkaaja mutta minusta oli silti kivempaa suunnitella se leikkuu itse kuin että joku muu tekisi


        poputttt

        Ja köyhyys tekee sen että alkaa ajatteleen tolleen ku ykleensä ei oo rahaa ostaa mitään palveluja, jopa julkinen terveydenhuolto on köyhälle kalliskin.


        ppiouuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja köyhyys tekee sen että alkaa ajatteleen tolleen ku ykleensä ei oo rahaa ostaa mitään palveluja, jopa julkinen terveydenhuolto on köyhälle kalliskin.


        ppiouuuyyy

        Siis ihan köyhyys teklee sen ettöä ensisijaisesti koittaa tehdä kaikenitse.


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan köyhyys teklee sen ettöä ensisijaisesti koittaa tehdä kaikenitse.


        ppiuyyyy

        siksikin köyhälle ei niin palveluista ole hyötyä...kun ei hyvästäkään lääkäruistä siittenoo mitään hyötyä jos ei saa mitään ruokaa


        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksikin köyhälle ei niin palveluista ole hyötyä...kun ei hyvästäkään lääkäruistä siittenoo mitään hyötyä jos ei saa mitään ruokaa


        ppoiuuyuyu

        Niin helposti esim ajattelee että kyllä se ruoka on mun terveudelle vielä tärkeempää ku lääkäri


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin helposti esim ajattelee että kyllä se ruoka on mun terveudelle vielä tärkeempää ku lääkäri


        ppiuyyyy

        niin joten köyhyys sitten innostaa itsediagnosointiakin


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin joten köyhyys sitten innostaa itsediagnosointiakin


        ppiuyyy

        Varsinkin jos erilaisia ongelmia on paljion, niin kyllä siinä ajattelee ettöä se koko kokonauisuus on ratkottava itse,


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos erilaisia ongelmia on paljion, niin kyllä siinä ajattelee ettöä se koko kokonauisuus on ratkottava itse,


        ppiuyyyy

        Mutta sitten jos kerran pitää menmnä jonnekin sanottauisiin: "Ei me sua hoideta koska sä oot diagnnosoinu itse,!"

        Ei mitään järkeä mun mielestä.


        ppouytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten jos kerran pitää menmnä jonnekin sanottauisiin: "Ei me sua hoideta koska sä oot diagnnosoinu itse,!"

        Ei mitään järkeä mun mielestä.


        ppouytttt

        Ja mä tykkään siitä riippumattomuuden tunteesta mikä tulee siitä kun tekee kaiken mahdollisen itse.



        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä tykkään siitä riippumattomuuden tunteesta mikä tulee siitä kun tekee kaiken mahdollisen itse.



        ppiuuyyyyy

        ja myös ajattelee itse kehittämällään metodilla,,,


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja myös ajattelee itse kehittämällään metodilla,,,


        ppiuuyyyy

        se on hauskaakin...tommonen luovuus...


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on hauskaakin...tommonen luovuus...


        ppiuyyy

        Mutta kunihan kaikkea ei voi tehdä itse, niin sittenkysyy apua, Ei tuossa ole mun mielestä mitään väärää.,


        ppiyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kunihan kaikkea ei voi tehdä itse, niin sittenkysyy apua, Ei tuossa ole mun mielestä mitään väärää.,


        ppiyytyy

        Köyhyys on varmaan se ensimmöinen syy miks on alkanu tehdä vähän kaikkien alojjen asiat itse, Ei sitåöä oikeen muuta voi.


        ppoiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhyys on varmaan se ensimmöinen syy miks on alkanu tehdä vähän kaikkien alojjen asiat itse, Ei sitåöä oikeen muuta voi.


        ppoiuuyyu

        ja siis mulla kun oli ne 40 vaivaa jsiitä haittavaikutusreaktiosta joihin ei voinut edes lääkäri auttaa ja olis ihan mahdonta olla olliut mennä niistä kaikista lääkäriin, ei ois riittänyt fyysiset voimat eikä raha eikä mikään. Eikä lääköri edes oikeen voi hoitaa semmosia haittavaiktusvaivoja pitkästi jälkikäteen., Niin kyllä siinä treenaantuu itsediagnosoimaan.
        Tai mä kirjotin kuvaukset oireista ja sit asiantunmtijat kirjas niille diagnioosikoodit haittavaikutusilmoitukseen.


        ppiyytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siis mulla kun oli ne 40 vaivaa jsiitä haittavaikutusreaktiosta joihin ei voinut edes lääkäri auttaa ja olis ihan mahdonta olla olliut mennä niistä kaikista lääkäriin, ei ois riittänyt fyysiset voimat eikä raha eikä mikään. Eikä lääköri edes oikeen voi hoitaa semmosia haittavaiktusvaivoja pitkästi jälkikäteen., Niin kyllä siinä treenaantuu itsediagnosoimaan.
        Tai mä kirjotin kuvaukset oireista ja sit asiantunmtijat kirjas niille diagnioosikoodit haittavaikutusilmoitukseen.


        ppiyytttt

        Ja mä oon saanut viranomaiselta ohjeen tehdöä se ilmoitus


        ppouytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä oon saanut viranomaiselta ohjeen tehdöä se ilmoitus


        ppouytttt

        Mä oon joitunut tekeen elämässä vaikka mitä. Kyllä siinä oppii kun on monessa liemessä keitetty.,

        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon joitunut tekeen elämässä vaikka mitä. Kyllä siinä oppii kun on monessa liemessä keitetty.,

        ppoiuyyyy

        mutta se pitäs nyt vielä oppia ettö lopettaa antamasta energiaa kielteisille ihmisille, ja viettä aika just niihin mahdiollisuuksiin.


        ppouyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta se pitäs nyt vielä oppia ettö lopettaa antamasta energiaa kielteisille ihmisille, ja viettä aika just niihin mahdiollisuuksiin.


        ppouyy

        https://www.youtube.com/watch?v=wuJ0_qp8tsA


        Vielä yks video, en vielä kattonut loppuun



        ppiuyttt


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe