Olen nelikymppinen xl-kokoinen bi-nainen ja suunnittelen pientä kivaa lomaa ihan itselleni. Löytäisinköhän täältä mukavaa lomaseuraa? Suunnitelmissa olisi lomailla tämän kuun viimeinen viikko.
Seuraa naiselle Savonlinnan alueella
19
2001
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ois yks miespuolinen vapaaehtoinen..
- Anonyymi
48jv mies voisi tulla vierailulle
- Anonyymi
Et hitossa voi
- Anonyymi
Olen 54v vapaa mies sinulle seuraksi.Olen Etelä-Savosta [email protected]
- Anonyymi
Jouhallehan oli varattuna Heinolan Rane peräpeilin hoonaukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouhallehan oli varattuna Heinolan Rane peräpeilin hoonaukseen!
Siis sulle
- Anonyymi
Kiinnostaisiko pariskunnan kanssa lomapuuhastelu?
- Anonyymi
Täällä ois 48v mies mistä teidät tavoittaa
- Anonyymi
Olemme siis heteropari ja etsimme naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme siis heteropari ja etsimme naista
Mitä varten, kolmas pyöräkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varten, kolmas pyöräkö?
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois 48v mies mistä teidät tavoittaa
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
Syö itse kaikki, ketään toista eei kiinnosta sinun herkkusi.
- Anonyymi
moikka 48v mies Savonlinnasta kiinnostui miten sinuun saa yhteyden
Moi
Pete 49v olisi kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin. Avoimin mielin liikkeellä. Ota priva yhteys kik on paparouc ja [email protected]
Pete- Anonyymi
Joudun nyt perumaan lomasuunnitelmani koska en pääsekään matkaan muiden asioiden vuoksi. Hyvää kesänjatkoa kuitenkin kaikille.
- Anonyymi
Niuvanniemen avohoito tapaus trollaa pitihän se arvata jotta spede se taas sekoilee
- Anonyymi
tule luokseni erittäin hyvät ulkoilumaastot virkeä taajama hyvä tanssiravintola kivenheitonpäässä hyvät yhteydet 4ja 5 tie200neliötä miltei lenkkipolun vieressä rautatie,rakkautta ja aurinkoa maalämpöä ja nettiyhteydet urheil yli190cm mies ihan Sinun kirjoita kerron enemmän
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/N3u3F0
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267