Olen nelikymppinen xl-kokoinen bi-nainen ja suunnittelen pientä kivaa lomaa ihan itselleni. Löytäisinköhän täältä mukavaa lomaseuraa? Suunnitelmissa olisi lomailla tämän kuun viimeinen viikko.
Seuraa naiselle Savonlinnan alueella
19
1983
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ois yks miespuolinen vapaaehtoinen..
- Anonyymi
48jv mies voisi tulla vierailulle
- Anonyymi
Et hitossa voi
- Anonyymi
Olen 54v vapaa mies sinulle seuraksi.Olen Etelä-Savosta [email protected]
- Anonyymi
Jouhallehan oli varattuna Heinolan Rane peräpeilin hoonaukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouhallehan oli varattuna Heinolan Rane peräpeilin hoonaukseen!
Siis sulle
- Anonyymi
Kiinnostaisiko pariskunnan kanssa lomapuuhastelu?
- Anonyymi
Täällä ois 48v mies mistä teidät tavoittaa
- Anonyymi
Olemme siis heteropari ja etsimme naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme siis heteropari ja etsimme naista
Mitä varten, kolmas pyöräkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varten, kolmas pyöräkö?
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois 48v mies mistä teidät tavoittaa
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
Syö itse kaikki, ketään toista eei kiinnosta sinun herkkusi.
- Anonyymi
moikka 48v mies Savonlinnasta kiinnostui miten sinuun saa yhteyden
Moi
Pete 49v olisi kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin. Avoimin mielin liikkeellä. Ota priva yhteys kik on paparouc ja [email protected]
Pete- Anonyymi
Joudun nyt perumaan lomasuunnitelmani koska en pääsekään matkaan muiden asioiden vuoksi. Hyvää kesänjatkoa kuitenkin kaikille.
- Anonyymi
Niuvanniemen avohoito tapaus trollaa pitihän se arvata jotta spede se taas sekoilee
- Anonyymi
tule luokseni erittäin hyvät ulkoilumaastot virkeä taajama hyvä tanssiravintola kivenheitonpäässä hyvät yhteydet 4ja 5 tie200neliötä miltei lenkkipolun vieressä rautatie,rakkautta ja aurinkoa maalämpöä ja nettiyhteydet urheil yli190cm mies ihan Sinun kirjoita kerron enemmän
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/N3u3F0
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960