Lahti vs. Helsinki.

Käväisin Lahdessa ja vietin siellä parisen päivää pieniä toimiani hoitaen. Jos jotain kiinnostaa niin yövyin Sokos- hotellissa jonka baarissa istui pari ikävystynyttä huoraa. Mutta se siitä.

Huomioni kiinnitti ettei kenelläkään kaduilla, liikkeissä eikä kauppakeskuksissa ollut naamallaan vaippoja muutamia myyjiä lukuun ottamatta.
Kotikulmille Stadiin tultuani kävin lähiostarilla jossa kaikilla oli naamavaipat paitsi minulla.
Viinakaupassa ei ollut jonoa ja rupattelin viehättävän kassaneitosen kanssa asiasta. Hän arveli että Lahdessa on paljon vähemmän koronaa kuin stadissa... :-)

Tähän vastailin että syy taitaa olla siinä koska Stadi on täynnä punavihreitä lammaslaumoja.....

7

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääkaupunkiseutu, Turku ja Tampere ovat kommunistien hallussa.
      Muu Suomi on järkevien ihmisten asuttama.

      • Viimeiset rintamalinjat muodostuvat aivan samoin kuin 1918 sisällissodassa.
        Ensin kukistuivat kurjat oululaiset kommunistit, Turussa ja Kotkassa ja kaikkialla punakaarti antautui tai lyötiin.

        Päälinja kulki n. nykyistä Kehä III:sta noudattaen aivan kuten nytkin, etäispesäkkeenä Tampere.
        Ne tullaan lyömään kuten silloinkin eikä verta tarvitse edes vuodattaa. Nykyisten punikkien pääjoukot muodostuvat narkkareista ja kaikenlaisista homoista kukkien haistelijoista tukijoukkoina lesbot kehopositiiviset akat.

        Isänmaalliset joukkomme tulevat repimään ja kusemaan sateenkaarilippujen päälle ja nostamme jälleen uljaan Suomen lipun kaikkiin salkoihimme liehumaan!


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Viimeiset rintamalinjat muodostuvat aivan samoin kuin 1918 sisällissodassa.
        Ensin kukistuivat kurjat oululaiset kommunistit, Turussa ja Kotkassa ja kaikkialla punakaarti antautui tai lyötiin.

        Päälinja kulki n. nykyistä Kehä III:sta noudattaen aivan kuten nytkin, etäispesäkkeenä Tampere.
        Ne tullaan lyömään kuten silloinkin eikä verta tarvitse edes vuodattaa. Nykyisten punikkien pääjoukot muodostuvat narkkareista ja kaikenlaisista homoista kukkien haistelijoista tukijoukkoina lesbot kehopositiiviset akat.

        Isänmaalliset joukkomme tulevat repimään ja kusemaan sateenkaarilippujen päälle ja nostamme jälleen uljaan Suomen lipun kaikkiin salkoihimme liehumaan!

        Lahdessa komukat voittivat kuntavaalit…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdessa komukat voittivat kuntavaalit…

        Kommunistit käyvät äänestämässä jokainen.
        Muut paskat välittävät.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Viimeiset rintamalinjat muodostuvat aivan samoin kuin 1918 sisällissodassa.
        Ensin kukistuivat kurjat oululaiset kommunistit, Turussa ja Kotkassa ja kaikkialla punakaarti antautui tai lyötiin.

        Päälinja kulki n. nykyistä Kehä III:sta noudattaen aivan kuten nytkin, etäispesäkkeenä Tampere.
        Ne tullaan lyömään kuten silloinkin eikä verta tarvitse edes vuodattaa. Nykyisten punikkien pääjoukot muodostuvat narkkareista ja kaikenlaisista homoista kukkien haistelijoista tukijoukkoina lesbot kehopositiiviset akat.

        Isänmaalliset joukkomme tulevat repimään ja kusemaan sateenkaarilippujen päälle ja nostamme jälleen uljaan Suomen lipun kaikkiin salkoihimme liehumaan!

        Onko sulla hormoonit taas epätasapainossa vai miksi noin paljon raivoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistit käyvät äänestämässä jokainen.
        Muut paskat välittävät.

        Espoossa kommunistit hävisivät vaalit mutta kaikilla on vaipat naamalla… 😂 taitavat olla kommunisteja ne jotka eivät käytä naamavaippaa!


    • Anonyymi

      Me kaikki jo tiedämme että joudut turvautumaan maksullisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe