Käväisin Lahdessa ja vietin siellä parisen päivää pieniä toimiani hoitaen. Jos jotain kiinnostaa niin yövyin Sokos- hotellissa jonka baarissa istui pari ikävystynyttä huoraa. Mutta se siitä.
Huomioni kiinnitti ettei kenelläkään kaduilla, liikkeissä eikä kauppakeskuksissa ollut naamallaan vaippoja muutamia myyjiä lukuun ottamatta.
Kotikulmille Stadiin tultuani kävin lähiostarilla jossa kaikilla oli naamavaipat paitsi minulla.
Viinakaupassa ei ollut jonoa ja rupattelin viehättävän kassaneitosen kanssa asiasta. Hän arveli että Lahdessa on paljon vähemmän koronaa kuin stadissa... :-)
Tähän vastailin että syy taitaa olla siinä koska Stadi on täynnä punavihreitä lammaslaumoja.....
Lahti vs. Helsinki.
7
258
Vastaukset
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutu, Turku ja Tampere ovat kommunistien hallussa.
Muu Suomi on järkevien ihmisten asuttama.Viimeiset rintamalinjat muodostuvat aivan samoin kuin 1918 sisällissodassa.
Ensin kukistuivat kurjat oululaiset kommunistit, Turussa ja Kotkassa ja kaikkialla punakaarti antautui tai lyötiin.
Päälinja kulki n. nykyistä Kehä III:sta noudattaen aivan kuten nytkin, etäispesäkkeenä Tampere.
Ne tullaan lyömään kuten silloinkin eikä verta tarvitse edes vuodattaa. Nykyisten punikkien pääjoukot muodostuvat narkkareista ja kaikenlaisista homoista kukkien haistelijoista tukijoukkoina lesbot kehopositiiviset akat.
Isänmaalliset joukkomme tulevat repimään ja kusemaan sateenkaarilippujen päälle ja nostamme jälleen uljaan Suomen lipun kaikkiin salkoihimme liehumaan!- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Viimeiset rintamalinjat muodostuvat aivan samoin kuin 1918 sisällissodassa.
Ensin kukistuivat kurjat oululaiset kommunistit, Turussa ja Kotkassa ja kaikkialla punakaarti antautui tai lyötiin.
Päälinja kulki n. nykyistä Kehä III:sta noudattaen aivan kuten nytkin, etäispesäkkeenä Tampere.
Ne tullaan lyömään kuten silloinkin eikä verta tarvitse edes vuodattaa. Nykyisten punikkien pääjoukot muodostuvat narkkareista ja kaikenlaisista homoista kukkien haistelijoista tukijoukkoina lesbot kehopositiiviset akat.
Isänmaalliset joukkomme tulevat repimään ja kusemaan sateenkaarilippujen päälle ja nostamme jälleen uljaan Suomen lipun kaikkiin salkoihimme liehumaan!Lahdessa komukat voittivat kuntavaalit…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahdessa komukat voittivat kuntavaalit…
Kommunistit käyvät äänestämässä jokainen.
Muut paskat välittävät. - Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Viimeiset rintamalinjat muodostuvat aivan samoin kuin 1918 sisällissodassa.
Ensin kukistuivat kurjat oululaiset kommunistit, Turussa ja Kotkassa ja kaikkialla punakaarti antautui tai lyötiin.
Päälinja kulki n. nykyistä Kehä III:sta noudattaen aivan kuten nytkin, etäispesäkkeenä Tampere.
Ne tullaan lyömään kuten silloinkin eikä verta tarvitse edes vuodattaa. Nykyisten punikkien pääjoukot muodostuvat narkkareista ja kaikenlaisista homoista kukkien haistelijoista tukijoukkoina lesbot kehopositiiviset akat.
Isänmaalliset joukkomme tulevat repimään ja kusemaan sateenkaarilippujen päälle ja nostamme jälleen uljaan Suomen lipun kaikkiin salkoihimme liehumaan!Onko sulla hormoonit taas epätasapainossa vai miksi noin paljon raivoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit käyvät äänestämässä jokainen.
Muut paskat välittävät.Espoossa kommunistit hävisivät vaalit mutta kaikilla on vaipat naamalla… 😂 taitavat olla kommunisteja ne jotka eivät käytä naamavaippaa!
- Anonyymi
Me kaikki jo tiedämme että joudut turvautumaan maksullisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
