Muskottipähkinä on hyvä ja terveellinen huume

Anonyymi

Kokemusta minulla on Alkoholista, DXM(resilar yskänlääke), imppaamisesta (butaanikaasu), Kannabiksesta eli THC ja Muskottipähkinästä. Imppaamista en suosittele, pari kertaa kokeilin ja siinä voi lähteä henki. Marilla sain parhaat olot. Ja Muskottipähkinällä myös. Muskottipähkinä on vähän samankaltainen kuin mari mutta sen vaikutus alkaa hitaammin ja kestää tosi kauan. Kaiken lisäksi se on tosi halpaa ja laillista minkä takia suosittelen kokeilemaan kohtuudella. Moni joka on kuullut muskottipähkinän päihde käytöstä ajattelee varmaan että kyseessä on huono päihde tai hyvin vaarallinen sellainen. Se on osittain totta jos sattuu ottamaan yliannostuksen mutta jos löytää itselle sopivan määrän niin sillä voi saada tosi hyvän olon jopa ilman oireita, tai sitten tulee vain lievä muskottipähkinä "krapula". Kuitenkin kerron että mitä tapahtui minulle kun otin kerran liikaa.. Kyseessä oli minun ensimmäinen kokemus muskottipähkinästä ja en tiennyt mitä tapahtuu jos otan liikaa. Ajattelin kun painan 122kg niin voin ottaa ihan huoletta. Otin ensimmäisenä päivänä 20g, tuli hyvä olo muutaman tunnin kuluttua joka meni noin tunnissa ohi, seuraavana päivänä ei mitään krapulaa, päätin ottaa 70g lisää, jauhe muodossa kokis limpsan kera. Se oli virhe arviointi = Tuli todella tukalat paikat. Noin 7 tunnin kuluttua ottamisesta alkoi aivan mahtava olo, kehossa "virtasi" jonkinlainen euforinen fiilis, jotain lieviä hallusinaatioita näin kuten asioita kahtena tai kolmena.. Tämä tosi hyvä olo kesti noin 2 tuntia, kunnes alkoi hirveä tukehtumisen tunne, järjetön suunkuivuminen, kurkkukipu, sydämen lyönti kiihtyi äärimmilleen. Lopulta päätin soittaa ambulanssin, soittaminen oli hieman hankalaa kun alkoi tulla pakkoliikkeitä/koordinaatio hankaluuksia. Menin ambulanssiin ja oireeni pahenivat, näin todella omituisia hallusinaatioita joissa mm. Jotkut mitkä lie riivatut ihmiset yritti käydä minun kimppuuni, sörkkivät käsillä mun kaulaa ja kipu kaulassa koveni. Ei mikään hauska kokemus mut kun tämä ambulanssi kuski kysyi just silloin näetkö hallusinaatioita(mihin vastasin en koska en halunnut et mut leimataan hulluks, ehkä olisi pitänyt kertoa :D) niin tämä hallusinaatio katos ja kipu kaulassa helpotti. Siitä todella oli hyötyä kun se hallusinaatio lähti sen ambulanssi kuskin äänen takia pois. Se oli ehdottomasti karmiva ja outo hallusinaatio enkä tälläistä lähtenyt hakemaan vaan värejä visuaaleja yms. No kuitenkin sairaalaan kun päästiin niin helpotti kun kertoivat että se menee jossain vaiheessa ohi.. Sairaalassa ollessa näin vielä jtn haluja mm. Seepian värisiä raitoja ja suljetun silmän visuaaleja. Se oli kevyttä viihdettä joka toi vähän helpotusta tähän oloon. Kesti kymmenen päivää toipua täysin ja kun kipu katos kaulasta noin viiden päivän jälkeen niin pääsin nauttimaan vielä painovoima kääntyy päälaelleen olosta hetken ajan. Se eka kokemus joka koostui 20 ja 70 eli 90g annoksesta 2 päivän sisään oli virhe minulta. Mutta olen testannut ainetta useasti sen jälkeen. Kun löytää omalle painolle sopivan annoksen niin voi saada tosi hyviä fiiliksiä, hajuaisti muuttuu, ruoka maistuu erilaiselta, musiikki kuulostaa erilaiselta, tunto aisti on kummallinen, ja ainakin jtn suljetun silmän visuaaleja... mahdollisesti vielä painovoiman muutosta minkä itse koin kivaksi. Ihan kivoja oloja sillä saa jos MÄÄRÄ ON OIKEA. SE VAIKUTTAVAN AINEEN, MYRISTISIININ MÄÄRÄ VAIHTELEE 5-15% JOTEN AINA EI VÄLTTÄMÄTTÄ TULE HYVÄÄ TRIPPIÄ MUTTEI VARMAAN KOVINKAAN PAHAA KUNHAN PIDÄT MÄÄRÄN KEHON PAINOOSI SOPIVANA. MUSKOTTIPÄHKINÄ KRAPULA ON KARMIVA JA HENGENVAARALLINEN, SEN VOIN SANOA. MUTTA SUOSITTELEN JOS OTAT SOPIA MÄÄRIÄ :) SILLÄ SAA TOSI HYVÄN OLON PARHAIMMILLAAN.

2

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja terveellisyydellä tarkotin sen sisältöä, se koostuu ihan terveellisistä aineksista eli verrattuna vaikka alkoholiin, imppaamiseen tai metaamfetamiiniin niin on tämä vähemmän vaarallista. Kunhan määrät on sopivat ja pitää muutaman päivän taukoa trippi en välillä.

    • Anonyymi

      Muskotti pähkinä on myrkyllinen, pieni ripaus riittää!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe