Hyväksytty kypärä?

Anonyymi

Vanhetessaan sitä muuttuu pikkuhiljaa lapseksi jälleen. Nyt on menossa taas se toinen mopoikä. Minkälaisen kypärän Polliisi vaatii mopoilijalta? Eli mistä tietää, että kelpaa mopoilukäyttöön?
Itsell' on vain hitsauskypärä, joka ei kelvanne. On myös 47 v vanha rakennusmiehen kypärä: ei kelvanne sekään? Ja ainakin 60 v vanha moottoripyörän kypärä, jonka sisuskalut vaatisi entisöinytiä. On siinä joku lappukin sisällä, tekstiä en muista.
Eli liene ostettava uusi, vaikka mopokin on 60 v vanha. Siis: laillisessa kypärässä lienee joku tunnusmerkki? Joku lipuke jossakin? Kertokaa, viisaammat!
Niin, ja on minulla sellainen lentäjän lakkikin, mutta ei kelvanne Polliisille? Sitä tötteröä ei ole.

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta mikä vaan moottoripyöräkypärä joka suomen kaupoista löytyy. Niissä pitäisi olla kaikissa kelvot hyväksynnät, jopa halvemmissa.

• Anonyymi

E hyväksyntä. Löytyy kypärässä olevasta lapusta.

• Anonyymi

Ja älä vaan katso onko siinä dot vai e tai jotain muuta. Kypärä on kypärä ja se on hyväksytty jos se myydään suomalaisessa kaupassa. Silloin se on niin turvallinen kuin kypärä voi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4689
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1130
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1033
    Aihe