Vanhetessaan sitä muuttuu pikkuhiljaa lapseksi jälleen. Nyt on menossa taas se toinen mopoikä. Minkälaisen kypärän Polliisi vaatii mopoilijalta? Eli mistä tietää, että kelpaa mopoilukäyttöön?
Itsell' on vain hitsauskypärä, joka ei kelvanne. On myös 47 v vanha rakennusmiehen kypärä: ei kelvanne sekään? Ja ainakin 60 v vanha moottoripyörän kypärä, jonka sisuskalut vaatisi entisöinytiä. On siinä joku lappukin sisällä, tekstiä en muista.
Eli liene ostettava uusi, vaikka mopokin on 60 v vanha. Siis: laillisessa kypärässä lienee joku tunnusmerkki? Joku lipuke jossakin? Kertokaa, viisaammat!
Niin, ja on minulla sellainen lentäjän lakkikin, mutta ei kelvanne Polliisille? Sitä tötteröä ei ole.
Hyväksytty kypärä?
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Osta mikä vaan moottoripyöräkypärä joka suomen kaupoista löytyy. Niissä pitäisi olla kaikissa kelvot hyväksynnät, jopa halvemmissa.
- Anonyymi
E hyväksyntä. Löytyy kypärässä olevasta lapusta.
- Anonyymi
Ja älä vaan katso onko siinä dot vai e tai jotain muuta. Kypärä on kypärä ja se on hyväksytty jos se myydään suomalaisessa kaupassa. Silloin se on niin turvallinen kuin kypärä voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914