Vanhetessaan sitä muuttuu pikkuhiljaa lapseksi jälleen. Nyt on menossa taas se toinen mopoikä. Minkälaisen kypärän Polliisi vaatii mopoilijalta? Eli mistä tietää, että kelpaa mopoilukäyttöön?
Itsell' on vain hitsauskypärä, joka ei kelvanne. On myös 47 v vanha rakennusmiehen kypärä: ei kelvanne sekään? Ja ainakin 60 v vanha moottoripyörän kypärä, jonka sisuskalut vaatisi entisöinytiä. On siinä joku lappukin sisällä, tekstiä en muista.
Eli liene ostettava uusi, vaikka mopokin on 60 v vanha. Siis: laillisessa kypärässä lienee joku tunnusmerkki? Joku lipuke jossakin? Kertokaa, viisaammat!
Niin, ja on minulla sellainen lentäjän lakkikin, mutta ei kelvanne Polliisille? Sitä tötteröä ei ole.
Hyväksytty kypärä?
Anonyymi
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Osta mikä vaan moottoripyöräkypärä joka suomen kaupoista löytyy. Niissä pitäisi olla kaikissa kelvot hyväksynnät, jopa halvemmissa.
- Anonyymi
E hyväksyntä. Löytyy kypärässä olevasta lapusta.
- Anonyymi
Ja älä vaan katso onko siinä dot vai e tai jotain muuta. Kypärä on kypärä ja se on hyväksytty jos se myydään suomalaisessa kaupassa. Silloin se on niin turvallinen kuin kypärä voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211