Mulle tuli sihteeriopistosta laskukehotus kännykkään jonnekin latviaan. Mä en perkele maksa sitä jos joudun muutenkin maksamaan jollekin hutsulle että saan seksiä.
Mitä tämä sms info juttu lasku tarkoittaa ?(www.sihteeriopisto.fi)
Onko se pakko maksaa ?
Kertokaa miten juttu toimii, perkele ei ikinä huoriin !!
Sihteeriopisto Mikä maksu sms info ?
10
2991
Vastaukset
- Slobo-Sebastian Telejazz
Jos olet tilannut viestin prepaidinumerolla niin voit tuhota viestit pois viemästä tilaa. Huorissakävijät käyttävät muutenkin normaalisti prepaidinumeroa näissä asioissa sillä se takaa tarvittavan anonyymiteetin.
Suomalaisista pankeista ei ole mahdollista maksaa ulkomaan maksuja nimettömänä. Jos maksat niin Sihteeriopiston ylläpitäjät voivat saada henkilötietosi. Huorien puhelinnumeroiden tilaustietosi heillä jo on.- Huuli pyöreänä
Kertokaas nyt mikä tämä sms oikein on? Kun sihteeriopistosta on kyse niin arveluni on että se tarkoittaa SadoMasokistinen Sessio. Olenko arvannut oikein?
- SMS
Huuli pyöreänä kirjoitti:
Kertokaas nyt mikä tämä sms oikein on? Kun sihteeriopistosta on kyse niin arveluni on että se tarkoittaa SadoMasokistinen Sessio. Olenko arvannut oikein?
Ihan tavallinen tekstiviesti voi olla jollekin sadoa.
- candy
Huuli pyöreänä kirjoitti:
pieni nuha krööh ..eih se sms ei ole sadomakismiä hehe ,vaikka kuulostaakin vaan ihan textiviesti palvelua jossa saa hakemalla tytön numeron puhelimeen.
- maksettava
lue sieltä siht. op. sivuilta. se on ulkomaanmaksu ja maksettava siinä missä muutkin laskut.
itsekin ensin hieman ihmettelin.- Käytä prepaidia
Jos jättää maksun maksamatta niin sen jälkeen ei enää pysty tilaamaan uusia numeroita sillä puhelinnumerolla. Sanovat että lasku on perintäkelpoinen. Vaikea uskoa että tuollaista saisi perintään virallista tietä. Kun ei tiedä mitä porukkaa tuon systeemin takana on niin parhaiten turvaa selustansa käyttämällä prepaidia.
- candy
Käytä prepaidia kirjoitti:
Jos jättää maksun maksamatta niin sen jälkeen ei enää pysty tilaamaan uusia numeroita sillä puhelinnumerolla. Sanovat että lasku on perintäkelpoinen. Vaikea uskoa että tuollaista saisi perintään virallista tietä. Kun ei tiedä mitä porukkaa tuon systeemin takana on niin parhaiten turvaa selustansa käyttämällä prepaidia.
Jos on vaikea soitella tai hakea numeroita hankkikaa ihan prepaid kortti joka menoon.
- so not
maksaa kuka jaksaa
- Anonyymi
Hyvä juttu kyllä SMS info paketti tärkeää STI hyvä tietää sse 3580504021118 VELIJUHANi Surakka @gmail gom pohjoisahon kadu 28 d9 Outokumpu
- Anonyymi
Mikä järki nostella vuosia vanhoja ketjuja? Opistoa ole enää olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014