Onko ketään, kuka antaisi remmiä sitä kaipaalle aikuiselle naiselle? Ensin polviesi päällä, sitten esim.sängyllä tms. Rinnatkin kaipaisivat kuritusta. Ja lopuksi saisit edestä tai takaa, tai molemmista.
Jos sujuisi hyvin, voisit komentaa minut luoksesi toistekin. Joskus voisi kokeilla vitsaakin. Uudenmaan alue.
Luotettava herrasmies.
Remmiä naiselle
27
1834
Vastaukset
Varmasti luotettava, ja ystävällinen mies nelikymppinen nuorekas mies täällä joka valmis sun toiveisiin.
Kerro miten saan sinuun yhteyttä.....NYT on aika kuuma. Tehdään siittä yhdessä vielä kuumempi..Ja kukaan ei tiedä..
- Anonyymi
rouvaax ja sitten se geellä alkava loppu, niin tavoitat varmasti.
Nyt kun sinä saat kesäloma,tehdä reisu ylös Uusikaarlepyy minä voin anna sinulle se mitä sinä kaipaat paitsi pippeli se on niin pehmeä!
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
Jos olet Helsingistä, saat minulta haluamaasi. [email protected]
Kiinnostavaa. Mikä on ikäsi ja missäpäin olet? Helahoito tarjolla tasokkaalta Herrasmieheltä.
- Anonyymi
Aloittaja: laittelit aikaisemmin minulle viestiä muttet saanut sitä läpi. Antamassani osoitteessa oli virhe, siitä puuttui d kirjain h:n ja e:n välistä.
Jos aihe vielä kiinnostaa, niin laita uus meili niin jutellaan lisää siitä miten pääset remmitettäväksi.
T: 40v Dom pks - vaihde Jos kaipaat seuraa, niin laita viestiä.
JHmm...
Voisin kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764