Onko ketään, kuka antaisi remmiä sitä kaipaalle aikuiselle naiselle? Ensin polviesi päällä, sitten esim.sängyllä tms. Rinnatkin kaipaisivat kuritusta. Ja lopuksi saisit edestä tai takaa, tai molemmista.
Jos sujuisi hyvin, voisit komentaa minut luoksesi toistekin. Joskus voisi kokeilla vitsaakin. Uudenmaan alue.
Luotettava herrasmies.
Remmiä naiselle
27
1929
Vastaukset
Varmasti luotettava, ja ystävällinen mies nelikymppinen nuorekas mies täällä joka valmis sun toiveisiin.
Kerro miten saan sinuun yhteyttä.....NYT on aika kuuma. Tehdään siittä yhdessä vielä kuumempi..Ja kukaan ei tiedä..
- Anonyymi
rouvaax ja sitten se geellä alkava loppu, niin tavoitat varmasti.
Nyt kun sinä saat kesäloma,tehdä reisu ylös Uusikaarlepyy minä voin anna sinulle se mitä sinä kaipaat paitsi pippeli se on niin pehmeä!
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
Jos olet Helsingistä, saat minulta haluamaasi. [email protected]
Kiinnostavaa. Mikä on ikäsi ja missäpäin olet? Helahoito tarjolla tasokkaalta Herrasmieheltä.
- Anonyymi
Aloittaja: laittelit aikaisemmin minulle viestiä muttet saanut sitä läpi. Antamassani osoitteessa oli virhe, siitä puuttui d kirjain h:n ja e:n välistä.
Jos aihe vielä kiinnostaa, niin laita uus meili niin jutellaan lisää siitä miten pääset remmitettäväksi.
T: 40v Dom pks - vaihde Jos kaipaat seuraa, niin laita viestiä.
JHmm...
Voisin kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954