Onko ketään, kuka antaisi remmiä sitä kaipaalle aikuiselle naiselle? Ensin polviesi päällä, sitten esim.sängyllä tms. Rinnatkin kaipaisivat kuritusta. Ja lopuksi saisit edestä tai takaa, tai molemmista.
Jos sujuisi hyvin, voisit komentaa minut luoksesi toistekin. Joskus voisi kokeilla vitsaakin. Uudenmaan alue.
Luotettava herrasmies.
Remmiä naiselle
27
1845
Vastaukset
Varmasti luotettava, ja ystävällinen mies nelikymppinen nuorekas mies täällä joka valmis sun toiveisiin.
Kerro miten saan sinuun yhteyttä.....NYT on aika kuuma. Tehdään siittä yhdessä vielä kuumempi..Ja kukaan ei tiedä..
- Anonyymi
rouvaax ja sitten se geellä alkava loppu, niin tavoitat varmasti.
Nyt kun sinä saat kesäloma,tehdä reisu ylös Uusikaarlepyy minä voin anna sinulle se mitä sinä kaipaat paitsi pippeli se on niin pehmeä!
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
Jos olet Helsingistä, saat minulta haluamaasi. [email protected]
Kiinnostavaa. Mikä on ikäsi ja missäpäin olet? Helahoito tarjolla tasokkaalta Herrasmieheltä.
- Anonyymi
Aloittaja: laittelit aikaisemmin minulle viestiä muttet saanut sitä läpi. Antamassani osoitteessa oli virhe, siitä puuttui d kirjain h:n ja e:n välistä.
Jos aihe vielä kiinnostaa, niin laita uus meili niin jutellaan lisää siitä miten pääset remmitettäväksi.
T: 40v Dom pks - vaihde Jos kaipaat seuraa, niin laita viestiä.
JHmm...
Voisin kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu332906- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti162134Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151873- 161386
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061304
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21939