Kuinka vanhana piiskan saaminen alkaa kiinnostaa ja liittyykö se johonkin tapaukseen??

Anonyymi

Luin joku aika sitten netistä, kun joku aikuinen väitti piiskan saamisen kiinnostaneen häntä jo lapsena.

Itselläni ei tuollaista muistikuvaa ole, piiskan saaminen oli kauhistus, saipa sitä itse tai sisaret. Omalta osaltani tilanne muuttui täytettyäni ainakin jo 10 vuotta. Muistan kuinka vanhempi veli yritti piiskata minut ja onnistui ainoastaan läppäämään muutaman kerran housun takamusta.

Aika pian tuon tapauksen jälkeen muistan harmitelleeni, että karkasin veljen polvelta kesken piiskauksen. Veli on varmaan satoja kertoja fantasioissani minut piiskannut. Koskaan sellaista fantasiaa ei ole tapahtunut isän ja äidin kanssa. Olen aina ajatellut, että fetissini syntyminen vaati veljen puolileikillään piiskaamaan minut.

20

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasvapa aikuiseksi niin eiköhän salattu tieto vastaasi kävele.

    • Anonyymi

      Ihan pienenä näin, kun vanhempia sisariani piiskattiin; äiti piiskasi. Minua ei piiskattu koskaan, mutta piiskamista kyllä leikittiin ja piti ottaa oikein housuja alas ja sitten leikisti jollakin risulla piiskattiin. Vaimolla suunnilleen samat kuviot, mutta hän oli saanut ihan oikeasti joskus piiskaa. Me otimme sitten vakioharrastukseksi. Se ympärille voi sitten kehitellä vaikka mitä "leikkiä"

    • Äitini uhkasi minulle piiskaa joka päivä ja minä pelksin aivan hirveästi kun hän kertoi kuinka se kirvele,hän sai lapsena maistaa koivuvitsa paljalle pyllylle!Vaikka minä pelkäsin saada piiskaa äidiltäni minä haluaisin kokeilla saada sitä joku kaveristani ja haluan vielä saada vaikka 50 vuottaa kulunut!

    • Anonyymi

      Olin noin 12 Vuotias En antanut Äitin ottaa pikkaretani pois jäi vitsa saamatta hetken päästä aloin katumaan parin päivän jälkeen juttelimme Äitin Kanssa sovimme Vitsan käytöstä jatkossa Ja Pyysin Anteeksi kiukutteluani kun en antanut riisua Vaikka Minua oli Vitsansan Saanti Kiinostanut Tämän Jälkeen Sain Vitsaa Vähintään Kerran Kuukautessa Aloin itse hakemaan Vitsan Äitin Pyynöstä Jos Äiti haki Vitsan Ja Olin pitkissähousuissa Riisuin ne pois Äitille Jäi pikkarit Teini ikäisenä ototin monasti vitsan saantia Oli Ihana tunne kun Paljaat Reitemme kohtasivat Äiti Piiskasi hellästi mutta pitempään teinitytön muhkeapylly ponoitti reisillä pikkurannut 17 vuotiaana vielä olin Äitin Piiskattavana!

      • Haluatko vielä saada piiskaa?Minä voin antaa sinulle koska piiskattu perse on niin kaunis ja kun en saa katsoa oman perse peilissä piiskattu voin katsoa sinun!


      • Anonyymi

        Ai terve. Mä oon Make.


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Haluatko vielä saada piiskaa?Minä voin antaa sinulle koska piiskattu perse on niin kaunis ja kun en saa katsoa oman perse peilissä piiskattu voin katsoa sinun!

        Haluan Ja Saankin mutta Liian Harvoin Tykkään olla pakarat Punaisena Vähintään kerran kuukautessa Rannutreisillä olen etelleen Muhkeapyllyinen,reisinen Pimpalle saa antaa pikkupiiskauksia Silittelen Rantuisia Reisiäni .


      • Anonyymi

        Asun Uudellamaalla .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asun Uudellamaalla .

        Harmillista että asut siellä!Minä asun Pohjanmaalla mutta kyllä sinä saat tulla tänne,vaikka asumaan minun kansani!Minä asun maalla isossa talossa!


    • Anonyymi

      Aikanaan loppui piiskaaminen siihen, kun lähellä murrosikää silloinen "pippeli" törrötti tanakasti pystyssä, kun piti piiskaa saada. Pari kertaa piiska heilahti, kunnes äiti sanoi että pue päälles.
      Sitten myöhemmin aikuisena, kun tulee tämä tapaus mieleen, on ns. seisokki valmis.

    • Anonyymi

      Hei kunpa saisin kunnolla piiskaa olen Vantaalla paikkakin on t. transmummo

    • Anonyymi

      Olemme 75 v. aviopari. Mutta asiaan: Tapasin kaupungilla entisen työkaverin ja kyseltiin kuulumisia. Kerroin, että tässä on viime vuodet oltu tiiviisti kahdestaan kotona käymättä missään. Kysyttiin, mitä olette tehneet, vastasin, että kyllähän sitä aina jotakin keksitään, onhan niitä kaikenmoisia viihdykkeitä. No, mitä teillä on? No- vibraattoreita ja piiskoja ja raippoja, ym. Olispa kiva, jos olisi joku, joka piiskaisi. ... Joo-soitellaan..

    • Anonyymi

      Olin Kai noin11Vuotias Äiti antoi Vitsaa loin kiinnostumaan tunsin outoakutinaa Pepussani haluin tein kaikken jotta sain Äitin Antamaan Vitsaa Äiti tiesi mikä oli kyseessä otti kutinat pois Vitsalla teini iässä olin monasti pitkään Äitin sylissä vitsottavana .

    • Anonyymi

      Turha kuvitella että mitkään tapahtumat ohjaa kiinostuksen suunnan. Kyllä se on jossakin sisällä ihmisessä, ja sitten putkahtaa esiin kun aika on kypsä. Ihan sama juttu onko suuntautunut samaan sukupuoleen, vai onko hetero.

    • Anonyymi

      Monet aikuiset saattavat luulla, ettei ihan pikkulapsi ymmärrä mitään, mutta kyllä minä ainakin muistan katselleeni pinnasängyn kaltereiden välistä, kun "paljaita pyllyjä" piiskattiin. Vaikka itse sain piiskaa vasta paljon myöhemmin, olin jo miettinyt monta kertaa, miltä se mahtaa tuntua.

      • Anonyymi

        Minä muistan että minäkin mietti sama miltä se mahtaa tuntua ja se oli kun äitini uhkasi minulle piiskaa!


    • Anonyymi

      Kyllä se kiinnostus piiskan saamiseen (ja muihin rangaistuksiin) alkoi jo lapsena. Varsinaista alkuhetkeä, sitä mistä kaikki alkoi en muista, mutta sen muistan kun noin kymmenen vanhana piiskasin itseäni salaa äidin hiusharjalla. Piti vain saada tietää miltä se tuntuu. Menin vanhempien makuuhuoneeseen, laitoin sälekaihtimet alas, otin pyllyn paljaaksi ja aloin läimiä itseäni pakaroille hiusharjalla. Aluksi varovasti, mutta lisäsin voimaa kokoajan. Kyllä peppua alkoi kirvellä. Kun lopetin laitoin harjan, tottakai, samaan paikkaan mistä olin se ottanutkin.
      Myöhemmin koulussa, yläasteella ja lukiossa haaveilin saavani tietyiltä naisopettajilta piiskaa.

      • Sinä joka antoi sinulle itse piiskaa!Se on kuin minä olisi kirjoittanut tuo tarina!Minä teki aivan sama!Minä haluaisin tietä miltä se tuntuu koska äitini uhkasi minulle saada piiskaa!Minä piiskaan minua itse vielä koska en löytänyt joku nainen joka halua anna minulle piiskaa vaikka olen 65 vuotta vanha!


    • Anonyymi

      Luitteko jo tän

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe