Luin joku aika sitten netistä, kun joku aikuinen väitti piiskan saamisen kiinnostaneen häntä jo lapsena.
Itselläni ei tuollaista muistikuvaa ole, piiskan saaminen oli kauhistus, saipa sitä itse tai sisaret. Omalta osaltani tilanne muuttui täytettyäni ainakin jo 10 vuotta. Muistan kuinka vanhempi veli yritti piiskata minut ja onnistui ainoastaan läppäämään muutaman kerran housun takamusta.
Aika pian tuon tapauksen jälkeen muistan harmitelleeni, että karkasin veljen polvelta kesken piiskauksen. Veli on varmaan satoja kertoja fantasioissani minut piiskannut. Koskaan sellaista fantasiaa ei ole tapahtunut isän ja äidin kanssa. Olen aina ajatellut, että fetissini syntyminen vaati veljen puolileikillään piiskaamaan minut.
Kuinka vanhana piiskan saaminen alkaa kiinnostaa ja liittyykö se johonkin tapaukseen??
27
2545
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvapa aikuiseksi niin eiköhän salattu tieto vastaasi kävele.
- Anonyymi
Ihan pienenä näin, kun vanhempia sisariani piiskattiin; äiti piiskasi. Minua ei piiskattu koskaan, mutta piiskamista kyllä leikittiin ja piti ottaa oikein housuja alas ja sitten leikisti jollakin risulla piiskattiin. Vaimolla suunnilleen samat kuviot, mutta hän oli saanut ihan oikeasti joskus piiskaa. Me otimme sitten vakioharrastukseksi. Se ympärille voi sitten kehitellä vaikka mitä "leikkiä"
Äitini uhkasi minulle piiskaa joka päivä ja minä pelksin aivan hirveästi kun hän kertoi kuinka se kirvele,hän sai lapsena maistaa koivuvitsa paljalle pyllylle!Vaikka minä pelkäsin saada piiskaa äidiltäni minä haluaisin kokeilla saada sitä joku kaveristani ja haluan vielä saada vaikka 50 vuottaa kulunut!
- Anonyymi
Olin noin 12 Vuotias En antanut Äitin ottaa pikkaretani pois jäi vitsa saamatta hetken päästä aloin katumaan parin päivän jälkeen juttelimme Äitin Kanssa sovimme Vitsan käytöstä jatkossa Ja Pyysin Anteeksi kiukutteluani kun en antanut riisua Vaikka Minua oli Vitsansan Saanti Kiinostanut Tämän Jälkeen Sain Vitsaa Vähintään Kerran Kuukautessa Aloin itse hakemaan Vitsan Äitin Pyynöstä Jos Äiti haki Vitsan Ja Olin pitkissähousuissa Riisuin ne pois Äitille Jäi pikkarit Teini ikäisenä ototin monasti vitsan saantia Oli Ihana tunne kun Paljaat Reitemme kohtasivat Äiti Piiskasi hellästi mutta pitempään teinitytön muhkeapylly ponoitti reisillä pikkurannut 17 vuotiaana vielä olin Äitin Piiskattavana!
Haluatko vielä saada piiskaa?Minä voin antaa sinulle koska piiskattu perse on niin kaunis ja kun en saa katsoa oman perse peilissä piiskattu voin katsoa sinun!
- Anonyymi
Ai terve. Mä oon Make.
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Haluatko vielä saada piiskaa?Minä voin antaa sinulle koska piiskattu perse on niin kaunis ja kun en saa katsoa oman perse peilissä piiskattu voin katsoa sinun!
Haluan Ja Saankin mutta Liian Harvoin Tykkään olla pakarat Punaisena Vähintään kerran kuukautessa Rannutreisillä olen etelleen Muhkeapyllyinen,reisinen Pimpalle saa antaa pikkupiiskauksia Silittelen Rantuisia Reisiäni .
- Anonyymi
Asun Uudellamaalla .
Anonyymi kirjoitti:
Asun Uudellamaalla .
Harmillista että asut siellä!Minä asun Pohjanmaalla mutta kyllä sinä saat tulla tänne,vaikka asumaan minun kansani!Minä asun maalla isossa talossa!
- Anonyymi
Aikanaan loppui piiskaaminen siihen, kun lähellä murrosikää silloinen "pippeli" törrötti tanakasti pystyssä, kun piti piiskaa saada. Pari kertaa piiska heilahti, kunnes äiti sanoi että pue päälles.
Sitten myöhemmin aikuisena, kun tulee tämä tapaus mieleen, on ns. seisokki valmis. - Anonyymi
Hei kunpa saisin kunnolla piiskaa olen Vantaalla paikkakin on t. transmummo
- Anonyymi
Olemme 75 v. aviopari. Mutta asiaan: Tapasin kaupungilla entisen työkaverin ja kyseltiin kuulumisia. Kerroin, että tässä on viime vuodet oltu tiiviisti kahdestaan kotona käymättä missään. Kysyttiin, mitä olette tehneet, vastasin, että kyllähän sitä aina jotakin keksitään, onhan niitä kaikenmoisia viihdykkeitä. No, mitä teillä on? No- vibraattoreita ja piiskoja ja raippoja, ym. Olispa kiva, jos olisi joku, joka piiskaisi. ... Joo-soitellaan..
- Anonyymi
Olin Kai noin11Vuotias Äiti antoi Vitsaa loin kiinnostumaan tunsin outoakutinaa Pepussani haluin tein kaikken jotta sain Äitin Antamaan Vitsaa Äiti tiesi mikä oli kyseessä otti kutinat pois Vitsalla teini iässä olin monasti pitkään Äitin sylissä vitsottavana .
- Anonyymi
Turha kuvitella että mitkään tapahtumat ohjaa kiinostuksen suunnan. Kyllä se on jossakin sisällä ihmisessä, ja sitten putkahtaa esiin kun aika on kypsä. Ihan sama juttu onko suuntautunut samaan sukupuoleen, vai onko hetero.
- Anonyymi
Tuossa mallia:
https://xhamster.com/videos/38-strokes-of-the-cane-11830160
Tuossa lisää kivaa:
https://xhamster.com/videos/a-bad-day-xhOCdbF - Anonyymi
Monet aikuiset saattavat luulla, ettei ihan pikkulapsi ymmärrä mitään, mutta kyllä minä ainakin muistan katselleeni pinnasängyn kaltereiden välistä, kun "paljaita pyllyjä" piiskattiin. Vaikka itse sain piiskaa vasta paljon myöhemmin, olin jo miettinyt monta kertaa, miltä se mahtaa tuntua.
- Anonyymi
Minä muistan että minäkin mietti sama miltä se mahtaa tuntua ja se oli kun äitini uhkasi minulle piiskaa!
- Anonyymi
Kyllä se kiinnostus piiskan saamiseen (ja muihin rangaistuksiin) alkoi jo lapsena. Varsinaista alkuhetkeä, sitä mistä kaikki alkoi en muista, mutta sen muistan kun noin kymmenen vanhana piiskasin itseäni salaa äidin hiusharjalla. Piti vain saada tietää miltä se tuntuu. Menin vanhempien makuuhuoneeseen, laitoin sälekaihtimet alas, otin pyllyn paljaaksi ja aloin läimiä itseäni pakaroille hiusharjalla. Aluksi varovasti, mutta lisäsin voimaa kokoajan. Kyllä peppua alkoi kirvellä. Kun lopetin laitoin harjan, tottakai, samaan paikkaan mistä olin se ottanutkin.
Myöhemmin koulussa, yläasteella ja lukiossa haaveilin saavani tietyiltä naisopettajilta piiskaa.Sinä joka antoi sinulle itse piiskaa!Se on kuin minä olisi kirjoittanut tuo tarina!Minä teki aivan sama!Minä haluaisin tietä miltä se tuntuu koska äitini uhkasi minulle saada piiskaa!Minä piiskaan minua itse vielä koska en löytänyt joku nainen joka halua anna minulle piiskaa vaikka olen 65 vuotta vanha!
- Anonyymi
Luitteko jo tän
- Anonyymi
Olin12V aloin Tuntea pyllylläi kutinaa Ja Kihelmöintiä Vitsan Saanti auttoi tähän Äiti tiesi tai huomasi Kysyi Kutittaako Pyllyä Kun kiukuttelin piti saata vitsaa Teini ikäisenä aloin levittämään Reiteni Äiti ymmärsi piiskasi myös reisilleni.
- Anonyymi
Olen itse piiskaava osapuoli ja mies. Minua alkoi selkäsauna jutut kiinnostamaan jo varhaisessa murrosiässä. Siitä asti naisten pyllyt ja niiden piiskaaminen on ollut ja on edelleen se kova juttu. Jos kiinnostusta on, niin olen valmis auttamaan mielihyvin.
- Anonyymi
Aika tekee tehtävänsä. Ei vanhemmiten tee enää piiskaa, kuritusta mieli, vaikka nuorena miehenä olin siihen koukussa, ja piiskailin itseäni ahkerasti. Taitaa olla niin, että halu tulla väkisin otetuksi ja riisutuksi, antaa myös piiskatuksi tulemiselle luvan nauttia. Vaikka itse piiskaus ei ole pääasia, niin se antaa alistetuksi joutumiselle lisä sävyn. Tietynlainen läpsiminen pakaroille tehostaa muuta toimintaa, ja siitä saa lisää nautintoa.
- Anonyymi
Itselläni kiinnostus piiskaamiseen on minulla ollut jo ennen kouluikää. Isältä ja äidiltä en vitsaa halunnut. Minua kiinnosti veljet, serkut, kylän nuoret miehet ja pojat piiskaajina. En osaa oikein sanoa kuinka vanha olin kun sain ensimmäisen kerran eroottisen piiskauksen. Sen antoi minulle pari vuotta vanhempi veli, hän paukutteli kourallaan paljaita pakaroitani. Kun pääsin veljeltä vapaaksi syöksyin vessaan lukkojen taakse tutkimaan lopputulosta. Jäljet kertoivat, että minut oli kunnolla kuritettu. Sain valtaisan seisokin kun ajattelin veljeä piiskaamassa. En ollut koskaan kuvitellut veljeä noin voimakkaaksi.
Myöhemmin minulle selvisi, että olin itse epätavallisen heikko, juuri sopiva hintelyys jämäkän miehen piiskattavaksi. - Anonyymi
Olin varmaan jotain murrosikäinen, kun se rupesi sillälailla kiinnostamaan. Kakarana sen tiesi, ja varmaan muutamaan kertaan tuli saatuakin, mutta kiinnostus alkoi, kun kuuntelin, mitä naapurista kuului. Siellä asui ikäiseni tyttö, joka ihan selvästi sai piiskaa. Piiskan äänet ja tytön vinkunat kuuluivat avoimesta ikkunasta. Kysyin sitten joskus myöhemmin siitä, ja hän kielsi saaneensa, mutta myönsi sitten asian.
- Anonyymi
Näistä tapahtumista on jo aikaa , 70- luvun alkua Äitini - Leena - otti avioeron ja samana syksynä aloitin keskikoulun . Oppikirjat eivät minua vieläkään kiinnostneet ja sehän näkyi kokeiden tuloksissa, Kun eräänä perjantaina sain jo toisen ala-arvoisen sillä viikkoalla, Leenan hermo petti ja sain käskyn hakea piiskan. Olinhan minä aikaisemmin pari kertaa piiskasta saanut mutta nyt katsoin itseni jo kasvaneen "ulos" ja kieltäydyin kunniasta. Kun sana ei tehonnut, hän läimäytti minua poskelle ja kohta toiselle. Sain jotenkin otteen hänen kädestään ja siitä alkoi pieni nahistelu ja siitä musta silmä hänelle. Vahinkohan se oli ja pyysinkin saman tien anteeksi. Vai niin , hän sanoi ja lähti huoneestani . Silloin pelästyin hänen lähteen itse piiskan hakuun ja se olisi tiennyt kyllä melkoista kyytiä pyllylläni. Päätin jo alistua piiskattavaksi mutta jostain syystä piiskaa ei tullutkaan .
Seuraavana sunnuntaina kun heräsin päikkäreiltä, kuulin Leenan ja paikallisen kansakoulun opettajan - Mirjan - juttelevan keskenään. He olivat hyviä ystäviä keskenään, varsinkin eronsa jälkeen. Ja tapailivat iltaisin parikin kertaa viikossa. Tällä kertaa he juttelivat koulun käynnistäni. Mirja siinä totesi - Vanhassa vara parempi - ja usutti Leenaa tarttumaan vitsaan. Sieltä ne lukuhalut löytyvät. Leena kuitenkin empi, kun olin jo hänen mittaisensa ja voimakkaampi. Siinä voisi jäädä hopealle. Mirja siinä totesi että en ollut tyhmä vaan laiska. Kunnalle lapion varteen pääsee ilman keskikouluakin. Turha minun siellä olisi viittä vuotta käydä jos ei asennetta pysty muuttamaan. Leena sanoi miettivänsä asiaa vaan ei luvannut vielä mitään. Lähtiessään Mirja vielä huuteli auttavansa mielellään jos tarvetta ilmenee.
Heti seuraavana yönä näin unen , joka porautui muistiini koko loppu-ikäni ajaksi. Siinä Mirja tuli luokseni vitsa kädessään. Sinä kelvoton poika - löit äitiäsi - HÄPEÄ. Heti huomenna hae uusi piiska, mene Leenan luokse ja pyydät häneltä käytöstäsi anteeksi. Ojenna piiska hänelle ja kerro ansainneensi sitä kunnolla. Ja sitten Mirja sanoi antavansa kunnon maistijaiset . HOUSUT POIS JA PYLLY PYSTYYN!!!
Heräsin säpsähtäen paidan selkä kosteana. Ihmettelin, miten tuonlainen uni oli edes mahdollista. Oliko se mielikuvitukseni tepposia vai oliko se jotain yliluonnollista. Vieläkään en sitä tiedä. Aamupöydässä Leenakin huomasi muutokseni kysellen vointiani. Sanoin vaan ok - joka kerta. Koulussa ajatukset olivat jossain aivan muualla, Kotimatkalla päätin totella Mirjan ohjetta ja illalla vein piiskan - anteeksipyynnön jälkeen sain taas selkääni. Tuon jälkeen en koskaan protestoinnut sanallakaan tuomiota vaan aina hain piiskan ja sain siitä koko keskikoulun ajan.
Tuo uni oikeastaan ohjasi koko elämäni uusille urille - vaan mistä se tuli??? - Anonyymi
Itsellä kiinnostus piiskaukseen ja muihin rangaistuksiin alkoi hyvin varhain. Jo päiväkodissa kiinnosti suuresti kun tädit laittoivat tuhmia lapsia nurkkaan häpeämään tai uhkasivat pestä suun saippualla, jos tuli ruma sana.
Myöhemmin, en itseasiassa edes muista missä ja milloin, törmäsin termeihin piiskaus ja selkäsauna. Eli lyödään rangaistukseksi paljaalle pyllylle joko kämmenellä tai remmillä, koivunvitsalla, hiusharjalla.
Kiinnostus kasvoi. Joskus yksin kotona ollessani kokeilin miltä nurkassa seisominen tuntuu ja tulipa suu myös pestyä saippualla. Piti saada tietää miltä se tuntuu ja maistuu.
Ja pitihän sitä piiskaustakin kokeilla. Sanottakoon tähän väliin, että olin ala-aste ikäinen. Olisinko ollut 9-10 vanha. Otin äidin hiusharjan, menin huoneeseeni, laitoin verhot ikkunoihin ja laskin housut ja alushousut alas. Siinä seison keskellä huonetta housut nilkoissa äidin hiusharja kädessä. Vähän epäilytti, mutta tiesin etten voinut enää perääntyä. Siinä sitten suoritin ensimmäisen itsepiiskauksen. Ei se muistaakseni hirveästi tuntunut. Mitä nyt vähän kihelmöi pakaroilla. Myöhemmin, kun piiskasin itseän uskalsin jo lyödä kovempaa, mikä tietysti aiheutti enemmän kipua ja kirvelyä pyllyllä.
Ensimmäisen aikuisiän selkäsaunan sain 19-vuotiaana. Uskaltauduin ottamaan yhteyttä iskuri treffien kautta naiseen, joka etsi piiskattavia ja alistuvia miehiä. Kerroin toiveistani, sekä sen etten koskaan ollut saanut piiskaa oikeasti. Sovimme tapaamisen ja muutamaa päivää myöhemmin minut otti Helsingin keskustassa sijaitsevassa kerrostaloasunnossa viisikymppinen, hyvin määrätietoisen oloinen nainen. Hän käski ottaa pyllyn paljaaksi edessään (luoja kuinka jännitti ja ehkä vähän pelottikin) Huomasin olohuoneen pöydällä puisen hiusharjan ja nahkaremmin. Tiesin mitä varten ne siinä olivat. Ensin makaamaan naisen polvien päälle. Hän piiskasi kämmenellään ja harjalla. Ja kipeää teki. Tämän jälkeen joksikin aikaa, ehkä 10-15 minuutiksi nurkkaan häpeämään ja kun sieltä pääsin minut vietiin korvasta taluttamalla makuuhuoneeseen. Sain käskyn mennä sängylle nelinkontin ja siinä sai tuhma poika remmiä pyllylle oikein kunnolla, Remmityksen jälkeen kylpyhuoneeseen jossa suuni pestiin saippualla oikein kunnolla,. Ja palasaippualla tietysti. Lopuksi vielä pylly paljaana puoleksi tunniksi nurkkaan häpeämään.
Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136