HUH HUH HELLETTÄ !!!!!

Anonyymi

Miten olette selviytyneet. Ei varmaankaan pelkkää iloa ja nautintoa ole ollut.

Itse olen jo sen ikäinen, etten ihmettele helteen takia hengen menettämistä.

75

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varjo ja tuulevire ---aah

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tällä linkillä pääsette lukemaan ketjua Eläinrääkkäys. Siitä on kommentointi suljettu, ei voi nostaa tänne.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/165594387/elainraakkays#pagetop

        jos ei linkki toimi täällä, niin googlaamalla toimii

        joo, tulee Pahus sivua ei löydy, kun klikkaa. Googlaamalla löytyy,


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt toimii.

        KANNATTAA LUKEA TÄMÄ KETJU, VAIKKA VIESTIT OVAT LYHYEN KATKONAISIA.Ei kuulu minun tyyliini. On ylläpidossa tehty poistoja/lyhennyksiä, että on tullut vaikeasti ymmärrettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KANNATTAA LUKEA TÄMÄ KETJU, VAIKKA VIESTIT OVAT LYHYEN KATKONAISIA.Ei kuulu minun tyyliini. On ylläpidossa tehty poistoja/lyhennyksiä, että on tullut vaikeasti ymmärrettäväksi.

        Tässä kirjoitettu vesilautasten viemisestä alapihalle ja kuinka sinne syntyi jonoja, Jaana oli sitä mieltä, että varmaan ruokkisinniitä talvella. Hääti ne ja suurelta alueelta eteläänpäin ja varsinkin pohjoiseen päin lintujen pesärauhan aikana. Häätö tapahtui ultraäänellä. - Tästä eillinen ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kirjoitettu vesilautasten viemisestä alapihalle ja kuinka sinne syntyi jonoja, Jaana oli sitä mieltä, että varmaan ruokkisinniitä talvella. Hääti ne ja suurelta alueelta eteläänpäin ja varsinkin pohjoiseen päin lintujen pesärauhan aikana. Häätö tapahtui ultraäänellä. - Tästä eillinen ketju.

        Muuttajat aneloseen.

        Muuttopäivänä kiinnitti huomiota se, että nuori nainen, joka oli muuttamassa, seisoi koko kuorman purkamisen ajan jäykkänänä kädet sivuilla ja vanhempi nainen ja joku muu hoitivat kuorman purkamisen.(Sama "pikkutyttö" tumput suorina kun aikuiset (vanhemmat) hoitaa homman kuin Jaanallakin useammassa tilanteessa.

        1.kerroksen, maakerros tässä kohdin lasitetulle parvekkeelle tuotiin kissojen kiipeily/oleilupuu. Ihan lasiin kiinni vieressä olevan ulko-ovelle vievän käytävän viereen. Pakosti näki.

        Ei siitä enempää. Tapahtumia pieninä palasina jatkossa.


        MUTTA TÄRKEÄÄ ON SE, ETTÄ MINUA EHDOLLISTETTIIN RANKASTI. Huomassin kyllä, että jotakin tehty, mutta en jaksanut pohtia asiaa, olin niin uupunut. Mm. minut ehdollistettiin makuuhuoneen ikkunalaudalla olevaan tuulettimeen: syöksyin kohti, kun näin ja jäin tuijottamaan Hypnoosihommia tehtiin. Ehkä viestisirpaleista selviää jotakin.

        SITTEN PIDIN VÄLTTÄMÄTTÖMÄNÄ VAROITTAA HUONOSTA KUNNOSTANI. JOS LYYHISTYN, SOITTAKAA AMBULANSSI. - Maassa makaavan potkiminen kuuluu Jaana clubin perusjuttuihin. Minulle järjestettiin lisärasitusta ja provokaatioita, lavastuksia. Viestin paloissa niihin vihjataan.

        Lähtö tuli näille vuokralaisille. Taisi jäädä takuuvuokra palauttamatta - Niin tämä mies oli hoikka, pitkä nopeasti reagoiva ja sähähtelevä, kuin jonkun taistelukoulutuksen saanut, Vihamielinen.


    • Anonyymi

      Onhan tuo kuumaa. Läpitalon kämppä onneksi pohjakerroksessa, niin ei pääse hirmuinen pätsi syntymään. Mutta kyllä sellainen raskaan tunkkainen olo alkaa olla hieman täälläkin.

      Yritän harrastella kevyttä liikuntaa joskus iltasella.

    • Anonyymi

      Edesmenneen Fredin euroviisuissa esittämä kappale : "Varjoon, suojaan alta polttavan auringon " on nyt hyvin ajankohtainen tulkinta !

    • Anonyymi

      LINNUILLE VETTÄ !!!!

      • Anonyymi

        Aamulla panin parille kukkapurkin aluselle, sellaiselle vähän isommalle. Päivällä menin tarkistamaan vesi tilannetta. oli jonotusta ja vedey vähissä. Hankin vielä isompaa aluslautasta ja vettä täyteen. Oli täysi loiskina meneillään joka alustalla.


        Niin että kylpypaikkoja pihalle.

        Kiersin kauppoja. Olisin ostanut vähän syvempiä, mutta en löytänyt, en astiahyllyiltäkään. Täytyy huolehtia, että ovat semmoisia, että tirpat pääsee poiskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla panin parille kukkapurkin aluselle, sellaiselle vähän isommalle. Päivällä menin tarkistamaan vesi tilannetta. oli jonotusta ja vedey vähissä. Hankin vielä isompaa aluslautasta ja vettä täyteen. Oli täysi loiskina meneillään joka alustalla.


        Niin että kylpypaikkoja pihalle.

        Kiersin kauppoja. Olisin ostanut vähän syvempiä, mutta en löytänyt, en astiahyllyiltäkään. Täytyy huolehtia, että ovat semmoisia, että tirpat pääsee poiskin.

        Kyllä on vilske ja pärske käynyt kylpylautasilla.

        Lintujen puolesta pyydän, KYLPYLAUTASIA PIHALLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on vilske ja pärske käynyt kylpylautasilla.

        Lintujen puolesta pyydän, KYLPYLAUTASIA PIHALLE.

        Vein vielä äsken kummallekin kylpyläosastolle pikku tassit ja niihinlähdevettä, ettei tarvitse toisten kylpyvettä juoda. Ja pienet poikaset pystyvät paremmin juomaan niiden reunasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vein vielä äsken kummallekin kylpyläosastolle pikku tassit ja niihinlähdevettä, ettei tarvitse toisten kylpyvettä juoda. Ja pienet poikaset pystyvät paremmin juomaan niiden reunasta.

        Itse asun kerrostalossa, mutta kun on maaparveke, niin laitoin vanhan pannupizzavuoan altaaksi, josko tännekin linnut tulisivat kylpemään. Kyllä niitä tuossa joskus pyörii, kun on aika vehreä tämä paikka istutuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asun kerrostalossa, mutta kun on maaparveke, niin laitoin vanhan pannupizzavuoan altaaksi, josko tännekin linnut tulisivat kylpemään. Kyllä niitä tuossa joskus pyörii, kun on aika vehreä tämä paikka istutuksineen.

        vettä pitää vaihtaa joka päivä, joskus useammankin kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vettä pitää vaihtaa joka päivä, joskus useammankin kerran

        Joo, siirsin tuo vuoan nurmen puolelle, sen verran että yletyn kaatamaan tuoreet vedet kannulla. Ajattelin, että linnut ja siilit löytävät siihen paremmin kuin tänne kaiteen sisäpuolelle.


    • Anonyymi

      Te täyspäiset muualla asuvat, jatkakaa veden tarjoamista ja muut alkakaa se palvelu. Tästä pihapiiristä näyttää linnut yht'äkkiä hävinneen. Tämän on eläinrääkkäyspaikka harjun päällä.

      Yritin asetella lautaset niin, ettei niihin pystyisi ikkunoista helposti e-aseella ampumaan.
      Eilen alkuillasta oli vielä lintuja. Tänään varhain aamulla ei yhtään, eikä vieläkään kuin yksi. -Eilen yksi emäntä oli vihainen , kun laatikkopuutarhastaan oli muutamasta uudesta taimestaan mansikat syöty. PITÄÄ MIETTIÄ, MILLÄ TAVOIN LINNUT SAADAAN TORJUTTUA!!! (Ei siis mansikat suojattua.)


      Päädyin ULTRAÄÄNEEN. Nythän minut nolattua, kun lopettavat sen käytön ja linnut yht'äkkiä palaisivat. - Tai sehän vain vahvistaisi minun hypoteesiani.

      • Anonyymi

        olisiko laarotti suhone mäkelä jne????- kellään tietoa-?
        laitakaa turku ketjuun maailman menoa palstalle


    • Anonyymi

      SLL.fi

      Auta pihapiirin eläimiä selviämään helteestä - Suomen luonnonsuojeluliitto

    • Anonyymi

      Siis miten selviytyä helteestä.


      Jokunen kesä taaksepäin ensimmäisen kerran olin pulassa, kun tuli elokuussa helleaalto. Asunto oli hyvin kuuma. Rupesin olemaan ihan väsy.

      Yhtenä iltana menin viereisten talojen väliin puutarhakeinuun istumaan. Siellä oli varjoista ja kävi tuulevire. -Punainen lanka: Talon päädyn kihdalle ajoi auto ja sieltä ammuttiin minua kurkkuun e-aseella. (Ei tehty ensimmäistä kertaa.) Se aiheutti kipua,voimakasta yskimistä ja hengityksen estymistä, Nousin ylös ja lähdin kävelemään auton luo nähdäkseni ampuja. Ehdin juuri nähdä, kun jostakin rupesi tulemaan ilm. mikroaaltoa selkään, päähän. Juoksi autokatoksen taakse,. Kun tuli toisesta päästä esiin, taas oli ampuminen vastassa.- Selvitin rekkarin perusteella ampujan ja haukuin netissä kunnolla. -On poistettu.

      • Anonyymi

        Kirjoittamistani sotkettiin jättämällä ännät pois.
        Siis:Juoksin autokatoksen taakse------Kun tulin toisesta päästä esiin---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittamistani sotkettiin jättämällä ännät pois.
        Siis:Juoksin autokatoksen taakse------Kun tulin toisesta päästä esiin---

        tässä ketjussa on jäljellä yksi maininta tapahtumasta

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15326793/kotipihan-stalkkaukset

        tarkistin moneen kertaan, linkki on kirjoitettu oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä ketjussa on jäljellä yksi maininta tapahtumasta

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15326793/kotipihan-stalkkaukset

        tarkistin moneen kertaan, linkki on kirjoitettu oikein

        En huomannut, miten pahasti trollit ovat ketjun alkuosan sotkeneet. Ei kannata lukea, Loppupuoli on selkeää ja järkevää,. Ei vaan kuulu helle-aiheeseen,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomannut, miten pahasti trollit ovat ketjun alkuosan sotkeneet. Ei kannata lukea, Loppupuoli on selkeää ja järkevää,. Ei vaan kuulu helle-aiheeseen,

        Tai siis oli kun sitä joskus luin, tänäänhän sekin voi olla mitä vaan.


    • Anonyymi

      HUH HELLETTÄ ja kuivuutta. Te täyspäiset ihmiset, antakaa vettä linnuille.

    • Anonyymi

      NAUTITAAN VIILEÄMMÄSTÄ, ensi viikon helle jo odottaa pääsyä Suomeen.

      Linnut tarvitsee edelleen vettä, kuivaa on. Kyllä olisi kylpeminenkin kivaa.

    • Anonyymi

      Onneksi ovat helteet ohi.

      STALKKERIT TOIMIVAT KAAVAN MUKAAN

      Helteet ottivat vähän koville. Yritin pitää huolta neste- ja elektrolyyttitasapainosta. Laahustelin päivän mittaan pihalla etsien varjossa olevaa penkkiä. Kunto meni niin huonoksi, että arvelin voivani tuupertuakin.

      Mietn kyllä kaksi kertaa, voinko pihalla oleileville stalkkereille kertoa tästä ja toivoa, että tilaavat ambulanssin, jos niin käy. Kaksi kertaa sen takia, että harrastavat maassa makaavan potkimista.

      Jälkimmäinen toteutui. Eivät odottaneet tuupertumista, vaan käyttivät heikkoa tilaani heti hyväksi. Aloittivat tiiviin häirinnän joka puolella pihaa minne meninkin : äkillistä kovaa meluhäirintää sun muuta mobbausta. Olin jo ihan vapisevassa kunnossa, kun hain kotoa jäätelön ja istuin varjoisalle penkille syömään sitä. Läheiseen keinuun tuli pahisstalkkerin vaimo istumaan. Lähdin jo karkuun, mutta joku triggeri laukaisi minussa vanhan trauman muistamisen. Ja soperrustulvan , silmät nurinpäin päässä lähdin vielä siitäkin karkuun, mutta sitten olikin jo pahisstalkkeri lohduttamassa vaimoaan. Näki kyllä, että olin ihan tillin tallin.- En muistanut jälkeen päin muuta kuin, että "en anna ikinä anteeksi"oli lause, jota toistin.

      Olin taas se kauhea hullu, joka ILMAN MITÄÄN SYYTÄ TULEE SYYTTELEMÄÄN.

      • Anonyymi

        SIIS VAKIOKAAVA

        Ensin valvotetaan, rääkätään ja kidutetaan 1- 3 yötä. Sitten päivällä laukaistaan triggerillä 1-2 traumamuistoa. Kun sitten miltei luhistun ja saan hepulin, niin syalkkerit päästelee: ilman mitään syytä ihan yht¨äkkiä rupesi sekoilemaan.

        Tuolla kissakriisijutussa pääasiallinen triggerin laukaisu tapahtui tilanteeseen, jossa minut kuristettiin tajuttomaksi juuri sillä paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS VAKIOKAAVA

        Ensin valvotetaan, rääkätään ja kidutetaan 1- 3 yötä. Sitten päivällä laukaistaan triggerillä 1-2 traumamuistoa. Kun sitten miltei luhistun ja saan hepulin, niin syalkkerit päästelee: ilman mitään syytä ihan yht¨äkkiä rupesi sekoilemaan.

        Tuolla kissakriisijutussa pääasiallinen triggerin laukaisu tapahtui tilanteeseen, jossa minut kuristettiin tajuttomaksi juuri sillä paikalla.

        Kissakriisijutussahan minua valvotettiin edellisenä yönä, tiesin odottaa jotakin itseeni kohdistuvaa.
        Lasiteulla parvekkeella kissapuussa oleilevat kissat olivat olleet muutaman päivän sisälle suljettuina. Iltapäivällä huomasin, että parvekkeen ulko-ovenpuoleinen lasiseinä oli peitetty mustalla harsoverholla. Menin katsomaan päätylasin kautta. Ylhäällä pentu kurkisteli. Ruskea iso näkyi hämärästi. Mutta ei mustavalkoista. Lasissa oli vahvat heijastukset, oli vaikea nähdä. Sitten ilmestyi mustavalkoinenkin.

        Menin penkilleni istumaan. Kissanomistat tulivat ja päädyn kohdalle päästyään, mies alkoi huutaa: sinun ei tarvitse.....sitten tuli jotakin litaniaa, jossa komentojen muoto oli...EI saa-- ja sitten mitä ---se oli suggestiorimsu--aivot eivät noteeraa ei sanaa vaan ottavat vastaa SAA ---en ehtinyt tajuta, mitä kaikkea minulle huudettiin--kun jätkä lähti, ystävällisesti huumorilla huutelin, kyllä minun tarvi tarkistaa, olivatko kissat paikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissakriisijutussahan minua valvotettiin edellisenä yönä, tiesin odottaa jotakin itseeni kohdistuvaa.
        Lasiteulla parvekkeella kissapuussa oleilevat kissat olivat olleet muutaman päivän sisälle suljettuina. Iltapäivällä huomasin, että parvekkeen ulko-ovenpuoleinen lasiseinä oli peitetty mustalla harsoverholla. Menin katsomaan päätylasin kautta. Ylhäällä pentu kurkisteli. Ruskea iso näkyi hämärästi. Mutta ei mustavalkoista. Lasissa oli vahvat heijastukset, oli vaikea nähdä. Sitten ilmestyi mustavalkoinenkin.

        Menin penkilleni istumaan. Kissanomistat tulivat ja päädyn kohdalle päästyään, mies alkoi huutaa: sinun ei tarvitse.....sitten tuli jotakin litaniaa, jossa komentojen muoto oli...EI saa-- ja sitten mitä ---se oli suggestiorimsu--aivot eivät noteeraa ei sanaa vaan ottavat vastaa SAA ---en ehtinyt tajuta, mitä kaikkea minulle huudettiin--kun jätkä lähti, ystävällisesti huumorilla huutelin, kyllä minun tarvi tarkistaa, olivatko kissat paikalla

        Kas kummaa, pj. Jaana ilmestyi penkille viereeni. Olin ihan pöllämystynyt ja kerroin jätkän huutelusta. Jaana: johtuu varmaan siitä, että olet katsellut kissoja!!!! Kerroin, että syytti minun hyppineen pomppineen. - Enhän edes pystyisi.--Minulla harmaa muistikuva jostakin kumartelusta, kurkistelusta - jotakin ehkä mindkontrollilla aiheutettua,

        Sitten pari tuli autolla parkkipaikalle ja lähtivät kassiensa kulkemaan ovea kohti. Minä yritin lähteä äkkiä kotiin. Ylärapulla saavuttivat. Menin paniikkiin. Tajusin olevani juuri siinä kohtaa, jossa minut oli kuritettu tajuttomaksi. Syöksähdin raput alas apua huutaen. Pj nousi penkiltä ja tuli vastaan naureskellen. Olin jo pää hajalla. Odotin aika kauan ennen kuin lähdin rappukäytävään. No jätkä oli jäänyt odottamaan. Jos kuvaisin naaman ilmeen. tätä ei julkaistaisi. Minä vaan jankutin, jos kosket sormellakaan. otan heti poliisiin yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kummaa, pj. Jaana ilmestyi penkille viereeni. Olin ihan pöllämystynyt ja kerroin jätkän huutelusta. Jaana: johtuu varmaan siitä, että olet katsellut kissoja!!!! Kerroin, että syytti minun hyppineen pomppineen. - Enhän edes pystyisi.--Minulla harmaa muistikuva jostakin kumartelusta, kurkistelusta - jotakin ehkä mindkontrollilla aiheutettua,

        Sitten pari tuli autolla parkkipaikalle ja lähtivät kassiensa kulkemaan ovea kohti. Minä yritin lähteä äkkiä kotiin. Ylärapulla saavuttivat. Menin paniikkiin. Tajusin olevani juuri siinä kohtaa, jossa minut oli kuritettu tajuttomaksi. Syöksähdin raput alas apua huutaen. Pj nousi penkiltä ja tuli vastaan naureskellen. Olin jo pää hajalla. Odotin aika kauan ennen kuin lähdin rappukäytävään. No jätkä oli jäänyt odottamaan. Jos kuvaisin naaman ilmeen. tätä ei julkaistaisi. Minä vaan jankutin, jos kosket sormellakaan. otan heti poliisiin yhteyttä.

        Menin kotiin. Olin väsynyt, "pää hajalla", huonovointinen Illalla ajattelin, että käyn kiertämässä talon, pieni happihyppely. Ehkä auttaisi nukahtamisessa.

        minulta pantiin veri lentämään nenästä, etten voi kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin kotiin. Olin väsynyt, "pää hajalla", huonovointinen Illalla ajattelin, että käyn kiertämässä talon, pieni happihyppely. Ehkä auttaisi nukahtamisessa.

        minulta pantiin veri lentämään nenästä, etten voi kirjoittaa.

        Kun tulin talon päädyn takaa. kissamuija seisoi moolojon luona pussi kädessä. Hups, syöksähdin siihen suuntaan. Jäin ehkä kolmen metrin päähän. Siinä olimme ihan pahisstalkkerin ikkunoiden näkyvillä. Ja sitten alkoi vaikeasti selostettava puhetulva kissamuijan suusta. Se oli pitkä, moniosainen, etukäteen stalkkereiden suunnittelema ja kokoama ja oli tämän muijan päähän manipuloimalla asennettu ja nyt maniloidussa tilassa napilla painaen saatu ulos tulvimaan. Kun koko juttu oli tullut ulos, kissamuijan olemus muuttui ja alkoi puhua tavallisella äänellä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tulin talon päädyn takaa. kissamuija seisoi moolojon luona pussi kädessä. Hups, syöksähdin siihen suuntaan. Jäin ehkä kolmen metrin päähän. Siinä olimme ihan pahisstalkkerin ikkunoiden näkyvillä. Ja sitten alkoi vaikeasti selostettava puhetulva kissamuijan suusta. Se oli pitkä, moniosainen, etukäteen stalkkereiden suunnittelema ja kokoama ja oli tämän muijan päähän manipuloimalla asennettu ja nyt maniloidussa tilassa napilla painaen saatu ulos tulvimaan. Kun koko juttu oli tullut ulos, kissamuijan olemus muuttui ja alkoi puhua tavallisella äänellä-

        Hirveästi syytettiin, sitten moralisoitiin, sitten selitettiin, sitten oli empatiajakso: miltä minusta itsestä tuntuisi esim. jos joku katselisi ikkunasta sisälle - äh- en minä ole katsellut ikkunasta sisälle - en ymmärtänyt oikein mitään, en jaksanut kuunnella, ohi meni. Yritin huudella: lopeta jo.
        Sitten määkyi: sinun kanssasi ei voi puhua, Vastasin:oikea huomio. Olen erittäin väsynyt. Seuraavan kerran voi yrittää puhumista, kun minun on annettu nukkua.
        Sanoin, että olen ollut pitkän aikaan rankan vainon kohteena. Minulta on jo elämä tuhottu. Voisin tehdä vaikka itsemurhan, mutta kun sekään ei onnistuisi, vahditaan niin tarkkaan.
        Vainolla on tarkoitus suunnitelmallisesti murhata minut. Kaikki, jotka osallistuvat vainooni, osallistuvat murhaamiseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveästi syytettiin, sitten moralisoitiin, sitten selitettiin, sitten oli empatiajakso: miltä minusta itsestä tuntuisi esim. jos joku katselisi ikkunasta sisälle - äh- en minä ole katsellut ikkunasta sisälle - en ymmärtänyt oikein mitään, en jaksanut kuunnella, ohi meni. Yritin huudella: lopeta jo.
        Sitten määkyi: sinun kanssasi ei voi puhua, Vastasin:oikea huomio. Olen erittäin väsynyt. Seuraavan kerran voi yrittää puhumista, kun minun on annettu nukkua.
        Sanoin, että olen ollut pitkän aikaan rankan vainon kohteena. Minulta on jo elämä tuhottu. Voisin tehdä vaikka itsemurhan, mutta kun sekään ei onnistuisi, vahditaan niin tarkkaan.
        Vainolla on tarkoitus suunnitelmallisesti murhata minut. Kaikki, jotka osallistuvat vainooni, osallistuvat murhaamiseeni.

        Ehkä myöhemmin yksityiskohtia, nyt vain viattomaksi uhriksi heittäytyminen. "Voisitko jo lopettaa ja antaa meidän olla rauhassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä myöhemmin yksityiskohtia, nyt vain viattomaksi uhriksi heittäytyminen. "Voisitko jo lopettaa ja antaa meidän olla rauhassa,

        Seuraavana päivänä näin autokuskin keinussa istuskelemassa. Menin sinne ja huusin: eilen kysyit, minälaista väkeä on muuttanut naapuriin. Vastasin, etten tiedä , kun ole nähnyt kuin vilaukselta joskus. Nainen ei ihan heti ensimmäiseksi vaikuta suomalaiselta. Ei ole ruskaa ihoa, mutta on konkanokka ja musta tukka. - Kissoja on parvekkeella.

        Siis olin nähnyt vilaukselta, mutta oli syytetty kyttäämisestä, rauhan viemisestä sun muusta käsittämättömästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana päivänä näin autokuskin keinussa istuskelemassa. Menin sinne ja huusin: eilen kysyit, minälaista väkeä on muuttanut naapuriin. Vastasin, etten tiedä , kun ole nähnyt kuin vilaukselta joskus. Nainen ei ihan heti ensimmäiseksi vaikuta suomalaiselta. Ei ole ruskaa ihoa, mutta on konkanokka ja musta tukka. - Kissoja on parvekkeella.

        Siis olin nähnyt vilaukselta, mutta oli syytetty kyttäämisestä, rauhan viemisestä sun muusta käsittämättömästä.

        Tulee mieleen mahdollisuus, että oli pyydetty muuttamaan, jotta saataisiin stalkattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen mahdollisuus, että oli pyydetty muuttamaan, jotta saataisiin stalkattua.

        siis kissaporukkaa oli pyydetty muuttamaan naapuriin, että heidän avullaan minua voitaisiin stalkata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kissaporukkaa oli pyydetty muuttamaan naapuriin, että heidän avullaan minua voitaisiin stalkata.

        kissakriisistalkkaus oli huolellisesti suunniteltu. Viimeinen hyökkäys illalla kohteena rättiväsynyt vanhus.

        Rättiväsyneelle uskaltaa pikkupimukin huudella ja esittää mahtavaa.

        Mutta pahempi tarkoitus käyttää hyväksi tilannetta, jossa psyykken suojaus ei enää toimi:

        kaikki huudettu menee suoraan alitajuntaan ( ainakin toive on ollut)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kissakriisistalkkaus oli huolellisesti suunniteltu. Viimeinen hyökkäys illalla kohteena rättiväsynyt vanhus.

        Rättiväsyneelle uskaltaa pikkupimukin huudella ja esittää mahtavaa.

        Mutta pahempi tarkoitus käyttää hyväksi tilannetta, jossa psyykken suojaus ei enää toimi:

        kaikki huudettu menee suoraan alitajuntaan ( ainakin toive on ollut)

        Olen pannut mieleeni haun päälle joistakin syytöksistä. Jotakin on alkanut tulla mieleen. Nyt annan vaan rauhassa pulpahdella mieleen. Siltä osin kuin minulla on ollut jotakin manipuloitua käytöstä, nämä kissaihmiset kyllä tietävät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pannut mieleeni haun päälle joistakin syytöksistä. Jotakin on alkanut tulla mieleen. Nyt annan vaan rauhassa pulpahdella mieleen. Siltä osin kuin minulla on ollut jotakin manipuloitua käytöstä, nämä kissaihmiset kyllä tietävät sen.

        MINUT ON EHDOLLISTETTU KISSAHUUSHOLLIN MAKUUHUONEEN IKKUNALLA OLEVAAN TUULETTIMEEN.

        Loputhan varmaan tiedätte itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINUT ON EHDOLLISTETTU KISSAHUUSHOLLIN MAKUUHUONEEN IKKUNALLA OLEVAAN TUULETTIMEEN.

        Loputhan varmaan tiedätte itsekin.

        Yleisölle tiedoksi:
        (asunnon ikkunoissa oli aina tummat alasvedetyt rullaverhot)

        kun tuuletin ohikulkiessani osui näkökenttään. kiinnitin siihen huomiota ja oli pakko tuijottaa. Voi olla, että olen mennyt tuijottamaan lähempääkin.

        Pimennetyt ikkunat kiinnittivät huomiotani. Ei kai ole ketään kotona. Sitten huomasin, että saattoi ollakin.
        NYT ON PALAUTUNUT MIELEEN, ETTÄ OLEN SEISSYT JA TUIJOTTANUT NOITA IKKUNOITA, MINUT ON EHDOLLISTETTU NIIHINKIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisölle tiedoksi:
        (asunnon ikkunoissa oli aina tummat alasvedetyt rullaverhot)

        kun tuuletin ohikulkiessani osui näkökenttään. kiinnitin siihen huomiota ja oli pakko tuijottaa. Voi olla, että olen mennyt tuijottamaan lähempääkin.

        Pimennetyt ikkunat kiinnittivät huomiotani. Ei kai ole ketään kotona. Sitten huomasin, että saattoi ollakin.
        NYT ON PALAUTUNUT MIELEEN, ETTÄ OLEN SEISSYT JA TUIJOTTANUT NOITA IKKUNOITA, MINUT ON EHDOLLISTETTU NIIHINKIN.

        Mutta en ole katsellut ikkunasta sisään niin kuin syytettiin. Eihän se olisi edes ollut mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta en ole katsellut ikkunasta sisään niin kuin syytettiin. Eihän se olisi edes ollut mahdollista.

        Vielä olohuoneen ikkuna.

        Välillä siinä päätypuolella liikkuessa on silmiin tullut ärsyttävää valoa, joka on peräisin olohuoneesta. Siellä näkyy ihan palkkä paljas lamppu. Muuten on pimeää.

        Vähään aikaan sitä ei ole näkynyt, eilenkö osui silmiin.

        Ihmetyttää se, että vaikka se valo ärsyttää silmiäni, kun näkökenttään osuu, en heti käännä päätä poispäin , VAAN KATSELEN VALOA jonkun aikaa,

        Että ehdollistettuko siihenkin?

        MUTTA EN OLE KATSELLUT IKKUNASTA SISÄLLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä olohuoneen ikkuna.

        Välillä siinä päätypuolella liikkuessa on silmiin tullut ärsyttävää valoa, joka on peräisin olohuoneesta. Siellä näkyy ihan palkkä paljas lamppu. Muuten on pimeää.

        Vähään aikaan sitä ei ole näkynyt, eilenkö osui silmiin.

        Ihmetyttää se, että vaikka se valo ärsyttää silmiäni, kun näkökenttään osuu, en heti käännä päätä poispäin , VAAN KATSELEN VALOA jonkun aikaa,

        Että ehdollistettuko siihenkin?

        MUTTA EN OLE KATSELLUT IKKUNASTA SISÄLLE.

        Vielä ikkunajuttu

        Silloin kun kissat vielä olivat ulkona, pihalla huomasin ison kissa naaman makuuhuoneen ikkunan oikeassa alanurkassa. Aha, että sieltä kissa voi käydä katselemassa.

        Sitten kissat vietiin sisälle. Joku asukas sanoi, että vievät varmaan sen kissapuun parvekkeelta sisälle. (Ei ole viety.)
        Näin ison kissan naaman ikkunassa samassa paikassa. Myöhemmin mustavalkoinen istui siinä.
        Rullaverho oli lähes alhaalla. Tuuletin ja muuta kamaa ikkunalaudalla, etten varmasti nähnyt sisään.
        Sitten tuli se iltapäivä, jonka pitäisi olla kuvattuna tuolla aiemmin, ellei ole poistettu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä ikkunajuttu

        Silloin kun kissat vielä olivat ulkona, pihalla huomasin ison kissa naaman makuuhuoneen ikkunan oikeassa alanurkassa. Aha, että sieltä kissa voi käydä katselemassa.

        Sitten kissat vietiin sisälle. Joku asukas sanoi, että vievät varmaan sen kissapuun parvekkeelta sisälle. (Ei ole viety.)
        Näin ison kissan naaman ikkunassa samassa paikassa. Myöhemmin mustavalkoinen istui siinä.
        Rullaverho oli lähes alhaalla. Tuuletin ja muuta kamaa ikkunalaudalla, etten varmasti nähnyt sisään.
        Sitten tuli se iltapäivä, jonka pitäisi olla kuvattuna tuolla aiemmin, ellei ole poistettu,

        Jaa niin, lasitettu parveke on yhtä ikkunaa. Pikkupimu takoipäähäni, että parveveke on hänen kotinsa. Minulla ei ole oikeutta katsella hänen kotiinsa. No kodista näkyy kissapuu ja kissoja. Ei muuta. MINÄ EN OLISI SAANUT KATSELLA KISSOJA !!!!!

        Hirveä yksityisyyden ja kotirauhan rikkomus. Kehotin tekemään rikosilmoituksen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin, lasitettu parveke on yhtä ikkunaa. Pikkupimu takoipäähäni, että parveveke on hänen kotinsa. Minulla ei ole oikeutta katsella hänen kotiinsa. No kodista näkyy kissapuu ja kissoja. Ei muuta. MINÄ EN OLISI SAANUT KATSELLA KISSOJA !!!!!

        Hirveä yksityisyyden ja kotirauhan rikkomus. Kehotin tekemään rikosilmoituksen-

        Kuka tämän teki ja miten?

        Olin menossa reippaalla vauhdilla kissaparvekkeen ohi. Yht'äkkiä pysähdyin kuin lasiseinään. Selässä tunsin kuin narun, joka veti taaksepäin. Pääsin sentään kääntymään, ettei tarvinnut takaperin kävellä. Kissa siellä katseli minua. Menin sen luo ja sanoin: oho.anteeksi, kävelin ohi moikkaamatta. Hyvää huomenta vaan. Pääsin uudestaan kävelemään, autokatokselle.
        Tämä tehtiin muistaakseni 3 kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämän teki ja miten?

        Olin menossa reippaalla vauhdilla kissaparvekkeen ohi. Yht'äkkiä pysähdyin kuin lasiseinään. Selässä tunsin kuin narun, joka veti taaksepäin. Pääsin sentään kääntymään, ettei tarvinnut takaperin kävellä. Kissa siellä katseli minua. Menin sen luo ja sanoin: oho.anteeksi, kävelin ohi moikkaamatta. Hyvää huomenta vaan. Pääsin uudestaan kävelemään, autokatokselle.
        Tämä tehtiin muistaakseni 3 kertaa.

        Kissat olivat jo osittain siirtyneet sisään. Ovi oli rakosellaan, joten saattoivat liikkua edestakaisin.
        Olin ruvennut kulkemaan autokseen parvekkeen päädyn kautta. Kissapuu näytti tyhjälle. En kulkenut ohi, vaankäännyin ja kumarruin ja kurkottelin ja tarkistelin, onko kissoja. Oli melkoista voimistelua. Puhuin koko ajan itsekseni, Kerran haa: näen ikkunan peilikuvasta, että ylätasolla on, Ääneen puhelin, että minun tarvii tietää, onko puussa kissoja.

        Tämä tapahtui useita kertoja. Tiesin, etten tehnyt sitä omasta halustani vaan pakotettiin.
        Ihan järsinkin siitä voimistelusta.

        Mitenkäs tämä tehtiin? Mindcontrolilla, mutta tarkemmin miten. Sisällä luultavasti joku seurasi.


    • Anonyymi

      ONKO TÄÄLLÄ HELLARIHARJU 2 A:SSA NYKYÄÄN NUORISON STALKKERKOULU

      joudutte kuulkaa etsimään uuden harjoitusolion

      • Anonyymi

        Ainakin ehdollistamista on opeteltu ja opetettu.

        Mindcontrollia.

        Suggestoiden antamista ei-sanalla hämäämällä (" Ei )SINUN TARVITSE TIETÄÄ ONKO KISSOJA."

        Pikkumuijan rimpsusta päätellen minua koskevia haukkumisia, syytöksiä, suggestitioita ei-sanaa käyttäen, myötäelämiseen vetoamista "miltä itsestä tuntuisi"esim. jos ikkunasta katsottaisiin sisälle , oli nk. piruilemista, minun ikkunoista on tullut vaikka mitä sisälle.

        Kävi ilmi, että on porukalla koottu vanhempien stalkkereiden kanssa.

        Eläinrääkkäystäkin oli opetettu ja sen kertomista minulle.


    • Anonyymi

      Pikkupimu on lahkon"kasvattama"(yäk), jos tekisin vaarallisuusarvion jätkästä, sitä ei julkaistaisi,
      En tee nykyään muistiinpanoja muuten, MUTTA NOISTA KAKAROISTA TEEN siltä varalta, että poliisilla on niille käyttöä.

      • Anonyymi

        Mitähän siellä asunnossa on tehty, kun on pitänyt olla pimennysverhot ikkunoissa yötä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän siellä asunnossa on tehty, kun on pitänyt olla pimennysverhot ikkunoissa yötä päivää.

        Olisi kiva tietää, mitä sädettä siitä lampusta tulee? Onko vielä sama lamppu kuin aikaisemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva tietää, mitä sädettä siitä lampusta tulee? Onko vielä sama lamppu kuin aikaisemmin?

        Kuljin parvekkeen päädyn ohi. Ei tarvinnut tarkistaa . onko puussa kissoja. Mutta tämä ei ollutkaan ehdollistus.

        Kukas poistaa ne ehdollistukset. Jos on e-häirinnän avulle tehty, voi olla vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljin parvekkeen päädyn ohi. Ei tarvinnut tarkistaa . onko puussa kissoja. Mutta tämä ei ollutkaan ehdollistus.

        Kukas poistaa ne ehdollistukset. Jos on e-häirinnän avulle tehty, voi olla vaikeaa.

        "Sillä lähtee, millä on tullutkin" - onko yritetty poistaa ehdollistumia


    • Anonyymi

      minkähänlaisia hirviöiden apulaisia seuraavaksi muuttaa tuohon luukkuun???

      etukäteen tiedoksi, että kirjoitan kaiken muistiin ja annan poliisille

      • Anonyymi

        Lyhyen kokemuksen jälkeen vaikuttaa, että naapuriin muutti pahasti vihanhallintaongelmia poteva motoriikaltaan nykivä henkiö, joka ilmoitti minulle ammatikseen POLIISI. Pyysin perumaan ilmoituksen, mutta i sitä tehnyt.

        En rupea asumaan sellaisen naapurina, joten joudun häipymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyen kokemuksen jälkeen vaikuttaa, että naapuriin muutti pahasti vihanhallintaongelmia poteva motoriikaltaan nykivä henkiö, joka ilmoitti minulle ammatikseen POLIISI. Pyysin perumaan ilmoituksen, mutta i sitä tehnyt.

        En rupea asumaan sellaisen naapurina, joten joudun häipymään.

        Positiivisesti ajatellen minulta säästyy vaivaa. Ei tarvitse poliisille raportoida, mitä hän mahdollisesti on tehnyt.

        Häipymistäni haittaa se, että olen niin tarkan kyttäämisen kohteena. Ellei sitten ole päätetty, että antaa sen mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivisesti ajatellen minulta säästyy vaivaa. Ei tarvitse poliisille raportoida, mitä hän mahdollisesti on tehnyt.

        Häipymistäni haittaa se, että olen niin tarkan kyttäämisen kohteena. Ellei sitten ole päätetty, että antaa sen mennä.

        Äsken tuli lenkillä puskaradiotäti vastaan. Huomautin, etten ollut vielä muuttanut tai tehnyt itsaria. Että kuka sinne oikein muutti. "Sen tytär". Mutta kenen sen.

        Siis kirjoitan muistiinpanot.

        Elektroninen häirintä on muuttunut eikä lievempään suuntaan. Ja minut käsiteltiin ennen tätä muutoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken tuli lenkillä puskaradiotäti vastaan. Huomautin, etten ollut vielä muuttanut tai tehnyt itsaria. Että kuka sinne oikein muutti. "Sen tytär". Mutta kenen sen.

        Siis kirjoitan muistiinpanot.

        Elektroninen häirintä on muuttunut eikä lievempään suuntaan. Ja minut käsiteltiin ennen tätä muutoa.

        Siitä käsittelystä.

        En tiedä, kuuluiko jo noita-akan kimppuuni käyminen siihen. Henkinen käsittely, supermobbaus yhden hengen voimin.

        Sitten perjantaina leppoisan Aulankoretken päätteeksi mukiin salaa nikotiinia ja nikotiinimyrkytys. Se aiheutti miettimistä ja muistamisen yrityksiä.

        Viikonloppuna podin yllättäen ilmaantunutta hammasvaivaa. Mistä kyse? Lopulta tiistai-aamuna kävin tilaamassa tk:ta ajan, jonka myöhemmin peruin. Käynti aiheutti miettimistä.

        Viikonloppua en muuten muista- Jos on jotakin ollut, olen pitänyt tavanomaisena stalkkauksena.
        Maanantaina oli ylimääräistä touhua, renkaitten vaihdattamista, ym. Sitten pantiin menemään Tokmannille, jossa lähimaksuhässäkkä. Kotona sitten naapurin lasitetulta parvekkeelta tuijotti mies.

        En muista kaikkea, mutta tyyli stalkkauksissa ennen naapuriin muuttoa oli yllätyshyökkäykset, joita joutui pohtimaan. Ja koko ajan voimakas ja erilaiseksi muuttunut e-häirintä.

        Oli suunniteltu juttu.

        Saa nähdä julkaistaanko tätä viestiä tällaisena, vai vain lyhennettynä tai ei ollenkaan.

        Tässä olisi kuvattuna pätkä häirinnän kohteen elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä käsittelystä.

        En tiedä, kuuluiko jo noita-akan kimppuuni käyminen siihen. Henkinen käsittely, supermobbaus yhden hengen voimin.

        Sitten perjantaina leppoisan Aulankoretken päätteeksi mukiin salaa nikotiinia ja nikotiinimyrkytys. Se aiheutti miettimistä ja muistamisen yrityksiä.

        Viikonloppuna podin yllättäen ilmaantunutta hammasvaivaa. Mistä kyse? Lopulta tiistai-aamuna kävin tilaamassa tk:ta ajan, jonka myöhemmin peruin. Käynti aiheutti miettimistä.

        Viikonloppua en muuten muista- Jos on jotakin ollut, olen pitänyt tavanomaisena stalkkauksena.
        Maanantaina oli ylimääräistä touhua, renkaitten vaihdattamista, ym. Sitten pantiin menemään Tokmannille, jossa lähimaksuhässäkkä. Kotona sitten naapurin lasitetulta parvekkeelta tuijotti mies.

        En muista kaikkea, mutta tyyli stalkkauksissa ennen naapuriin muuttoa oli yllätyshyökkäykset, joita joutui pohtimaan. Ja koko ajan voimakas ja erilaiseksi muuttunut e-häirintä.

        Oli suunniteltu juttu.

        Saa nähdä julkaistaanko tätä viestiä tällaisena, vai vain lyhennettynä tai ei ollenkaan.

        Tässä olisi kuvattuna pätkä häirinnän kohteen elämää.

        Kun nyt joku sisko tai lapsi on muuttanut naapuriin, pudotin postiluukusta raportin keväältä 2017 parin kuukauden ajalta, jotta näkisi. minkälaisen stalkkauksen kohteena olen/ osittain ollut.

        Äsken poliisipalstalle ilmestyi joku rähjääjä, joka syytti minua siitä, että olen pudottanut naapurin luukusta tuon raportin. Taisi uhkailla oikeudella ja rangaistuksilla.

        Että mistähän nyt on kyse.


    • Anonyymi

      Elektronisessa häirinnässäni on tapahtunut muutoksia, tosin alkoivat jo muutama päivä ennen kuin huomasin naapuriin muutettavan.

    • Anonyymi

      Todellakin semmoista muutosta e-häirinnässä, että se vaikuttaa reaaliaikaisesti jonkun henkilön tekemälle. Tässä on ehtinyt jo pidempään olla automaattiohjelmia, jotka voi illalla klikata päälle.
      Nyt toissa yönä vissiin jouduin siirtelemään sänkyä. Ajattelin ääneen, että sieltä seinän takaa suunta on. - Eilen päivällä sitten naapurin asunnosta tuli koiran kanssa ulos se poliis tai "poliisi". Omat avaimet käytössä, demonstroi sen minulle. - Ja yöllä tuli eetä ka suunnasta, ei auttanut paikan vaihto.

      En viitsi tarkemmin kertoa, mitä on tehty.

      • Anonyymi

        "automaattiohjelmia, jotka voi illalla klikata päälle."

        Siis minä en itse klikkaa, vaan stalkkerit tekevät sen , esim. tunnin välein sihinä/kihinäpommi päähän, kerran yössä niin voimakas, että valvottaa kolme tuntia.


    • Anonyymi

      Meneillään on kaikenlaista. Ajatuksenlukijat varmaan kertovat , mitä olen huomannut ja ihmettelen ja teen alustavia johtopäätöksiä-

      Ei ole hellettä, onkin kylmää. Mittarissa sisällä normaalukemat.

    • Anonyymi

      Hyvä, että alkukesäksi on luvattu viileää ilmaa.

      Loppusyksystä huomasin, että tyyli e-häirinnässä oli muuttunut. Vähemmän automaatti-ohjelmia. Ja nythän taas on muuttunut. Jollekin kokeiluhaluiselle sadistille on annettu ihan vapaat kädet.

      • Anonyymi

        Jonkinasteinen vallankäyttäjä vainossani on viimeiset 10 vuotta aivan ilmeinen maligni narsisti, jääkylmä. Minulle on koko ajan kostettu väärää ilmaisua tai pikku tekoa järjettömillä stalkkauksilla, melkein Thaimaan kuninkaan tyyliin.

        Ei tarvi hellettä odotella, silloin vaan olen puolustuskyvytön -no niihän olen nytkin. En hullulle rikolliselle mitään mahda.


    • Anonyymi

      nostetaan tämä, mitäs suotta aloitin uuden

      • Anonyymi

        Että tämmöistä oli viime kesänä.


      • Anonyymi

        nostetaan tämä, mitäs suotta aloittamaan uutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nostetaan tämä, mitäs suotta aloittamaan uutta

        Ja samaa sadistimeininkiä on. Varis tuli pyytämään . Sillä kurkkukin kuiva eikä saanut enää nokkaa kiinni. Laiton vettä lautaselle. Varis hitaasti käveli sinne. Kun pääsin sisälle, kuului ulkoa surkeaa röhinäkaakkaata. Menin ikkunaan. Varis oli poissa. Siis?

        Sitten menin pesulasta hakemaan vettä, Minulle kraanasta sellaista liejua, etteivät eläimetkään sitä juo, vaikka lätäkkövettä juovat. Siellä yx ämmä rupesi esittämään: voi kun pelästyin. Ja meinasi läjään mennä, kun imelästi nauroi. Vasta myöhemmin älysin yhteyden. Olo ämmä ultraäänellä pelästyttänyt variksen pois.


    • Anonyymi

      Sää tiedotukset muuttuvat yhtämittaa: ensi viikolla viileää, ei kun tuleekin idästä kauhea helle, ei kun jostakin syystä tulekaan, mutta elo-syyskuu ovat vaarallisen lämpimiä-----

    • Anonyymi

      Onneksi hellekaudet ovat olleet lyhyitä tänä kesänä.

    • Anonyymi

      Kun tarpeeksi rääkättiin adrenaliini-ym ryöpyillä, lähti tulppa puheputken päältä ja niinpä tuli kiiremuutto A4 naapureille taas. -Saa nähdä millaiset stalkkerit siihen seuraavaksi muuttaa.

    • Anonyymi

      kyllä on tehty sekavaksi tämä ketju, oli selkeämpänä oli ollut melkoinen todiste.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe