Päihteet ja moottorikäyttöinen ajoväline ovat huono yhdistelmä. Se karkaa käsistä liian helposti. Jos vedät vedät viihdeaineita, jätät prätkän, kevarin, crossipyörän, mopon, fillarin tai auton sovinnolla kotiin. Parempi olisi myös jättää jauhot sovinnolla pussiin.
Jos kaveri vetää, älä ainakaan lähde kyytiin. Liikenteeseen ja kyytiin vain selvin päin.
Aineissa ei kannata ajaa edes kotikulmilla
7
2199
Vastaukset
- Anonyymi
Helvetti sentään jos vielä alkoholia veressä onko perää kuulemma oli, ja moottoripyörät vielä rämä kunnossa, ei pidä viinan kanssa läträtä moottoripyöräilijät näin siinä käy?
- Anonyymi
Se oli siinä. Jiiin keulimiset on sitten keulittu. Ei nouse etupyörä enää.
- Anonyymi
Muttta kenelle nämä kulkuneuvot olivat rekisteröityjä, koska eivät varmastikaan alaikäisille.... eli kuika on ATAPPOVASTAAJA.A
- Anonyymi
Jos prätkän koneen kuutiotilavuus on suurempi kuin kuskin aivojen koko, on tiedossa pahoja ongelmia. Tässä casessa kävi just näin.
Keskiverto ihmisen aivojen tilavuus on n. 1350 cm3, Busan motikka 1340 cm3.
Muttta tässä keisissä busanistikuskin pään volyymi about 1100 cm3, joka on siis << 1340 cm3. - Anonyymi
Onhan se vähän typerää kun autolla kännissä ajanutkin joutuu maksamaan kymmenien tuhansien korvaukset kyydissä olleelle , pitäisi olla itse vastuussa jos lähtee kyytiin vaikka tietää olevan humalassa.
- Anonyymi
Ihan sama. Kolme kerralla pois, nomaalit ihmiset kiittävät.
- Anonyymi
Totta, ei maaseutu kaipaa veronmaksajia, mummot ja tukijullit vain kuluttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913