Karhiniemen matoherneet

Anonyymi

Ootteko ostanut osuuskaupan pihassa olevasta herneitä.
ÄLKÄÄ OSTAKO
Joka toisessa on matoja. Ihan paskoja.

9

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pittääkö sitten ostaa myrkytettyjä ja site si marottomia? Eiks matone mäki ja Matomäki oo sama asia?

• Anonyymi

Samalla hinnalla tuoretta lihaa.

• Anonyymi

Yrittäjäperheellä miljoonan tulot ja silti hommat noin!!

• Anonyymi

Normaalissa suomalaisessa herneenpalossa on aina jonkin verran matoja. Pitäisi laittaa jotkin Intiasta tai Kiinasta ostetut, kovat hyönteismyrkyt peltoon, niin sillä madottomuus vähenee.

• Anonyymi

Soon liäteen syy.

• Anonyymi

Tarkemmin siis nimenomaan lietteenpuutoksen syytä, jos alkaa tulee hernepalkoihin isoo matoo.

Huhti-toukokuulla kun ammattimies peittää siistillä sikalietepeitteellä hernepellot ennen kylvöjä, niin on takuuvarmaa että yhteenkään hernepalkoon ei tule matoja. Ei tule matoja sinä kesänä, eikä tule vielä seuraavanakaan kesänä. Tälle on takuu olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkemmin siis nimenomaan lietteenpuutoksen syytä, jos alkaa tulee hernepalkoihin isoo matoo.

Huhti-toukokuulla kun ammattimies peittää siistillä sikalietepeitteellä hernepellot ennen kylvöjä, niin on takuuvarmaa että yhteenkään hernepalkoon ei tule matoja. Ei tule matoja sinä kesänä, eikä tule vielä seuraavanakaan kesänä. Tälle on takuu olemassa.

Ja taattusti ruikku lentää kun niitä syö.

• Anonyymi

älä vedä hernettä nenääsi niissä on matoja

• Anonyymi

Mutta toisaalta myös nämä Karhiniemen herneet ovat samalla myös hyvin proteiinipitoisia, jota asiaa ei myöskään pidä unohtaa arvosteluissa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2256
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1099
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      99
      953
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      898
    5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      801
    6. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      789
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      56
      768
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      84
      763
    9. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      259
      752
    10. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      51
      713
    Aihe