Haluaako joku kokea sporttisen miehen käsittelyn?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Komea varsi pysyy hyvin kädessä, taidat olla ite puuhassa
- Anonyymi
Onkohan sulla vaan kovat luulot itsestäsi? Runkkaatko samalla kun kirjoittelet tänne?
- Anonyymi
Rukalla saat netseellistä
- Anonyymi
Siis /Onko koolla väliä / todellaki sillä on väliä.
En epäile olet varmaa sporttine mies,muta tuo mulkkusi ei todella ole mikää iso,näin asia on.
Että laskeppa poika tuo nokkasi asento alas.
Olen Rva 39v , olen saanut,ja saan rakastaja miehiä jatkuvasti,joilla mulkku on vähintää tuo
20>cm ja paljo miehiä joilla 22,5- 23,5 cm.
Avaa poika silmäsi katsele ympärillesi tälläistä on maalima,missä on isojaki kyrpä miehiä.
Omalla ukollani on tuo noi 18cm mulukku,tämä ei riitä minulle,olen halukas nainen, mieheni tämä
ymmärtää hyväksyy minulle vieraat miehet antamaa kyrpää nussii panemaa mua,näin on,ja kaikki menee hyvin. Terkui kiimanen rva.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446