Ovatkohan puheet totta kun olen kuullut puhuttavan että Parkanon katsastusasema lopettaa toimintansa? Onkohan tänne tulossa uusi katsastusasema. Aika pitkä matka tulee jos auto pitää käydä katsastamassa Ikaalisissa tai Virroilla.
Katsastus Parkanossa
16
2707
Vastaukset
- Anonyymi
Syksyllä aloittaa Kallen Katsastus.
- Anonyymi
Kallen Katsastus toimii Kokkolassa ja aloittaa syksyllä myös Parkanossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallen Katsastus toimii Kokkolassa ja aloittaa syksyllä myös Parkanossa.
Mitenkähän pitkään mahtaa pysyä uusikaan yrittäjä Parkanossa, jos ihmiset edelleen käyvät katsastamassa autonsa Ikaalisissa-, Virroilla- tai Pohjanmaalla ja lokaa vaan kylvetään niskaan?
- Anonyymi
ensi kevätpuolella kuulemma aloittaa jullen pyörä ja kumi katsastustoiminnan.
- Anonyymi
Avajaiset saattavat olla 30.2.2022? Näin olen kuullut huoltoaseman parlamentissa puhuttavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avajaiset saattavat olla 30.2.2022? Näin olen kuullut huoltoaseman parlamentissa puhuttavan.
No hyvä tietää. Täytyypä laittaa päivä ylös kalenteriin. Kiitos vain vinkistä.
- Anonyymi
sopii epäillä että kukaan aloittaa jos käydään muualla katsastamas
- Anonyymi
mettänhoito pulju voisi siis katsastaa jos ei tuu kakka housuun
- Anonyymi
Myös Ghetton bordelli aloittaa kihniössä. Siä saa tarkastuttaa vaikka minkäslaista tavaraa.
- Anonyymi
Sinä samannäköinen et muuten naista saa kuin bordellissa, jos sielläkään, pysy vaan kotonasi.
- Anonyymi
hyvä ku lopettaa ku joka vuosi eri säännöt edellisvuonna meni läpi mut sitte keksivät et ny ei me vaikka täysin sama olen alkanu käymään tampereelle katsastukses ei siä keksitä omia sääntöjä suosittelen muillekkin ei tarvi kinata pellejen kans joiden taidot piisais ehkä talveksi kolaileen lunta suojateiltä
- Anonyymi
Kyllä ne varmasti on samat säännöt Suomen maassa jokaisella katsastusasemalla. Se on sitten ihan eri asia, että kuka niitä sääntöjä noudattaa ja tekee työnsä vastuullisesti. Toiset sitten tekevät tasan kahta asiaa, eli sutta ja sekundaa. Sellaiset huolimattomasti toimivat asemat sopivat varmasti oikein hyvin sellaisille asiakkaille, jotka muutenkin elävät kuin viimeistä päivää. Eivätkä välitä edes omasta turvallisuudesta liikenteessä, saatika sitten muiden ihmisten turvallisuudesta vähääkään. Kiittämättömyys on maailman palkka, ja joidenkin ihmisten leipälaji on vain valittaa jokaisesta asiasta. Meni sitten hyvin tai huonosti. Jos vain oma napa on aina se maailman napa, niin ennen pitkää mennään kyllä leuhkojen eväiden kera perse edellä puuhun.
- Anonyymi
jep mulla sama vuosi aimmin meni läpi nyt eri tyyppi ja eri säännöt jos joku puhuu että joka asemalla samat säännöt ei pidä paikkaansa viimevuonna oli kirkas kalvo takalasis jolla auto katsastettu 3 eri vuonna ikaalisis sit ostin tän auton meni viimevuonna läpi parkanos mut nyt ei menny vai samat säännöt se on aina ollu jo kymmeniä vuosia millä päällä inssi on ollu muistatteko ikaalisis holmevaaran entisen pois potkitun poliisin se löysi aina vikaa vaikkei ollu
- Anonyymi
Malttia vielä hetken verran, Kalle tulee ja katsastaa.
- Anonyymi
Epäilen vahvasti että Kalle leipiintyy melko nopeasti Taakaleitten öykkäröintiin. Parkanossa on Taakaleilla ihan omat säännöt ja lait. Ne on lähes samat kuin viidakossa. Ainut mikä pätee on, että isompi yleensä syö pienemmän.
- Anonyymi
Kallella on tarvittaessa etälamautin ja pumppuhaulikko, luulen että taakaleet ovat kiltisti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379