Katsastus Parkanossa

Anonyymi

Ovatkohan puheet totta kun olen kuullut puhuttavan että Parkanon katsastusasema lopettaa toimintansa? Onkohan tänne tulossa uusi katsastusasema. Aika pitkä matka tulee jos auto pitää käydä katsastamassa Ikaalisissa tai Virroilla.

16

2707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syksyllä aloittaa Kallen Katsastus.

• Anonyymi

Kallen Katsastus toimii Kokkolassa ja aloittaa syksyllä myös Parkanossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallen Katsastus toimii Kokkolassa ja aloittaa syksyllä myös Parkanossa.

Mitenkähän pitkään mahtaa pysyä uusikaan yrittäjä Parkanossa, jos ihmiset edelleen käyvät katsastamassa autonsa Ikaalisissa-, Virroilla- tai Pohjanmaalla ja lokaa vaan kylvetään niskaan?

• Anonyymi

ensi kevätpuolella kuulemma aloittaa jullen pyörä ja kumi katsastustoiminnan.

• Anonyymi

Avajaiset saattavat olla 30.2.2022? Näin olen kuullut huoltoaseman parlamentissa puhuttavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avajaiset saattavat olla 30.2.2022? Näin olen kuullut huoltoaseman parlamentissa puhuttavan.

No hyvä tietää. Täytyypä laittaa päivä ylös kalenteriin. Kiitos vain vinkistä.

• Anonyymi

sopii epäillä että kukaan aloittaa jos käydään muualla katsastamas

• Anonyymi

mettänhoito pulju voisi siis katsastaa jos ei tuu kakka housuun

• Anonyymi

Myös Ghetton bordelli aloittaa kihniössä. Siä saa tarkastuttaa vaikka minkäslaista tavaraa.

• Anonyymi

Sinä samannäköinen et muuten naista saa kuin bordellissa, jos sielläkään, pysy vaan kotonasi.

• Anonyymi

hyvä ku lopettaa ku joka vuosi eri säännöt edellisvuonna meni läpi mut sitte keksivät et ny ei me vaikka täysin sama olen alkanu käymään tampereelle katsastukses ei siä keksitä omia sääntöjä suosittelen muillekkin ei tarvi kinata pellejen kans joiden taidot piisais ehkä talveksi kolaileen lunta suojateiltä

• Anonyymi

Kyllä ne varmasti on samat säännöt Suomen maassa jokaisella katsastusasemalla. Se on sitten ihan eri asia, että kuka niitä sääntöjä noudattaa ja tekee työnsä vastuullisesti. Toiset sitten tekevät tasan kahta asiaa, eli sutta ja sekundaa. Sellaiset huolimattomasti toimivat asemat sopivat varmasti oikein hyvin sellaisille asiakkaille, jotka muutenkin elävät kuin viimeistä päivää. Eivätkä välitä edes omasta turvallisuudesta liikenteessä, saatika sitten muiden ihmisten turvallisuudesta vähääkään. Kiittämättömyys on maailman palkka, ja joidenkin ihmisten leipälaji on vain valittaa jokaisesta asiasta. Meni sitten hyvin tai huonosti. Jos vain oma napa on aina se maailman napa, niin ennen pitkää mennään kyllä leuhkojen eväiden kera perse edellä puuhun.

• Anonyymi

jep mulla sama vuosi aimmin meni läpi nyt eri tyyppi ja eri säännöt jos joku puhuu että joka asemalla samat säännöt ei pidä paikkaansa viimevuonna oli kirkas kalvo takalasis jolla auto katsastettu 3 eri vuonna ikaalisis sit ostin tän auton meni viimevuonna läpi parkanos mut nyt ei menny vai samat säännöt se on aina ollu jo kymmeniä vuosia millä päällä inssi on ollu muistatteko ikaalisis holmevaaran entisen pois potkitun poliisin se löysi aina vikaa vaikkei ollu

• Anonyymi

Malttia vielä hetken verran, Kalle tulee ja katsastaa.

• Anonyymi

Epäilen vahvasti että Kalle leipiintyy melko nopeasti Taakaleitten öykkäröintiin. Parkanossa on Taakaleilla ihan omat säännöt ja lait. Ne on lähes samat kuin viidakossa. Ainut mikä pätee on, että isompi yleensä syö pienemmän.

• Anonyymi

Kallella on tarvittaessa etälamautin ja pumppuhaulikko, luulen että taakaleet ovat kiltisti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe