Suomen ja Israelin koronatartunnat nousussa !

Anonyymi

13.7.2021 Israelin tartunnat JO 1275 ja koronakuolemat 2 ! (pieni viive tilastoissa 14.7. ei vielä näy)

Suomessa 14.7.2021 tartunnat 383, sairaalahoidossa 44, tehohoidossa 10 ja koronakuolemat 2 !

Seuraamme tilannetta.

30

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Missä on koronarokotteiden teho?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on koronarokotteiden teho?

        Viime kesänä tehosivat ainakin paremmin 😆🖒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime kesänä tehosivat ainakin paremmin 😆🖒

        Mutta silloin olikin kesä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on koronarokotteiden teho?

        Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita.

        Sun on kiva jossitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita.

        Eli susta on hyvä, että kaikki saa koronan? Hyvin tarttuu rokotettuihinkin, ja Israel tarjoaa 3. piikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silloin olikin kesä 👍

        No ei nyt kauheasti paremmin. Se kävi siellä viimekesänäkin alhaalla, ja sitten jo loppukesästä alkoi nousta uudelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli susta on hyvä, että kaikki saa koronan? Hyvin tarttuu rokotettuihinkin, ja Israel tarjoaa 3. piikkiä.

        Retoriikastasi päätellen olet vihervasemmistolainen, etkä muutenkaan kovin fiksu.

        En ole missään sanonut, että olisi hyvä, että kaikki saisi koronan. Rokotettuihin ei tartu kovin helposti ja vähemmän tarttuisi, jos olisi parempi rokotekattavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime kesänä tehosivat ainakin paremmin 😆🖒

        Ei niitä ollu, älä pilaa keskustelua muistuttamalla tuosta... 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on kiva jossitella

        "Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita."

        "Sun on kiva jossitella"

        Niin on, koska tilanne olisi vieläkin helposti korjattavissa ilman sokeaa aktiivista rokotevastustusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on koronarokotteiden teho?

        Teho = tehoton ja menee miinuspuolelle !
        Ei mitään näkyvää eikä todistettavaa apua!
        Paljon näkyviä haittoja ja kuolemia!
        Miksi jatketaan - eikö tämä ole itse asiassa sairasta tämä touhu!?


    • Anonyymi

      Juutalaiselle sopii silti minusta kuitenkin kaikkein parhaiten kipa suuhun, ja maski päähän.

      Näin se nyt ainakin siellä menee. Pikkuisen muuallakin mennyt.

    • Anonyymi

      Voisitteko te vielä luetella viimeisen viikon ajalta todettujen tartuntojen lukumäärän päivätasolla?

      • Anonyymi

        Kaikissa yli 50% rokottaneissa maissa tartunnat ovat laskussa katso itse faktatiedot, niin ei tarvi arvailla rokotteiden tehoa.


      • Anonyymi

        Salaliittotohtori ciuccuaa

        Kaikissa paljon rokottaneissa maissa tartunnat ovat laskussa, seuraavina listalla Britannia, Espanja, Israel ja USA.

        Katso itse fakta tiedot niin ei tarvi arvailla rokotteiden tehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa yli 50% rokottaneissa maissa tartunnat ovat laskussa katso itse faktatiedot, niin ei tarvi arvailla rokotteiden tehoa.

        Moldovassa on miltei samanlainen tartuntakäyrä, vaikka maalla on surkea rokotekattavuus. tulee mieleen onko näillä rokotteiksi sanotuilla uskomuslääkkeillä ja hoidoilla paljojakaan vaukutusta muuhun kuin uskomushoidon ylläpitämiseen......


        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moldovassa on miltei samanlainen tartuntakäyrä, vaikka maalla on surkea rokotekattavuus. tulee mieleen onko näillä rokotteiksi sanotuilla uskomuslääkkeillä ja hoidoilla paljojakaan vaukutusta muuhun kuin uskomushoidon ylläpitämiseen......


        ???

        Tehdäänhän niillä rahaa ja saadaan kansalaiset palaamaan normaaliin eli talouselämän haluamaan suuntaan.


      • Anonyymi

        Eivät he näköjään voineet.

        9.7. 390
        10.7. 432
        11.7. 323
        12.7. 193
        13.7. 1198
        14.7. 797
        15.7. 352

        Kyse näyttäisi olevan yhdelle päivälle kertyneestä raportoinnista.


    • Anonyymi

      Näyttää nousevan myös USA:ssa eli mrna rokotteen nostamat vasta-aineet eivät ole määrältään kaksusia katoavat pian.

    • Anonyymi

      Tiesin tämän liian hyvin jo alussa. Nuhaa ei pysty rokotteilla hävittämään. Rokote nostaa nuhan vasta-aineita. Nuhan vasta-aineet katoavat nopeasti, ja nuha tulee uudestaan.

      • Anonyymi

        Rokotettujen rokotepassimatkailu lisää tartuntoja ja viruksen määrää väestössä, rokote kun ei estä tartuntaa tai tartuttamista, mutta lisää sitäkin enemmän päättömien kanojen liikkumista, matkailua ja muuta parveilua. Uusia variantteja ne levittävät ja synnyttävät.


    • Anonyymi

      Mitä sitten?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja just joku tuolla väitti että laskussa .... Usko menny teijän soutamiseen ja huopaamiseen jo😅

    • Anonyymi

      Hyvä juttu on se, että kun verrataan kuoleman tilastoja. Niin korona, ei ole lisännyt kuolemia ollenkaan.
      Jos, olis oikein vaarallinen tauti, niin sen luulis näkyvän kuolemissa.
      Nyt kuolee saman verran ihmisiä/ viikko, kuin ennen koronaa. Viimeiset viikot ollut jopa, alikuolleisuutta.

      Kovasti hysterisoidaan, pelotellaan ihmisiä. Mutta, ihmiset, EI kuole yhtään enempää nyt, kuin ennen korona-aikaa.
      Eikö oo outoa?...minusta on.

      • Anonyymi

        Minusta ei ole outoa.

        Rokotuksilla on saatu pienennettyä todettujen tartuntojen määrää oleellisesti.

        Rokote estää ja lieventää oireita.

        Rokote estää viruksen leviämistä.

        Hoito on kehittynyt 1,5 aikana merkittävästi.

        Kuolema ei ole mielestäni oleellisin mittari tai ainakaan ainoa oleellinen. Tärkeään on seurata sitä, minkä verran sairastaminen vaatii hoitoa, aiheuttaa työstä poissaoloa, jättää pitkäkestoisia oireita, aiheuttaa pysyvää työkyvyttömyyttä jne. jne.


    • Koronarokote näyttää olevan yhtä hyödyllinen kuin rikkinäinen kortsu =)

      • Anonyymi

        Israelin vahvistetut tapaukset 4.heinäkuuta - 10. heinäkuuta 2021.

        20-29v 217 rokotetut ja 61 ei rokotetut
        30-39v 248 " 84
        40-49v 356 " 54
        50-59v 237 " 26
        60-69v 227 " 14
        70-79v 143 " 12
        80-89v 42 " 6

        Yhteensä 1470 196


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe