13.7.2021 Israelin tartunnat JO 1275 ja koronakuolemat 2 ! (pieni viive tilastoissa 14.7. ei vielä näy)
Suomessa 14.7.2021 tartunnat 383, sairaalahoidossa 44, tehohoidossa 10 ja koronakuolemat 2 !
Seuraamme tilannetta.
Suomen ja Israelin koronatartunnat nousussa !
30
74
Vastaukset
- Anonyymi
Israelissa vuosi sitten samaan aikaan 13.7.2020 tartunnat 1720 ja koronakuolemat 4.
Suomessa vuosi sitten samaan aikaan 14.7.2020 tartunnat 6, sairaalahoidossa 8, tehohoidossa 1 ja kuolemat 0
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_koronaviruspandemian_aikajana- Anonyymi
Missä on koronarokotteiden teho?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on koronarokotteiden teho?
Viime kesänä tehosivat ainakin paremmin 😆🖒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kesänä tehosivat ainakin paremmin 😆🖒
Mutta silloin olikin kesä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on koronarokotteiden teho?
Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita.
Sun on kiva jossitella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita.
Eli susta on hyvä, että kaikki saa koronan? Hyvin tarttuu rokotettuihinkin, ja Israel tarjoaa 3. piikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silloin olikin kesä 👍
No ei nyt kauheasti paremmin. Se kävi siellä viimekesänäkin alhaalla, ja sitten jo loppukesästä alkoi nousta uudelleen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli susta on hyvä, että kaikki saa koronan? Hyvin tarttuu rokotettuihinkin, ja Israel tarjoaa 3. piikkiä.
Retoriikastasi päätellen olet vihervasemmistolainen, etkä muutenkaan kovin fiksu.
En ole missään sanonut, että olisi hyvä, että kaikki saisi koronan. Rokotettuihin ei tartu kovin helposti ja vähemmän tarttuisi, jos olisi parempi rokotekattavuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kesänä tehosivat ainakin paremmin 😆🖒
Ei niitä ollu, älä pilaa keskustelua muistuttamalla tuosta... 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun on kiva jossitella
"Teho vaikuttaa ihan hyvältä. Nyt on liikkeellä n. 5 kertaa herkemmin tarttuva virusmuunnos, joka on päässyt leviämään Israelissa . Tartuntatilanne olisi paljon parempi ilman huuhaaporukoiden rokotevastaisia kampanjoita."
"Sun on kiva jossitella"
Niin on, koska tilanne olisi vieläkin helposti korjattavissa ilman sokeaa aktiivista rokotevastustusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on koronarokotteiden teho?
Teho = tehoton ja menee miinuspuolelle !
Ei mitään näkyvää eikä todistettavaa apua!
Paljon näkyviä haittoja ja kuolemia!
Miksi jatketaan - eikö tämä ole itse asiassa sairasta tämä touhu!?
- Anonyymi
Juutalaiselle sopii silti minusta kuitenkin kaikkein parhaiten kipa suuhun, ja maski päähän.
Näin se nyt ainakin siellä menee. Pikkuisen muuallakin mennyt. - Anonyymi
Voisitteko te vielä luetella viimeisen viikon ajalta todettujen tartuntojen lukumäärän päivätasolla?
- Anonyymi
Kaikissa yli 50% rokottaneissa maissa tartunnat ovat laskussa katso itse faktatiedot, niin ei tarvi arvailla rokotteiden tehoa.
- Anonyymi
Salaliittotohtori ciuccuaa
Kaikissa paljon rokottaneissa maissa tartunnat ovat laskussa, seuraavina listalla Britannia, Espanja, Israel ja USA.
Katso itse fakta tiedot niin ei tarvi arvailla rokotteiden tehoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa yli 50% rokottaneissa maissa tartunnat ovat laskussa katso itse faktatiedot, niin ei tarvi arvailla rokotteiden tehoa.
Moldovassa on miltei samanlainen tartuntakäyrä, vaikka maalla on surkea rokotekattavuus. tulee mieleen onko näillä rokotteiksi sanotuilla uskomuslääkkeillä ja hoidoilla paljojakaan vaukutusta muuhun kuin uskomushoidon ylläpitämiseen......
??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moldovassa on miltei samanlainen tartuntakäyrä, vaikka maalla on surkea rokotekattavuus. tulee mieleen onko näillä rokotteiksi sanotuilla uskomuslääkkeillä ja hoidoilla paljojakaan vaukutusta muuhun kuin uskomushoidon ylläpitämiseen......
???Tehdäänhän niillä rahaa ja saadaan kansalaiset palaamaan normaaliin eli talouselämän haluamaan suuntaan.
- Anonyymi
Eivät he näköjään voineet.
9.7. 390
10.7. 432
11.7. 323
12.7. 193
13.7. 1198
14.7. 797
15.7. 352
Kyse näyttäisi olevan yhdelle päivälle kertyneestä raportoinnista.
- Anonyymi
Näyttää nousevan myös USA:ssa eli mrna rokotteen nostamat vasta-aineet eivät ole määrältään kaksusia katoavat pian.
- Anonyymi
Tiesin tämän liian hyvin jo alussa. Nuhaa ei pysty rokotteilla hävittämään. Rokote nostaa nuhan vasta-aineita. Nuhan vasta-aineet katoavat nopeasti, ja nuha tulee uudestaan.
- Anonyymi
Rokotettujen rokotepassimatkailu lisää tartuntoja ja viruksen määrää väestössä, rokote kun ei estä tartuntaa tai tartuttamista, mutta lisää sitäkin enemmän päättömien kanojen liikkumista, matkailua ja muuta parveilua. Uusia variantteja ne levittävät ja synnyttävät.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Israelin tartunnat rokotusten aloittamisen jälkeen ovat tippuneet yli 90%. Rokotusten alkaessa 10.000
ja nyt alle tuhanteen.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/israel/ - Anonyymi
Ja just joku tuolla väitti että laskussa .... Usko menny teijän soutamiseen ja huopaamiseen jo😅
- Anonyymi
Katso linkki niin ei tarvi arvailla.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/israel/
- Anonyymi
Hyvä juttu on se, että kun verrataan kuoleman tilastoja. Niin korona, ei ole lisännyt kuolemia ollenkaan.
Jos, olis oikein vaarallinen tauti, niin sen luulis näkyvän kuolemissa.
Nyt kuolee saman verran ihmisiä/ viikko, kuin ennen koronaa. Viimeiset viikot ollut jopa, alikuolleisuutta.
Kovasti hysterisoidaan, pelotellaan ihmisiä. Mutta, ihmiset, EI kuole yhtään enempää nyt, kuin ennen korona-aikaa.
Eikö oo outoa?...minusta on.- Anonyymi
Minusta ei ole outoa.
Rokotuksilla on saatu pienennettyä todettujen tartuntojen määrää oleellisesti.
Rokote estää ja lieventää oireita.
Rokote estää viruksen leviämistä.
Hoito on kehittynyt 1,5 aikana merkittävästi.
Kuolema ei ole mielestäni oleellisin mittari tai ainakaan ainoa oleellinen. Tärkeään on seurata sitä, minkä verran sairastaminen vaatii hoitoa, aiheuttaa työstä poissaoloa, jättää pitkäkestoisia oireita, aiheuttaa pysyvää työkyvyttömyyttä jne. jne.
Koronarokote näyttää olevan yhtä hyödyllinen kuin rikkinäinen kortsu =)
- Anonyymi
Israelin vahvistetut tapaukset 4.heinäkuuta - 10. heinäkuuta 2021.
20-29v 217 rokotetut ja 61 ei rokotetut
30-39v 248 " 84
40-49v 356 " 54
50-59v 237 " 26
60-69v 227 " 14
70-79v 143 " 12
80-89v 42 " 6
Yhteensä 1470 196
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483