Korsetti, sukat ja korkkarit miehellä ?

Anonyymi

Olimme vaimoni kanssa lomalla ja seuraamme liittyi tuollainen Ladyboy. Vaimo ihastui tuohon pieneen ja hentoon kaveriin. Paneskelivat joka päivä. Nyt vaimo on etsinyt jostakin aivan heterojunkkarin, siis täältä Suomesta. Kaveri tykkää pukeutua naisten seksikkäisiin vaatteisiin. Ja vaimosta se on tosi kiihottavaa. Mikäs fetissi tämä on ? Mua ei tuo juttu juurikaan haittaa, mutta ihmettelen vain.

19

1274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai sellainen vaimo sulla ?

• Anonyymi

Oi sulla on ihana vaimo, minäkin haluaisin antautua hänelle, pukeudun kauniiksi naiseksi ja haluan silloin rakastella.

• Anonyymi

Buuaahaa pelle 🤡

• Anonyymi

Painu sinne peräkamariis nylkyttään satusetä

• Anonyymi

Olen nuori Bi -mies ja minua kiihottaa pukeutua naiseksi. Olen myös erään itseäni huomattavasti vanhemman parin tuttava. Olen harrastanut seksiä kummankin kanssa. Itse asiassa parin vaimo on minulle ensimmäinen kokemus naisen kanssa.

• Anonyymi

Aloittaja kait tarkoitti kuitenkin naisen viehtymistä naiseksi pukeutuneeseen mieheen ? Vai kuinka ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kait tarkoitti kuitenkin naisen viehtymistä naiseksi pukeutuneeseen mieheen ? Vai kuinka ?

Niinpä tarkoitti, mutta kerroin vain, että naiseksi pukeutuvia miehiä kyllä on paljon, myös heteroissa miehissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tarkoitti, mutta kerroin vain, että naiseksi pukeutuvia miehiä kyllä on paljon, myös heteroissa miehissä.

Hyvä, että joku nainen tykkää niistäkin. Mun mielestä ihan pelleporukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että joku nainen tykkää niistäkin. Mun mielestä ihan pelleporukkaa.

Joopas joo, on se kuitenkin melko kiihottavaa katsella tuollaisen kundin paneskelevan naiseni kanssa. Ainakin, jos vertaa johonkin isomahaiseen orveltäjään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopas joo, on se kuitenkin melko kiihottavaa katsella tuollaisen kundin paneskelevan naiseni kanssa. Ainakin, jos vertaa johonkin isomahaiseen orveltäjään.

Veli Hyvä, veit jalat suustani. Kiva tuota on kolmantena katsella. Pojalla on samanväriset pitkät hiukset, kuin vaimollani. Samanlaiset alusasut ja korkokengät. Hämärässä huoneessa ei päältäpäin tiedä, kumpi on nainen. Tarkemmassa tarkastelussa kyllä huomaa pojalla ylöspäin sojottavan hepin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veli Hyvä, veit jalat suustani. Kiva tuota on kolmantena katsella. Pojalla on samanväriset pitkät hiukset, kuin vaimollani. Samanlaiset alusasut ja korkokengät. Hämärässä huoneessa ei päältäpäin tiedä, kumpi on nainen. Tarkemmassa tarkastelussa kyllä huomaa pojalla ylöspäin sojottavan hepin :)

Täh, kait ne muutakin tekee kuin tanssii ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh, kait ne muutakin tekee kuin tanssii ?

No varmasti, silloin se vasta vaikeaa onkin erottaa, kumpi on nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellet rulaa ja housuissa kuraa trallallaa 🤪

• Anonyymi

Mä oon 18 v. kaveri ja olen pienestä asti halunnut pukeutua naisten vaatteisiin. Ensin siskoni, sitten äitini, mutta salaa. Puoli vuotta sitten naapurirappuun muutti hiukan erikoinen pariskunta. Näyttivät pukeutuvan ristiin ja milloin mitenkin. Tutustuin heihin ravintolassa ja he pyysivät poikkeamaan kylässä. Mukavia ja välittömiä ihmisiä, juttelivat kaikesta, myös seksistä yleensä ja tuosta pukeutumisestaan. Minäkin kerroin kiihottuvani naiseksi pukeutumisesta. Muista sitten pukeutuminen, kun tulet meille kylään, sanoi rouva, ja iski silmää. Mies nauroi. Menin sovittuna aikana ja farkkujen alla oli pitkät sukat ja korkokengät laitoin kassiin. Illan päätteeksi olimme kaikki kolme samassa sängyssä, naisiksi pukeutuneina. Mies kysyi, haluaisinko panna hänen vaimonsa kanssa. Touhusta ei kuitenkaan alkuun tullut mitään. Mies tuli avukseni ja otti kaluni suuhunsa ja kun se oli hetkessä jäykkä, ohjasi sen kädellä vaimonsa kuumaan koloon. Sinne meni ja hetken päästä tuli helpommin pois....Kyllä vaimostakin tuntui hyvältä.

• Anonyymi

Painu hoitoon pipipää

• Anonyymi

tuolleen ,,,,,;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuolleen ,,,,,;)

venyttelen just mies nännejäni nyloneissain ,,,,

• Anonyymi

Vautsi, toi olis nastaa, mutta ei mun mies varmaan suostuis.

• Anonyymi

Taidat olla melkoisen avuton, kun pitää moista kysyä.
      <vai onko ÄO kengän numeroa pienempi?

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3596
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe