Hyvää kesää! 😀😀
Kun sinä lopetat kesälomasi, Mano jatkaa omaansa jo vuosia ja sinä maksat sen veroillasi
18
580
Vastaukset
- Anonyymi
Mano on pitänyt lomansa monen muun puolesta.
- Anonyymi
Tuotanuinnii jäin työttömäksi vuonna 2013. Olen valamis töihin, mutta vaadin kolomen tunnin työpäivää täydellä palakalla. Arvatkeehan mitä woltin afrikan lähettipoika toi iltapalaks?
- Anonyymi
Arska ja Mano, syövät sinun verorahasi.
- Anonyymi
Manon ei kannata mennä töihin, sillä vouti veisi hänen saamastaan palkasta leijonanosan. Mano pärjää työttömänä taloudellisesti paljon paremmin nyt kun hän avokkinsa kanssa saa kaikki mahdolliset tuet mitä yhteiskunnalla vaan on tarjolla.
- Anonyymi
Manolla on siis Kela Gold niin kuin muillakin matuilla.
- Anonyymi
Just niin, täällä puhutaan/kirjoitetaan asiaa. T. P. Etonen
- Anonyymi
Manon laskut maksetaan veronmaksajien toimesta.
- Anonyymi
Hienoa, että ei tarvitse miettiä miten viettäisi lomansa, kun Mano pitää lomat puolestasi.
- Anonyymi
Marco de Wit jatkaa yhä kesälomaansa. Menkää te muut jo töihin ja rakentamaan Suomea.
- Anonyymi
Pörkele, Mano piti mun lomani. Mulle ei jäänyt ollenkaan lomaa.
- Anonyymi
Sinäkin maksat Manon lomailun
- Anonyymi
Mano lomailee ja me maksamme
Mano vaaliehdokkaana ja me emme äänestä.
Yksinkertaista- Anonyymi
Ja toimivaa
- Anonyymi
Lomat loppui meiltä veronmaksajilta, mutta Mano jatkaa vuosia kestänyttä lomaansa
- Anonyymi
Mano maksaa ikuisesti lomaillessaan Suomen kansalle, meille veronmaksajilla enemmän kuin kaikki nynnyt yhteensä.
- Anonyymi
Me veronmaksajat maksamme myös Manon oikeudenkäyntikulut ja häneltä rästiin jääneet laskut. Pitkäaikaistyötön Mano ei maksa itse mitään.
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Me veronmaksajat maksamme
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379