Hyvää kesää! 😀😀
Kun sinä lopetat kesälomasi, Mano jatkaa omaansa jo vuosia ja sinä maksat sen veroillasi
18
606
Vastaukset
- Anonyymi
Mano on pitänyt lomansa monen muun puolesta.
- Anonyymi
Tuotanuinnii jäin työttömäksi vuonna 2013. Olen valamis töihin, mutta vaadin kolomen tunnin työpäivää täydellä palakalla. Arvatkeehan mitä woltin afrikan lähettipoika toi iltapalaks?
- Anonyymi
Arska ja Mano, syövät sinun verorahasi.
- Anonyymi
Manon ei kannata mennä töihin, sillä vouti veisi hänen saamastaan palkasta leijonanosan. Mano pärjää työttömänä taloudellisesti paljon paremmin nyt kun hän avokkinsa kanssa saa kaikki mahdolliset tuet mitä yhteiskunnalla vaan on tarjolla.
- Anonyymi
Manolla on siis Kela Gold niin kuin muillakin matuilla.
- Anonyymi
Just niin, täällä puhutaan/kirjoitetaan asiaa. T. P. Etonen
- Anonyymi
Manon laskut maksetaan veronmaksajien toimesta.
- Anonyymi
Hienoa, että ei tarvitse miettiä miten viettäisi lomansa, kun Mano pitää lomat puolestasi.
- Anonyymi
Marco de Wit jatkaa yhä kesälomaansa. Menkää te muut jo töihin ja rakentamaan Suomea.
- Anonyymi
Pörkele, Mano piti mun lomani. Mulle ei jäänyt ollenkaan lomaa.
- Anonyymi
Sinäkin maksat Manon lomailun
- Anonyymi
Mano lomailee ja me maksamme
Mano vaaliehdokkaana ja me emme äänestä.
Yksinkertaista- Anonyymi
Ja toimivaa
- Anonyymi
Lomat loppui meiltä veronmaksajilta, mutta Mano jatkaa vuosia kestänyttä lomaansa
- Anonyymi
Mano maksaa ikuisesti lomaillessaan Suomen kansalle, meille veronmaksajilla enemmän kuin kaikki nynnyt yhteensä.
- Anonyymi
Me veronmaksajat maksamme myös Manon oikeudenkäyntikulut ja häneltä rästiin jääneet laskut. Pitkäaikaistyötön Mano ei maksa itse mitään.
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Me veronmaksajat maksamme
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876