Kannattaa kuumalla juoda vettä

😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tavalla mm. huonona olona, huimauksena yms. Itsellä jääkaapissa pari isoa pulloa vettä. Toinen itselle ja toinen koiralle. Vesipullosta näkee sitten onko juonut tarpeeksi. Suolan tai veden puutteen erottaa pissin väristä ne joilla ei ole ulkohuussia. Tumma väri kertoo nesteen puutteesta ja hailakka väri puolestaan suolan puutteesta, Suolakurkut, sipsit ja silli sekä meetwutsti ovat hyviä suolan lähteitä. Liikaa suolaa ei ole hyvä syödä kuitenkaan, koska siitä alkaa vaan janottaa lisää.

Onneksi pian palataan normaaleihin lämpötiloihin. Vaikka olihan mulla aika kiva olo yöllä, kun heräsin siihen että paleli. Olin nukahtanut ikkunat auki päiväpeiton päälle. Olin niin väsynyt nurmikon leikkauksesta, että nukahdin Areenaa katsoessani.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli kaljaa ja pizzaa. 🙄 Ainakin pizzapohjan reseptissä on suolaa. 🤔

      • Pääasia että jotakin syö. Vettä suositellaan janojuomaksi ja mulle se kyllä riittääkin. 🤔


    • Anonyymi
      • Netissä on paljon mielenkiintoisempaa luettavaa kuin tämä ikäväpalsta. Tällä palstalla kirjoitukset säilyvät vaikka ne lukee myöhemminkin 😂👍


    • Anonyymi

      Sinä ja sinun possessiivisuffiksisi, missä on? (huolissaan???)

      • Voithan sinä olla huolissasi. Minua ei yhtään huoleta kun tarkoitus oli käyttää passiivia. Suluissahan ei ole kokonaista lausetta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voithan sinä olla huolissasi. Minua ei yhtään huoleta kun tarkoitus oli käyttää passiivia. Suluissahan ei ole kokonaista lausetta.

        Öh.
        (huolissaan miehestä)
        Tuosta puuttuu sinulta possessiivisuffiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öh.
        (huolissaan miehestä)
        Tuosta puuttuu sinulta possessiivisuffiksi.

        Ai puuttuu vai? Kyseessä on lyhennys, jos et huomannut. Jos koko lause kuuluu: Aloittaja on huolissaan miehestä. Niin minkä possessiivisuffiksin siihen laittaisit?


    • Anonyymi
      • Mulla onkin välillä valot päällä kun nukahdan kesken iltahommien. Viime yönä ne sammui klo 4 jälkeen 😂


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla onkin välillä valot päällä kun nukahdan kesken iltahommien. Viime yönä ne sammui klo 4 jälkeen 😂

        Söpöä, jos oot huolissas

        Se on vain se kuumuus yhdistettynä fyysiseen hommaan

        Helposti tulee huono olo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Söpöä, jos oot huolissas

        Se on vain se kuumuus yhdistettynä fyysiseen hommaan

        Helposti tulee huono olo

        Täällä tuo yksi naapurin rouva joutui tiputukseen viikoksi suolanpuutteen takia niin tulee mietittyä miten itse kukin selviää.

        Ensi viikolla on onneksi jo vilpoisempaa.


    • Anonyymi

      🤔👉🤗👆👍😇

      • Anonyymi

        🤯🥶🤓😳🥳😷🤐🤕


    • Anonyymi

      Kannattaa juoda alkoholia. Se on helteellä hyväksi.

      • Niih ja jotkut väittää, että oluessa on b-vitamiinia. Mulle riittää kyllä pelkkä vesi ja vissy.😊


    • Anonyymi

      Pidin keväällä muutaman viikon laihdutuskuurin jolloin join 2 litraa vettä päivässä. Mun pissa oli melkein väritöntä! 😳

      • Anonyymi

        Ja alkon kanssa mun täytyy olla hereillä

        Ei liikaa kerralla

        Se syö kroppaa


      • Oho! Suolakurkuissa ei ole paljon kaloreita. Niitä voi hyvin syödä dietillä, että saa tasrpeeksi suolaa sen veden mukana🤔


    • Anonyymi

      Sisältyykö hän tähän aamu kahviin paljon..
      🤣
      Automaatti teksti peitto ja lakana sentään

      • Aamukahvit tapauksesta ja paikasta riippuen erilaisia🍮🥨 (on muuten kiva, että emojeista löytyy lapsuusajan herkku : viipurin rinkeli. Se on maustettu kalleimmalla mausteella sahramilla ja on tosi hyvää)


    • Anonyymi

      En saa helteellä oikein syötyä mitään. Ruokavalioon kuuluu hedelmiä, kurkkua, tomaattia, juustosiivuja ja puuroa. Vichyä kyllä juon. Töissä oli todella tukala olla jo maskinkin takia. Siellä meinasin pari kertaa pyörtyä. Onneksi nyt on taukoa. Mun mielestä on ihanaa miten huolehdit koirasta itsesi lisäksi. Ajatella että koiruudella on oma vesi jääkaapissa.

      • Helteellä onkin vaikea syödä mitään. Etelässäkin niillä pääruoka syödään iltamyöhällä. Suomessa pitäisi olla hellerajta työlle, niin että kuumina päivinä olisi se siestatauko niinkuin etelässä. Eilen kävin vaan halpahallissa tunnin verran maski päällä ja tuntui että tukehdun justiinsa, kun se oli kuuma ja haittasi hengitystä. Säälittää ne, keillä täytyy olla paksut virkapuvut ja maskit tälläisillä helteillä.

        Koiralla on jääkaappikylmää vettä ja se älyää tulla kupilleen sitä lotkimaan kun se huomaa, että se on täytetty. Yleensä täytän sen kun tullaan ulkoa niin tuo vähän jäähtyy. Meillä meneekin tuota ns. kahvivettä paljon. Haenkin vettä tyhjiin lähdevesipulloihin vesilaitoksen seinästä. S-marketissa on myös vesipiste mistä saa omiin pulloihin vettä, mutta siinä on yleensä jonoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe