ULTRAÄÄNEN KÄYTTÖ KERROSTALON PIHA-ALUEELLA

Anonyymi

Tarkistan kaiken varalta. Muutama päivä sitten panin alapihalle päätyihin kukkapurkkien aluslautasille vettä linnuille. Rupesivat innolla käyttämään kylpylää. -Muutenkin on emoja poikasineen näkynyt täällä, vielä eilen.

Tästä aamusta alkaen ei yhtään lintua. Ei vieläkään. Eilen yksi ihminen totesi, että täytyisi keksiä lintujen torjuntakeino. On sitten vissiin keksitty. Minulle tuli mieleen ultraäänenkäyttö. Ei kieltänyt sitä.-saako sitäkäyttää alueella, jossa myös ihmiset altistuvat sille?

48

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eilen kattofirman pojat pistäytyivät katoilla, 3 taloa. Että mikä on ollut toimeksianto?

      • Anonyymi

        Taas on kattofirma katoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on kattofirma katoilla.

        nostan.


    • Anonyymi

      Et sä sekaisin ole?

      • Anonyymi

        En ole sekaisin. Helleaallon alkaessa tiesin, että pitäisi tarjota vettä linnuille. Laiskotti. Kun helle on vaan jatkunut ja kun vielä seuraamassani linturyhmässä monet tahot ovat patistelleet veden tarjolle panemiseen, sain aikaiseksi. Suomen luonnonsuojeluliitosta alkaen. -Ja tarpeeseen näytti tulleen. - Mutta ei tullut yllätyksenä, että lopetettiin.

        Tiesin ultraäänen käytöstä karkoitustarkoituksiin. Siksi tuli se mahdollisuus mieleen. Ja katoilta suunnattuna se ulottuisi koko alueseen.- Ja eilen puoliltapäivin 2 tyyppiä käväisi katoilla. Itse näin. Eli kannattaa tarkistaa se vaihtoehto.

        Surku lintuja, mutta entäs ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sekaisin. Helleaallon alkaessa tiesin, että pitäisi tarjota vettä linnuille. Laiskotti. Kun helle on vaan jatkunut ja kun vielä seuraamassani linturyhmässä monet tahot ovat patistelleet veden tarjolle panemiseen, sain aikaiseksi. Suomen luonnonsuojeluliitosta alkaen. -Ja tarpeeseen näytti tulleen. - Mutta ei tullut yllätyksenä, että lopetettiin.

        Tiesin ultraäänen käytöstä karkoitustarkoituksiin. Siksi tuli se mahdollisuus mieleen. Ja katoilta suunnattuna se ulottuisi koko alueseen.- Ja eilen puoliltapäivin 2 tyyppiä käväisi katoilla. Itse näin. Eli kannattaa tarkistaa se vaihtoehto.

        Surku lintuja, mutta entäs ihmiset.

        ENTÄS NE LENTOKONEET (Räyskälästä), jotka lensivät matalalla tämän piha-alueen yli ,täsmälleen minun ylitseni? Ajattelin silloin, että joko tämä helvetin lentokonejahtaaminen taas alkoi. - Olisiko niillävoinut täsmä häätää linnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ENTÄS NE LENTOKONEET (Räyskälästä), jotka lensivät matalalla tämän piha-alueen yli ,täsmälleen minun ylitseni? Ajattelin silloin, että joko tämä helvetin lentokonejahtaaminen taas alkoi. - Olisiko niillävoinut täsmä häätää linnut?

        Tässä oli se ero, että ne lentokoneet, jotka jahtasivat, lensivät pikkuisen minun vasemmalla puolella, nämä ihan tasan yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli se ero, että ne lentokoneet, jotka jahtasivat, lensivät pikkuisen minun vasemmalla puolella, nämä ihan tasan yli.

        OIVALLUS

        Korvissa on ollut ajoittaista särinää/sirinää 5 vuotta. Alussa minulle kerrottiin, että aiheutettiin ultraäänellä.
        Pitkään oli tilanne, että kun sisällä sirisi ja astuin ovesta ulos, loppui heti. Nykyään joskus niin, joskus vaimenee hitaammin.

        NYT kiinnitin huomiota, että sisällä kuulunut sirinä ei loppunutkaan ulkona. Menin alapihalle istumaan Vesiastiat ovat siellä.Siellä voimistui oikein kovaksi. Ultraääntä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIVALLUS

        Korvissa on ollut ajoittaista särinää/sirinää 5 vuotta. Alussa minulle kerrottiin, että aiheutettiin ultraäänellä.
        Pitkään oli tilanne, että kun sisällä sirisi ja astuin ovesta ulos, loppui heti. Nykyään joskus niin, joskus vaimenee hitaammin.

        NYT kiinnitin huomiota, että sisällä kuulunut sirinä ei loppunutkaan ulkona. Menin alapihalle istumaan Vesiastiat ovat siellä.Siellä voimistui oikein kovaksi. Ultraääntä siellä?

        Tällainen havainto. Kotona oli hiljaista. Kun menin ulko-ovesta ulos, ei alkanut kuulua mitään. Kun lähdin rappuja alas alapihalle, alkoi kuulua voimistuen ja istuin penkillä, oli voimakas sirinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen havainto. Kotona oli hiljaista. Kun menin ulko-ovesta ulos, ei alkanut kuulua mitään. Kun lähdin rappuja alas alapihalle, alkoi kuulua voimistuen ja istuin penkillä, oli voimakas sirinä.

        Havainto joskus yli puoli tuntia sitten. Istuin alapihan penkillä, Korvissa ihan hiljaista. Ei kuulunut sirinää, Kun tulin sisälle, johan alkoi.

        Selviän vielä dementiatestistä. Muistakaa nyt älyvapaat, että minulla on tutkijakoulutus.
        Minä rupean tekemään havaintoja, hypoteeseja, alustavia johtopäätöksiä, joita muutan , jos tulee uutta tietoa, joka edellyttää niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havainto joskus yli puoli tuntia sitten. Istuin alapihan penkillä, Korvissa ihan hiljaista. Ei kuulunut sirinää, Kun tulin sisälle, johan alkoi.

        Selviän vielä dementiatestistä. Muistakaa nyt älyvapaat, että minulla on tutkijakoulutus.
        Minä rupean tekemään havaintoja, hypoteeseja, alustavia johtopäätöksiä, joita muutan , jos tulee uutta tietoa, joka edellyttää niin.

        Kävin äsken vaihtamassa vedet. Istahdin. Sellainen neulanterävä hiljaisempiääni alkoi kuulua. Kun nousin yläpihalle jatkui,Ohitin B-talon kadunpuolelta, kuului. Täällä sisällä sekoittuu muihin suhinoihin.


      • Anonyymi

        No ihan varmaan on. Sen yhden kymmenen eri ketjua sädettämisestä, ultraäänistä, savunhajusta asunnossa, alakerran kemikalion poraamisesta, radioamatöörin antennista, kauppajonon tönijöistä, ym niin kyllä sitä voisi luulla et sekaisuutta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmaan on. Sen yhden kymmenen eri ketjua sädettämisestä, ultraäänistä, savunhajusta asunnossa, alakerran kemikalion poraamisesta, radioamatöörin antennista, kauppajonon tönijöistä, ym niin kyllä sitä voisi luulla et sekaisuutta löytyy.

        Niin, ajattele, minä jouduin selviämään tuosta kaikesta. Silloin, kun olen ketjun alkanut, olen miettinyt, mitä tämä on ja miten ne tämän tekee.- Sitten lopuksi olisin osannut kirjoittaa lyhyen tiiviin esityksen käyttäen niitä stalkkaustermejä, joista siinä on kyse.

        Mutta sinähän otit sekavana vyyhtenä tuon esille, viedäksesi minulta uskottavuuden. Ihan sama mikä ukko tai akka sitten oletkin.- Minä käännyn viranomaisten,eläinsuojeluyhdistysten ja median puoleen.

        P.S. minä mokasin siinä, että nostin vanhoja ketjuja esiin tarkistamatta niitä. Nyt olen huomannut, että ovat ihan trollien sekoittamia. - Vahinko on tapahtunut.


      • Anonyymi

        Joskus klo 15 aikoihin oli hiljaista.

        Sen jälkeen näin, kun pihaan tuli ulkolaisella rekkarilla varustettu auto. Sieltä mies kävi sisällä A-talossa.

        16.01 kirjoitin, että neulanterävä ääni alkoi kuulua penkillä istuessa. Edellisellä käynnillähän hiljaista.

        Nämä ovat perättäisiä havaintoja. En vielä esitä hypoteeseja.

        En muista eilistä, mutta tänään on ollut hiljaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus klo 15 aikoihin oli hiljaista.

        Sen jälkeen näin, kun pihaan tuli ulkolaisella rekkarilla varustettu auto. Sieltä mies kävi sisällä A-talossa.

        16.01 kirjoitin, että neulanterävä ääni alkoi kuulua penkillä istuessa. Edellisellä käynnillähän hiljaista.

        Nämä ovat perättäisiä havaintoja. En vielä esitä hypoteeseja.

        En muista eilistä, mutta tänään on ollut hiljaista

        Ja nuo havainnot on minulle tarjottu, jotta hämmentyisin, etsisin syytä väärästä suunnasta.

        Se ultraääni, jolla lintuja on karkoitettu, on ollut ihmiselle kuulumatonta.

        EN TIEDÄ, MITEN HÄÄTÖ TEHTIIN, MUTTA TEHTIIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nuo havainnot on minulle tarjottu, jotta hämmentyisin, etsisin syytä väärästä suunnasta.

        Se ultraääni, jolla lintuja on karkoitettu, on ollut ihmiselle kuulumatonta.

        EN TIEDÄ, MITEN HÄÄTÖ TEHTIIN, MUTTA TEHTIIN.

        siis tuo luettelo sirinöistä on kuvausta 18.7.2021, ei tältä päivältä


      • Anonyymi

        taitaa olla se tinnitusviesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIVALLUS

        Korvissa on ollut ajoittaista särinää/sirinää 5 vuotta. Alussa minulle kerrottiin, että aiheutettiin ultraäänellä.
        Pitkään oli tilanne, että kun sisällä sirisi ja astuin ovesta ulos, loppui heti. Nykyään joskus niin, joskus vaimenee hitaammin.

        NYT kiinnitin huomiota, että sisällä kuulunut sirinä ei loppunutkaan ulkona. Menin alapihalle istumaan Vesiastiat ovat siellä.Siellä voimistui oikein kovaksi. Ultraääntä siellä?

        Sähkölaitteiden käämit aiheuttavat "sirinää". Taidat kuulla ne. Itse kuulin vielä nuorempana, mutta kuulovaurioiden myötä on vain jatkuva tinnitus päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkölaitteiden käämit aiheuttavat "sirinää". Taidat kuulla ne. Itse kuulin vielä nuorempana, mutta kuulovaurioiden myötä on vain jatkuva tinnitus päällä.

        Elektroniseen häirintään kuuluvat sirinät, sihinät, kihinät. Tiedetään ihan tarkkaan, miten ne aiheutetaan.


    • Anonyymi

      Ensin tulee pikkulinnut ja sen jälkeen niiden syöttäjät, sitten rotat ja taudit ja sen jälkeen tuholaisten hävittäjät ja se maksaa paljon.

      • Anonyymi

        Pikkulinnut poikasineen ovat olleet tälläkin pihalla jo valmiiksi. Eivät ne tänne muuttaneet olisi jonkun vesilautasen takia. HELLEAALTO ILMAN SATEITA ON POIKKEUSOLO., JONKA YLI PITÄÄ AUTTAA.

        Ei tälle pihalle syöttäjiä tule, VARMASTI. Eikä siitä syystä rottia eikä tauteja eikä ole tuholaistorjujalle töitä, paitsi kuulemma sen muijan asunnossa, joka kai tämän ultraäänen keksi.


      • Anonyymi

        Ensin synnyit sinä ja mitähän kaikkea pahaa oletkaan elämäsi aikana tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin synnyit sinä ja mitähän kaikkea pahaa oletkaan elämäsi aikana tehnyt.

        Onko tämä ensin tulee pikkulinnut ja sen jälkeen syöttäjät........onko Riihimäen kaupungin jonkun osaston kaavakuva nykyään.

        Kysyin KuntaKatilta, onko Riihimäellä tehty joku yleinen lintujen häätöoperaatio. Ei ymmärtänyt kysymystäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä ensin tulee pikkulinnut ja sen jälkeen syöttäjät........onko Riihimäen kaupungin jonkun osaston kaavakuva nykyään.

        Kysyin KuntaKatilta, onko Riihimäellä tehty joku yleinen lintujen häätöoperaatio. Ei ymmärtänyt kysymystäni.

        kyllä viesti: Ensin tulee pikkulinnut ja sen jälkeen -----sopisi olemaan jäljet makkaratehtaalle kerrosta ylemmäksi.....vaikka olisi joku muu kirjoittanut, sopisi olemaan


    • Anonyymi

      MITENKÄS KOIRAT???

    • Anonyymi

      Riittää kun varpushaukka huomaa vesi kupilla pikkulinnut ja iskee. Vesi paikka hiljenee muutamaksi päiväksi.

      • Anonyymi

        Juu, mutta ei koko piha, pitkä kolmen kerrostalon piha.


    • Anonyymi

      Olen nyt vähän liikuskellut. Vesitornin kohdilla alkaa harvakseltaan joku lintu näkyä.
      Ennen operaatiota oli paljon mustarastaita poikasineen, muita rastaita poikasineen ja monenlaisia tirppoja.

      ONKO TEILLÄ SAATANOILLA OIKEUTTA TEHDÄ TÄLLAISTA LINNUILLE. IHAN VARMASTI VIEN ETEENPÄIN VAIKKA PRESSAN ROUVALLE.

    • Anonyymi

      Älkää tuoko linnunpoikasia tai kuolleita tai eläviä lintuja tuohon rappujen eteen.

    • Anonyymi

      Noita ultraääni karkottimia myydään kaupoissa käsittääksen ensisijaisesti hiirten yms. karkottamiseen.

      Tökätään pistorasiaan ja laite alkaa tuottamaan ihmisen kuuloalueen yläpuolella olevia ääniä.

      En tiedä toimiko, mutta paikkoihin joihin noita laitoin ei näkynyt enää hiiriä.

      Noita saa käyttää ihmisen asumuksissa myös. Ei ole vaarallista. Ääni jota ihminen ei kuule. Joku saattaa kuulla noista harmonisen särön tuottaman pienen vinkunan.

    • Anonyymi

      Joo, mutta lintujen karkottaminen.

      Helsingissä ja pitkin Suomea on hanhiongelma. Ei niitäkään saa karkoittaa kuin erityisluvalla. - No ovat suojeltuja.

      Naakkoja saa kai häätää ultraäänellä luvan kanssa,

      Kokonaisia pikkulinnustoja ja samalla monenlaiasia isompiakin. saako niitä noin vain karkoittaa koko kaupungin alueelta, pihan ja samalla ympäröivienkin pihojen alueelta. Vielä aikana, jolloin poikaset ovat ohjauksessa.

      Vahinko on jo tapahtunut, mutta kyllä julkisuuteen vien tämän jutun asiantuntijoita käyttäen.l

      • Anonyymi

        Räkättirastas on rauhotettu 10.3. - 31.7.2021 koko maassa.
        Ei olisi saanut häätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räkättirastas on rauhotettu 10.3. - 31.7.2021 koko maassa.
        Ei olisi saanut häätää.

        Mustarastas on rauhotettu.

        Riihimäellä ei ole noudatettu pesimärauhaa Urheilupuiston lenkkeilytien kunnostamisessa. Se tehtiin aikana, jolloin linnut olivat juuri pesineet, Oli munat tai poikaset pesässä, Oli mm.erilaisia rastaita.

        En muista tien nimeä tuolla itä-osassa. Siellä oli myös lintujen käyttämä pesimämetsikkö. Juuri pesimäaikaan sieltä käytiin kaatamassa puut. Asukkaat kyllä yrittivät vaikuttaa.

        NIIN ETTÄ SAAKELI ON KORKEA AIKA PUUTTUA LINTUASIOIHIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustarastas on rauhotettu.

        Riihimäellä ei ole noudatettu pesimärauhaa Urheilupuiston lenkkeilytien kunnostamisessa. Se tehtiin aikana, jolloin linnut olivat juuri pesineet, Oli munat tai poikaset pesässä, Oli mm.erilaisia rastaita.

        En muista tien nimeä tuolla itä-osassa. Siellä oli myös lintujen käyttämä pesimämetsikkö. Juuri pesimäaikaan sieltä käytiin kaatamassa puut. Asukkaat kyllä yrittivät vaikuttaa.

        NIIN ETTÄ SAAKELI ON KORKEA AIKA PUUTTUA LINTUASIOIHIN.

        laitan linkin pikku ketjuun

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16374818/pesimarauha-meni-urheilupuiston-linnuita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitan linkin pikku ketjuun

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16374818/pesimarauha-meni-urheilupuiston-linnuita

        PESIMÄRAUHALLA TARKOITETAAN

        aikaa, joka käsittää lintujen yleisen lisääntymisajan ja pesimäajan. Pesimäaikana kaikki linnut ovat rauhotettuja. Häiriöitä lintujen lisääntymispaikalla tulee välttää mahdollisuuksien mukaan.
        Pesimäaika on huhtikuusta heinäkuuhun. Useimmat linnut pesivät huhtikuun puolivälin ja heinäkuun lopun välillä.

        Suomen luonnonsuojelulaki on ristiriidassa EU:n lintudirektiivin kanssa. Asia on käsittelyssä parhaillaan.
        Suomen luonnonsuojelulaissa sallitaan direktiivitä poiketen lintujen lisääntymisaikana tehtäviä hakkuita ja metsänhoidollisia toimenpiteitä.


    • Anonyymi

      Kaupungin virastot ovat nyt kiinni. Jos joku tietää lakipuolesta, voisi kirjoittaa tänne.

      Googlaapa hakusanalla ultrasonic. Tulee tietoa esiin, miten ultraäänellä voidaan häiritä ihan vainomielessä.

      • Anonyymi

        En siis tiedä, miten tehtiin.

        Kattofirman poikien katolla käynnit ja Räyskälän lentsikat ovat hämäystä.

        Tässä on ilmeisesti joku todella laiton keino ollut käytössä.


    • Anonyymi

      Nyt on niin, että nämä pari viileämpää päivää käytän kehon toimintojen tasapainottamiseen, Sitten alkaakin loputon helleputki. Jos selviän hengissä, niin joskus palauduttuani teen raportin ja mietin mihin paikkoihin sen lähetän.

      Minä en tee muuta.

    • Anonyymi

      Menin äsken pihalle hakeakseni pois kaikki vesiastiat. Kuului stirp, tsirp useamman linnun nokasta ja vähän lehdetkin heiluivat. Sillä rajalla, että olivatko puut tämän talon vai naapurin pihan puolella. Ehdin juuri rappujen lähelle, kun lintuporukka syöksyi kuin ohjus pois. - Tuttu näky ruokintapaikalta. Kun e-aseella ammuttiin, tapahtui hurjalla vauhdilla poissyöksyminen.

      Tässä talossa on monessa huushollissa näitä e-aseita. Minua on ammuskeltu vuosien ajan.

      PYSYKÄÄ LINNUT KAUKANA TÄSTÄ PIHASTA.

    • Anonyymi

      Joku oli äskettäin nostanut ketjun Keskuspuiston hanhien turvallisuus. Alkuosaa olen kirjoittanut. Loput on kirjoittanut joku muu. Siinä on loputtomiin kerrottu ehdollistamisista, joilla hanhille tehtiin kiusaa. Sitäkin tapahtui, Kirjoitin paljon muusta alkuperäiseen ketjuuni kesällä.

      Muitakin ketjuja on kirjoitettu talvella uudestaan,

      Sellainen varsinainen e-aseella ammuskeluketju on poistettu. Siinä oli kuvausta minuun kohdistuneista kipua aiheuttaneista ampumisista.Saattoi mennä 1-2 tuntia toipumiseen.

      Minä en jaksanut kirjoittaa talvella mitään. Olin rankan yöhäirinnän kohteena. Annettiin nukkua pari tuntia. Muutaman puhelun jaksoin soittaa. Terveyskeskuksen valvontaeläinlääkäri hoiti asian.

      • Anonyymi

        Siis eläinlääkäri oli yhteydessä hanhien omistajaan ja viranomaisiin, rotista tuli hyvä syy lopettaa sen lammikon toiminta. - Minä kirjoitin vain raportin, jonka toimitin poliisille ja valvontaeläinlääkärille, joka vaihtoi työpaikkaa. Sen jälkeen siirsin asian terveyskeskukseen.


    • Anonyymi

      ANIMALIA lehti 2/2021, Siinä on artikkeli uskonnon vaikutuksesta eläinkäsitykseen.

      Tässä äkkihäätö-tapauksessa helluntailaiset hallitsee tätä pihaa.

      • Anonyymi

        En tiedä, mihin kulttiin täällä porukka kuuluu. Minulle tehtiin vahva ehdollistus 10 vuotta sitten, että "meidän srk on syypää kaikkeen pahaan, mitä minulle on tehty." Käsitin, että kyse oli hellareista. - Siksi aina vaan nimeän heidät.


    • Anonyymi

      Havannan syndrooma. Foliohattu päähän ja propelli pyörimään.

    • Anonyymi

      Olen ottanut kopion tästä ketjusta. Kirjoitan raportin joskus. Ilmeisesti talvella lähettelen sitä jonnekin Riihimäellä.

    • Anonyymi

      En jaksanut talvella ottaa asiaa esille.

      Kun metsän harvennuksia ruvettiin tekemään Käräjäkosken suunnalla, ilmoitettiin, että ne lopetetaan huhtikuun alkuun eli lintujen pesimäajan alkuun. Ei nyt ihan mennyt niin.

      Nyt tässä harjun eteläpuolella tapettiin korkeassa puussa olevaan pesään variksen poikaset. Olen kysynyt miten. Ei vastausta, mutta kostoksi.

      • Anonyymi

        pitäisköhän avautua siitä varistenpoikasten tuhoamisjutusta


    • Anonyymi

      eliittisatanisti alamaisineen on ihan kiimassa taas

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe