Ja tää on sulle nainen!
Oikein helmiäispöllö!
Sä nainen kusetat
20
765
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään enkä ketään kuseta
- Anonyymi
No mä en ainakaan kuseta ketään. Paitsi koiraani.
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Ikävä ristoa ja funeuata.
Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.
Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.
En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.
... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫
Narsisteista ja psykopaateista puhumattakaan. Jotkut muut saavat nähdä heissä "huipputyyppejä", ja näkevätkin. Ovat nähneet, ja tulevat näkemään. Ei kiitos. 😫
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Menkää narsissit våttuun mun kommentista. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Voi helevattu, anna mun kaikki kestää🙉
- Anonyymi
Aijaa, millä tavalla ja ketä??
- Anonyymi
Kenen syy joku törkeä omatekotrolli on tällä kertaa?
Hoh-hoi-jaa... - Anonyymi
Jo on prkl, ku mitään ei saisi olla!
Mitäs helvettiä pitää nuuskia koko aika toisen tavaroita? - Anonyymi
Itse olet pöllömpi.
- Anonyymi
En ole pöllömpi, vai mitä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pöllömpi, vai mitä😉
Olet pöllömpi. Jos minäkin olen.
- Anonyymi
Niinhän sinä luulet..
- Anonyymi
Tilasimme juotavaa Alkon verkkokaupasta. Kiire kun vähän oli juhlien pukatessa päälle, oli pakko kysyä asiakaspalvelusta, milloinkas ne juomat sitten on siellä Kustavissa. Asiakaspalvelu, tympääntyneenä, totesi siihen, että yleensä parin kolmen tunnin päästä, riippuen nautitusta määrästä. 😁 Terkkuja saaristosta!
https://m.youtube.com/watch?v=Uo4SRq-9bco - Anonyymi
En todellakaan kuseta..miks niin tekisin..mut on tääl niitä jotka nii tekee..sun pitää vaa luottaa..mulla on kaksois olento
- Anonyymi
Kaksoisolento on yhdyssana. Olet harhoissasi. Mitään kaksoisolentoa ei ole, eikä kukaan kuseta. Et ole täällä pääosassa. Olet vaan niin palstaharhoissa, että kuvittelet kaiken liittyvän sinuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618860- 1405093
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384453- 213638
- 233262
- 603102
- 293007
- 322698
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4232391- 322329